Nowa oferta
Mega Rabat -20%
Audi
A4 Limousine 35 TDI
1968cm3
163 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
60436
Wartość wykupu netto
Twoja rata  miesięczna netto
954
Wartość katalogowa 206 489 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Asystent podjazdu z funkcją Auto Hold
  • Asystent świateł drogowych
  • Audi connect Nawigacja & Infotainment
  • Audi Extensive - Pakiet naprawczy 3 lata / 90 000 km (w tym pierwsze dwa lata bez limitu przebiegu)
  • Audi parking system plus
  • Audi phone box
  • Audi pre sense rear and basic
  • Audi smartphone interface
  • Audi sound system
  • Dynamik, szare, częściowo polerowane z oponami 245/40 R18. 3- letnie ubezpieczenie opon w cenie.
  • Funkcja ostrzegania przy zmianie pasa ruchu
  • Kamera cofania
  • Kierownica 3-ramienna wielofunkcyjna plus obszyta skórą
  • Kluczyk komfortowy, z Safelock
  • Komfortowa klimatyzacja 3-strefowa
  • Komfortowy podłokietnik z przodu
  • Lakier czarny Brilliant
  • MMI Navigation plus
  • Obręcze kół ze stopu metali lekkich 8Jx18", 10 - ramienne
  • Ogrzewanie przednich siedzeń
  • Pakiet optyczny
  • Pakiet oświetlenia konturowego i Ambiente, wielokolorowy
  • Pakiet promocyjny Comfort
  • Pakiet promocyjny Exteriour
  • Pakiet promocyjny Technology
  • Pakiet systemów wspomagających Miasto
  • Reflektory LED i tylne światła LED z dynamicznymi kierunkowskazami z tyłu
  • Reflektory LED z dynamicznymi kierunkowskazami z tyłu
  • Sportowe siedzenia przednie
  • Szyby z dodatkową powłoką zaciemniającą
  • Szyby z izolacją akustyczną w przednich drzwiach
  • Światła tylne LED z dynamicznymi kierunkowskazami
  • Tkanina System
  • Wirtualny kokpit Audi "plus"
  • Współpraca z LTE dla Audi phone box
  • Zbiornik AdBlue®* (24 litry)
  • Zbiornik paliwa (54 litry)

Komfort

  • Autoalarm z zabezpieczeniem przed odholowaniem
  • Dodatkowe elektryczne ogrzewanie powietrzne
  • Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane
  • Lusterko wsteczne manualnie przyciemniane
  • Lusterko zewnętrzne lewe, asferyczne
  • Lusterko zewnętrzne po prawej stronie (z większym polem obserwacji), konvex
  • Okładzina bagażnika
  • Pokrywa bagażnika, otwierana automatycznie
  • Wariant dla niepalących
  • Wykończenie podłogi bagażnika wykładziną
  • Zabezpieczenie przed otwarciem drzwi przez dzieci

 

Systemy multimedialne

  • Audi connect Safety & Service
  • Moduł danych Europa
  • Radio cyfrowe
  • Zestaw wskaźników

 

Systemy wspomagające kierowcę

  • Audi pre sense city
  • Brak wyświetlacza Head-up
  • Kamera z czujnikiem odległości (dla systemu wspomagającego kierowcę Pre sense city)
  • Tempomat z regulowanym ogranicznikiem prędkości

 

Technika i bezpieczeństwo

  • Apteczka z trójkątem ostrzegawczym i kamizelką ostrzegawczą
  • Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego
  • Hamulce tarczowe z przodu 16" (ECE)
  • Hamulce tarczowe z tyłu, 16'' (ECE)
  • Końcówki układu wydechowego
  • Mild-Hybrid
  • Ograniczenie prędkości maksymalnej do 210 km/h
  • Poduszki powietrzne boczne w oparciach przednich foteli wraz z kurtynami powietrznymi
  • Przycisk dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera
  • Sygnalizacja zapięcia pasów
  • System Start-Stop
  • Uchwyt do montażu gaśnicy
  • Zawieszenie standardowe

 

Lakiery

  • Dach w kolorze nadwozia

 

Koła i opony

  • Opony zoptymalizowane pod kątem oporów toczenia, ograniczenie prędkości. 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie.
  • Wskaźnik ciśnienia w oponach
  • Zestaw naprawczy do opon
  • Zestaw narzędzi samochodowych

 

Reflektory

  • Światła dzienne

 

Wygląd zewnętrzny

  • Klamki w drzwiach w kolorze nadwozia
  • Obudowy lusterek w kolorze nadwozia
  • Oznaczenie modelu według nowego oznakowania mocy
  • Wzmocniony zderzak

 

Systemy dachowe i przeszklenie

  • Osłony przeciwsłoneczne po stronie kierowcy i pasażera
  • Przednia szyba z izolacją akustyczną

 

Fotele

  • Przednie siedzenia z manualną regulacją
  • Składane oparcie tylnych siedzeń
  • Uchwyty ISOFIX i top tether do fotelika dziecięcego dla skrajnych siedzeń z tyłu
  • Zagłówki z przodu

 

Wygląd wewnętrzny

  • Aplikacje dekoracyjne lakier diamentowy srebrnoszary
  • Dywaniki przednie
  • Elementy dekoracyjne czarne matowe
  • Listwy progowe w przednich drzwiach ze wstawkami z aluminium
  • Podsufitka tkaninowa

 

Inne

  • Czynnik chłodzący układu klimatyzacji R1234yf
  • Funkcje ochrony pieszych, rozszerzone
  • Notchback
  • Ograniczenie prędkości maksymalnej do 210 km/h
  • Przygotowanie do funkcji na życzenie
  • Standard pedal cluster
  • tiptronic

Audi A4 reprezentuje istotę marki z czterema pierścieniami w logo – po czterech latach prac konstrukcyjnych, koncern z Ingolstadt uczynił ten model klasy średniej jeszcze bardziej sportowym. Jego wnętrze jest zakotwiczone w nowym języku stylistycznym marki, a duży wyświetlacz dotykowy MMI touch zapewnia klientowi sposób obsługi dobrze znany ze smartfonów. Wiele silników jest teraz dostępnych z systemami mild hybrid (MHEV). Zaawansowana elektryfikacja napędu korzystnie wpływa na wydajność i komfort podróży. Podobnie rzecz ma się z Audi S4 TDI, które po raz pierwszy ma pod maską silnik V6 TDI, 48-woltową główną sieć pokładową i elektrycznie napędzaną sprężarkę EAV nadającą jego ogromnej sile jeszcze większej spontaniczności. Takie połączenie mocy, momentu obrotowego i wydajności zapewnia mu wyjątkową pozycję w segmencie.
 

Sportowa prezencja: stylistyka zewnętrzna
 

Dzięki sportowym akcentom stylistycznym, ten model klasy średniej nabiera jeszcze bardziej dynamicznego i ekskluzywnego charakteru. Osłona chłodnicy Singleframe jest teraz szersza i bardziej płaska. Poziome linie z przodu i z tyłu podkreślają szerokość auta. Patrząc z boku, pojazd definiują wyraziste mięśnie nad błotnikami i znajdująca się pomiędzy nimi, niżej pociągnięta linia ramion. Całość tworzy nad kołami mocno zarysowane kontury uzewnętrzniające geny quattro.

 

Diodowe reflektory są teraz w Audi A4 elementem wyposażenia standardowego.  Reflektory diodowe Matrix, które znajdziemy w najwyższej wersji wyposażenia, posiadają w pełni automatyczne światła drogowe. Nowa jest także koncepcja linii wyposażeniowych: zewnętrzne linie wyposażeniowe nazywają się teraz basic, advanced i S line, a do tego dochodzi zindywidualizowany wygląd modeli S i A4 allroad quattro. Klienci mogą wybierać spośród 12 barw lakieru, a w palecie jest nowy kolor: szary Terra.

 

W klasycznie zaaranżowanym wnętrzu Audi A4, poziome linie podkreślają ogólne wrażenie. W centrum tablicy rozdzielczej znajduje się lekko zwrócony ku kierowcy duży wyświetlacz dotykowy MMI touch. To centrala nowego systemu obsługi. Nowe, oferujące wiele kolorów i materiałów pakiety wyposażenia wnętrza: design selection i S line, można dowolnie łączyć z liniami zewnętrznymi. W ciemnościach, pakiet oświetlenia konturowego lub nastrojowego nadaje wnętrzu wyrafinowanej atmosfery.

 

Pionierskie connectivity
 

W wysokim stopniu skomunikowane nowe Audi A4, wyposażone jest w również zupełnie nowy system MMI, który obsługuje się w ten sam sposób jak nowoczesnego smartfona. Wyświetlacz dotykowy MMI touch z akustyczną reakcją zwrotną przejął funkcje dotychczas stosowanego regulatora obrotowo-przyciskowego na konsoli tunelu środkowego. Wysokiej rozdzielczości wyświetlacz TFT ma przekątną 10,1 cala. Jego grafika jest przemyślana: czysta i zredukowana. Struktura menu posiada konsekwentną hierarchię zorientowaną na oczekiwania użytkownika i łatwą obsługę. Wyszukiwanie MMI bazuje na wprowadzaniu dowolnego tekstu i szybko pokazuje listę trafień. Sterowanie naturalnym językiem – kolejna funkcja nowego systemu –  rozumie wiele zwrotów z języka potocznego.

 

Nawigacja w nowym Audi A4 jest teraz jeszcze bardziej wszechstronna i przyjazna użytkownikowi. Gama usług zawartych w Audi Connect i Audi connect plus obejmuje wiele serwisów online, w tym car-to-X, wykorzystujących inteligencję rozproszoną floty Audi. Do informacji online o znakach drogowych i o zagrożeniach oraz do usługi wyszukiwania miejsc parkingowych przy ulicy, doszła nowa – informacja o sygnalizacji świetlnej. Skomunikowany z infrastrukturą miasta pojazd, za pośrednictwem serwera otrzymuje informacje wprost z centralnego sterownika sygnalizacji świetlnej. Kierowca może zatem dopasować prędkość tak, by podjechać do świateł sygnalizacji dokładnie podczas fazy światła zielonego. Na tablicy rozdzielczej pojawia się spersonalizowane zalecenie dotyczące prędkości, a jeśli kierowca czeka już przy czerwonym świetle, czas pozostający do następnej fazy światła zielonego. W ten sposób system umożliwia prospektywny, wydajny styl jazdy i korzystnie wpływa na płynność ruchu ulicznego. Oferta ta jest elementem składowym pakietu Audi connect i sukcesywnie jest udostępniana w wybranych europejskich miastach.

 

Usługi Audi connect „Telefon alarmowy” i „Serwis” należą do wyposażenia standardowego. Do skomunikowania smartfona klienta z samochodem służy bezpłatna aplikacja myAudi App. Przy pomocy smartfona z systemem operacyjnym Android, klient może, korzystając z opcjonalnego kluczyka Audi connect, odblokować i zablokować drzwi oraz włączyć silnik. Personalizacja kolejna funkcja cyfrowa – pozwala, by nawet 14 użytkowników aplikacji myAudi mogło zapisać ulubione ustawienia w formie indywidualnych profili.

 

Wśród wielu innych nowości, z którymi Audi A4 wchodzi na rynek, jest także pionierska oferta functions on demand – funkcji na żądanie. Dzięki niej, klienci mogą już po dokonaniu zakupu auta, całkowicie dowolnie i zgodnie ze swoimi potrzebami, dokupić trzy funkcje infotainmentu. W Niemczech są to system MMI plus, radio cyfrowe DAB+ i Audi smartphone interface. W zależności od funkcji, są różne warunki ich użytkowania.

 

Jeśli klient chce najpierw przetestować daną funkcję, ma możliwość jednorazowego wykupienia jednomiesięcznego okresu próbnego. Już w czasie jego trwania może taki okres przedłużyć – ponownie na jeden miesiąc, na rok, albo na stałe. Jeżeli klient nie zdecyduje się na przedłużenie dostępu, to wygaśnie on automatycznie, bez potrzeby zgłaszania rezygnacji na koniec upływającego terminu.

 

System MMI ma nową jednostkę główną. Modułowy System Infotainmentu trzeciej generacji MIB 3 charakteryzuje się dużą mocą obliczeniową. Współpracuje z również nową, przestrzennie wydzieloną skrzynką komunikacyjną, która łączy w sobie wszystkie zadania związane z komunikacją – telefon, usługi Audi connect oraz hotspot Wi-Fi. Do opcjonalnych elementów sprzętowych w przodzie pojazdu należy również Audi phone box i system nagłaśniający Bang & Olufsen Premium Sound System z trójwymiarowym dźwiękiem.

 

Tablica rozdzielcza dostępna jest w trzech wariantach – są to dwa częściowo analogowe systemy informacji kierowcy i – w połączeniu z systemem MMI plus – w pełni cyfrowy kokpit Audi virtual cockpit plus. Kierowca obsługuje 12,3-calowy wyświetlacz o rozdzielczości full HD przy pomocy przycisków na kierownicy wielofunkcyjnej i może wybierać jeden z trzech widoków. Wyświetlacz danych na szybie head-up display prezentuje ważne informacje w bezpośrednim polu widzenia kierowcy.

 

A4 dostępne jest z wieloma systemami wsparcia kierowcy. Te opcjonalne zebrano w pakiety „Podróż”, „Miasto” i „Parkowanie”. Ważnym systemem w pakiecie „Podróż“ jest adaptacyjny tempomat z funkcją Stop & Go. Umożliwia on automatyczne regulowanie odstępu od innych pojazdów. W połączeniu z predyktywnym asystentem wydajności może on predyktywnie spowalniać i przyspieszać nawet wtedy, gdy przed naszym autem nie ma żadnego innego pojazdu. By funkcja ta mogła zadziałać, system najpierw analizuje dane pochodzące z usługi car to-X, dane nawigacji oraz znaki drogowe.

 

Zaawansowana elektryfikacja: napęd
 

Na początku sprzedaży w Europie, nowa rodzina Audi A4 wyposażona będzie w sześć turbodoładowanych silników. Wachlarz ich mocy sięga od 110 kW (150 KM) do 255 kW (347 KM) – od Audi A4 35 TFSI, aż po Audi S4 TDI. Wkrótce do oferty dołączą jeszcze dwa kolejne wersje silnikowe: 30 TDI o mocy 100 kW (136 KM) i 35 TDI o mocy 120 kW (163 KM). Wszystkie jednostki - czy to czterocylindrowe Diesle, czy V6 TDI, czy też czterocylindrowe TFSI, spełniają normy emisji spalin Euro 6d-temp.

 

Trzy wchodzące na rynek jednostki są wyposażone w system mild-hybrid (MHEV), bazujący na 12-woltowej sieci pokładowej. System ten obniża zużycie paliwa, a jednocześnie podnosi komfort podróży. Wkrótce w gamie pojawią się dwa kolejne takie silniki. Zaawansowana elektryfikacja stanowi ważny wkład w osiągnięcie celów Audi w zakresie zużycia paliwa. W rzeczywistych warunkach jazdy system MHEV - według pomiarów własnych Audi - może obniżyć spalanie nawet o 0,3 litra na 100 km.

 

Bez znaczenia czy to manualna skrzynia biegów, czy siedmiostopniowa automatyczna skrzynia S tronic, czy ośmiostopniowa tiptronic, czy to napęd na oś przednią, czy też napęd quattro; każdy z sześciu silników oferowany jest z dopasowanym do niego na miarę układem przeniesienia napędu. Wszystkie wchodzące na rynek modele A4, oprócz bazowej wersji z silnikiem TFSI, standardowo zjeżdżają z taśmy wyposażone w automatyczną skrzynię biegów. 35 TFSI o mocy 110 kW (150 KM) ze skrzynią manualną oferowane będzie jakiś czas po pojawieniu się modelu na rynku, podobnie zresztą jak 40 TDI o mocy 140 kW (190 KM) z napędem na przednią oś.

 

Sportowe i zarazem pełne harmonii: zawieszenie
 

Sportowo zbalansowane zawieszenie idealnie harmonizuje z charakterem Audi A4. Klienci mogą wybrać pomiędzy standardowym, a sportowym zestrojeniem zawieszenia. Dodatkowo dostępne są dwa rodzaje zawieszenia adaptacyjnego. Jedno z nich to zawieszenie komfortowe z regulacją tłumienia, w którym karoseria zawieszona jest o 10 mm niżej i które oferuje wyjątkowo wysoki komfort jazdy. Drugie to zawieszenie sportowe z regulacją tłumienia albo bez niego. W nim karoseria zawieszona jest o 23 mm niżej. Jego jeszcze bardziej dynamiczne zestrojenie wyjściowe podkreśla sportowy charakter pojazdu, zachowując jednocześnie wysoki komfort jazdy. Oba regulowane zawieszenia są zintegrowane z systemem wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. To samo dotyczy układu kierowniczego. Na życzenie klient otrzymuje m.in. dynamiczny układ kierowniczy, automatyczną skrzynię biegów i zawór dławiący przepustnicy. Za pośrednictwem systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select kierowca może określać, w którym z maksymalnie pięciu dostępnych profili mają pracować te systemy.

 

Moc silnika wysokoprężnego: Audi S4 TDI
 

Obie wersje S rodziny A4 – Audi S4 TDI i S4 TDI Avant, na rynki europejskie wyposażane są w silnik Diesla V6. Jednostka 3.0 TDI łączy w sobie wysoki moment obrotowy, wysoką kulturę pracy i duży zasięg, generując moc do 255 kW (347 KM) i maksymalny moment obrotowy 700 Nm. Dzięki niemu, model S4 TDI Limousine od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,8 sekundy, a jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Takie połączenie mocy, wysokiego momentu obrotowego i wydajności sprawia, że Audi S4 TDI to unikat w swoim segmencie.

 

Elektrycznie napędzana sprężarka EAV zapewnia wysoką moc podczas ruszania i niewymuszone wytwarzanie mocy podczas dodawania gazu. W ten sposób eliminuje turbodziurę i umożliwia błyskawiczną reakcję pojazdu we wszystkich sytuacjach podczas jazdy. Sprężarka EAV jest elementem nowej, 48-woltowej głównej siecią pokładowej. Elementem sieci jest też system mild-hybrid dysponujący jeszcze większym potencjałem wydajności niż system MHEV oparty na 12-woltowej sieci pokładowej modeli A4. W ten sposób w Audi S4 TDI wdrożono kolejny stopień rozwoju technicznego, w którym technika mild-hybrid bazuje na sieci 48-woltowej. Częściowa sieć 12-woltowa jest podłączona do 48-woltowej głównej sieci pokładowej przy pomocy przetwornika napięcia prądu stałego. Po raz pierwszy w modelu S4 TDI zastosowano wydajny, 48-woltowy alternator-rozrusznik będący sercem systemu mild-hybrid. Jego maksymalna moc rekuperacji podczas hamowania może wynosić do 8 kW. Centrum zarządzania energią jest tu kompaktowy, chłodzony powietrzem akumulator litowo-jonowy o pojemności 0,5 kWh, który umieszczono pod podłogą bagażnika. System mild-hybrid w modelach typu S ma potencjał do zmniejszenia zużycia paliwa w realnych warunkach drogowych nawet o 0,4 litra na 100 km.

 

Ośmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów tiptronic i stały napęd na cztery koła quattro, tworzą układ napędowy. Na życzenie Audi montuje opcjonalny sportowy mechanizm różnicowy, który aktywnie rozdziela moment napędowy między kołami tylnej osi. Podczas dynamicznego pokonywania zakrętów, więcej sił może docierać do konkretnego koła toczącego się po zewnętrznej stronie zakrętu, co wcześnie zapobiega tendencji do podsterowności. Zawieszenie sportowe S jest tu elementem wyposażenia standardowego. Dzięki swemu typowemu dla modeli S zestrojeniu, oferuje ono sportowe odczucia podczas jazdy. Odczucia te mogą być jeszcze bardziej intensywne, gdy samochód wyposażony jest w opcjonalne zawieszenie sportowe S z regulacją stopnia tłumienia. Wiele detali stylistycznych zewnętrznych i we wnętrzu pojazdu – począwszy od końcówek rur układu wydechowego, aż po sportowy widok S na wyświetlaczu opcjonalnego kokpitu cyfrowego Audi virtual cockpit, wskazuje na wyjątkową pozycję modeli typu S.

 

Źródło: AUDI MEDIA

Silnik: 1968cm3
Rodzaj paliwa/napęd: Diesel
Moc: 163 KM
Automatyczna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 8.2 sek.
Rodzaj napędu: przednia oś
Pojemność bagażnika: 460
Średnie spalanie: 4.6 l/100 km
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
Audi A4 Limousine - 01

Audi

A4 Limousine 35 TDI
954
netto/mc
1968cm3
163 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
60436 zł
Wartość wykupu netto
13000 zł
Kliknij i sprawdź dostępność