Nowa oferta
Audi
A3 Sportback 30 TFSI
999 cm3
110 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
39073
Wartość wykupu netto
Twoja rata  miesięczna netto
766
Wartość katalogowa 106 799 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Audi Extensive - Pakiet naprawczy 3 lata / 90 000 km (w tym pierwsze dwa lata bez limitu przebiegu)
  • Lakier biały Ibis

Komfort

  • Dodatkowe elektryczne ogrzewanie powietrzne
  • Gniazdo 12 V
  • Immobilizer
  • Klimatyzacja manualna
  • Kluczyk z pilotem bez Safelock
  • Lusterka zewnętrzne, elektrycznie regulowane i ogrzewane
  • Lusterko wewnętrzne, przyciemniane
  • Pakiet dla niepalących
  • Ręcznie otwierana pokrywa bagażnika
  • Zabezpieczenie przed otwarciem drzwi tylnych, ręczne

 

Systemy multimedialne

  • 6 głośników (pasywnych)
  • Audi connect Emergency & Service z Audi connect Remote & Control
  • Brak ASI
  • Brak Audi connect Navigation & Infotainment
  • Brak systemu nawigacji
  • Cyfrowy zestaw wskaźników
  • Interfejs Bluetooth
  • MMI radio plus
  • Moduł danych Europa
  • Odbiór stacji radiowych, cyfrowy
  • Połączenie alarmowe - kod sterujący
  • Tablica wskaźników z prędkościomierzem

 

Systemy wspomagające kierowcę

  • Asystent pokonywania zakrętu ze wspomaganiem wymijania (Turn assist)
  • Audi parking system (tył)
  • Audi pre sense front
  • Brak Audi lane assist
  • Elektromechaniczny hamulec postojowy
  • Kamera współpracująca z systemem ostrzegającym przed opuszczeniem pasa ruchu
  • Ogranicznik prędkości (bez tempomatu i bez adaptacyjnego tempomatu)
  • Ostrzeżenie o opuszczeniu pasa ruchu (Audi lane assist)
  • Przygotowanie do funkcji dynamicznego wyświetlania znaków drogowych
  • Wskaźnik przeglądów serwisowych - 30 000 km lub 2 lata

 

Technika i bezpieczeństwo

  • Apteczka z trójkątem ostrzegawczym
  • Gaśnica
  • Hamulce tarczowe z przodu 15" (ECE)
  • Ogranicznik prędkości
  • Poduszki bezpieczeństwa kierowcy i pasażera z przodu z dezaktywacją poduszki bezpieczeństwa pasażera z przodu
  • Poduszki powietrzne boczne w oparciach przednich siedzeń wraz z kurtynami powietrznymi
  • Przypomnienie o zapięciu pasa bezpieczeństwa z czujnikiem zajęcia siedzenia z tyłu
  • Rury wydechowe
  • Standardowe zawieszenie
  • Start/stop system
  • System kontroli hamowania dla pojazdów bez napędu elektrycznego (ESC i elektromechaniczny wzmacniacz siły hamowania)
  • Wspomaganie układu kierowniczego

 

Koła i opony

  • Obręcze kół ze stopu metali lekkich, 7.0Jx16", 5 - ramienne z podwójnymi ramionami z oponami 205/55 R16, 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie
  • Opony 205/55 R16 91V, 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie
  • Wskaźnik kontroli ciśnienia w oponach
  • Zestaw naprawczy do kół
  • Zestaw narzędzi samochodowych

 

Reflektory

  • Czujnik zmierzchowy świateł i czujnik deszczu
  • Reflektory
  • Światła do jazdy dziennej
  • Tylne światła

 

Wygląd zewnętrzny

  • Listwy wokół szyb w kolorze czarnym
  • Obudowa silnika
  • Obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze nadwozia
  • Oznaczenie modelu i typu silnika
  • Spojler dachowy
  • Standardowe zderzaki

 

Systemy dachowe i przeszklenie

  • Brak relingów dachowych
  • Przednia szyba ze szkła termoizolacyjnego
  • System wycieraczek i spryskiwaczy tylnej szyby

 

Fotele

  • Fotele przednie, z ręczną regulacją
  • i-Size i top tether na zewnętrznych tylnych siedzeniach.
  • Oparcie tylnych siedzeń, składane
  • Standardowe fotele przednie
  • Środkowy podłokietnik, przód
  • Zagłówki przednie
  • Zagłówki tylnej kanapy (3)

 

Wygląd wewnętrzny

  • Dywaniki z przodu i z tyłu
  • Elementy ozdobne wykończone lakierem z efektem jedwabnym w kolorze szarym Platinum
  • Podsufitka z materiału
  • Standardowy pakiet optyczny wnętrza

 

Materiał

  • Tkanina Index

 

Kierownice i elementy obsługi

  • 3-ramienna obszyta skórą kierownica wielofunkcyjna
  • Dźwignia zmiany biegów

 

Oświetlenie

  • Oświetlenie wnętrza

 

Inne

  • Brak dachu szklanego
  • Czynnik chłodniczy R1234yf
  • Klakson dwutonowy
  • Sportback
  • Tylna szyba, tylne szyby drzwi oraz tylne szyby boczne ze szkła przezroczystego
  • Wydłużenie okresów międzyprzeglądowych

Audi, rozpoczynając w roku 1996 sprzedaż modelu A3, było niejako „założycielem” segmentu kompaktów klasy premium. Czwarta generacja tego pełnego sukcesów samochodu wchodzi właśnie na rynek. Jest teraz jeszcze bardziej sportowa, zdigitalizowana i połączona z siecią. Pod bardzo progresywnym designem nadwozia nowego A3 Sportback kryje się wiele innowacji rodem z modeli klasy wyższej. Są to dla przykładu: infotainment, zawieszenie i systemy wsparcia kierowcy.

 

Charakterystyczne: design i oświetlenie

 

Nowe Audi A3 Sportback charakteryzuje się kompaktowymi proporcjami i sportowym designem. Szeroki grill osłony chłodnicy Singleframe oraz duże wloty powietrza  z przodu, podkreślają dynamiczny charakter kompaktowego samochodu klasy premium. Ramię nadwozia płynnie przechodzi od reflektorów z przodu, aż do świateł tylnych. Powierzchnia poniżej jest wklęsła – to nowy element designu Audi, podkreślający nadkola. Kolejną innowacją są cyfrowe światła do jazdy dziennej znajdujące się w obrębie reflektorów diodowych Matrix LED. Światła te to matryca zbudowana z diodowych segmentów w układzie trzy na pięć. Tworzy ona specjalne sygnatury świetlne sprawiające, że nowe Audi A3 jest natychmiast rozpoznawalne. Sportowy i wyszukany design zewnętrzny ma swoją kontynuację we wnętrzu. W oczy rzucają się nowa dźwignia zmiany biegów, aluminiowe lub karbonowe panele ozdobne, efektowne wewnętrzne klamki drzwi oraz tablica rozdzielcza o wyglądzie czarnego panelu. W nowym Audi A3 Sportback po raz pierwszy zastosowano tapicerkę foteli wykonaną z przetworzonych butelek PET. Ozdobiono ją stylowymi, kontrastowymi szwami.

 

Zdigitalizowane: elementy obsługi i wyświetlacze

 

Kokpit nowego A3 Sportback jest całkowicie skupiony na kierowcy. Znajdziemy w nim dobrze już znane z modeli klasy wyższej elementy, a standardowo montuje się tu również 10,1–calowy monitor dotykowy umieszczony pośrodku tablicy rozdzielczej. System rozpoznaje wprowadzane ręcznie litery, daje akustyczny sygnał zwrotny  i może być również obsługiwany za pomocą naturalnej mowy. W standardzie znajdziemy też w pełni cyfrowy zestaw wskaźników i zegarów obsługiwany z poziomu wielofunkcyjnej kierownicy. Audi virtual cockpit oferuje dodatkowe elementy, takie jak np. duży wyświetlacz map nawigacji. Wersja plus ma wyświetlacz o przekątnej 12,3-cala, na którym można włączyć trzy różne jego widoki, w tym również widok o charakterystyce sportowej. Wyświetlacz head-up display pokazuje najważniejsze informacje na szybie, na wprost wzroku kierowcy. Na żądanie informacje te mogą pojawiać się w różnych kolorach.

 

Jeszcze lepszy: system infotainment

 

Koncepcja obsługi MMI zasilana jest przez nową, modułową platformę infotainment trzeciej generacji. Jej moc obliczeniowa jest dziesięć razy większa niż jej poprzedniczki. W zakresie jej pracy znajduje się obsługa wszystkich zadań związanych z systemami łączności, w tym telefonu, usług Audi connect przesyłanych w standardzie LTE Advanced oraz zintegrowanego w samochodzie hotspotu Wi-Fi.

 

Indywidualne ustawienia klimatyzacji, pozycji foteli, często wybieranych celów nawigacji, czy często włączanych mediów, mogą być zebrane w nawet sześciu różnych profilach użytkownika. Standardowo w nowym A3 Sportback znajduje się cyfrowe radio DAB+, a opcjonalnie zamówić można radio internetowe lub hybrydowe. Nawigacja jest teraz łatwiejsza w obsłudze, a jej propozycje prowadzenia bardziej elastyczne. Dla przykładu: system nawigacji oferuje prognozy rozwoju sytuacji na drodze, zdjęcia satelitarne wysokiej rozdzielczości pozyskiwane z Google Earth oraz szczegółowe, trójwymiarowe modele wielu dużych miast europejskich. Audi connect wzbogaca interesujące miejsca o zdjęcia, godziny otwarcia i recenzje użytkowników. Audi connect w wybranych miastach obejmuje również usługi car-to-X pomagające znaleźć wolne miejsca parkingowe przy ulicy, a także – komunikując się z sygnalizacją świetlną na skrzyżowaniach - pozwalające kierowcy dostosować się do zielonej fali. A3 Sportback można za pośrednictwem aplikacji myAudi, Apple CarPlay lub Android Auto połączyć bezpośrednio ze swoim smartfonem. Taki sam efekt można osiągnąć wykorzystując Audi phone box. Ten ostatni łączy urządzenie z anteną samochodową i ładuje je indukcyjnie.

 

Wyszukane: silniki

 

W Europie nowe Audi A3 Sportback dostępne będzie w trzech wersjach silnikowych. Będą to: 1.5 TFSI o mocy 110 kW (150 KM) (średnie zużycie paliwa w l/100 km: 6,4 – 5,8; średnia emisja CO2 w g/km: –145-131) oraz 2.0 TDI w wersji o mocy 85 kW (116 KM) (średnie zużycie paliwa w l/100 km: 4,7-4,2; średnia emisja CO2 w g/km: 122-111) lub w wersji o mocy 110 kW (150 KM) (średnie zużycie paliwa w l/100 km: 5,0-4,5; średnia emisja CO2 w g/km: –132-118). Wszystkie jednostki napędowe są imponujące pod względem wysokiego momentu obrotowego oraz zaawansowanej charakterystyki pracy. Na początek wszystkie wersje silnikowe otrzymają napęd na przednią oś. Moc na koła przekazywana będzie za pośrednictwem sześciobiegowej skrzyni manualnej lub siedmiobiegowej skrzyni automatycznej S tronic, która nie będzie teraz wyposażana w konwencjonalną dźwignię, a w kompaktowy przełącznik zmiany biegów. By wybierać podstawowe funkcje automatycznej skrzyni wystarczy, że kierowca będzie popychał lub pociągał przełącznik. W terminie późniejszym Audi będzie stopniowo poszerzać ofertę o kolejne wersje silnikowe, w tym o wersję zelektryfikowaną oraz o wersję z napędem na cztery koła quattro.

 

Delikatne: zawieszenie

 

Zawieszenie nowego A3 Sportback – czterowahaczowe z tyłu dla wersji z silnikiem od 110 kW (150 KM) – jest sportowe i dobrze wyważone. Łączy w sobie przyjemność wygodnej jazdy z dobrą dynamiką. Na życzenie dostępne jest obniżone o 10 mm zawieszenie z adaptacyjną kontrolą tłumienia. Każdy z amortyzatorów z osobna dostosowuje tu swą pracę do stanu drogi, warunków na niej panujących i do ustawień systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. Gdy samochód wyposażony jest w zawieszenie sportowe – standard z zewnętrzną linią stylistyczną  S line, w innych zestawieniach jest to opcja – największy nacisk kładzie się na zwrotność. Twardsze zestrojenie zawieszenia i amortyzatorów oraz fakt, że auto jest obniżone o 15 milimetrów sprawiają, że jego pozycja na drodze jest jeszcze pewniejsza.

 

Dobrze zorientowane: systemy wspomagania kierowcy

 

Audi A3 Sportback, wyposażone w Audi pre sense front i ostrzeżenie o zjechaniu z pasa ruchu, pomaga zapobiegać wypadkom z innymi użytkownikami drogi i w standardzie oferuje wysoki poziom bezpieczeństwa. Dodatkowe systemy wspomagania, takie jak ostrzeżenia o zmianie pasa, a także ostrzeżenie o ruchu poprzecznym oraz wspomaganie parkowania, są dostępne jako opcja. Adaptacyjny asystent jazdy, który klienci znają z wielu modeli klasy wyższej, pomaga  w prowadzeniu wzdłużnym i bocznym. Utrzymuje prędkość i odległość od poprzedzającego pojazdu oraz pomaga w utrzymaniu się na wybranym pasie ruchu poprzez delikatne interwencje w elektromechaniczny układ kierowniczy. Zwiększa to komfort jazdy, szczególnie podczas długich podróży.

 

Zoptymalizowana: koncepcja przestrzeni

 

Nowe Audi A3 Sportback, przy zachowaniu kompaktowych wymiarów zewnętrznych, daje więcej miejsca i funkcjonalności wewnątrz. W porównaniu ze swoim poprzednikiem obecny model „urósł” tylko o nieco więcej niż trzy centymetry. Ma teraz 4,34 m długości i 1,82 m szerokości (bez lusterek). Jego wysokość to 1,43 m, a rozstaw osi 2,64 m – te wymiary pozostały bez zmian. W zależności od pozycji tylnej kanapy, bagażnik ma od 380 do 1200 litrów pojemności, a jego podłogę umieścić można na różnych poziomach. Na życzenie dostępna jest poruszana elektrycznie klapa bagażnika, którą można zamykać i otwierać ruchem stopy.

 

Specjalna edycja modelowa

 

Wejściu nowego Audi A3 Sportback na rynek towarzyszyć będzie sprzedaż specjalnej edycji modelowej: A3 Sportback edition one. Wersja ta oferować będzie wyszukane dodatki: z zewnątrz rozpoznać ją będzie można po dodatkowych elementach  w kolorze matowej, szarej platyny, po przyciemnionych, diodowych reflektorach Matrix oraz po 18-calowych felgach o barwie szarego tytanu. Natomiast wewnątrz samochód ten wyposażony zostanie w linię stylistyczną S line z na nowo zaprojektowanymi sportowymi fotelami ze zintegrowanymi zagłówkami,  z aluminiowymi panelami ozdobnymi oraz z pedałami ze stali nierdzewnej.

 

Źródło: AUDI MEDIA

Silnik: 999 cm3
Rodzaj paliwa/napęd: Benzyna
Moc: 110 KM
Manualna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 10.6 sek.
Rodzaj napędu: przednia oś
Pojemność bagażnika: 380/1200
Średnie spalanie: 5.5 l/100 km
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
Audi A3 Sportback - 01

Audi

A3 Sportback 30 TFSI
766
netto/mc
999 cm3
110 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
39073 zł
Wartość wykupu netto
9000 zł
Kliknij i sprawdź dostępność