Nowa oferta

AudiA7 Sportback 55 TFSI e

1968cm3
367 KM
2023 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
144406
Wartość wykupu netto
Twoja rata  miesięczna netto
2885
Wartość katalogowa 394 709 zł
Dowiedz się więcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie.
  • Audi parking system plus (przód i tył)
  • Autoalarm z zabezpieczeniem przed odholowaniem
  • Bang & Olufsen Premium Sound System z dźwiękiem 3D
  • Brak oznaczenia modelu i typu silnika
  • Dach szklany panoramiczny
  • Fotele sportowe typu S z przodu
  • Kamera cofania
  • Kluczyk komfortowy
  • Kluczyk komfortowy (advanced key) z funkcją odryglowania zamka bagażnika za pomocą gestów
  • Komfortowa klimatyzacja postojowa
  • Lakier biały Glacier metalik
  • Obręcze kół ze stopu metali lekkich 8,5Jx20", 5 - ramienne, grafitowo szare, z oponami 255/40 R20.
  • Ogrzewanie foteli przednich
  • Pakiet dla palących
  • Pakiet dodatkowych schowków
  • Pakiet oświetlenia wnętrza, konturowe/ambiente
  • Pakiet skórzany ze skóry ekologicznej (góra i dół)
  • Podsufitka tkaninowa w kolorze czarnym
  • Szwy ozdobne w kolorze czerwonym z oferty Audi Sport
  • Tapicerka skórzana Valcona z tłoczeniem rombu Audi Sport

Ładowanie

  • Gniazdo do ładowania, Typ 2, AC
  • Kabel do ładowania z gniazdka elektrycznego, typ E/F
  • Kabel do ładowania, standardowa długość
  • Przewód do ładowania prądem zmiennym (AC) ze stacji ładującej, Mode 3
  • Wtyczka przemysłowa CEE 16 A / 400 V / 6 h / prosta, długi kabel

 

Komfort

  • Klimatyzacja automatyczna, 4-strefowa
  • Lusterka zewnętrzne regulowane i składane elektrycznie, podgrzewane, z funkcją pamięci i z funkcją automatycznego opuszczania prawego lusterka podczas manewru cofania
  • Lusterko wewnętrzne z automatyczną funkcją przeciwoślepieniową
  • Wspomaganie otwarcia i zamknięcia bagażnika, elektryczne

 

Systemy multimedialne

  • Audi connect Navigation & Infotainment
  • Audi connect telefon alarmowy i serwis (z możliwością kontroli samochodu)
  • Audi music interface
  • Audi smartphone interface
  • Audi virtual cockpit
  • MMI Navigation plus z panelem dotykowym MMI touch response z ekranem 10,1'' oraz Audi virtual cockpit
  • Odbiór stacji radiowych, cyfrowy
  • System MMI® Navigation plus
  • Tablica wskaźników z prędkościomierzem
  • Złącze Bluetooth

 

Systemy wspomagające kierowcę

  • Audi pre sense front
  • Kamera z czujnikiem odległości (w systemie wspomagającym kierowcę)
  • Ostrzeżenie o zjechaniu z pasa ruchu
  • System rozpoznawania znaków drogowych
  • Tempomat z regulacją prędkości i limiterem prędkości

 

Wygląd zewnętrzny

  • Logo S line na przednich błotnikach
  • Lusterka zewnętrzne w kolorze czarnym z połyskiem
  • Pakiet "Czerń"
  • Spojler dachowy S line
  • Sportowa stylistyka przednich i tylnych zderzaków

 

Systemy dachowe i przeszklenie

  • Osłony przeciwsłoneczne
  • Przyciemnione szyby tylne (szyby privacy)
  • Standardowe wycieraczki
  • Szyba przednia termoizolacyjna, laminowana
  • Szyby termoizolacyjne

 

Fotele

  • Brak funkcji wentylacji i masażu
  • Elektryczna regulacja foteli przednich z funkcją pamięci ustawień dla fotela kierowcy
  • ISOFIX - mocowanie fotelika dziecięcego dla skrajnych siedzeń z tyłu (z funkcją Top Tether)
  • ISOFIX - mocowanie fotelika dziecięcego na skrajnych fotelach z tyłu i fotelu pasażera z przodu
  • Podłokietnik komfortowy z przodu
  • Regulacja podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa dla foteli przednich, elektryczna
  • Tylna kanapa 2-miejscowa, z dzielonym oparciem (homologacja 4-osobowa)
  • Zagłówki z przodu

 

Reflektory

  • Reflektory przednie HD Matrix LED
  • Światła do jazdy dziennej w technice LED
  • Światła tylne w technice LED z dynamicznymi kierunkowskazami
  • Układ zmywania reflektorów

Nowe Audi A7 Sportback to nowatorska koncepcja pojazdu typu Gran Turismo oferującego kierowcy innowacyjne rozwiązania z dziedziny cyfryzacji, dynamiczne wrażenia z jazdy oraz koncepcję przestrzeni łączącą najróżniejsze wymagania klienta. Duże czterodrzwiowe coupé, to esencja nowego języka stylistycznego Audi.
 

Progresywny, sportowy charakter: stylistyka zewnętrzna
 

Stylistyka zewnętrzna nowego A7 Sportback w wyjątkowy sposób ucieleśnia nowy, progresywny język stylistyczny Audi, skupiony na podkreślaniu dużych powierzchni, ostrych krawędzi oraz gry światła i cieni. Szeroka, nisko umieszczona osłona chłodnicy Singleframe  i wyraziste wloty powietrza, już na pierwszy rzut oka podkreślają dynamiczny charakter tego pojazdu typu Gran Turismo. W obu opcjonalnych wariantach reflektorów, po dwanaście osobnych, pionowych segmentów świetlnych w każdej jednostce tworzy niepowtarzalną sygnaturę. Najwyższą wersją reflektorów są reflektory diodowe HD Matrix ze światłem laserowym Audi, rozpoznawalne po charakterystycznym, niebieskim oznaczeniu  w reflektorze.

 

Patrząc na auto z boku, wyraźnie zarysowane krawędzie podkreślają duże koła i jednoznacznie przywodzą na myśl geny quattro marki Audi. Napięta i opadająca ku tyłowi linia dachu, determinuje sylwetkę pojazdu. Duże coupé ma długość 4,97 m, szerokość 1,91 m i wysokość tylko 1,42 m. Tył samochodu zwęża się niczym rufa jachtu. Spojler, zintegrowany z długą pokrywą bagażnika, wysuwa się elektrycznie przy prędkości 120 km/h. Wąskie pasmo świetlne łączy ze sobą światła tylne, których zewnętrzne jednostki składają się  z 13 segmentów każda. Podczas otwierania i zamykania drzwi, Audi A7 wita lub żegna użytkowników dynamicznymi animacjami reflektorów przednich i świateł tylnych.

 

Redukcja jako środek stylistyczny: stylistyka wnętrza
 

Język formalny wnętrza nowego Audi A7 Sportback jest zredukowany i czysty. Poziomy przebieg linii i smukła deska rozdzielcza dają wrażenie dużej przestrzeni. Zwrócona w stronę kierowcy konsola środkowa, podkreśla sportowy charakter pojazdu Gran Turismo. Architektura kokpitu i monitor MMI zlewają się wizualnie w jedną powierzchnię. Większością funkcji można sterować z poziomu dwóch wyświetlaczy o idealnie czarnych ekranach. Górny  z nich prawie niewidocznie zlewa się z tablicą rozdzielczą. Dobór kolorów, materiałów obiciowych, faktury paneli dekoracyjnych oraz oświetlenie wnętrza, doskonale wpisują się w futurystyczną atmosferę przestrzennego wnętrza pojazdu.


Konsekwentna cyfryzacja: MMI touch response i sterowanie głosowe online
 

Nowe Audi A7 Sportback kontynuuje strategię cyfryzacji zapoczątkowaną przez nowe Audi A8 i przejmuje założenia MMI touch response z jego akustyczno-haptyczną koncepcją reakcji zwrotnej. Po przyciśnięciu dowolnej ikony funkcji na jednym z dwóch wyświetlaczy, kierowca słyszy i wyczuwa pod palcem kliknięcie potwierdzające wybór. Górny wyświetlacz służy do sterowania systemami z gamy infotainment, a dolny daje dostęp do klimatyzacji, funkcji komfortowych i pozwala na wprowadzanie tekstu. Dzięki logicznej i płaskiej strukturze menu, wszystkie operacje są intuicyjne - podobnie jak na smartfonie.

 

Zaprojektowana przez Audi opcjonalna funkcja sterowania głosowego, to nowatorski system dialogowy posługujący się naturalnym, potocznym językiem (dostępna w pojazdach w wersji  z nawigacją MMI Navigation i wyższych). System przetwarza wydane polecenia, wykorzystując w tym procesie informacje zapisane w komputerze pojazdu oraz wiedzę pozyskiwaną  z chmury. Kierowca może sterować wieloma funkcjami z poziomu kierownicy,  a na życzenie dostępny jest wyświetlacz danych na przedniej szybie head-up display.  Gdy samochód wyposażony jest w system nawigacji MMI Navigation plus, na pokładzie pojawia się również cyfrowy kokpit - Audi virtual cockpit.

 

Pełna komunikacja i współpraca z otoczeniem: infotainment i Audi connect
 

Rozbudowana gama systemów infotainment czyni z A7 inteligentnego, długodystansowego sportowca. Nawigacja MMI Navigation bazuje na modułowym systemie infotainment najnowszej generacji. Transfer danych przebiega tu z szybkością standardu LTE, a punkt dostępu do internetu jest integralnym elementem systemu. System nawigacji w nowym A7 samodzielnie uczy się na podstawie pokonanych tras i w efekcie tego może sugerować kierowcy własne propozycje. System przelicza trasę – będąc cały czas online – korzystając  z możliwości serwerów firmy HERE, przetwarzających w czasie rzeczywistym informacje  o kompleksowej sytuacji drogowej w okolicy.

 

Oferta usług online z gamy Audi connect obejmuje m.in. różne usługi typu Car-to-X, np. informacje o znakach drogowych, czy informacje o zagrożeniach na drodze. Dla większego komfortu podróży, klient może spersonalizować cały system, ustawiając nawet ok. 400 indywidualnych parametrów na osobistym profilu. Może również stworzyć sześć dalszych profili. Nowe Audi A7 rozpoznaje użytkownika już przy otwieraniu samochodu i dopasowuje wiele ustawień do jego indywidualnego profilu.

 

Cyfrowa funkcja Audi connect key otwiera i zamyka pojazd smartfonem z systemem operacyjnym Android, korzystając z komunikacji pola bliskiego zasięgu (NFC). Kod takiego „kluczyka” może być przekazany przez właściciela pięciu innym osobom lub na pięć innych smartfonów. Dla wszystkich sytuacji, w których kierowca musi na krótko udostępnić swój kod  Audi connect key, np. w serwisie Audi lub podczas parkowania przez obsługę parkingu, Audi umieściło w pojeździe gotową do użytku kartę z naniesionym kodem.

 

Kompleksowo zmodernizowane: systemy wsparcia kierowcy
 

Audi w nowym A7 Sportback oferuje do wyboru 39 systemów wsparcia kierowcy. Są one dostępne w trzech pakietach: pakiecie systemów wspomagających parkowanie (będzie stopniowo wprowadzany do wyposażenia począwszy od 2018 roku), pakiecie systemów wspomagających kierowcę w ruchu miejskim z nowym asystentem skrzyżowań i pakiecie systemów wspomagających kierowcę w ruchu pozamiejskim. Podobnie jak w modelu A8, również w nowym Audi A7 Sportback sercem całego układu jest centralny sterownik systemów wsparcia kierowcy (zFAS), nieustannie przeliczający obraz odwzorowujący otoczenie pojazdu. Dane do obliczeń pozyskiwane są z zestawu czujników, który w pełnej wersji obejmuje pięć czujników radarowych, skaner laserowy, przednią kamerę, cztery kamery otoczenia i dwanaście czujników ultradźwiękowych. Funkcja automatycznego parkowania Audi AI remote parking pilot i funkcja automatycznego wjazdu do garażu Audi AI garage pilot, które w ofercie pojawią się w tym roku, samoczynnie wprowadzą nasze Gran Turismo na miejsce parkingowe albo do garażu i je stamtąd wyprowadzą, pod warunkiem,  że kierowca aktywuje tę funkcję i będzie ją monitorować na własnym smartfonie. Funkcję automatycznego parkowania uruchomić można również przebywając w pojeździe  i przyciskając odpowiedni przycisk na konsoli.

 

Podwyższona dynamika jazdy i więcej komfortu na długich trasach: podwozie
 

Nowe Audi A7 Sportback jeszcze bardziej zacieśnia wzajemne relacje dynamiki i komfortu.  Po krętych drogach poza terenem zabudowanym auto porusza się dynamicznie i zwinnie,  a na autostradzie gwarantuje wysoki komfort prowadzenia i podróżowania. Jego opcjonalny dynamiczny układ czterech kół skrętnych łączy w sobie zalety bezpośredniego układu kierowniczego z doskonałą stabilnością prowadzenia. Układ ten zmienia przełożenie na przedniej osi w zależności od sytuacji na drodze, natomiast na osi tylnej, zależnie od prędkości z jaką porusza się pojazd, lekko skręca koła tylne w tym samym lub przeciwnym do kół przednich kierunku. Nowa koncepcja wspomagania kierownicy daje kierowcy – również  w przypadku prowadzenia auta ze standardowym układem kierowniczym – kompleksową informację zwrotną dotyczącą pokonywanej drogi.

 

Opcjonalny, sportowy mechanizm różnicowy aktywnie rozdziela moment obrotowy między kołami tylnej osi, uzupełniając w ten sposób zakres pracy standardowego w tym samochodzie napędu na cztery koła quattro. Podobnie jak dynamiczny układ czterech kół skrętnych, opcjonalne zawieszenie z systemem kontroli tłumienia, opcjonalne zawieszenie sportowe i adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension z systemem kontroli tłumienia (opcja), sportowy mechanizm różnicowy jest zarządzany przez system Elektronicznej Platformy Podwozia (EFP). Dzięki ścisłemu skomunikowaniu, wszystkie powyższe systemy i układy gwarantują wspólnie podwyższony komfort, sportowe odczucia podczas prowadzenia i najwyższą precyzję. Kierowca ma do wyboru kilka profili w systemie wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, które w porównaniu do poprzednika gwarantują jeszcze większy wachlarz połączeń komfortu z dynamiką.

 

Zaawansowana elektryfikacja: mild-hybrid we wszystkich wersjach silnikowych
 

Dzięki systemowi mild-hybrid (MHEV), układ napędowy nowego A7 Sportback jest jeszcze bardziej wydajny. Na początku, po swej rynkowej premierze, coupé dostępne będzie w dwóch wersjach silnikowych: 3.0 TFSI i 3.0 TDI. W obu jednostkach, funkcjonowanie systemu MHEV oparte jest o 48-woltową główną sieć pokładową, akumulator litowo-jonowy i alternator-rozrusznik RSG o mocy rekuperacji do 2 kW. Audi A7 Sportback może „żeglować”  z wyłączonym silnikiem rozwijając różne prędkości, a następnie z pomocą RSG komfortowo ponownie uruchomić silnik. Funkcja start-stop uaktywnia się już poniżej prędkości 22 km/h. Za przenoszenie mocy w przypadku silnika 3.0 TFSI odpowiada siedmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów S tronic, w przypadku silnika 3.0 TDI – ośmiobiegowa przekładnia automatyczna tiptronic. W połączeniu ze skrzynią S tronic, napęd na cztery koła quattro wykorzystuje wydajną technikę ultra, włączającą napęd na tylną oś tylko w sytuacjach, kiedy jest on naprawdę potrzebny.

 

Turbodoładowana jednostka 3.0 TFSI V6 generuje moc 250 kW (340 KM) i moment obrotowy 500 Nm. Wyposażone w nią czterodrzwiowe coupé przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,3 sekundy i rozpędza się dalej do 250 km/h, co stanowi jego prędkość maksymalną. W cyklu NEDC, Audi A7 Sportback 55 TFSI w wersji bazowej zużywa tylko 6,8 litra paliwa na 100 km (154 g CO2 na km). Silnik 3.0 TDI generuje natomiast moc 210 kW (286 KM) i moment obrotowy 620 Nm. Od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,7 sekundy. W cyklu NEDC zużywa 5,5 l paliwa na 100 km (142 g CO2 na km). Po wejściu modelu na rynek na początku marca 2018, pojawią się kolejne sześcio- i czterocylindrowe jednostki napędowe.

 

Koncepcja karoserii: coupé, limuzyna i Avant w jednym
 

Stylistyka coupé, przestronność limuzyny i wszechstronność Avanta – nowe Audi A7 Sportback łączy w sobie to, co najlepsze z trzech światów. W porównaniu do modelu poprzedniego, jego wnętrze wydłużyło się o 21 mm. Bagażnik ma podstawową pojemność 535 l, którą po złożeniu oparć tylnych siedzeń można powiększyć aż do 1390 l. Elementy dodatkowe karoserii wykonane są z lekkiego aluminium. Pod względem sztywności, bezpieczeństwa podczas zderzenia, aerodynamiki i aeroakustyki, nowe Gran Turismo może pochwalić się najlepszymi wynikami.

 

Źródło: AUDI MEDIA

Silnik: 1968cm3
Rodzaj paliwa/napęd: Hybryda
Moc: 367 KM
Automatyczna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 5.7 sek.
Rodzaj napędu: quattro
Pojemność bagażnika: 380/1235
Średnie spalanie: 1.2 l/100 km
Pojemność baterii w kWh: 14.4kWh
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
Audi A7 Sportback - 01 - leasing, kredyt lub najem

Audi

A7 Sportback 55 TFSI e
2885
netto/mc
1968cm3
367 KM
2023 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
144406 zł
Wartość wykupu netto
32000 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem siedziby spółki. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się tutaj: Polityka Prywatności.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drogą: połączeń telefonicznych, SMS, email.