Nowa oferta

AudiA3 Limousine 35 TFSI

1498 cm³
150 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Dostępny od rękiDostępny od ręki
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
68367
Wartość wykupu netto
Twoja rata  miesięczna netto
1367
Wartość katalogowa 186 868 zł
Dowiedz się więcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • 2-strefowa automatyczna klimatyzacja
  • 3-ramienna obszyta skórą kierownica wielofunkcyjna plus z łopatkami zmiany biegów
  • 4-zakresowe podparcie odcinka lędźwiowego dla foteli przednich
  • Akcenty w tonacji aluminium we wnętrzu
  • Alarm antywłamaniowy, kluczyk komfortowy z funkcją Safelock
  • Alarm fabryczny
  • Asystent parkowania z Audi parking system plus (przód i tył)
  • Asystent podjazdu z funkcją Auto Hold
  • Audi Extensive - Pakiet naprawczy 3 lata / 90 000 km (w tym pierwsze dwa lata bez limitu przebiegu)
  • Audi phone box
  • Audi smartphone interface
  • Audi sound system
  • Audi virtual cockpit plus
  • Automatyczne otwieranie klapy bagażnika
  • Brak oznaczenia modelu i typu silnika
  • Element ozdobny o wyglądzie ciemnego aluminium
  • Fotele sportowe z przodu
  • Interieur S line
  • Kamera cofania
  • Kierunkowskazami
  • Komfortowy kluczyk z Safelock
  • Lakier czarny Brilliant
  • Lusterko wewnętrzne, automatycznie przyciemniane, bezramkowe
  • Nakładki na pedały ze stali szlachetnej
  • Nakładki na progi z elementami aluminium z przodu, podświetlane, z logo S
  • Obręcze kół ze stopu metali lekkich Audi Sport 8.0Jx18", 5 - ramienne w tonacji szarej platyny, polerowane z oponami 225/40 R18, 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie
  • Ogrzewanie foteli przednich
  • Oznaczenie S line
  • Pakiet optyczny Czerń
  • Pakiet oświetlenia Ambiente plus
  • Pakiet promocyjny Comfort
  • Pakiet promocyjny Design
  • Panoramiczny dach szklany
  • Podłokietniki obszytę skórą ekologiczną
  • Podsufitka tkaninowa w kolorze czarnym
  • Połączenie tkaniny Pulse ze skórą ekologiczną mono.pur 550 z wytłoczeniem S
  • Reflektory LED
  • Reflektory LED oraz tylne światła LED z dynamicznymi tylnymi
  • Szwy ozdobne w kolorze czerwonym z oferty Audi Sport
  • Szyby przyciemniane
  • Środkowy podłokietnik, przód
  • Śruby zabezpieczające koła przed kradzieżą
  • Tempomat
  • Tylne światła LED z dynamicznymi kierunkowskazami
  • Wsparcie LTE dla Audi phone box
  • Zabezpieczenie przed otwarciem drzwi tylnych, sterowane elektrycznie

Komfort

  • Gniazdo 12 V
  • Lusterka zewnętrzne, elektrycznie regulowane i ogrzewane
  • Pakiet dla niepalących

 

Systemy multimedialne

  • Audi connect Emergency & Service z Audi connect Remote & Control
  • Audi connect Navigation & Infotainment on demand
  • MMI radio plus
  • Moduł danych Europa
  • Odbiór stacji radiowych, cyfrowy
  • Połączenie alarmowe - kod sterujący
  • Tablica wskaźników z prędkościomierzem

 

Systemy wspomagające kierowcę

  • Asystent pokonywania zakrętu ze wspomaganiem wymijania (Turn assist)
  • Audi pre sense front
  • Kamera współpracująca z systemem ostrzegającym przed opuszczeniem pasa ruchu
  • Ostrzeżenie o opuszczeniu pasa ruchu (Audi lane assist)
  • Przygotowanie do funkcji dynamicznego wyświetlania znaków drogowych
  • Wskaźnik przeglądów serwisowych - 30 000 km lub 2 lata

 

Technika i bezpieczeństwo

  • Apteczka z trójkątem ostrzegawczym
  • Gaśnica
  • Hamulce tarczowe z przodu 15" (ECE)
  • Ogranicznik prędkości
  • Poduszki bezpieczeństwa kierowcy i pasażera z przodu z dezaktywacją poduszki bezpieczeństwa pasażera z przodu
  • Poduszki powietrzne boczne w oparciach przednich siedzeń wraz z kurtynami powietrznymi
  • Przypomnienie o zapięciu pasa bezpieczeństwa z czujnikiem zajęcia siedzenia z tyłu
  • Rury wydechowe
  • Standardowe zawieszenie
  • Start/stop system
  • System kontroli hamulców dla pojazdów z napędem elektrycznym (ESC i elektromechaniczny wzmacniacz siły hamowania)
  • Układ napędowy mild hybrid
  • Wspomaganie układu kierowniczego

 

Koła i opony

  • Wskaźnik kontroli ciśnienia w oponach
  • Zestaw naprawczy do kół
  • Zestaw narzędzi samochodowych

 

Reflektory

  • Czujnik zmierzchowy świateł i czujnik deszczu
  • Światła do jazdy dziennej

 

Wygląd zewnętrzny

  • Obudowa silnika
  • Obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze nadwozia
  • Zderzaki advanced

 

Systemy dachowe i przeszklenie

  • Przednia szyba ze szkła termoizolacyjnego

 

Fotele

  • Fotele przednie, z ręczną regulacją
  • i-Size i top tether na zewnętrznych tylnych siedzeniach.
  • Oparcie tylnych siedzeń, składane
  • Zagłówki przednie
  • Zagłówki tylnej kanapy (3)

 

Wygląd wewnętrzny

  • Dywaniki z przodu i z tyłu
  • Kierownice i elementy obsługi
  • Dźwignia zmiany biegów

 

Inne

  • A3 Limousine
  • Czynnik chłodniczy R1234yf
  • Klakson dwutonowy
  • Wydłużenie okresów międzyprzeglądowych

Nadjeżdża druga generacja przełomowego Audi A3 Limousine. Systemy infotainment i systemy wsparcia kierowcy tej czterodrzwiowej, kompaktowej limuzyny są teraz w pełni scyfryzowane  i działające w sieci. Kryjące się pod eleganckim nadwoziem nowe napędy  i odpowiednio zestrojone zawieszenie zapewniają dynamiczne wrażenia i bardzo wydajne prowadzenie. Nowe Audi A3 Limousine na rynku pojawi się na początku lata 2020 r.
 

Nowe Audi A3 Limousine ma bardzo sportowy, a zarazem elegancki wygląd.  W porównaniu z poprzednikiem, samochód jest teraz o 4 cm dłuższy (długość: 4,5 m), choć rozstaw osi pozostał bez zmian. Szerokość auta wzrosła o 2 cm, do 1,82 m, a jego wysokość o 1 cm, do 1,43 m. Wpłynęło to na zwiększenie przestrzeni nad głową – o dobre 2 cm z przodu, gdzie równocześnie pozycja fotela kierowcy jest niższa – oraz po bokach. Pojemność bagażnika – 425 l. – jest dokładnie taka sama jak w modelu poprzednim.

 

Emanująca mocą i elegancka: stylistyka zewnętrzna
 

Przód samochodu zdominowany jest przez dużą osłonę chłodnicy Singleframe  z grillem z kratownicą w stylistyce plastra miodu. Po jej obu bokach umieszczono charakterystyczne reflektory. Ich zewnętrzne krawędzie tworzą trapezoidalne kąty zbiegające ku dołowi. W najbardziej rozbudowanej wersji wyposażonej w reflektory diodowe Matrix LED w kątach tych umieszczono nowe, cyfrowe światła do jazdy w dzień. Światła te składają się z matrycy pikseli zbudowanej z 15 diodowych segmentów, które mogą być indywidualnie uruchamiane i nadają poszczególnym wersjom A3 Limousine unikalnego charakteru.

 

W Audi A3 Sportback linia nadwozia biegnąca nad progami auta, tuż przed tylnym nadkolem wznosi się w kierunku tylnych świateł, akcentując w ten sposób krótki tył auta. W Limousine natomiast linia boczna ciągnie się aż po tylny zderzak. Podkreśla to długość pojazdu (Limousine jest o 15 cm dłuższe niż Sportback) i nadaje bokom eleganckiego wyglądu. Wklęsła powierzchnia poniżej linii ramion dodatkowo akcentuje progi i krawędzie. W takich miejscach dokładnie zaobserwować można grę świateł i cieni na powierzchniach. Linia dachu od słupka B dynamicznie opada – podobnie jak wygląda to w autach typu coupé – i kończy się efektownym spojlerem na klapie bagażnika. Spojler – opcjonalnie dostępny w wersji z carbonu – wizualnie akcentuje tył auta i podkreśla mocny wygląd czterodrzwiowej limuzyny. 

 

Opływowe nadwozie
 

Wyższy tył oraz duży dyfuzor znacznie poprawiają aerodynamikę auta w porównaniu z jego poprzednikiem. W wyniku tego, nowe A3 Limousine z jednostką napędową 2.0 TDI 110 kW (150 KM) osiąga wartość oporu Cd rzędu 0,25, która jest o 0,04 punktu Cd lepsza niż w pierwszej generacji tego modelu. Przyczynia się do tego również wlot powietrza z dwoma elektrycznie regulowanymi modułami żaluzji montowanymi tuż za Singleframe. Inteligentnie i w zależności od potrzeb sterują one wlatującym powietrzem. Dodatkowo na opływowość nadwozia i na redukcję oporów powietrza wpływają: osłony podwozia, lusterka zewnętrzne o poprawionej aerodynamice oraz aktywne chłodzenie hamulców. 

 

Ukierunkowany i zdigitalizowany: kokpit
 

Kokpit nowego Audi A3 Limousine jest w pełni ukierunkowany na kierowcę – zarówno jeśli chodzi o jego design, jak i o wyświetlacz i elementy sterujące. Środkowy panel przyrządów z centralnym ekranem systemu MMI touch jest delikatnie zwrócony w stronę kierowcy. Ekran ma przekątną 10,1 cala, a jego obsługa jest bardzo intuicyjna. Standardowo system zawiera funkcję wykrywania pisma odręcznego oraz funkcję obsługi głosowej językiem potocznym, która opcjonalnie może wykorzystywać możliwości chmury danych. Deska rozdzielcza z ekranem o przekątnej 10,25 cala, znajdująca się za kierownicą w zasięgu wzroku kierowcy, już w wersji bazowej jest cyfrowa. W rozbudowanej wersji Audi virtual cockpit plus, jej ekran ma 12,3 cala i można na nim wybrać jeden z trzech widoków – w tym widok sportowy o dynamicznym designie i z pochyłymi cyframi. Wskaźniki obrotów i prędkości są tu ukazane w formie diagramów słupkowych z czerwonymi elementami graficznymi.

 

Połączony z siecią: od systemów infotainment, aż po systemy wsparcia kierowcy 
 

Najwyższą wersją rozbudowy systemów infotainment w nowym A3 Limousine jest system MMI Navigation plus osadzony na modułowej platformie infotainment trzeciej generacji MIB 3. MIB 3 ma aż o dziesięć razy większą moc obliczeniową niż platforma poprzedniej generacji, sprawia, że samochód połączony jest z siecią w standardzie LTE Advanced oraz daje kierowcy i pasażerom możliwość połączenia z internetem za pośrednictwem pokładowego hotspotu Wi-Fi. MMI Navigation plus oferuje natomiast w standardzie szeroką gamę usług Audi connect, w tym informacje online o natężeniu ruchu, bieżące informacje, a także zdjęcia, czasy otwarcia i opinie użytkowników o wybranych, interesujących miejscach.

 

Elementem tej gamy są też usługi Car-to-X korzystające z tzw. inteligencji rozproszonej floty Audi. Samochodom, w których zamontowano odpowiednie wyposażenie, dostarczają one np. informacji o niebezpiecznych miejscach, ograniczeniach prędkości, czy o wolnych miejscach parkingowych przy ulicy. Gdy samochód jest unieruchomiony, można za pomocą aplikacji myAudi przenieść dane nawigacji z auta na smartfona kierowcy i w ten sposób kontynuować prowadzenie do celu już po opuszczeniu pojazdu.

 

Audi A3 Limousine można połączyć ze smartfonem za pośrednictwem interfejsu Audi smartphone interface, integrującego telefony z systemem iOS z Apple Car Play i telefony z systemem Android z Android Auto (oba umieszczone w MMI, dostępność w zależności od kraju) lub przez Audi phone box. Audi phone box łączy dodatkowo smartfona z anteną samochodową i może go indukcyjnie naładować. Audi A3 Limousine może mieć ponadto funkcję uruchamiania silnika za pomocą smartfona z systemem Android. Funkcja ta nosi nazwę Audi connect key. Personalizacja systemu umożliwia wprowadzenie do niego danych odnoszących się nawet do sześciu osób. W indywidualnych profilach zapisać można m.in. ustawienia foteli, ulubione media i ustawienia klimatyzacji. Standardowo na pokładzie auta montuje się również cyfrowe radio DAB+. Opcjonalnie natomiast zamówić można radio internetowe i radio hybrydowe, które w zależności od mocy sygnału automatycznie przełącza między sygnałem FM, DAB i internetowym, zapewniając w ten sposób optymalny odbiór stacji radiowej.

 

Dzięki bliskiej współpracy ze sobą, systemy wsparcia kierowcy są wyjątkowo wydajne. Dla przykładu: w przypadku systemu Audi pre sense front, kamera umieszczona w obudowie lusterka wstecznego współpracuje z czujnikiem radarowym w przodzie pojazdu, zapobiegając w ten sposób wypadkom albo przynajmniej łagodząc ich dotkliwość. Dane pozyskiwane w wyniku tej współpracy wykorzystywane są również przez standardowy system zapobiegania kolizjom. Wprost z samochodów klasy wyższej pochodzi Adaptive cruise assist ACA, wspomagający kierowcę w prowadzeniu. Predyktywny asystent wydajności z kolei daje kierowcy znak, kiedy sensownym jest zdjęcie nogi z pedału przyspieszenia. Asystent robi to z wykorzystaniem danych pozyskiwanych z systemu nawigacji. Ostrzeżenie przy wysiadaniu, asystent ruchu przecinającego tor jazdy z tyłu i kamery 360°, uzupełniają pakiet użytecznych w ruchu miejskim systemów wspomagania.

 

Na początek trzy silniki: napędy
 

Na początek nowe Audi A3 Limousine dostępne będzie w trzech wersjach napędowych do wyboru: w dwóch wersjach z silnikiem benzynowym TFSI i w jednej z silnikiem wysokoprężnym TDI. Ich cechą wspólną jest wysoka wydajność. 35 TFSI – 1,5-litrowa jednostka z bezpośrednim wtryskiem – wytwarza 110 kW (150 KM) mocy i dostępna jest w dwóch zestawieniach: z nowo zaprojektowaną sześciobiegową manualną skrzynią biegów (łączne zużycie paliwa w l/100 km: 6,3 – 5,6; łączna emisja CO2 w g/km: 128-143) lub z siedmiobiegową skrzynią automatyczną S tronic (łączne zużycie paliwa w l/100 km:6,1-5,5; łączna emisja CO2 w g/km: 124-139).

 

W wersji z dwusprzęgłową skrzynią biegów S tronic stosuje się technikę cylinder on demand COD oraz montuje się 48-woltowy system mild hybrid. System ten odzyskuje energię podczas hamowania, wspiera jednostkę napędową dodając jej 50 Nm momentu obrotowego podczas ruszania i przyspieszania z niskich obrotów oraz w wielu sytuacjach umożliwia Audi A3 Limousine tzw. żeglowanie z wyłączonym silnikiem. Rozwiązanie to pozwala zaoszczędzić ok. 0,4 l. paliwa na 100 km w codziennym użytkowaniu pojazdu.

 

Silnik 2.0 TDI o mocy 110 kW (150 KM) (łączne zużycie paliwa w l/100 km:5,0 – 4,4; łączna emisja CO2 w g/km: 116-130) również współpracuje z siedmiobiegową skrzynią automatyczną S tronic, tu jednak zmiana biegów zachodzi przy pomocy techniki shift-by-wire.

 

Komfortowe, a zarazem dynamiczne: zawieszenie
 

Zawieszenie nowego A3 Limousine zostało tak zestrojone, by było sportowe, a jednocześnie by pracowało harmonijnie i jeszcze bardziej precyzyjnie niż w modelu poprzednim. Precyzja i szybkość reakcji jest w dużej mierze zasługą dynamicznego układu kierowniczego zapewniającego optymalną interakcję pomiędzy wszystkimi komponentami związanymi z dynamiką poprzeczną. Alternatywą dla standardowego zawieszenia jest zawieszenie sportowe i zawieszenie z kontrolą stopnia tłumienia. To ostatnie gwarantuje szeroki wachlarz doznań podczas prowadzenia – od bardzo komfortowego pokonywania tras, aż po zwrotne, dynamiczne prowadzenie. System wyboru dynamiki jazdy Audi drive select również pozwala kierowcy czerpać różne doznania związane z odpowiednim zestrojeniem zawieszenia – od wysokiego komfortu, przez dynamikę, po prowadzenie zorientowane na oszczędność paliwa. System ten zmienia również np. charakterystyki pracy przepustnicy i progresywnego układu kierowniczego, różnicującego przełożenie w zależności od kąta skrętu kierownicy.

 

Źródło: AUDI MEDIA

Silnik: 1498 cm³
Rodzaj paliwa/napęd: Benzyna
Moc: 150 KM
Automatyczna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 8.4 sek.
Rodzaj napędu: przednia oś
Pojemność bagażnika: 425
Średnie spalanie: 5.5 l/100 km
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
Audi A3 Limousine - 01 - leasing, kredyt lub najem
Dostępny od rękiDostępny od ręki

Audi

A3 Limousine 35 TFSI
1367
netto/mc
1498 cm³
150 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
68367 zł
Wartość wykupu netto
15000 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem siedziby spółki. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się tutaj: Polityka Prywatności.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drogą: połączeń telefonicznych, SMS, email.