Nowa oferta
Mega Rabat -12%
Audi
A6 Limousine 40TDI
1968cm3
204 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Dostępny od rękiDostępny od ręki
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
88842
Wartość wykupu netto
Twoja rata  miesięczna netto
1536
Wartość katalogowa 275 949 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Audi parking system plus (przód i tył)
  • Audi smartphone interface
  • Audi sound system
  • Kamera cofania
  • Kanapa tylna z dzielonym i składanym oparciem
  • Kierownica z podwójnymi ramionami, wielofunkcyjna, obszyta skórą z funkcją zmiany przełożeń
  • Lakier czarny Brilliant
  • Listwy progowe aluminiowe, na przednich listwach logo "S", podświetlane
  • Logo S line na przednich błotnikach
  • Lusterka zewnętrzne regulowane i składane elektrycznie, podgrzewane, przyciemniane automatycznie po obu stronach, z funkcją pamięci i z funkcją automatycznego opuszczania prawego lusterka podczas manewru cofania
  • Obręcze kół ze stopu metali lekkich 8,5Jx19", 10 – ramienne równoległe, z oponami 245/45 R19. 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie.
  • Ogrzewanie foteli przednich
  • Pakiet dodatkowych schowków
  • Pakiet oświetlenia wnętrza, konturowe/ambiente
  • Pakiet promocyjny Business
  • Pakiet promocyjny Exterieur
  • Pakiet stylistyczny S line Exterieur
  • Reflektory przednie LED Audi Matrix
  • Reflektory przednie Matrix LED
  • Reflektory tylne w technice LED
  • Sportowa stylistyka przednich i tylnych zderzaków
  • Układ zmywania reflektorów

Komfort

  • Autoalarm z zabezpieczeniem przed odholowaniem
  • Centralny zamek sterowany falami radiowymi
  • Elektryczna nagrzewnica powietrza
  • Klimatyzacja automatyczna, 2-strefowa
  • Lusterko wewnętrzne z automatyczną funkcją przeciwoślepieniową
  • Lusterko zewnętrzne po lewej stronie, asferyczne
  • Lusterko zewnętrzne po prawej stronie (z większym polem obserwacji), konvex
  • Pokrywa bagażnika, automatyczne otwieranie / zamykanie manualne
  • Rezygnacja z pakietu dla palących

 

Systemy multimedialne

  • Audi connect Navigation & Infotainment
  • Audi connect telefon alarmowy i serwis (z możliwością kontroli samochodu)
  • Audi music interface
  • Infotainment system (MIB3)
  • Komputer pokładowy 7" z kolorowym wyświetlaczem
  • Odbiór stacji radiowych, cyfrowy
  • System MMI® Navigation
  • Tablica wskaźników z prędkościomierzem
  • Złącze Bluetooth

 

Systemy wspomagające kierowcę

  • Audi pre sense basic
  • Audi pre sense front
  • Kamera z czujnikiem odległości (w systemie wspomagającym kierowcę)
  • Ostrzeżenie o zjechaniu z pasa ruchu
  • System rozpoznawania znaków drogowych
  • Tempomat z regulacją prędkości i limiterem prędkości

 

Technika i bezpieczeństwo

  • Alternator
  • Apteczka i trójkąt ostrzegawczy
  • Audi drive select
  • Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa
  • Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego
  • Elektroniczna blokada prędkości maksymalnej
  • Gaśnica
  • Hamulce tarczowe z przodu, 16'' (ECE)
  • Hamulce tarczowe z tyłu, 16'' (ECE)
  • Końcówki układu wydechowego
  • Kurtyny powietrzne chroniące głowy pasażerów z przodu i z tyłu
  • Mild hybrid
  • Poduszki powietrzne z dezaktywacją poduszki powietrznej pasażera
  • Start/stop system
  • Zawieszenie dynamiczne
  • Zbiornik adBlue (12 litrów)
  • Zbiornik paliwa 63l

 

Przedłużenie gwarancji Audi i pakiety przeglądów serwisowych Audi

  • Audi Extensive - Pakiet naprawczy 4 lata / 120 000 km

 

Koła i opony

  • Wskaźnik kontroli ciśnienia w oponach
  • Zestaw naprawczy - tire mobility set
  • Zestaw narzędzi

 

Reflektory

  • Reflektory przednie w technice LED
  • Światła do jazdy dziennej w technice LED

 

Wygląd zewnętrzny

  • Listwy ozdobne wokół szyb w kolorze srebrnym
  • Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
  • Oznaczenie modelu i typu silnika

 

Systemy dachowe i przeszklenie

  • Osłony przeciwsłoneczne
  • Standardowe wycieraczki
  • Szyba przednia termoizolacyjna, laminowana
  • Szyby termoizolacyjne

 

Fotele

  • Elektryczna regulacja foteli przednich z funkcją pamięci ustawień dla fotela kierowcy
  • Fotele standardowe z przodu
  • ISOFIX - mocowanie fotelika dziecięcego dla skrajnych siedzeń z tyłu (z funkcją Top Tether)
  • Podłokietnik komfortowy z przodu
  • Regulacja podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa dla foteli przednich, elektryczna
  • Zagłówki z przodu

 

Wygląd wewnętrzny

  • Aplikacje dekoracyjne pokryte lakierem refleksyjnym
  • Deska rozdzielcza i wyłożenie drzwi jednobarwne
  • Dywaniki z przodu i z tyłu
  • Panel obsługi z przyciskami w matowej czerni
  • Podsufitka tkaninowa
  • Wyposażenie standardowe, bez pakietu skórzanego

 

Materiał

  • Tapicerka tkaninowa Index

 

Kierownice i elementy obsługi

  • Gałka dźwigni skrzyni biegów
  • Regulacja kolumny kierowniczej w układzie poziomym i pionowym

 

Inne

  • Czynnik chłodzący układu klimatyzacji R1234yf
  • Folia ochronna do transportu z dodatkowymi środkami ochrony transportu
  • N.N.N. Type 1
  • Napęd quattro®
  • Notchback
  • Progresywny układ kierowniczy
  • Przygotowanie do funkcji na życzenie
  • quattro ultra
  • Rozszerzony zakres ochrony pieszych
  • Standardowe zawieszenie
  • Standardowy zestaw pedałów
  • Szyby przezroczyste
  • Zwiększenie seryjnego pierwszego napełnienia paliwem

Nowe Audi A6 jest jeszcze bardziej wszechstronne niż kiedykolwiek wcześniej. Wpływają na to konsekwentna cyfryzacja, podwyższony komfort, bardziej sportowy charakter i elegancka stylistyka podkreślająca nowoczesną technikę. W pełni cyfrowy system obsługi MMI touch response pomaga w intuicyjnej obsłudze i daje możliwość jeszcze większej personalizacji. Zaawansowane rozwiązania z zakresu connectivity i systemów wsparcia, podkreślają skomunikowaną inteligencję pojazdu. Cechy zawieszenia pozwalają wykorzystać możliwości komfortowej, płynnej jazdy, wysokiej stabilności oraz sportowego charakteru pojazdu. Wszystkie napędy wykorzystują wydajny system mild-hybrid.

 

System obsługi dotykowej MMI touch response – intuicyjny i z możliwością personalizacji

 

Szybki dostęp do funkcji i duże możliwości personalizacji – system podobny do rozwiązań stosowanych w smartfonach sprawia, że obsługa w Audi A6 jest intuicyjna. To najnowocześniejsza koncepcja obsługi w swojej klasie. Dwa duże wyświetlacze zastąpiły większość przycisków i pokręteł stosowanych w poprzednim modelu. Koncepcja ta jest zatem przykładem konsekwentnej cyfryzacji, która przenosi nowe Audi A6 do klasy biznes. Ponadto w pełni cyfrowy system obsługi umożliwia dalece zaawansowaną personalizację: na górnym wyświetlaczu, podobnie jak na ekranie smartfona, można dowolnie rozmieścić ikony wszystkich funkcji. Na dolnym wyświetlaczu użytkownik może zapisać nawet 27 własnych skrótów do najważniejszych systemów pojazdu i do często używanych, ulubionych funkcji takich jak numery telefonów, stacje radiowe czy cele nawigacji.

 

Po przyciśnięciu palcem dowolnej ikony funkcji na ekranie, użytkownik słyszy i wyczuwa potwierdzające wybór kliknięcie. Może też wedle życzenia ustawić intensywność tej akustycznej i haptycznej odpowiedzi zwrotnej. Z poziomu górnego wyświetlacza, który w przypadku wyposażenia w nawigację MMI Navigation plus ma przekątną 10,1 cala, kierowca zawiaduje systemami infotainment. Dolny wyświetlacz o przekątnej 8,6 cala umieszczony na konsoli tunelu środkowego, służy do obsługi klimatyzacji oraz funkcji komfortowych i systemów pojazdu, a także do wprowadzania tekstu. W trakcie tej czynności nadgarstek kierowcy może cały czas swobodnie spoczywać na dźwigni zmiany biegów.

 

Wraz z nawigacją MMI Navigation plus, samochód wyposażany jest w Audi virtual cockpit z ekranem o przekątnej 12,3 cala. Jego obsługa odbywa się przy pomocy przycisków wielofunkcyjnych na kierownicy. Jako uzupełnienie, dostępny jest wyświetlacz danych head up display, który na przedniej szybie, w polu widzenia kierowcy, wyświetla ważne dla kierowcy informacje, takie jak np. szczegółowa mapa skrzyżowań dla nawigacji.

 

Oprócz systemu obsługi MMI touch, model A6 oferuje rozumiejący naturalny język system dialogowy online. Dzięki niemu, wydając polecenia w języku potocznym, można zawiadywać najróżniejszymi funkcjami pojazdu, np.  sterować klimatyzacją. Dzięki temu rozwiązaniu,  model A6 staje się inteligentnym rozmówcą i towarzyszem podróży.

 

Nawigacja MMI Navigation plus i system Audi connect – więcej komfortu w klasie biznes

 

Bogata oferta z zakresu nawigacji, infotainmentu i komunikacji, czyni z modelu A6 inteligentną limuzyną biznesową. Można w niej zaprogramować wiele profili użytkownika: nawet siedmiu różnych kierowców może zapisać blisko 400 własnych ustawień. Sterowanie naturalnym głosem wykorzystując dane zapisane w pojeździe odpowiada na polecenia i pytania. W połączeniu z opcjonalną nawigacją MMI Navigation plus, odpowiedzi udzielane są dodatkowo na podstawie szczegółowych informacji zapisanych w chmurze. Dzięki swej bogatej ofercie systemów connectivity, nowe Audi A6 jest zawsze online. Moduł transmisji danych wykorzystuje nowy standard transmisji LTE Advanced. Oba systemy oferują wiele nowości, również na polu nawigacji, w tym funkcję samodzielnego uczenia się na bazie przejechanych tras. Prowadzenie do celu odbywa się online, na serwerach partnerskiej firmy HERE. W pierwszych trzech latach dostępnych jest pięć bezpłatnych, bezprzewodowych aktualizacji mapy.

 

Do gamy usług Audi connect online należą m.in.  usługi car-to-x „System rozpoznawania znaków drogowych” i „informacja o zagrożeniach”. Aplikacja myAudi App łączy smartfon użytkownika z cyfrowym ekosystemem Audi. Wykorzystując komunikację pola bliskiego zasięgu (NFC), funkcja Audi connect key umożliwia odblokowanie i zablokowanie drzwi pojazdu oraz włączenie silnika przy pomocy smartfona z systemem operacyjnym Android.

 

Nawigacja MMI Navigation plus, gdy dodamy do niej opcjonalne elementy dodatkowe, daje jeszcze więcej atrakcyjnych możliwości, do których należą dwa różne systemy muzyczne do wyboru. Topowa wersja – system Bang & Olufsen Advanced Sound System emituje trójwymiarowy dźwięk dający wrażenie przestrzeni, który słychać również na tylnych siedzeniach. Audi phone box z kolei wprowadziło na nowy poziom funkcję telefonowania – zarówno w zakresie obsługi, jak i jakości dźwięku oraz połączenia.

 

Systemy wsparcia kierowcy dla większego bezpieczeństwa i komfortu

 

Nawet 39 dostępnych systemów wsparcia kierowcy w nowym Audi A6 ustanawia nowe standardy w klasie wyższej. To idealny wybór dla osób często jeżdżących samochodem, klientów flotowych i osób dojeżdżających do pracy. Systemy wsparcia kierowcy z udoskonalonymi mechanizmami kontroli zapewniają wyższy komfort i dodatkowo odciążają kierowcę. Jest wśród nich np. adaptacyjny asystent jazdy – adaptive cruise assist, który oprócz tempomatu z automatyczną regulacją odległości między poruszającymi się pojazdami adaptive cruise control i predyktywnego asystenta wydajności, oferuje w swych ramach również asystenta jazdy przez miejsca w których prowadzone są roboty drogowe, wspierając tym samym prowadzenie pojazdu na zwężeniu drogi. Adaptacyjny asystent jazdy obejmuje także asystenta jazdy w korkach i aktywnego asystenta toru jazdy Audi active lane assist pomagające utrzymać tor jazdy delikatnie ingerując w pracę układu kierowniczego, gdy zachodzi taka potrzeba. O większe bezpieczeństwo dba asystent w nagłych wypadkach, który w przypadku niespodziewanego zajścia m. in. zatrzymuje pojazd i wykonuje telefon alarmowy. Te i inne funkcje są zebrane w trzy pakiety: pakiet systemów wspomagających parkowanie, pakiet systemów wspomagających kierowcę w ruchu miejskim i pakiet systemów wspomagających kierowcę w ruchu pozamiejskim. Pakiet systemów wspomagających kierowcę w ruchu miejskim obejmuje m.in. nowego asystenta skrzyżowań.

 

Systemami wsparcia zarządza zaawansowany technicznie moduł  – centralny sterownik wsparcia kierowcy, zwany w skrócie zFAS. Sterownik ten, na podstawie fuzji napływających z czujników danych nieprzerwanie oblicza obraz otoczenia. W najwyższej wersji wyposażeniowej nowego Audi A6, zestaw czujników obejmuje maksymalnie pięć czujników radarowych, pięć kamer funkcjonujących w świetle dziennym, jedną kamerę na podczerwień na potrzeby asystenta jazdy nocą, dwanaście czujników ultradźwiękowych i skaner laserowy – kolejną innowację marki z czterema pierścieniami.

 

Zaawansowana elektryfikacja – elektryfikacja wszystkich silników

 

W celu zwiększenia komfortu i wydajności pojazdu, wszystkie silniki dostępne w nowym A6 wyposażone są w układ mild-hybrid. A6, to trzecia już po A8 i A7 zelektryfikowana seria modelowa Audi. Alternator rozrusznik (RSG) współpracuje tu z akumulatorem litowo-jonowym o pojemności 10 Ah. System mild hybrid bazujący na pokładowej sieci elektrycznej 48 V, stosowany jest w połączeniu z sześciocylindrowymi silnikami spalinowymi. Audi A6 jadące z prędkością od 55 do 160 km/h, może „żeglować” przy wyłączonym silniku, a funkcja start-stop aktywuje się już przy prędkosci 22 km/h.  Podczas hamowania, RSG ma moc rekuperacji do 12 kW. W realnych warunkach jazdy, technika mild-hybrid działająca w oparciu o 48 woltową sieć obniża zużycie paliwa nawet o 0,7 litra na 100 km.

 

Karoseria i wymiary – więcej swobody dla nóg w klasie biznes

 

Długie trasy to domena nowego Audi A6. Dzięki przestronnemu wnętrzu, wielu udogodnieniom zwiększającym komfort jazdy i niskiemu poziomowi hałasu, ta biznesowa limuzyna w równym stopniu rozpieszcza kierowcę, jak i pasażerów. Jej wnętrze jest jeszcze przestronniej zaprojektowane niż wnętrze poprzednika – A6 przewyższa swych najważniejszych konkurentów pod tak ważnymi kryteriami jak np. przestrzeń dla nóg pasażerów na tylnej kanapie.

 

Audi A6 jest optymalnie wyposażone na długie podróże w szereg funkcji komfortowych. Fotele zaprojektowano na nowo, od podstaw. Najwyższe wersje wyposażeniowe oferują regulowane w wielu kierunkach indywidualne fotel konturowe z przodu, opcjonalnie z funkcją wentylacj i masażu. Opcjonalny pakiet jakości powietrza zapewnia delikatny zapach i dzięki jonizatorowi poprawia jakość powietrza. Opcjonalny szklany dach panoramiczny wypełnia wnętrze pojazdu światłem. W bagażniku o pojemności 530 litrów można w poprzek umieścić dwie torby z kijami golfowymi, a na życzenie pokrywa bagażnika otwiera i zamyka się elektrycznie po wykonaniu przez kierowcę ruchu stopą w odpowiednim miejscu z tyłu pojazdu.

 

Niski poziom hałasu wewnątrz sprawia, że A6 jest idealnym towarzyszem długich podróży. W znacznym stopniu to zasługa wielomateriałowej karoserii. Stalowo-aluminowa konstrukcja karoserii jest bardzo sztywna. To podstawa wysokiej sztywności skrętnej, minimalnego ruchu nadwozia oraz sportowego, a zarazem precyzyjnego zachowania pojazdu podczas jazdy. Współczynnik oporu powietrza cw 0,24 (w połączeniu z silnikiem, który pojawi się później) sprawia, że nowe Audi A6 lekko prześlizguje się przez wiatr. Dzięki zaawansowanej aeroakustyce, będącej m.in. efektem zastosowania szkła dźwiękoszczelnego, we wnętrzu pojazdu jest zawsze bardzo cicho, również przy wyższej prędkości.

 

Zawieszenie - technika dla większej zwrotności i zwinności

 

Zwrotne w mieście, sportowe na drogach poza terenem zabudowanym i bardzo komfortowe na autostradzie – nowym Audi A6 jeździ się jeszcze bardziej dynamicznie niż poprzednimi modelem. Fundamentem tego są różne elementy zawieszenia – począwszy do centralnego sterowania wszystkimi systemami, przez strategie regulacji i nowo zaprojektowane osie, aż po nowe elementy takie jak opcjonalny, dynamiczny układ czterech kół skrętnych.

 

Standardowy progresywny układ kierowniczy generalnie ma bezpośrednie przełożenie. Wraz z rosnącym kątem skrętu działa w coraz bardziej sportowy sposób. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy przekazuje kierowcy przydatne informacje, eliminując przy tym nieprzyjemne wstrząsy. Tworzy to bezpośrednie połączenie kierownicy, kół i drogi. Na życzenie, Audi dostarcza nowe A6 wyposażone w dynamiczny układ czterech kół skrętnych. Dzięki niemu, mimo prawie pięciu metrów długości samochodu, modelem A6 jeździ się bardziej „kompaktowo” niż modelem klasy średniej i jest on też zwrotniejszy od jakiegokolwiek innego modelu w swoim segmencie. W ten sposób połączenie układu kierowniczego o zmiennym przełożeniu z przekładnią falową oraz układu kierowniczego osi tylnej, rozwiązuje klasyczny konflikt  zawieszenia. Łączy ono bezpośrednią reakcję na ruch kierownicą, z wysoką stabilnością jazdy. Zależnie od prędkości, przełożenie waha się od 9,5:1 do 16,5:1.

 

W układzie kierowniczym przedniej osi pracuje przekładnia falowa, a na osi tylnej napęd wrzecionowy, który skręca koła maksymalnie o pięć stopni – to najlepszy wśród konkurencji wynik. Przy prędkościach do 60 km/h, koła tylne skręcają w kierunku przeciwnym do kierunku skrętu kół przednich, co zmniejsza promień skrętu nawet o jeden metr. Przy prędkościach wyższych, powyżej 60 km/h, koła tylne skręcają w tym samym kierunku co koła przednie. To z kolei zwiększa stabilność jazdy, zarówno w przypadku jazdy na wprost, jak i przy zmianie pasa ruchu, przez co wzrasta bezpieczeństwo jazdy. Zwiększa się również komfort jazdy pasażerów, gdyż podczas zmiany pasa ruchu, na tylnym siedzeniu znacznie łagodniej odczuwalne są ruchy kierownicą.

 

Ulepszone zawieszenie Audi A6 w znacznym stopniu wykonane jest z lekkiego aluminium. Mimo większych w porównaniu do poprzednika kół – o przekątnej do 21 cali z oponami w rozmiarze 255/35 – Audi A6 charakteryzuje się doskonałym komfortem jazdy i komfortem akustycznym. Przy przedniej osi zamontowano hamulce ze stałymi zaciskami wykonanymi z aluminium. W zakresie zestrojenia podwozia, Audi oferuje do wyboru cztery jego warianty, poszerzając po raz kolejny zakres wyboru między jazdą o sportowym charakterze, a najwyższym komfortem. W podstawowej specyfikacji, bazą zawieszenia są stalowe sprężyny. Ponadto dostępne jest zawieszenie z systemem kontroli tłumienia jako przystosowane do jazdy w każdym terenie, zwieszenie sportowe – również ze stalowymi sprężynami oraz adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne adaptive air suspension z systemem kontroli tłumienia.

 

Elektroniczna platforma podwozia EFP, oprócz sposobu pracy amortyzatorów oraz sprężyn pneumatycznych, steruje również działaniem dynamicznego układu czterech kół skrętnych i ulepszonego sportowego mechanizmu różnicowego, który np. podczas szybkiego pokonywania zakrętów aktywnie, zależnie od potrzeb, rozdziela moment obrotowy między kołami tylnej osi. Kierowca może samodzielnie zmieniać charakterystykę pracy wszystkich regulowanych układów zawieszenia w systemie wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, wybierając jeden z trzech trybów: comfort, auto lub dynamic. Dynamiczny układ czterech kół skrętnych zmienia wtedy swoje przełożenie i stopień reakcji zwrotnej.

 

Napęd – mocny i wydajny

 

Na początek, model A6 wjedzie na europejskie rynki z trzema silnikami V6. Później ofertę wzbogacą czterocylindrowe jednostki TFSI i TDI. Wszystkie charakteryzują się szybkim oddawaniem mocy, wysoką wydajnością i kulturą pracy. Silnik benzynowy V6 w Audi A6 55 TFSI (zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km: 7,1 – 6,7; emisja CO2 w cyklu mieszanym w g/km: 161 – 151), to jednostka 3.0 TFSI generująca moc 250 kW (340 KM) i moment obrotowy 500 Nm. Jeszcze większy moment obrotowy, aż 620 Nm, oferuje jednostka 3.0 TDI w Audi A6 50 TDI w wersji o mocy 210 kW (286 KM) (zużycie paliwa w cyklu mieszanym w l/100 km: 5,8 – 5,5; emisja CO2 w cyklu mieszanym w g/km: 150 – 142).

 

Wszystkie wersje A6 są standardowo wyposażone w automatyczne skrzynie biegów. Silniki wysokoprężne V6 współpracują z ośmiostopniową, automatyczną skrzynią tiptronic, a jednostka 3.0 TFSI jest oferowana standardowo z siedmiobiegową, automatyczną skrzynią S tronic. Wszystkie trzylitrowe jednostki napędowe standardowo oddają swą moc do napędu na cztery koła quattro. W połączeniu z automatyczną skrzynią biegów tiptronic, model A6 wyposażono w samoblokujący, międzyosiowy mechanizm różnicowy. Natomiast w połączeniu z przekładnią S tronic, układ przeniesienia napędu quattro wykorzystuje wydajną technikę ultra, która w razie potrzeby błyskawicznie załącza napęd na tylne koła. Dla wariantów z silnikami V6 TDI, Audi oferuje ponadto sportowy mechanizm różnicowy. Aktywnie rozkładając moment obrotowy między tylnymi kołami, jeszcze bardziej poprawia zwrotność pojazdu i sprawia, że szybkie pokonywanie zakrętów jest jeszcze bardziej dynamiczne, a jednocześnie stabilne.

 

Stylistyka zewnętrzna – techniczna i elegancka

 

Podobnie jak modele A8 i A7 Sportback, nowe Audi A6 to pełen wyrazu ambasador nowego języka stylistycznego Audi. Pełnymi napięcia powierzchniami, ostrymi krawędziami i wyrazistymi liniami, biznesowa limuzyna jednoznacznie sygnalizuje swój charakter. Jest ona symbolem sportowej elegancji, najnowocześniejszej techniki i wysokiej jakości. Wygląd zewnętrzny przykuwa uwagę wyważonymi proporcjami i krótkimi zwisami. Pod względem wymiarów, ósma generacja Audi A6 w porównaniu do poprzedniej serii urosła o kilka milimetrów – o siedem milimetrów do 4,94 m długości, o dwanaście milimetrów do 1,89 m szerokości i o dwa milimetry do 1,46 m wysokości.

 

W przodzie pojazdu szeroka, nisko osadzona osłona chłodnicy Singleframe z chromowymi zdobieniami, płaskie reflektory i wloty powietrza o mocno zarysowanych konturach, emanują elegancją i sportowym duchem. Z boku, atletycznie napięte kontury nad wnękami kół wskazują na geny quattro marki Audi. Napięta linia dachu schodzi w ustawione pod ostrym kątem słupki C. Chromowa listwa podkreśla tył pojazdu i łączy ze sobą tylne światła. Do wyboru będzie kilkanaście kolorów lakieru. Oprócz wyposażenia bazowego dostępna będzie linia wyposażeniowa sport, a także zewnętrzny pakiet stylistyczny S line Exterieur.

 

Stylistyka oświetlenia – uwidoczniona technika

 

Stylistyka oświetlenia odzwierciedla techniczny charakter modelu A6. Audi dostarcza reflektory w trzech wersjach, z których najbardziej zaawansowane są światła diodowe HD Matrix z dynamicznie dostosowującym się światłem drogowym o wysokiej rozdzielczości. Pięć poziomych linii tworzy sygnaturę świateł do jazdy w dzień – nad nią znajdują się moduły świateł mijania przypominające źrenice ludzkiego oka. Reflektory i światła tylne w najwyższej wersji wyposażeniowej obejmują także dynamiczne kierunkowskazy. Przy odblokowywaniu i zamykaniu drzwi, w światłach tylnych i w reflektorach przebiegają szybkie animacje świetlne witające i żegnające użytkowników. Dla wnętrza dostępny jest pakiet oświetlenia konturowego Ambiente. Oświetlenie Ambiente sprawia, że tablica rozdzielcza i konsola środkowa wydają się unosić w powietrzu. Światło konturowe dodatkowo podświetla linie architektury, a klient ma do wyboru 30 różnych kolorów oświetlenia wnętrza.

 

Stylistyka wnętrza – futurystyczna i czysta

 

Na smukłej tablicy rozdzielczej nowego Audi A6 dominuje techniczno-futurystyczna stylistyka czarnego panelu, która w godny podziwu sposób łączy formę i funkcjonalność. Język formalny sprawia wrażenie zredukowanego i rzeczowego, a poziomy przebieg linii daje wrażenie przestronności. Konsola środkowa i oba wyświetlacze MMI touch response są lekko pochylone ku kierowcy. Gdy są wyłączone, górny wyświetlacz w prawie niewidoczny sposób zlewa się z ciemną powierzchnią dekoracyjną.

 

Kolory i materiały – różnorodność wyposażenia dla każdego gustu

 

Szeroki wybór kolorów i materiałów oferowanych przez Audi dla nowego A6, może nadać stylistyce wnętrza tego samochodu całkowicie odmienny charakter: od eleganckiego, przez nowoczesny, do sportowego. Do wyboru są trzy linie wyposażenia wnętrza z różnymi koncepcjami kolorów: bazowa, sport i pakiet stylistyczny S line Sport z 19-calowymi felgami i sportowym zawieszeniem. Wszystkie elementy wystroju, począwszy od porowatych drewnianych paneli ozdobnych, aż po obicia ze skóry Valcona, świadczą o wysokiej jakości wykonania Audi, która nie uznaje kompromisów. Dla wszystkich linii wyposażeniowych opcjonalnie dostępny jest pakiet zewnętrzny S line Exterieur.

 

Źródło: AUDI MEDIA

Silnik: 1968cm3
Rodzaj paliwa/napęd: Diesel
Moc: 204 KM
Automatyczna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 7.6 sek.
Rodzaj napędu: quattro
Pojemność bagażnika: 530
Średnie spalanie: 5.1 l/100 km
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
Audi A6 Limousine - 01
Dostępny od rękiDostępny od ręki

Audi

A6 Limousine 40TDI
1536
netto/mc
1968cm3
204 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
88842 zł
Wartość wykupu netto
20000 zł
Kliknij i sprawdź dostępność