Nowa oferta

AudiRS6 Avant

4.0 TFSI
600 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
274306
Wartość wykupu netto
Twoja rata  miesięczna netto
5479
Wartość katalogowa 749 769 zł
Dowiedz się więcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne

Ten samochód wyróżnia wyposażenie dodatkowe o łącznej wartości katalogowej 115 470,00 zł brutto, w tym:

 

  • Aktywacja rozpoznawania znaków drogowych w oparciu o kamery
  • Audi virtual cockpit plus z dodatkowym widokiem typowym dla modeli RSWirtualny kokpit Audi to innowacyjny, w pełni cyfrowy wyświetlacz umożliwiający dopasowaną do potrzeb kierowcy konfigurację wyświetlanych informacji.
  • Dach szklany, panoramiczny
  • Folia ochronna na krawędź załadunkową
  • Hak holowniczy
  • Hamulce stalowe RS z zaciskami w kolorze czerwonym
  • Kamera Dashcam (Universal Traffic Recorder 2.0), Kamera przednia i tylna
  • Kluczyk komfortowy
  • Lakier niebieski Ultra metalik
  • Obręcze kół ze stopu metali lekkich 10,5J x 22", 5-ramienne w stylistyce trapezu, antracytowo-czarne, połysk z oponami. 285/30 R22. 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie.
  • Pakiet RS Dynamic, czyli przesunięcie elektronicznej blokady prędkości maksymalnej do 280 km/h; dynamiczny układ kierowniczy wszystkich kół z tylną osią skrętną oraz sportowy mechanizm różnicowy dla napędu quattro
  • Pakiet skórzany - pełny
  • Pakiet systemów wspomagających kierowcę w ruchu pozamiejskim*
  • Przyciemnione szyby tylne (szyby privacy)
  • Sportowy układ wydechowy
  • System kontroli ciśnienia w oponach
  • Wentylowane fotele sportowe RS z przodu obszyte perforowaną skórą Valcona z barwną stebnówką
  • Wyświetlacz Head-Up

 

 

 

 

*Pakiet obejmuje następujące systemy asystujące:

 

Adaptacyjny asystent jazdy


zapewnia komfortową jazdę w zakresie prędkości od 0 do maksymalnie 250 km/h jak i w korkach; składa się z adaptacyjnego asystenta prędkości oraz asystenta utrzymania toru jazdy i wspiera kierowcę podczas przyspieszania, hamowania, utrzymania ustalonej prędkości i dystansu do poprzedzającego samochodu oraz jazdy na wybranym pasie drogi.

 

Adaptacyjny asystent prędkości


wspiera kierowcę, kontrolując ustawioną prędkość i odległość do poprzedzającego pojazdu. Jeśli poruszający się przed nami pojazd zostanie zidentyfikowany, adaptacyjny asystent jazdy w granicach działania systemu może zmniejszyć jak i zwiększyć prędkość naszego samochodu. Nawet w ruchu stop-and-go oraz w korkach system zwalnia nasz pojazd aż do całkowitego zatrzymania, w zależności od długości postoju, może automatycznie ponownie rozpocząć jazdę.

 

Asystent utrzymania toru jazdy


zostaje uruchomiony przez kierowcę. System rozpoznaje oznaczenie pasa ruchu, budynki peryferyjne, pojazdy na sąsiednich pasach ruchu, jak i kilka pojazdów poprzedzających. Korygujące interwencje systemu w ruch kierownicy umożliwiają konsekwentnie utrzymać samochód pomiędzy liniami pasa ruchu, jeśli kierowca nie włączył kierunkowskazu. Jednocześnie, ustawiona prędkość będzie stale utrzymywana, a system zareaguje na poprzedzające samochody, regulując odpowiednio odległość.

 

Limiter prędkości


pomaga w manualnym trybie jazdy, nie przekroczyć ustawionej wcześniej maksymalnej prędkości. Tryb ogranicznika prędkości można tymczasowo dezaktywować za pomocą kick-down, a ustawioną prędkość maksymalną można przekroczyć. Funkcja jest dostępna od ok. 30 km/h.

 

Asystent wydajności


wspiera przewidujący i ekonomiczny styl jazdy. W połączeniu z systemem MMI navigation plus z MMI touch response, adaptacyjny asystent jazdy wykorzystuje dane asystenta wydajności do regulacji prędkości, nawet bez pojazdu z przodu. W tym celu system uzyskuje dostęp do informacji przechowywanych w danych nawigacyjnych o promieniach skrętu drogi, terenie zabudowanym i ograniczeniach prędkości. Korzysta również z danych z systemu rozpoznawania znaków drogowych. Asystent wydajności steruje ponadto fazami pracy silnika i "żeglowania", a tym samym promuje oszczędny w zużyciu paliwa styl adaptacyjnego asystenta jazdy i tempomatu. Kierowca instruowany jest poprzez wskazówki widoczne na cyfrowym wyświetlaczu wirtualnego kokpitu Audi lub za pomocą haptycznego pedału gazu.

 

Asystent omijania przeszkód


funkcja zapobiegania kolizjom pomaga kierowcy prowadzić Audi RS 6 Avant, aby w krytycznej sytuacji ominąć przeszkodę. W tym celu system wykorzystuje dane z czujników radarowych i kamery przedniej. System ostrzega kierowcę oraz wspiera go w nadaniu optymalnego toru jazdy w celu ominięcia przeszkody (hamując koła i korygując promień skrętu). Asystent omijania przeszkód jest dostępny w zakresie prędkości od około 30 do 150 km/h i wymaga, aby kierowca aktywnie sterował pojazdem podczas całego manewru.

 

Asystent skrętu


zapobiega kolizji podczas ruszania lub jazdy z prędkością do 10 km / h, przez interwencję hamowania, aby uniknąć zderzeniu z nadjeżdżającym pojazdem podczas skrętu w lewo. Jak tylko kierowca włączy kierunkowskaz, asystent skrętu monitoruje przeciwny pas. W tym celu system wykorzystuje dane z czujników radarowych i kamery przedniej. Wymuszone hamowanie nie pozwala na skręt w lewo.

 

System rozpoznawania znaków drogowych za pomocą kamer


identyfikuje znaki drogowe, takie jak zakazy wyprzedzania i ograniczenia prędkości, które wyświetla w zestawie wskaźników. System wykrywa tymczasowe ograniczenia prędkości (na przykład na autostradach), początek i koniec autostrad, drogi szybkiego ruchu, obszary zabudowane, jak i obszary o małym natężeniu ruchu i wyświetla związany z nimi limit prędkości. Dodatkowo, zależnie od warunków drogowych, jazdy po mokrej nawierzchni, czy ograniczeniach prędkości zależnych od pory dnia, jak i w trybie z przyczepą*, wyświetlane są odpowiednie ograniczenia prędkości. Widoczne na wirtualnym kokpicie Audi lub bezpośrednio w zasięgu wzroku kierowcy na szybie, tylko z opcjonalnym wyświetlaczem head-up. Ponadto, gdy przekroczona zostanie prędkość, może nastąpić ostrzeżenie kierowcy. Jeśli znak drogowy znajduje się poza polem widzenia kamery, ograniczenia prędkości będą pochodzić z danych nawigacyjnych.

Ostrzeżenie o zjechaniu z pasa ruchu


chroni przed niezamierzoną zmianą pasa jeśli system wykryje nadmierne zbliżenie się do linii wyznaczających tor jazdy, a kierowca nie włączył kierunkowskazu. System pomaga utrzymać samochód w pasie ruchu, korygując odpowiednio skręt kierownicy. Kierowca może włączyć dodatkowe ostrzeżenie - wibracje kierownicy. Funkcjonalny zakres od ok. 60 do maksimum 250 km/h.

 

Komfort

  • Autoalarm z zabezpieczeniem przed odholowaniem
  • Brak pakietu Air Quality
  • Centralny zamek sterowany falami radiowymi zastąpione przez: Kluczyk komfortowy (advanced key) z funkcją odryglowania zamka bagażnika za pomocą gestów
  • Klimatyzacja automatyczna, 4-strefowa
  • Lusterka zewnętrzne regulowane i składane elektrycznie, podgrzewane, z funkcją pamięci i z funkcją automatycznego opuszczania prawego lusterka podczas manewru cofania
  • Lusterko wewnętrzne z automatyczną funkcją przeciwoślepieniową
  • Lusterko zewnętrzne po lewej stronie, asferyczne
  • Lusterko zewnętrzne po prawej stronie (z większym polem obserwacji), konvex
  • Pakiet dodatkowych schowków
  • Wariant dla niepalących
  • Wspomaganie otwarcia i zamknięcia bagażnika, elektryczne
  • Wykładzina bagażnika

 

 

Systemy multimedialne

  • Audi connect Navigation & Infotainment
  • Audi connect telefon alarmowy i serwis (z możliwością kontroli samochodu)
  • Audi music interface
  • Audi smartphone interface
  • Audi virtual cockpit zastąpione przez: Audi virtual cockpit plus z dodatkowym widokiem typowym dla modeli RS
  • Bang & Olufsen Premium Sound System z dźwiękiem 3D
  • Infotainment system (MIB3)
  • Odbiór stacji radiowych, cyfrowy
  • System MMI® Navigation
  • Złącze Bluetooth

 

 

Systemy wspomagające kierowcę

  • Audi parking system plus (przód i tył)
  • Audi pre sense basic
  • Audi pre sense front
  • Kamera cofania
  • Kamera z czujnikiem odległości (w systemie wspomagającym kierowcę)
  • Ostrzeżenie o zjechaniu z pasa ruchu zastąpione przez: Ostrzeżenie o zjechaniu z pasa ruchu, asystent wspomagający kierowcę w nagłych przypadkach medycznych i automatyczne wzywanie pomocy
  • System rozpoznawania znaków drogowych
  • Tempomat z regulacją prędkości i limiterem prędkości zastąpione przez: Element składowy systemów asystujących

 

 

Technika i bezpieczeństwo

  • Apteczka i trójkąt ostrzegawczy
  • Audi drive select
  • Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa
  • Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego zastąpione przez: Dynamiczny układ kierowniczy
  • Elektroniczna blokada prędkości maksymalnej zastąpione przez: Przesunięcie elektronicznej blokady prędkości maksymalnej do 280 km/h
  • Gaśnica
  • Hamulce RS z przodu, z zaciskami w kolorze czarnym zastąpione przez: Hamulce tarczowe RS z przodu z zaciskami w kolorze czerwonym
  • Hamulce tarczowe z tyłu zastąpione przez: Hamulce tarczowe RS z tyłu z zaciskami w kolorze czerwonym
  • Kurtyny powietrzne chroniące głowy pasażerów z przodu i z tyłu
  • Mechanizm różnicowy tylnej osi zastąpione przez: Sportowy mechanizm różnicowy dla napędu quattro®
  • Mild hybrid
  • Poduszki powietrzne z dezaktywacją poduszki powietrznej pasażera
  • Start/stop system
  • Zawieszenie pneumatyczne RS adaptive air suspension
  • Zbiornik paliwa 73l

 

 

Przedłużenie gwarancji Audi i pakiety przeglądów serwisowych Audi

  • EA6 Audi Extensive - Pakiet naprawczy 4 lata / 120 000 Km

 

 

Koła i opony

  • Obręcze Audi Sport
  • Obręcze kół ze stopu metali lekkich 10,5Jx21", 10-ramienne w stylistyce gwiazdy z oponami 275/35 R21. 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie zastąpione przez: Obręcze kół ze stopu metali lekkich 10,5Jx22", 5-ramienne w stylistyce trapezu, antracytowo-czarne, połysk z oponami 285/30 R22. 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie.
  • Opony 275/35 ZR21 103Y XL. 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie. zastąpione przez: Opony 285/30 ZR22 101Y XL. 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie.
  • Śruby zabezpieczające koła przed kradzieżą z systemem ostrzegającym o obluzowaniu się koła
  • Wskaźnik kontroli ciśnienia w oponach zastąpione przez: System kontroli ciśnienia w oponach
  • Zestaw naprawczy - tire mobility set
  • Zestaw narzędzi

 

 

Reflektory

  • Asystent świateł drogowych
  • Reflektory przednie w technologii LED
  • Reflektory tylne w technice LED
  • Układ zmywania reflektorów
  • Światła do jazdy dziennej

 

 

Wygląd zewnętrzny

  • Elementy nadwozia z matowego aluminium
  • Elementy zewnętrzne nadwozia RS w matowym aluminium i czerni z połyskiem
  • Lusterka zewnętrzne w optyce matowego aluminium
  • Oznaczenie modelu i typu silnika
  • Relingi dachowe z matowego aluminium
  • Spojler dachowy RS
  • Zderzaki RS

 

 

Systemy dachowe i przeszklenie

  • Osłona przeciwsłoneczna przesuwna na boczną szybę
  • Standardowe wycieraczki
  • Szyba przednia termoizolacyjna, laminowana
  • Szyby boczne dźwiękoszczelne

 

 

Fotele

  • Elektryczna regulacja foteli przednich z funkcją pamięci ustawień dla fotela kierowcy
  • Fotele sportowe typu S z przodu
  • ISOFIX - mocowanie fotelika dziecięcego dla skrajnych siedzeń z tyłu (z funkcją Top Tether)
  • Isofix - mocowanie fotelika dziecięcego na skrajnych fotelach z tyłu i fotelu pasażera z przodu
  • Kanapa tylna z dzielonym i składanym oparciem
  • Ogrzewanie foteli przednich
  • Podłokietnik komfortowy z przodu
  • Regulacja podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa dla foteli przednich, elektryczna

 

 

Wygląd wewnętrzny

  • Aluminiowe nakładki na pedały
  • Aplikacje dekoracyjne Aluminium Race
  • Deska rozdzielcza i wyłożenie drzwi dwuczęściowe, jedno lub dwukolorowe
  • Dywaniki z przodu i z tyłu
  • Pakiet skórzany ze skóry ekologicznej (góra i dół) zastąpione przez: Pakiet skórzany - pełny
  • Panel obsługi - dotykowy, z elementami aluminium
  • Podsufitka tkaninowa w kolorze czarnym
  • Podświetlane listwy progowe z logo RS

 

 

Materiał

  • Tapicerka mikrofibra Dinamica® łączona ze skórą z przeszyciami w kształcie rombu z wytłoczeniem logo "RS" zastąpione przez: Tapicerka skórzana Valcona z barwną stebnówką

 

 

Kierownice i elementy obsługi

  • Gałka dźwigni skrzyni biegów
  • Kierownica sportowa z funkcją zmiany przełożeń, multifunkcyjna, spłaszczona u dołu, ogrzewana
  • Kolumna kierownicy z elektryczną regulacją
  • Logo RS 6

 

 

Oświetlenie

  • Dodatkowe światła LED Audi Sport, w drzwiach z przodu i z tyłu
  • Pakiet oświetlenia wnętrza, konturowe/ambiente

 

 

Inne

  • Czynnik chłodzący układu klimatyzacji R1234yf
  • Instalacja elektryczna 48 Volt
  • N.N.N. Type 1
  • Napęd quattro®
  • Operating permit, alteration
  • Progresywny układ kierowniczy zastąpione przez: Dynamiczny układ kierowniczy wszystkich kół z tylną osią skrętną
  • Rozszerzony zakres ochrony pieszych
  • Szyby przezroczyste zastąpione przez: Przyciemnione szyby tylne (szyby privacy)

 

 

 

Ingolstadt, 21 sierpnia 2019 r. 25 lat linii RS, 25 lat wysokowydajnych Audi kombi. Prezentując nowe Audi RS 6, Audi Sport otwiera nowy rozdział w historii usportowionego Avanta. Jeszcze więcej mocy w połączeniu ze zwiększoną dzięki systemowi mild hybrid wydajnością, zamienia RS 6 Avant w doskonałego kompana wielu różnorodnych wypraw.


„Na przestrzeni ostatnich 25 lat Audi RS 6 Avant stało się jedną z ikon całej linii RS i zyskało grono wiernych fanów na całym świecie” – powiedział Oliver Hoffmann, dyrektor zarządzający Audi Sport GmbH. „Teraz, po raz pierwszy w historii, nowe RS 6 Avant będzie można kupić również w Ameryce Północnej. Cztery pierścienie zaprezentują je na rynku o ogromnym potencjale, a sam model generował będzie dalszy wzrost sprzedaży Audi na tym kontynencie.”

 

Szerokie i potężne: stylistyka zewnętrzna

 

Styl całego nadwozia przyciąga spojrzenia nawet wtedy, gdy Audi RS 6 Avant się nie porusza. Stylistyka auta w porównaniu z bazową wersją A6 Avant jest wyraźnie inna. Wszystkie elementy zewnętrzne - z wyjątkiem przednich drzwi, dachu i klapy bagażnika – to części stworzone wyłącznie na potrzeby RS. Poszerzone o ok. 40 mm z każdej strony nadwozie z charakterystycznymi, również bardzo szerokimi nadkolami, podkreśla sportowy, a jednocześnie dostojny charakter tego Avanta. Efektowne proporcje auta podkreślają 22-calowe koła.

 

Nowe RS 6 Avant jest jednym z pierwszych modeli wyprodukowanych przez Audi Sport, stworzonych w myśl nowego języka stylistycznego Audi RS. Jego przód jest zupełnie odmienny, choć utrzymujący ciągle dostojny wygląd linii modelowej A6. Od linii modelowej A7, RS 6 Avant oprócz pokrywy silnika w charakterystycznej stylistyce „powerdome” zapożyczyło również przednie reflektory. Są one nie tylko bardziej płaskie i bardziej sportowe, ale oferują również opcję reflektorów laserowych RS Matrix LED z przyciemnionymi wykończeniami. To nowość w rodzinie A6. Podobnie jak tylne światła diodowe, posiadają one kierunkowskazy ze zdynamizowanym sposobem sygnalizacji oraz z charakterystycznym dla modeli typu RS sekwencyjnym sygnalizowaniem gdy samochód jest zamykany i otwierany.

 

Trójwymiarowa struktura grilla osłony chłodnicy Singleframe z oczkami w kształcie plastra miodu błyszczy czernią. Cała osłona jest teraz bardziej płaska i szersza, co podkreśla atletyczny wygląd RS 6 Avant. W nowej wersji zniknęło obramowanie Singlrframe oraz logo quattro na zderzaku. Poniżej standardowo montowanych reflektorów diodowych, w na nowo zaprojektowanym zderzaku RS znajdują się duże i wyraziste wloty powietrza, których górne krawędzie sięgają niemal dolnych krawędzi tychże reflektorów. Projektanci inspirowali się tutaj przodem super sportowego Audi R8.

 

Patrząc na pojazd z boku, tym co najbardziej rzuca się w oczy to wydłużony przód, długa, prosta linia dachu i płaskie słupki D jakby spoczywające na blisterach quattro. W dynamicznym tyle pojazdu znajdziemy m.in. spojler umieszczony na tylnej krawędzi dachu oraz typowy dla RS zderzak z dyfuzorem i wieloma elementami stylistycznymi utrzymanymi w kolorze błyszczącej czerni. Po obu jego stronach umieszczono okrągłe, chromowane końcówki rur wydechowych, utrzymane również w stylu RS. Opcjonalnie dostępny jest układ wydechowy RS sport z czarnymi końcówkami rur.

 

Największy pakiet mocy: silnik

 

Jednostka napędowa 4.0 TFSI montowana w nowym Audi RS 6 Avant rozwija 441 kW (600 KM) mocy oraz moment obrotowy 800 Nm dostępny w wysokim zakresie od 2100 do 4500 obr/min. Od 0 do 100 km/h to sportowe kombi rozpędza się w 3,6 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Jeśli to kombi RS wyposażymy w opcjonalny pakiet dynamiczny, prędkość ta może wzrosnąć do 280 km/h, a jeśli w pakiet dynamiczny plus – do 305 km/h.

 

48-woltowy główny układ elektryczny sprawia, że silnik V8 biturbo jest wydajny i dynamiczny. Sercem systemu mild hybrid MHEV jest alternator-rozrusznik RSG. Podczas delikatnego hamowania może on odzyskać nawet 12 kW mocy i przekierować ja do osobnego akumulatora litowo-jonowego, gdzie energia ta zostanie zmagazynowana. Jeśli przy prędkości pojazdu od 55 do 160 km/h kierowca zdejmie nogę z pedału gazu, układ zarządzania napędem wybrać może jedną z dwóch opcji: w zależności od sytuacji drogowej i od ustawień systemu Audi drive select nowe Audi RS 6 Avant może albo odzyskiwać energię albo żeglować nawet przez 40 sekund z wyłączonym silnikiem. Przyciśnięcie pedału gazu skutkuje ponownym uruchomieniem silnika przez alternator-rozrusznik RSG. Technika MHEV umożliwia załączanie się systemu start/stop już przy prędkości 22 km/h. W ten sposób osiągnąć można zmniejszenie zużycia paliwa przez samochód w codziennym użytkowaniu, nawet o 0,8 litra na 100 km.

 

Kolejnym ważnym podzespołem wpływającym na wydajność tego auta jest system cylindrów uruchamianych na życzenie – cylinder od demand (COD). System ten przy niskich i średnich obciążeniach silnika i przy takich prędkościach, a na wysokich biegach, odłącza cylindry nr 2, 3, 5 i 8, wyłączając wtrysk do nich, zapłon oraz zamykając zawory ssące i wydechowe. Podczas pracy w układzie czterocylindrowym punkty na mapie zapłonu cylindrów aktywnych przesuwają się w kierunku wyższych obciążeń i wyższej wydajności, a cylindry odłączone pracują wtedy bez strat. Gdy tylko kierowca wciśnie pedał gazu by uzyskać wyższą moc silnika, odłączone cylindry są natychmiast aktywowane.

 

Jednostka napędowa 4.0 TFSI emituje sportowy, donośny i charakterystyczny dla motoru V8 dźwięk. Kierowca może wpływać na jego brzmienie, wybierając odpowiednie ustawienie w systemie Audi drive select. Opcjonalny układ wydechowy RS sport z czarnymi końcówkami rur wydechowych dostarcza wyjątkowych, sportowych wrażeń słuchowych. W konfigurowalnych trybach RS1 i RS2 to klient decyduje o tym, czy dźwięk dochodzący z układu na być sportowy, czy raczej łagodny.

 

Standardowo montowana ośmiobiegowa skrzynia biegów tiptronic ze zoptymalizowanymi czasami zmiany biegów oraz z nową funkcją Launch Control, przenosi moc silnika 4.0 TFSI do stałego napędu na cztery koła quattro. Siły napędowe dystrybuowane są za pośrednictwem w pełni mechanicznego centralnego dyferencjału na oś przednią, w stosunku 40:60. Jeśli jedno z kół wpadnie w poślizg, automatycznie więcej momentu napędowego przenoszone jest na oś z lepszą przyczepnością. Nawet 70 procent momentu może być wtedy przekierowane na oś przednią i nawet 85 procent na oś tylną.

 

Selektywny rozkład momentów napędowych między kołami optymalizuje zwrotność i sprawia, że prowadzenie nowego Audi RS 6 Avant jest bardzo bezpieczne. Układ ten przyhamowuje lekko koło będące po wewnętrznej stronie zakrętu i tym samym mniej obciążone, jeszcze zanim wpadnie ono w poślizg. Sportowy mechanizm różnicowy quattro wchodzący w skład opcjonalnego pakietu dynamicznego i pakietu dynamicznego plus podczas wchodzenia w zakręt z dużą prędkością rozdziela moment obrotowy pomiędzy tylnymi kołami zwiększając w ten sposób przyczepność, stabilność i dynamikę samochodu.

 

Jeszcze bardziej zwrotne: zawieszenie

 

Zarówno przednia, jak i tylna oś nowego Audi RS 6 Avant to konstrukcje pięciowahaczowe, osobno pochłaniające siły wzdłużne i poprzeczne. Połączenia i ramy pomocnicze wykonane są głównie z aluminium. Rozstaw kół to 1668 mm z przodu i 1651 mm z tyłu.

 

Standardowe adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne RS z kontrolą stopnia tłumienia zestrojone zostało specjalnie z myślą o modelach RS. Dzięki nowemu modułowi pneumatycznych sprężyn tego zawieszenia mających o 50 procent większy stopnień ugięcia, w połączeniu z pakietem dynamicznym plus samochód rozpędza się do prędkości maksymalnej 305 km/h. Wysokość i twardość zawieszenia można regulować. Zawiera ono również automatyczną regulację poziomu. Nadwozie RS 6 Avant jest o 20 mm niżej zawieszone niż nadwozie standardowego A6 Avant. Przy prędkości powyżej 120 km/h zawieszenie obniża się o kolejne 10 mm. Z kolei przy niskich prędkościach, tryb „lift” – uniesienia, podnosi nadwozie o 20 mm. Szeroki zakres możliwości adaptacyjnego zawieszenia pneumatycznego RS daje zatem kierowcy ogromny wybór ustawień: od maksymalnego komfortu niezbędnego podczas długiej podróży, po maksymalną wydajność w sytuacjach, gdy wykorzystujemy praktyczne zalety tego auta.

 

Klient kupujący nowe Audi RS 6 Avant wybrać może również sportowe zawieszenie RS plus z systemem Dynamic Ride Control (DRC). Zastosowano w nim stalowe sprężyny oraz regulowane w trzech stopniach amortyzatory połączone ze sobą po przekątnej za pośrednictwem przewodów olejowych oraz centralnego zaworu. Podczas szybkiego pokonywania zakrętów, zawory regulują przepływ oleju w amortyzatorze osadzonego dodatkowo na sprężynie koła przedniego toczącego się po zewnętrznym łuku. Technika ta wzmacnia amortyzację koła i redukuje wszelkie wychylenia pojazdu na boki i tzw. nurkowanie. Pozwala to pojazdowi jeszcze lepiej trzymać się drogi i poprawia jakość i precyzję prowadzenia. Nowa generacja amortyzatorów ze zintegrowanym zaworem regulującym daje kierowcy większy wybór zindywidualizowanych trybów systemu Audi drive select.

 

Nowe Audi RS 6 Avant standardowo wyposażane jest w sportowy progresywny układ kierowniczy z bezpośrednim przełożeniem. Układ ten, wraz ze wzrostem kąta skrętu rozwija wyższe siły zwrotne, co przekłada się na bardzo precyzyjne prowadzenie auta. Jego system wspomagania sił (nowa konstrukcja) niemal łączy kierowcę z nawierzchnią drogi. Opcjonalnie, razem z pakietem dynamicznym i z pakietem dynamicznym plus, RS 6 Avant może być wyposażone w dynamiczny układ czterech kół skrętnych. System ten jest połączeniem dynamicznego układu kierowniczego osi przedniej opartego na wydajnej przekładni falowej, z zupełnie niezależnym układem kierowniczym osi tylnej poruszanym przez napęd wrzecionowy i dwa drążki. Przy niskich prędkościach tylne koła skręcają o maksymalnie pięć stopni w kierunku przeciwnym do kąta skrętu kół przednich. Zmniejsza to promień skrętu Audi RS 6 Avant o metr i wpływa na zwrotność samochodu w ruchu miejskim i w ciasnych zakrętach. Przy prędkościach średnich i wyższych, koła tylne skręcają o maksymalnie dwa stopnie w kierunku tym samym co koła przednie, wpływając w ten sposób na stabilność, zwłaszcza w sytuacjach np. szybkiej zmiany pasa ruchu.

 

Kierowca może zmienić styl jazdy i prowadzenia swojego Audi RS 6 Avant używając do tego systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. Jest w nim dostępnych sześć trybów: comfort, auto, dynamic, effciency oraz dwa indywidualnie konfigurowalne tryby RS – RS1 i RS2 – włączane bezpośrednio przyciskiem „RS MODE” na kierownicy. Przyciśnięcie przycisku uruchamia jednocześnie specjalny ekran RS w Audi virtual cockpit. Poszczególne tryby Audi drive select wpływają na ustawienia silnika, na zarządzanie zmianą biegów, na wspomaganie kierownicy, na zawieszenie, na dynamiczny układ czterech kół skrętnych, na sportowy mechanizm różnicowy quattro, na brzmienie silnika oraz na charakterystykę pracy automatycznej klimatyzacji. Tryb RS2 stworzono wyłącznie po to, by z jego wykorzystaniem, od razu po wciśnięciu przycisku, wpływać na sposób pracy systemu elektronicznej stabilizacji jazdy ESC.

 

Standardowo nowe RS 6 Avant posiada 21-calowe felgi aluminiowe w stylistyce dziesięcioramiennej gwiazdy z oponami w rozmiarze 275/35. Opcjonalnie dostępne są felgi 22-calowe o pięciu ramionach w kształcie litery V z oponami w rozmiarze 285/30. Mogą one mieć kolor srebrny, matowy tytanowy – również w wykończeniu z połyskiem oraz czarnego antracytu, również w wykończeniu z połyskiem. Wentylowane i perforowane tarcze hamulcowe RS 6 Avant mają rozmiary: 420 mm w przodzie i 370 mm w tyle. Stalowe zaciski hamulcowe polakierowane są na czarno, a opcjonalnie zamówić można zaciski czerwone. Gdy zamontowane są opcjonalne, ceramiczne tarcze hamulcowe RS, zaciski mogą być szare, czerwone lub niebieskie. W tym przypadku rozmiar tarcz hamulcowych w przodzie to 440 mm, a w tyle również 370 mm. System hamulcowy RS z tarczami ceramicznymi jest o 34 kg lżejszy od systemu z tarczami stalowymi, co sprawia, że redukcja mas nieresorowanych jest większa. System elektronicznej stabilizacji jazdy ESC posiada tryb sportowy, ale może być też zupełnie wyłączony.

 

Sportowe i umożliwiające zmiany: wnętrze

 

Pionierska stylistyka wnętrza nowego Audi RS 6 Avant zorientowane jest na kierowcę, a antracytowe, aluminiowe panele ozdobne akcentują jego sportowy charakter. Dzięki swej poziomej orientacji i kilkupoziomowej, trójwymiarowej strukturze, tablica rozdzielcza jest lekka i elegancka. Interfejs użytkownika w pełni cyfrowego systemu operacyjnego harmonizuje ze stylistyką czarnego panelu. Ekran topowej wersji systemu MMI touch response jest prawie niewidocznie wkomponowany w jego architekturę. Ekran „RS Monitor” to opcjonalna możliwość wyświetlania na górnym ekranie systemu informacji dotyczących temperatury poszczególnych podzespołów napędu, maksymalnych wartości przyspieszenia g oraz informacji na temat ciśnienia w oponach i ich temperatury. Dodatkowy widok specjalny RS na ekranie systemu Audi virtual cockpit wyświetla informacje o ciśnieniu opon, momencie obrotowym, mocy wyjściowej, temperaturze oleju, ciśnieniu doładowania, czasach okrążeni, pomiarach przyspieszenia i o siłach g. Wskaźnik zmiany biegów informuje kierowcę o zmianie biegu na wyższy w momencie gdy osiągnięta zostanie maksymalna dla danego biegu liczba obrotów silnika. Opcjonalny wyświetlacz danych na szybie na wprost wzroku kierowcy head-up display oprócz standardowych danych pokazuje również kilka wskaźników specyficznych dla modeli RS.

 

Perforowana, sportowa, spłaszczona u dołu skórzana kierownica z nowymi, dużymi, aluminiowymi manetkami RS wyposażona jest w wielofunkcyjne przyciski umożliwiające kierowcy bezpośrednie wybieranie trybów RS1 i RS2 systemu Audi drive select. Pośrodku kierownicy oraz na oparciach foteli i na podświetlanych progach drzwi przednich umieszczono logo RS i RS 6. Gdy otwiera się przednie lub tylne drzwi, na nawierzchni drogi wyświetla się znak Audi Sport.

 

Sportowe fotele obite czarną skórą Pearl Nappa i Alcantarą mają przetłoczenia ze znakiem RS oraz przeszycia w kształcie rombów. Opcjonalnie dostępne są fotele RS sport obite perforowaną skórą Valcona z przeszyciami w kształcie plastra miodu i z wytłoczonym znakiem RS. Perforacja skóry w tym wariancie foteli pozwoliła po raz pierwszy na dodanie w nich wentylacji. Dwa pakiety stylistyczne RS – czerwony i szary – dodają wnętrzu kolorów i sportowych akcentów. W tych opcjach koło kierownicy, dźwignia zmiany biegów i boki tunelu środkowego pokryte są Alcantarą z kontrastowym przeszyciem. Do tego dochodzą kolorowe brzegi pasów bezpieczeństwa i dywaniki RS. Opcjonalne możliwości indywidualizacji pozwalają klientowi na wybór paneli ozdobnych: karbonowych, z naturalnego drewna, szaro-brązowych i z matowego aluminium.

 

Nowe RS 6 Avant ma większe od swojego poprzednika wnętrze. Pojemność bagażnika to od 565 do 1680 litrów. Szerokość otworu ładunkowego to teraz 1,05 m, o 14 mm więcej niż u poprzednika. Oparcie tylnej kanapy składa się w proporcjach 40:20:40, w rezultacie czego długość bagażnika wzrasta do 1,99 m. Standardem są tu elektrycznie napędzane klapa bagażnika oraz roleta wewnątrz przedziału bagażowego. Jeśli samochód wyposażony jest w opcjonalny kluczyk „convenience”, klapa bagażnika dzięki specjalnym czujnikom może być otwierana gestem stopy. Opcjonalny hak holowniczy zwalniany jest również elektrycznie. Na życzenie dostępny jest też asystent cofania z przyczepą, który dzięki obrazom z kamery pomaga kierowcy w manewrowaniu i cofaniu z przyczepą.

 

Duży wybór: systemy infotainment, systemy wsparcia kierowcy, kolory i materiały

 

Nowe Audi RS 6 Avant wyposażone jest w szeroką gamę systemów connectivity, systemów wsparcia kierowcy oraz układów zwiększających komfort podróży. Łączy dzięki nim swój spójny, sportowy charakter z praktycznie nieograniczonymi możliwościami odbywania długich podróży, wspomagając kierowcę w wielu, często nieprzewidzianych sytuacjach. Na jego pokładzie znaleźć się może nawet 30 różnych systemów wsparcia kierowcy, w tym m.in. adaptacyjny tempomat, asystent skrzyżowań, ostrzeżenie zmiany pasa, ostrzeżenie o wysokich krawężnikach i kamera pracująca w zakresie 360°.

 

Paleta kolorów lakieru nowego Audi RS 6 Avant składa się z trzynastu barw, w tym z dwóch przeznaczonych wyłącznie dla modeli typu RS – szarego Nardo i czarnego Sebring. Lakiery mogą mieć efekt krystaliczny, a pięć z nich – matowy. Obudowy lusterek zewnętrznych standardowo są czarne, opcjonalnie w kolorze nadwozia lub matowego aluminium. Pakiety stylistyczne matowe aluminium, czarny i karbon zmieniają wygląd i barwę wielu listew, relingów na dachu, listew okiennych oraz obramowania dyfuzora. Pierścienie w logo Audi oraz logo RS zarówno w przodzie, jak i w tyle pojazdu mogą być opcjonalnie, w ramach pakietów czarnego i karbonowego, utrzymane w błyszczącej czerni. Pakiety Audi exclusive zwiększają jeszcze możliwości indywidualizacji samochodu.

 

Nowe Audi RS 6 Avant w sprzedaży w Europie znalazło się w pierwszym kwartale roku 2020.

 

Źródło: AUDI MEDIA

Silnik: 4.0 TFSI
Rodzaj paliwa/napęd: Benzyna
Moc: 600 KM
Automatyczna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 3,6 sek.
Rodzaj napędu: quattro
Pojemność bagażnika: 565
Średnie spalanie: 13,5 l/100 km
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
Audi RS6 Avant - 00 - leasing, kredyt lub najem

Audi

RS6 Avant
5479
netto/mc
4.0 TFSI
600 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
274306 zł
Wartość wykupu netto
61000 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem siedziby spółki. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się tutaj: Polityka Prywatności.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drogą: połączeń telefonicznych, SMS, email.