Nowa oferta

AudiRS6 Avant

4.0 TFSI
600 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
274306
Warto┼Ť─ç wykupu netto
Twoja rata  miesi─Öczna netto
5479zł
Warto┼Ť─ç katalogowa 749 769 z┼é
Dowiedz si─Ö wi─Öcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyr├│┼╝nia
Moje wyposa┼╝enie
Poznaj model
Parametry techniczne

Ten samochód wyró┼╝nia wyposa┼╝enie dodatkowe o ┼é─ůcznej warto┼Ťci katalogowej 115 470,00 z┼é brutto, w tym:

 

  • Aktywacja rozpoznawania znaków drogowych w oparciu o kamery
  • Audi virtual cockpit plus z dodatkowym widokiem typowym dla modeli RSWirtualny kokpit Audi to innowacyjny, w pe┼éni cyfrowy wy┼Ťwietlacz umo┼╝liwiaj─ůcy dopasowan─ů do potrzeb kierowcy konfiguracj─Ö wy┼Ťwietlanych informacji.
  • Dach szklany, panoramiczny
  • Folia ochronna na kraw─Öd┼║ za┼éadunkow─ů
  • Hak holowniczy
  • Hamulce stalowe RS z zaciskami w kolorze czerwonym
  • Kamera Dashcam (Universal Traffic Recorder 2.0), Kamera przednia i tylna
  • Kluczyk komfortowy
  • Lakier niebieski Ultra metalik
  • Obr─Öcze kó┼é ze stopu metali lekkich 10,5J x 22", 5-ramienne w stylistyce trapezu, antracytowo-czarne, po┼éysk z oponami. 285/30 R22. 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie.
  • Pakiet RS Dynamic, czyli przesuni─Öcie elektronicznej blokady pr─Ödko┼Ťci maksymalnej do 280 km/h; dynamiczny uk┼éad kierowniczy wszystkich kó┼é z tyln─ů osi─ů skr─Ötn─ů oraz sportowy mechanizm ró┼╝nicowy dla nap─Ödu quattro
  • Pakiet skórzany - pe┼ény
  • Pakiet systemów wspomagaj─ůcych kierowc─Ö w ruchu pozamiejskim*
  • Przyciemnione szyby tylne (szyby privacy)
  • Sportowy uk┼éad wydechowy
  • System kontroli ci┼Ťnienia w oponach
  • Wentylowane fotele sportowe RS z przodu obszyte perforowan─ů skór─ů Valcona z barwn─ů stebnówk─ů
  • Wy┼Ťwietlacz Head-Up

 

 

 

 

*Pakiet obejmuje nast─Öpuj─ůce systemy asystuj─ůce:

 

Adaptacyjny asystent jazdy


zapewnia komfortow─ů jazd─Ö w zakresie pr─Ödko┼Ťci od 0 do maksymalnie 250 km/h jak i w korkach; sk┼éada si─Ö z adaptacyjnego asystenta pr─Ödko┼Ťci oraz asystenta utrzymania toru jazdy i wspiera kierowc─Ö podczas przyspieszania, hamowania, utrzymania ustalonej pr─Ödko┼Ťci i dystansu do poprzedzaj─ůcego samochodu oraz jazdy na wybranym pasie drogi.

 

Adaptacyjny asystent pr─Ödko┼Ťci


wspiera kierowc─Ö, kontroluj─ůc ustawion─ů pr─Ödko┼Ť─ç i odleg┼éo┼Ť─ç do poprzedzaj─ůcego pojazdu. Je┼Ťli poruszaj─ůcy si─Ö przed nami pojazd zostanie zidentyfikowany, adaptacyjny asystent jazdy w granicach dzia┼éania systemu mo┼╝e zmniejszy─ç jak i zwi─Ökszy─ç pr─Ödko┼Ť─ç naszego samochodu. Nawet w ruchu stop-and-go oraz w korkach system zwalnia nasz pojazd a┼╝ do ca┼ékowitego zatrzymania, w zale┼╝no┼Ťci od d┼éugo┼Ťci postoju, mo┼╝e automatycznie ponownie rozpocz─ů─ç jazd─Ö.

 

Asystent utrzymania toru jazdy


zostaje uruchomiony przez kierowc─Ö. System rozpoznaje oznaczenie pasa ruchu, budynki peryferyjne, pojazdy na s─ůsiednich pasach ruchu, jak i kilka pojazdów poprzedzaj─ůcych. Koryguj─ůce interwencje systemu w ruch kierownicy umo┼╝liwiaj─ů konsekwentnie utrzyma─ç samochód pomi─Ödzy liniami pasa ruchu, je┼Ťli kierowca nie w┼é─ůczy┼é kierunkowskazu. Jednocze┼Ťnie, ustawiona pr─Ödko┼Ť─ç b─Ödzie stale utrzymywana, a system zareaguje na poprzedzaj─ůce samochody, reguluj─ůc odpowiednio odleg┼éo┼Ť─ç.

 

Limiter pr─Ödko┼Ťci


pomaga w manualnym trybie jazdy, nie przekroczy─ç ustawionej wcze┼Ťniej maksymalnej pr─Ödko┼Ťci. Tryb ogranicznika pr─Ödko┼Ťci mo┼╝na tymczasowo dezaktywowa─ç za pomoc─ů kick-down, a ustawion─ů pr─Ödko┼Ť─ç maksymaln─ů mo┼╝na przekroczy─ç. Funkcja jest dost─Öpna od ok. 30 km/h.

 

Asystent wydajno┼Ťci


wspiera przewiduj─ůcy i ekonomiczny styl jazdy. W po┼é─ůczeniu z systemem MMI navigation plus z MMI touch response, adaptacyjny asystent jazdy wykorzystuje dane asystenta wydajno┼Ťci do regulacji pr─Ödko┼Ťci, nawet bez pojazdu z przodu. W tym celu system uzyskuje dost─Öp do informacji przechowywanych w danych nawigacyjnych o promieniach skr─Ötu drogi, terenie zabudowanym i ograniczeniach pr─Ödko┼Ťci. Korzysta równie┼╝ z danych z systemu rozpoznawania znaków drogowych. Asystent wydajno┼Ťci steruje ponadto fazami pracy silnika i "┼╝eglowania", a tym samym promuje oszcz─Ödny w zu┼╝yciu paliwa styl adaptacyjnego asystenta jazdy i tempomatu. Kierowca instruowany jest poprzez wskazówki widoczne na cyfrowym wy┼Ťwietlaczu wirtualnego kokpitu Audi lub za pomoc─ů haptycznego peda┼éu gazu.

 

Asystent omijania przeszkód


funkcja zapobiegania kolizjom pomaga kierowcy prowadzi─ç Audi RS 6 Avant, aby w krytycznej sytuacji omin─ů─ç przeszkod─Ö. W tym celu system wykorzystuje dane z czujników radarowych i kamery przedniej. System ostrzega kierowc─Ö oraz wspiera go w nadaniu optymalnego toru jazdy w celu omini─Öcia przeszkody (hamuj─ůc ko┼éa i koryguj─ůc promie┼ä skr─Ötu). Asystent omijania przeszkód jest dost─Öpny w zakresie pr─Ödko┼Ťci od oko┼éo 30 do 150 km/h i wymaga, aby kierowca aktywnie sterowa┼é pojazdem podczas ca┼éego manewru.

 

Asystent skr─Ötu


zapobiega kolizji podczas ruszania lub jazdy z pr─Ödko┼Ťci─ů do 10 km / h, przez interwencj─Ö hamowania, aby unikn─ů─ç zderzeniu z nadje┼╝d┼╝aj─ůcym pojazdem podczas skr─Ötu w lewo. Jak tylko kierowca w┼é─ůczy kierunkowskaz, asystent skr─Ötu monitoruje przeciwny pas. W tym celu system wykorzystuje dane z czujników radarowych i kamery przedniej. Wymuszone hamowanie nie pozwala na skr─Öt w lewo.

 

System rozpoznawania znaków drogowych za pomoc─ů kamer


identyfikuje znaki drogowe, takie jak zakazy wyprzedzania i ograniczenia pr─Ödko┼Ťci, które wy┼Ťwietla w zestawie wska┼║ników. System wykrywa tymczasowe ograniczenia pr─Ödko┼Ťci (na przyk┼éad na autostradach), pocz─ůtek i koniec autostrad, drogi szybkiego ruchu, obszary zabudowane, jak i obszary o ma┼éym nat─Ö┼╝eniu ruchu i wy┼Ťwietla zwi─ůzany z nimi limit pr─Ödko┼Ťci. Dodatkowo, zale┼╝nie od warunków drogowych, jazdy po mokrej nawierzchni, czy ograniczeniach pr─Ödko┼Ťci zale┼╝nych od pory dnia, jak i w trybie z przyczep─ů*, wy┼Ťwietlane s─ů odpowiednie ograniczenia pr─Ödko┼Ťci. Widoczne na wirtualnym kokpicie Audi lub bezpo┼Ťrednio w zasi─Ögu wzroku kierowcy na szybie, tylko z opcjonalnym wy┼Ťwietlaczem head-up. Ponadto, gdy przekroczona zostanie pr─Ödko┼Ť─ç, mo┼╝e nast─ůpi─ç ostrze┼╝enie kierowcy. Je┼Ťli znak drogowy znajduje si─Ö poza polem widzenia kamery, ograniczenia pr─Ödko┼Ťci b─Öd─ů pochodzi─ç z danych nawigacyjnych.

Ostrze┼╝enie o zjechaniu z pasa ruchu


chroni przed niezamierzon─ů zmian─ů pasa je┼Ťli system wykryje nadmierne zbli┼╝enie si─Ö do linii wyznaczaj─ůcych tor jazdy, a kierowca nie w┼é─ůczy┼é kierunkowskazu. System pomaga utrzyma─ç samochód w pasie ruchu, koryguj─ůc odpowiednio skr─Öt kierownicy. Kierowca mo┼╝e w┼é─ůczy─ç dodatkowe ostrze┼╝enie - wibracje kierownicy. Funkcjonalny zakres od ok. 60 do maksimum 250 km/h.

 

Komfort

  • Autoalarm z zabezpieczeniem przed odholowaniem
  • Brak pakietu Air Quality
  • Centralny zamek sterowany falami radiowymi zast─ůpione przez: Kluczyk komfortowy (advanced key) z funkcj─ů odryglowania zamka baga┼╝nika za pomoc─ů gestów
  • Klimatyzacja automatyczna, 4-strefowa
  • Lusterka zewn─Ötrzne regulowane i sk┼éadane elektrycznie, podgrzewane, z funkcj─ů pami─Öci i z funkcj─ů automatycznego opuszczania prawego lusterka podczas manewru cofania
  • Lusterko wewn─Ötrzne z automatyczn─ů funkcj─ů przeciwo┼Ťlepieniow─ů
  • Lusterko zewn─Ötrzne po lewej stronie, asferyczne
  • Lusterko zewn─Ötrzne po prawej stronie (z wi─Ökszym polem obserwacji), konvex
  • Pakiet dodatkowych schowków
  • Wariant dla niepal─ůcych
  • Wspomaganie otwarcia i zamkni─Öcia baga┼╝nika, elektryczne
  • Wyk┼éadzina baga┼╝nika

 

 

Systemy multimedialne

  • Audi connect Navigation & Infotainment
  • Audi connect telefon alarmowy i serwis (z mo┼╝liwo┼Ťci─ů kontroli samochodu)
  • Audi music interface
  • Audi smartphone interface
  • Audi virtual cockpit zast─ůpione przez: Audi virtual cockpit plus z dodatkowym widokiem typowym dla modeli RS
  • Bang & Olufsen Premium Sound System z d┼║wi─Ökiem 3D
  • Infotainment system (MIB3)
  • Odbiór stacji radiowych, cyfrowy
  • System MMI® Navigation
  • Z┼é─ůcze Bluetooth

 

 

Systemy wspomagaj─ůce kierowc─Ö

  • Audi parking system plus (przód i ty┼é)
  • Audi pre sense basic
  • Audi pre sense front
  • Kamera cofania
  • Kamera z czujnikiem odleg┼éo┼Ťci (w systemie wspomagaj─ůcym kierowc─Ö)
  • Ostrze┼╝enie o zjechaniu z pasa ruchu zast─ůpione przez: Ostrze┼╝enie o zjechaniu z pasa ruchu, asystent wspomagaj─ůcy kierowc─Ö w nag┼éych przypadkach medycznych i automatyczne wzywanie pomocy
  • System rozpoznawania znaków drogowych
  • Tempomat z regulacj─ů pr─Ödko┼Ťci i limiterem pr─Ödko┼Ťci zast─ůpione przez: Element sk┼éadowy systemów asystuj─ůcych

 

 

Technika i bezpieczeństwo

  • Apteczka i trójk─ůt ostrzegawczy
  • Audi drive select
  • Czujnik kontroli zapi─Öcia pasów bezpiecze┼ästwa
  • Elektromechaniczne wspomaganie uk┼éadu kierowniczego zast─ůpione przez: Dynamiczny uk┼éad kierowniczy
  • Elektroniczna blokada pr─Ödko┼Ťci maksymalnej zast─ůpione przez: Przesuni─Öcie elektronicznej blokady pr─Ödko┼Ťci maksymalnej do 280 km/h
  • Ga┼Ťnica
  • Hamulce RS z przodu, z zaciskami w kolorze czarnym zast─ůpione przez: Hamulce tarczowe RS z przodu z zaciskami w kolorze czerwonym
  • Hamulce tarczowe z ty┼éu zast─ůpione przez: Hamulce tarczowe RS z ty┼éu z zaciskami w kolorze czerwonym
  • Kurtyny powietrzne chroni─ůce g┼éowy pasa┼╝erów z przodu i z ty┼éu
  • Mechanizm ró┼╝nicowy tylnej osi zast─ůpione przez: Sportowy mechanizm ró┼╝nicowy dla nap─Ödu quattro®
  • Mild hybrid
  • Poduszki powietrzne z dezaktywacj─ů poduszki powietrznej pasa┼╝era
  • Start/stop system
  • Zawieszenie pneumatyczne RS adaptive air suspension
  • Zbiornik paliwa 73l

 

 

Przed┼éu┼╝enie gwarancji Audi i pakiety przegl─ůdów serwisowych Audi

  • EA6 Audi Extensive - Pakiet naprawczy 4 lata / 120 000 Km

 

 

Koła i opony

  • Obr─Öcze Audi Sport
  • Obr─Öcze kó┼é ze stopu metali lekkich 10,5Jx21", 10-ramienne w stylistyce gwiazdy z oponami 275/35 R21. 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie zast─ůpione przez: Obr─Öcze kó┼é ze stopu metali lekkich 10,5Jx22", 5-ramienne w stylistyce trapezu, antracytowo-czarne, po┼éysk z oponami 285/30 R22. 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie.
  • Opony 275/35 ZR21 103Y XL. 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie. zast─ůpione przez: Opony 285/30 ZR22 101Y XL. 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie.
  • ┼Üruby zabezpieczaj─ůce ko┼éa przed kradzie┼╝─ů z systemem ostrzegaj─ůcym o obluzowaniu si─Ö ko┼éa
  • Wska┼║nik kontroli ci┼Ťnienia w oponach zast─ůpione przez: System kontroli ci┼Ťnienia w oponach
  • Zestaw naprawczy - tire mobility set
  • Zestaw narz─Ödzi

 

 

Reflektory

  • Asystent ┼Ťwiate┼é drogowych
  • Reflektory przednie w technologii LED
  • Reflektory tylne w technice LED
  • Uk┼éad zmywania reflektorów
  • ┼Üwiat┼éa do jazdy dziennej

 

 

Wygl─ůd zewn─Ötrzny

  • Elementy nadwozia z matowego aluminium
  • Elementy zewn─Ötrzne nadwozia RS w matowym aluminium i czerni z po┼éyskiem
  • Lusterka zewn─Ötrzne w optyce matowego aluminium
  • Oznaczenie modelu i typu silnika
  • Relingi dachowe z matowego aluminium
  • Spojler dachowy RS
  • Zderzaki RS

 

 

Systemy dachowe i przeszklenie

  • Os┼éona przeciws┼éoneczna przesuwna na boczn─ů szyb─Ö
  • Standardowe wycieraczki
  • Szyba przednia termoizolacyjna, laminowana
  • Szyby boczne d┼║wi─Ökoszczelne

 

 

Fotele

  • Elektryczna regulacja foteli przednich z funkcj─ů pami─Öci ustawie┼ä dla fotela kierowcy
  • Fotele sportowe typu S z przodu
  • ISOFIX - mocowanie fotelika dzieci─Öcego dla skrajnych siedze┼ä z ty┼éu (z funkcj─ů Top Tether)
  • Isofix - mocowanie fotelika dzieci─Öcego na skrajnych fotelach z ty┼éu i fotelu pasa┼╝era z przodu
  • Kanapa tylna z dzielonym i sk┼éadanym oparciem
  • Ogrzewanie foteli przednich
  • Pod┼éokietnik komfortowy z przodu
  • Regulacja podparcia odcinka l─Öd┼║wiowego kr─Ögos┼éupa dla foteli przednich, elektryczna

 

 

Wygl─ůd wewn─Ötrzny

  • Aluminiowe nak┼éadki na peda┼éy
  • Aplikacje dekoracyjne Aluminium Race
  • Deska rozdzielcza i wy┼éo┼╝enie drzwi dwucz─Ö┼Ťciowe, jedno lub dwukolorowe
  • Dywaniki z przodu i z ty┼éu
  • Pakiet skórzany ze skóry ekologicznej (góra i dó┼é) zast─ůpione przez: Pakiet skórzany - pe┼ény
  • Panel obs┼éugi - dotykowy, z elementami aluminium
  • Podsufitka tkaninowa w kolorze czarnym
  • Pod┼Ťwietlane listwy progowe z logo RS

 

 

Materiał

  • Tapicerka mikrofibra Dinamica® ┼é─ůczona ze skór─ů z przeszyciami w kszta┼écie rombu z wyt┼éoczeniem logo "RS" zast─ůpione przez: Tapicerka skórzana Valcona z barwn─ů stebnówk─ů

 

 

Kierownice i elementy obsługi

  • Ga┼éka d┼║wigni skrzyni biegów
  • Kierownica sportowa z funkcj─ů zmiany prze┼éo┼╝e┼ä, multifunkcyjna, sp┼éaszczona u do┼éu, ogrzewana
  • Kolumna kierownicy z elektryczn─ů regulacj─ů
  • Logo RS 6

 

 

O┼Ťwietlenie

  • Dodatkowe ┼Ťwiat┼éa LED Audi Sport, w drzwiach z przodu i z ty┼éu
  • Pakiet o┼Ťwietlenia wn─Ötrza, konturowe/ambiente

 

 

Inne

  • Czynnik ch┼éodz─ůcy uk┼éadu klimatyzacji R1234yf
  • Instalacja elektryczna 48 Volt
  • N.N.N. Type 1
  • Nap─Öd quattro®
  • Operating permit, alteration
  • Progresywny uk┼éad kierowniczy zast─ůpione przez: Dynamiczny uk┼éad kierowniczy wszystkich kó┼é z tyln─ů osi─ů skr─Ötn─ů
  • Rozszerzony zakres ochrony pieszych
  • Szyby przezroczyste zast─ůpione przez: Przyciemnione szyby tylne (szyby privacy)

 

 

 

Ingolstadt, 21 sierpnia 2019 r. 25 lat linii RS, 25 lat wysokowydajnych Audi kombi. Prezentuj─ůc nowe Audi RS 6, Audi Sport otwiera nowy rozdzia┼é w historii usportowionego Avanta. Jeszcze wi─Öcej mocy w po┼é─ůczeniu ze zwi─Ökszon─ů dzi─Öki systemowi mild hybrid wydajno┼Ťci─ů, zamienia RS 6 Avant w doskona┼éego kompana wielu ró┼╝norodnych wypraw.


„Na przestrzeni ostatnich 25 lat Audi RS 6 Avant sta┼éo si─Ö jedn─ů z ikon ca┼éej linii RS i zyska┼éo grono wiernych fanów na ca┼éym ┼Ťwiecie” – powiedzia┼é Oliver Hoffmann, dyrektor zarz─ůdzaj─ůcy Audi Sport GmbH. „Teraz, po raz pierwszy w historii, nowe RS 6 Avant b─Ödzie mo┼╝na kupi─ç równie┼╝ w Ameryce Pó┼énocnej. Cztery pier┼Ťcienie zaprezentuj─ů je na rynku o ogromnym potencjale, a sam model generowa┼é b─Ödzie dalszy wzrost sprzeda┼╝y Audi na tym kontynencie.”

 

Szerokie i pot─Ö┼╝ne: stylistyka zewn─Ötrzna

 

Styl ca┼éego nadwozia przyci─ůga spojrzenia nawet wtedy, gdy Audi RS 6 Avant si─Ö nie porusza. Stylistyka auta w porównaniu z bazow─ů wersj─ů A6 Avant jest wyra┼║nie inna. Wszystkie elementy zewn─Ötrzne - z wyj─ůtkiem przednich drzwi, dachu i klapy baga┼╝nika – to cz─Ö┼Ťci stworzone wy┼é─ůcznie na potrzeby RS. Poszerzone o ok. 40 mm z ka┼╝dej strony nadwozie z charakterystycznymi, równie┼╝ bardzo szerokimi nadkolami, podkre┼Ťla sportowy, a jednocze┼Ťnie dostojny charakter tego Avanta. Efektowne proporcje auta podkre┼Ťlaj─ů 22-calowe ko┼éa.

 

Nowe RS 6 Avant jest jednym z pierwszych modeli wyprodukowanych przez Audi Sport, stworzonych w my┼Ťl nowego j─Özyka stylistycznego Audi RS. Jego przód jest zupe┼énie odmienny, cho─ç utrzymuj─ůcy ci─ůgle dostojny wygl─ůd linii modelowej A6. Od linii modelowej A7, RS 6 Avant oprócz pokrywy silnika w charakterystycznej stylistyce „powerdome” zapo┼╝yczy┼éo równie┼╝ przednie reflektory. S─ů one nie tylko bardziej p┼éaskie i bardziej sportowe, ale oferuj─ů równie┼╝ opcj─Ö reflektorów laserowych RS Matrix LED z przyciemnionymi wyko┼äczeniami. To nowo┼Ť─ç w rodzinie A6. Podobnie jak tylne ┼Ťwiat┼éa diodowe, posiadaj─ů one kierunkowskazy ze zdynamizowanym sposobem sygnalizacji oraz z charakterystycznym dla modeli typu RS sekwencyjnym sygnalizowaniem gdy samochód jest zamykany i otwierany.

 

Trójwymiarowa struktura grilla os┼éony ch┼éodnicy Singleframe z oczkami w kszta┼écie plastra miodu b┼éyszczy czerni─ů. Ca┼éa os┼éona jest teraz bardziej p┼éaska i szersza, co podkre┼Ťla atletyczny wygl─ůd RS 6 Avant. W nowej wersji znikn─Ö┼éo obramowanie Singlrframe oraz logo quattro na zderzaku. Poni┼╝ej standardowo montowanych reflektorów diodowych, w na nowo zaprojektowanym zderzaku RS znajduj─ů si─Ö du┼╝e i wyraziste wloty powietrza, których górne kraw─Ödzie si─Ögaj─ů niemal dolnych kraw─Ödzi tych┼╝e reflektorów. Projektanci inspirowali si─Ö tutaj przodem super sportowego Audi R8.

 

Patrz─ůc na pojazd z boku, tym co najbardziej rzuca si─Ö w oczy to wyd┼éu┼╝ony przód, d┼éuga, prosta linia dachu i p┼éaskie s┼éupki D jakby spoczywaj─ůce na blisterach quattro. W dynamicznym tyle pojazdu znajdziemy m.in. spojler umieszczony na tylnej kraw─Ödzi dachu oraz typowy dla RS zderzak z dyfuzorem i wieloma elementami stylistycznymi utrzymanymi w kolorze b┼éyszcz─ůcej czerni. Po obu jego stronach umieszczono okr─ůg┼ée, chromowane ko┼äcówki rur wydechowych, utrzymane równie┼╝ w stylu RS. Opcjonalnie dost─Öpny jest uk┼éad wydechowy RS sport z czarnymi ko┼äcówkami rur.

 

Najwi─Ökszy pakiet mocy: silnik

 

Jednostka nap─Ödowa 4.0 TFSI montowana w nowym Audi RS 6 Avant rozwija 441 kW (600 KM) mocy oraz moment obrotowy 800 Nm dost─Öpny w wysokim zakresie od 2100 do 4500 obr/min. Od 0 do 100 km/h to sportowe kombi rozp─Ödza si─Ö w 3,6 sekundy. Pr─Ödko┼Ť─ç maksymalna zosta┼éa elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Je┼Ťli to kombi RS wyposa┼╝ymy w opcjonalny pakiet dynamiczny, pr─Ödko┼Ť─ç ta mo┼╝e wzrosn─ů─ç do 280 km/h, a je┼Ťli w pakiet dynamiczny plus – do 305 km/h.

 

48-woltowy g┼éówny uk┼éad elektryczny sprawia, ┼╝e silnik V8 biturbo jest wydajny i dynamiczny. Sercem systemu mild hybrid MHEV jest alternator-rozrusznik RSG. Podczas delikatnego hamowania mo┼╝e on odzyska─ç nawet 12 kW mocy i przekierowa─ç ja do osobnego akumulatora litowo-jonowego, gdzie energia ta zostanie zmagazynowana. Je┼Ťli przy pr─Ödko┼Ťci pojazdu od 55 do 160 km/h kierowca zdejmie nog─Ö z peda┼éu gazu, uk┼éad zarz─ůdzania nap─Ödem wybra─ç mo┼╝e jedn─ů z dwóch opcji: w zale┼╝no┼Ťci od sytuacji drogowej i od ustawie┼ä systemu Audi drive select nowe Audi RS 6 Avant mo┼╝e albo odzyskiwa─ç energi─Ö albo ┼╝eglowa─ç nawet przez 40 sekund z wy┼é─ůczonym silnikiem. Przyci┼Ťni─Öcie peda┼éu gazu skutkuje ponownym uruchomieniem silnika przez alternator-rozrusznik RSG. Technika MHEV umo┼╝liwia za┼é─ůczanie si─Ö systemu start/stop ju┼╝ przy pr─Ödko┼Ťci 22 km/h. W ten sposób osi─ůgn─ů─ç mo┼╝na zmniejszenie zu┼╝ycia paliwa przez samochód w codziennym u┼╝ytkowaniu, nawet o 0,8 litra na 100 km.

 

Kolejnym wa┼╝nym podzespo┼éem wp┼éywaj─ůcym na wydajno┼Ť─ç tego auta jest system cylindrów uruchamianych na ┼╝yczenie – cylinder od demand (COD). System ten przy niskich i ┼Ťrednich obci─ů┼╝eniach silnika i przy takich pr─Ödko┼Ťciach, a na wysokich biegach, od┼é─ůcza cylindry nr 2, 3, 5 i 8, wy┼é─ůczaj─ůc wtrysk do nich, zap┼éon oraz zamykaj─ůc zawory ss─ůce i wydechowe. Podczas pracy w uk┼éadzie czterocylindrowym punkty na mapie zap┼éonu cylindrów aktywnych przesuwaj─ů si─Ö w kierunku wy┼╝szych obci─ů┼╝e┼ä i wy┼╝szej wydajno┼Ťci, a cylindry od┼é─ůczone pracuj─ů wtedy bez strat. Gdy tylko kierowca wci┼Ťnie peda┼é gazu by uzyska─ç wy┼╝sz─ů moc silnika, od┼é─ůczone cylindry s─ů natychmiast aktywowane.

 

Jednostka nap─Ödowa 4.0 TFSI emituje sportowy, dono┼Ťny i charakterystyczny dla motoru V8 d┼║wi─Ök. Kierowca mo┼╝e wp┼éywa─ç na jego brzmienie, wybieraj─ůc odpowiednie ustawienie w systemie Audi drive select. Opcjonalny uk┼éad wydechowy RS sport z czarnymi ko┼äcówkami rur wydechowych dostarcza wyj─ůtkowych, sportowych wra┼╝e┼ä s┼éuchowych. W konfigurowalnych trybach RS1 i RS2 to klient decyduje o tym, czy d┼║wi─Ök dochodz─ůcy z uk┼éadu na by─ç sportowy, czy raczej ┼éagodny.

 

Standardowo montowana o┼Ťmiobiegowa skrzynia biegów tiptronic ze zoptymalizowanymi czasami zmiany biegów oraz z now─ů funkcj─ů Launch Control, przenosi moc silnika 4.0 TFSI do sta┼éego nap─Ödu na cztery ko┼éa quattro. Si┼éy nap─Ödowe dystrybuowane s─ů za po┼Ťrednictwem w pe┼éni mechanicznego centralnego dyferencja┼éu na o┼Ť przedni─ů, w stosunku 40:60. Je┼Ťli jedno z kó┼é wpadnie w po┼Ťlizg, automatycznie wi─Öcej momentu nap─Ödowego przenoszone jest na o┼Ť z lepsz─ů przyczepno┼Ťci─ů. Nawet 70 procent momentu mo┼╝e by─ç wtedy przekierowane na o┼Ť przedni─ů i nawet 85 procent na o┼Ť tyln─ů.

 

Selektywny rozk┼éad momentów nap─Ödowych mi─Ödzy ko┼éami optymalizuje zwrotno┼Ť─ç i sprawia, ┼╝e prowadzenie nowego Audi RS 6 Avant jest bardzo bezpieczne. Uk┼éad ten przyhamowuje lekko ko┼éo b─Öd─ůce po wewn─Ötrznej stronie zakr─Ötu i tym samym mniej obci─ů┼╝one, jeszcze zanim wpadnie ono w po┼Ťlizg. Sportowy mechanizm ró┼╝nicowy quattro wchodz─ůcy w sk┼éad opcjonalnego pakietu dynamicznego i pakietu dynamicznego plus podczas wchodzenia w zakr─Öt z du┼╝─ů pr─Ödko┼Ťci─ů rozdziela moment obrotowy pomi─Ödzy tylnymi ko┼éami zwi─Ökszaj─ůc w ten sposób przyczepno┼Ť─ç, stabilno┼Ť─ç i dynamik─Ö samochodu.

 

Jeszcze bardziej zwrotne: zawieszenie

 

Zarówno przednia, jak i tylna o┼Ť nowego Audi RS 6 Avant to konstrukcje pi─Öciowahaczowe, osobno poch┼éaniaj─ůce si┼éy wzd┼éu┼╝ne i poprzeczne. Po┼é─ůczenia i ramy pomocnicze wykonane s─ů g┼éównie z aluminium. Rozstaw kó┼é to 1668 mm z przodu i 1651 mm z ty┼éu.

 

Standardowe adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne RS z kontrol─ů stopnia t┼éumienia zestrojone zosta┼éo specjalnie z my┼Ťl─ů o modelach RS. Dzi─Öki nowemu modu┼éowi pneumatycznych spr─Ö┼╝yn tego zawieszenia maj─ůcych o 50 procent wi─Ökszy stopnie┼ä ugi─Öcia, w po┼é─ůczeniu z pakietem dynamicznym plus samochód rozp─Ödza si─Ö do pr─Ödko┼Ťci maksymalnej 305 km/h. Wysoko┼Ť─ç i twardo┼Ť─ç zawieszenia mo┼╝na regulowa─ç. Zawiera ono równie┼╝ automatyczn─ů regulacj─Ö poziomu. Nadwozie RS 6 Avant jest o 20 mm ni┼╝ej zawieszone ni┼╝ nadwozie standardowego A6 Avant. Przy pr─Ödko┼Ťci powy┼╝ej 120 km/h zawieszenie obni┼╝a si─Ö o kolejne 10 mm. Z kolei przy niskich pr─Ödko┼Ťciach, tryb „lift” – uniesienia, podnosi nadwozie o 20 mm. Szeroki zakres mo┼╝liwo┼Ťci adaptacyjnego zawieszenia pneumatycznego RS daje zatem kierowcy ogromny wybór ustawie┼ä: od maksymalnego komfortu niezb─Ödnego podczas d┼éugiej podró┼╝y, po maksymaln─ů wydajno┼Ť─ç w sytuacjach, gdy wykorzystujemy praktyczne zalety tego auta.

 

Klient kupuj─ůcy nowe Audi RS 6 Avant wybra─ç mo┼╝e równie┼╝ sportowe zawieszenie RS plus z systemem Dynamic Ride Control (DRC). Zastosowano w nim stalowe spr─Ö┼╝yny oraz regulowane w trzech stopniach amortyzatory po┼é─ůczone ze sob─ů po przek─ůtnej za po┼Ťrednictwem przewodów olejowych oraz centralnego zaworu. Podczas szybkiego pokonywania zakr─Ötów, zawory reguluj─ů przep┼éyw oleju w amortyzatorze osadzonego dodatkowo na spr─Ö┼╝ynie ko┼éa przedniego tocz─ůcego si─Ö po zewn─Ötrznym ┼éuku. Technika ta wzmacnia amortyzacj─Ö ko┼éa i redukuje wszelkie wychylenia pojazdu na boki i tzw. nurkowanie. Pozwala to pojazdowi jeszcze lepiej trzyma─ç si─Ö drogi i poprawia jako┼Ť─ç i precyzj─Ö prowadzenia. Nowa generacja amortyzatorów ze zintegrowanym zaworem reguluj─ůcym daje kierowcy wi─Ökszy wybór zindywidualizowanych trybów systemu Audi drive select.

 

Nowe Audi RS 6 Avant standardowo wyposa┼╝ane jest w sportowy progresywny uk┼éad kierowniczy z bezpo┼Ťrednim prze┼éo┼╝eniem. Uk┼éad ten, wraz ze wzrostem k─ůta skr─Ötu rozwija wy┼╝sze si┼éy zwrotne, co przek┼éada si─Ö na bardzo precyzyjne prowadzenie auta. Jego system wspomagania si┼é (nowa konstrukcja) niemal ┼é─ůczy kierowc─Ö z nawierzchni─ů drogi. Opcjonalnie, razem z pakietem dynamicznym i z pakietem dynamicznym plus, RS 6 Avant mo┼╝e by─ç wyposa┼╝one w dynamiczny uk┼éad czterech kó┼é skr─Ötnych. System ten jest po┼é─ůczeniem dynamicznego uk┼éadu kierowniczego osi przedniej opartego na wydajnej przek┼éadni falowej, z zupe┼énie niezale┼╝nym uk┼éadem kierowniczym osi tylnej poruszanym przez nap─Öd wrzecionowy i dwa dr─ů┼╝ki. Przy niskich pr─Ödko┼Ťciach tylne ko┼éa skr─Öcaj─ů o maksymalnie pi─Ö─ç stopni w kierunku przeciwnym do k─ůta skr─Ötu kó┼é przednich. Zmniejsza to promie┼ä skr─Ötu Audi RS 6 Avant o metr i wp┼éywa na zwrotno┼Ť─ç samochodu w ruchu miejskim i w ciasnych zakr─Ötach. Przy pr─Ödko┼Ťciach ┼Ťrednich i wy┼╝szych, ko┼éa tylne skr─Öcaj─ů o maksymalnie dwa stopnie w kierunku tym samym co ko┼éa przednie, wp┼éywaj─ůc w ten sposób na stabilno┼Ť─ç, zw┼éaszcza w sytuacjach np. szybkiej zmiany pasa ruchu.

 

Kierowca mo┼╝e zmieni─ç styl jazdy i prowadzenia swojego Audi RS 6 Avant u┼╝ywaj─ůc do tego systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. Jest w nim dost─Öpnych sze┼Ť─ç trybów: comfort, auto, dynamic, effciency oraz dwa indywidualnie konfigurowalne tryby RS – RS1 i RS2 – w┼é─ůczane bezpo┼Ťrednio przyciskiem „RS MODE” na kierownicy. Przyci┼Ťni─Öcie przycisku uruchamia jednocze┼Ťnie specjalny ekran RS w Audi virtual cockpit. Poszczególne tryby Audi drive select wp┼éywaj─ů na ustawienia silnika, na zarz─ůdzanie zmian─ů biegów, na wspomaganie kierownicy, na zawieszenie, na dynamiczny uk┼éad czterech kó┼é skr─Ötnych, na sportowy mechanizm ró┼╝nicowy quattro, na brzmienie silnika oraz na charakterystyk─Ö pracy automatycznej klimatyzacji. Tryb RS2 stworzono wy┼é─ůcznie po to, by z jego wykorzystaniem, od razu po wci┼Ťni─Öciu przycisku, wp┼éywa─ç na sposób pracy systemu elektronicznej stabilizacji jazdy ESC.

 

Standardowo nowe RS 6 Avant posiada 21-calowe felgi aluminiowe w stylistyce dziesi─Öcioramiennej gwiazdy z oponami w rozmiarze 275/35. Opcjonalnie dost─Öpne s─ů felgi 22-calowe o pi─Öciu ramionach w kszta┼écie litery V z oponami w rozmiarze 285/30. Mog─ů one mie─ç kolor srebrny, matowy tytanowy – równie┼╝ w wyko┼äczeniu z po┼éyskiem oraz czarnego antracytu, równie┼╝ w wyko┼äczeniu z po┼éyskiem. Wentylowane i perforowane tarcze hamulcowe RS 6 Avant maj─ů rozmiary: 420 mm w przodzie i 370 mm w tyle. Stalowe zaciski hamulcowe polakierowane s─ů na czarno, a opcjonalnie zamówi─ç mo┼╝na zaciski czerwone. Gdy zamontowane s─ů opcjonalne, ceramiczne tarcze hamulcowe RS, zaciski mog─ů by─ç szare, czerwone lub niebieskie. W tym przypadku rozmiar tarcz hamulcowych w przodzie to 440 mm, a w tyle równie┼╝ 370 mm. System hamulcowy RS z tarczami ceramicznymi jest o 34 kg l┼╝ejszy od systemu z tarczami stalowymi, co sprawia, ┼╝e redukcja mas nieresorowanych jest wi─Öksza. System elektronicznej stabilizacji jazdy ESC posiada tryb sportowy, ale mo┼╝e by─ç te┼╝ zupe┼énie wy┼é─ůczony.

 

Sportowe i umo┼╝liwiaj─ůce zmiany: wn─Ötrze

 

Pionierska stylistyka wn─Ötrza nowego Audi RS 6 Avant zorientowane jest na kierowc─Ö, a antracytowe, aluminiowe panele ozdobne akcentuj─ů jego sportowy charakter. Dzi─Öki swej poziomej orientacji i kilkupoziomowej, trójwymiarowej strukturze, tablica rozdzielcza jest lekka i elegancka. Interfejs u┼╝ytkownika w pe┼éni cyfrowego systemu operacyjnego harmonizuje ze stylistyk─ů czarnego panelu. Ekran topowej wersji systemu MMI touch response jest prawie niewidocznie wkomponowany w jego architektur─Ö. Ekran „RS Monitor” to opcjonalna mo┼╝liwo┼Ť─ç wy┼Ťwietlania na górnym ekranie systemu informacji dotycz─ůcych temperatury poszczególnych podzespo┼éów nap─Ödu, maksymalnych warto┼Ťci przyspieszenia g oraz informacji na temat ci┼Ťnienia w oponach i ich temperatury. Dodatkowy widok specjalny RS na ekranie systemu Audi virtual cockpit wy┼Ťwietla informacje o ci┼Ťnieniu opon, momencie obrotowym, mocy wyj┼Ťciowej, temperaturze oleju, ci┼Ťnieniu do┼éadowania, czasach okr─ů┼╝eni, pomiarach przyspieszenia i o si┼éach g. Wska┼║nik zmiany biegów informuje kierowc─Ö o zmianie biegu na wy┼╝szy w momencie gdy osi─ůgni─Öta zostanie maksymalna dla danego biegu liczba obrotów silnika. Opcjonalny wy┼Ťwietlacz danych na szybie na wprost wzroku kierowcy head-up display oprócz standardowych danych pokazuje równie┼╝ kilka wska┼║ników specyficznych dla modeli RS.

 

Perforowana, sportowa, sp┼éaszczona u do┼éu skórzana kierownica z nowymi, du┼╝ymi, aluminiowymi manetkami RS wyposa┼╝ona jest w wielofunkcyjne przyciski umo┼╝liwiaj─ůce kierowcy bezpo┼Ťrednie wybieranie trybów RS1 i RS2 systemu Audi drive select. Po┼Ťrodku kierownicy oraz na oparciach foteli i na pod┼Ťwietlanych progach drzwi przednich umieszczono logo RS i RS 6. Gdy otwiera si─Ö przednie lub tylne drzwi, na nawierzchni drogi wy┼Ťwietla si─Ö znak Audi Sport.

 

Sportowe fotele obite czarn─ů skór─ů Pearl Nappa i Alcantar─ů maj─ů przet┼éoczenia ze znakiem RS oraz przeszycia w kszta┼écie rombów. Opcjonalnie dost─Öpne s─ů fotele RS sport obite perforowan─ů skór─ů Valcona z przeszyciami w kszta┼écie plastra miodu i z wyt┼éoczonym znakiem RS. Perforacja skóry w tym wariancie foteli pozwoli┼éa po raz pierwszy na dodanie w nich wentylacji. Dwa pakiety stylistyczne RS – czerwony i szary – dodaj─ů wn─Ötrzu kolorów i sportowych akcentów. W tych opcjach ko┼éo kierownicy, d┼║wignia zmiany biegów i boki tunelu ┼Ťrodkowego pokryte s─ů Alcantar─ů z kontrastowym przeszyciem. Do tego dochodz─ů kolorowe brzegi pasów bezpiecze┼ästwa i dywaniki RS. Opcjonalne mo┼╝liwo┼Ťci indywidualizacji pozwalaj─ů klientowi na wybór paneli ozdobnych: karbonowych, z naturalnego drewna, szaro-br─ůzowych i z matowego aluminium.

 

Nowe RS 6 Avant ma wi─Öksze od swojego poprzednika wn─Ötrze. Pojemno┼Ť─ç baga┼╝nika to od 565 do 1680 litrów. Szeroko┼Ť─ç otworu ┼éadunkowego to teraz 1,05 m, o 14 mm wi─Öcej ni┼╝ u poprzednika. Oparcie tylnej kanapy sk┼éada si─Ö w proporcjach 40:20:40, w rezultacie czego d┼éugo┼Ť─ç baga┼╝nika wzrasta do 1,99 m. Standardem s─ů tu elektrycznie nap─Ödzane klapa baga┼╝nika oraz roleta wewn─ůtrz przedzia┼éu baga┼╝owego. Je┼Ťli samochód wyposa┼╝ony jest w opcjonalny kluczyk „convenience”, klapa baga┼╝nika dzi─Öki specjalnym czujnikom mo┼╝e by─ç otwierana gestem stopy. Opcjonalny hak holowniczy zwalniany jest równie┼╝ elektrycznie. Na ┼╝yczenie dost─Öpny jest te┼╝ asystent cofania z przyczep─ů, który dzi─Öki obrazom z kamery pomaga kierowcy w manewrowaniu i cofaniu z przyczep─ů.

 

Du┼╝y wybór: systemy infotainment, systemy wsparcia kierowcy, kolory i materia┼éy

 

Nowe Audi RS 6 Avant wyposa┼╝one jest w szerok─ů gam─Ö systemów connectivity, systemów wsparcia kierowcy oraz uk┼éadów zwi─Ökszaj─ůcych komfort podró┼╝y. ┼ü─ůczy dzi─Öki nim swój spójny, sportowy charakter z praktycznie nieograniczonymi mo┼╝liwo┼Ťciami odbywania d┼éugich podró┼╝y, wspomagaj─ůc kierowc─Ö w wielu, cz─Östo nieprzewidzianych sytuacjach. Na jego pok┼éadzie znale┼║─ç si─Ö mo┼╝e nawet 30 ró┼╝nych systemów wsparcia kierowcy, w tym m.in. adaptacyjny tempomat, asystent skrzy┼╝owa┼ä, ostrze┼╝enie zmiany pasa, ostrze┼╝enie o wysokich kraw─Ö┼╝nikach i kamera pracuj─ůca w zakresie 360°.

 

Paleta kolorów lakieru nowego Audi RS 6 Avant sk┼éada si─Ö z trzynastu barw, w tym z dwóch przeznaczonych wy┼é─ůcznie dla modeli typu RS – szarego Nardo i czarnego Sebring. Lakiery mog─ů mie─ç efekt krystaliczny, a pi─Ö─ç z nich – matowy. Obudowy lusterek zewn─Ötrznych standardowo s─ů czarne, opcjonalnie w kolorze nadwozia lub matowego aluminium. Pakiety stylistyczne matowe aluminium, czarny i karbon zmieniaj─ů wygl─ůd i barw─Ö wielu listew, relingów na dachu, listew okiennych oraz obramowania dyfuzora. Pier┼Ťcienie w logo Audi oraz logo RS zarówno w przodzie, jak i w tyle pojazdu mog─ů by─ç opcjonalnie, w ramach pakietów czarnego i karbonowego, utrzymane w b┼éyszcz─ůcej czerni. Pakiety Audi exclusive zwi─Ökszaj─ů jeszcze mo┼╝liwo┼Ťci indywidualizacji samochodu.

 

Nowe Audi RS 6 Avant w sprzedaży w Europie znalazło się w pierwszym kwartale roku 2020.

 

┼╣ród┼éo: AUDI MEDIA

Silnik: 4.0 TFSI
Rodzaj paliwa/nap─Öd: Benzyna
Moc: 600 KM
Automatyczna skrzynia bieg├│w
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 3,6 sek.
Rodzaj nap─Ödu: quattro
Pojemno┼Ť─ç baga┼╝nika: 565
Średnie spalanie: 13,5 l/100 km
Zobacz r├│wnie┼╝
Popro┼Ť o indywidualn─ů ofert─Ö
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ci─ůgu kilku minut!
Audi RS6 Avant - 00 - leasing, kredyt lub najem

Audi

RS6 Avant
5479 zł
netto/mc
4.0 TFSI
600 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
274306 zł
Warto┼Ť─ç wykupu netto
61000 zł
Kliknij i sprawd┼║ dost─Öpno┼Ť─ç
Wysy┼éaj─ůc wype┼éniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzib─ů w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w S─ůdzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydzia┼é Gospodarczy Krajowego Rejestru S─ůdowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach zwi─ůzanych z ochron─ů danych osobowych mo┼╝na skontaktowa─ç si─Ö z nami za po┼Ťrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powy┼╝ej adresem siedziby spó┼éki. Szczegó┼éowe informacje dotycz─ůce danych osobowych znajduj─ů si─Ö tutaj: Polityka Prywatno┼Ťci.
Wyra┼╝am zgod─Ö na otrzymywanie w przysz┼éo┼Ťci od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drog─ů: po┼é─ůcze┼ä telefonicznych, SMS, email.