Nowa oferta

AudiA3 Limousine 35 TDI

1968 cm3
150 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
60501
Wartość wykupu netto
Twoja rata  miesięczna netto
1212
Wartość katalogowa 165 369 zł
Dowiedz się więcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyróżnia
Wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • 2-strefowa automatyczna klimatyzacja
  • 3-ramienna obszyta skórą kierownica wielofunkcyjna plus z łopatkami zmiany biegów
  • 4-zakresowe podparcie odcinka lędźwiowego dla foteli przednich
  • Adaptacyjny tempomat
  • Audi parking system (tył)
  • Audi sound system
  • Lakier uni
  • Lusterka zewnętrzne, elektrycznie regulowane, ogrzewane i składane, automatycznie przyciemniane po obu stronach
  • Lusterko wewnętrzne, automatycznie przyciemniane, bezramkowe
  • Ogrzewanie foteli przednich
  • Oparcie tylnych siedzeń, dzielone i składane
  • Pakiet dodatkowych schowków
  • Podsufitka tkaninowa w kolorze czarnym
  • Podświetlane lusterko do makijażu
  • Poduszki powietrzne boczne z przodu i z tyłu oraz kurtyny powietrzne
  • Pokaż więcej Pokaż mniej
  • System rozpoznawania znaków drogowych współpracujący z kamerą
  • Środkowy podłokietnik, przód
  • Tkanina Debut 2
  • Uchwyty ISOFIX z przodu, top tether i i-Size do zamocowania fotelika dla dziecka na zewnętrznych tylnych siedzeniach
  • Wsparcie LTE dla Audi phone box

Komfort

  • Dodatkowe elektryczne ogrzewanie powietrzne
  • Gniazdo 12 V
  • Lusterka zewnętrzne, elektrycznie regulowane i ogrzewane
  • Lusterko wewnętrzne, przyciemniane
  • Pakiet dla niepalących
  • Ręcznie otwierana pokrywa bagażnika
  • Zabezpieczenie przed otwarciem drzwi tylnych, ręczne
     

Systemy multimedialne

  • Audi connect Emergency & Service z Audi connect Remote & Control
  • Brak ASI
  • MMI radio plus
  • Moduł danych Europa
  • Odbiór stacji radiowych, cyfrowy
  • Połączenie alarmowe - kod sterujący
  • Tablica wskaźników z prędkościomierzem
     

Systemy wspomagające kierowcę

  • Asystent pokonywania zakrętu ze wspomaganiem wymijania (Turn assist)
  • Audi pre sense front
  • Brak Audi lane assist
  • Elektromechaniczny hamulec postojowy
  • Kamera współpracująca z systemem ostrzegającym przed opuszczeniem pasa ruchu
  • Ostrzeżenie o opuszczeniu pasa ruchu (Audi lane assist)
  • Przygotowanie do funkcji dynamicznego wyświetlania znaków drogowych
  • Wskaźnik przeglądów serwisowych - 30 000 km lub 2 lata
     

Technika i bezpieczeństwo

  • Apteczka z trójkątem ostrzegawczym
  • Gaśnica
  • Hamulce tarczowe z przodu 15" (ECE)
  • Ogranicznik prędkości
  • Poduszki bezpieczeństwa kierowcy i pasażera z przodu z dezaktywacją poduszki bezpieczeństwa pasażera z przodu
  • Poduszki powietrzne boczne w oparciach przednich siedzeń wraz z kurtynami powietrznymi
  • Przypomnienie o zapięciu pasa bezpieczeństwa z czujnikiem zajęcia siedzenia z tyłu
  • Rury wydechowe
  • Standardowe zawieszenie
  • Start/stop system
  • System kontroli hamowania dla pojazdów bez napędu elektrycznego (ESC i elektromechaniczny wzmacniacz siły hamowania)
  • Wspomaganie układu kierowniczeg

 

Przedłużenie gwarancji Audi i pakiety przeglądów serwisowych Audi

  • Audi Extensive - Pakiet naprawczy 3 lata / 90 000 km (w tym pierwsze dwa lata bez limitu przebiegu)
     

Koła i opony

  • Wskaźnik kontroli ciśnienia w oponach
     

Reflektory

  • Czujnik zmierzchowy świateł i czujnik deszczu
  • Światła do jazdy dziennej
     

Wygląd zewnętrzny

  • Listwy wokół szyb w kolorze czarnym
  • Obudowa silnika
  • Obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze nadwozia
  • Oznaczenie modelu i typu silnika
  • Zderzaki S line
     

Systemy dachowe i przeszklenie

  • Brak relingów dachowych
  • Przednia szyba ze szkła termoizolacyjnego
  • System wycieraczek i spryskiwaczy tylnej szyby
     

Fotele

  • Fotele przednie, z ręczną regulacją
  • i-Size i top tether na zewnętrznych tylnych siedzeniach.
  • Oparcie tylnych siedzeń, składane
  • Standardowe fotele przednie
  • Środkowy podłokietnik, przód
  • Zagłówki przednie
  • Zagłówki tylnej kanapy (3)
     

Wygląd wewnętrzny

  • Dywaniki z przodu i z tyłu
  • Elementy ozdobne wykończone lakierem z efektem jedwabnym w kolorze szarym Platinum
  • Nakładki na progi z elementami aluminium z przodu, podświetlane, z logo S
  • Podsufitka z materiału
     

Materiał

  • Tkanina Index
     

Kierownice i elementy obsługi

  • Dźwignia zmiany biegów
     

Inne

  • Czynnik chłodniczy R1234yf
  • Klakson dwutonowy
  • Sportback
  • Wydłużenie okresów międzyprzeglądowych

Nadjeżdża druga generacja przełomowego Audi A3 Limousine. Systemy infotainment i systemy wsparcia kierowcy tej czterodrzwiowej, kompaktowej limuzyny są teraz w pełni scyfryzowane  i działające w sieci. Kryjące się pod eleganckim nadwoziem nowe napędy  i odpowiednio zestrojone zawieszenie zapewniają dynamiczne wrażenia i bardzo wydajne prowadzenie. Nowe Audi A3 Limousine na rynku pojawi się na początku lata 2020 r.

 

Nowe Audi A3 Limousine ma bardzo sportowy, a zarazem elegancki wygląd.  W porównaniu z poprzednikiem, samochód jest teraz o 4 cm dłuższy (długość: 4,5 m), choć rozstaw osi pozostał bez zmian. Szerokość auta wzrosła o 2 cm, do 1,82 m, a jego wysokość o 1 cm, do 1,43 m. Wpłynęło to na zwiększenie przestrzeni nad głową – o dobre 2 cm z przodu, gdzie równocześnie pozycja fotela kierowcy jest niższa – oraz po bokach. Pojemność bagażnika – 425 l. – jest dokładnie taka sama jak w modelu poprzednim.

 

Emanująca mocą i elegancka: stylistyka zewnętrzna

 

Przód samochodu zdominowany jest przez dużą osłonę chłodnicy Singleframe  z grillem z kratownicą w stylistyce plastra miodu. Po jej obu bokach umieszczono charakterystyczne reflektory. Ich zewnętrzne krawędzie tworzą trapezoidalne kąty zbiegające ku dołowi. W najbardziej rozbudowanej wersji wyposażonej w reflektory diodowe Matrix LED w kątach tych umieszczono nowe, cyfrowe światła do jazdy w dzień. Światła te składają się z matrycy pikseli zbudowanej z 15 diodowych segmentów, które mogą być indywidualnie uruchamiane i nadają poszczególnym wersjom A3 Limousine unikalnego charakteru.

 

W Audi A3 Sportback linia nadwozia biegnąca nad progami auta, tuż przed tylnym nadkolem wznosi się w kierunku tylnych świateł, akcentując w ten sposób krótki tył auta. W Limousine natomiast linia boczna ciągnie się aż po tylny zderzak. Podkreśla to długość pojazdu (Limousine jest o 15 cm dłuższe niż Sportback) i nadaje bokom eleganckiego wyglądu. Wklęsła powierzchnia poniżej linii ramion dodatkowo akcentuje progi i krawędzie. W takich miejscach dokładnie zaobserwować można grę świateł i cieni na powierzchniach. Linia dachu od słupka B dynamicznie opada – podobnie jak wygląda to w autach typu coupé – i kończy się efektownym spojlerem na klapie bagażnika. Spojler – opcjonalnie dostępny w wersji z carbonu – wizualnie akcentuje tył auta i podkreśla mocny wygląd czterodrzwiowej limuzyny. 

 

Opływowe nadwozie

 

Wyższy tył oraz duży dyfuzor znacznie poprawiają aerodynamikę auta w porównaniu z jego poprzednikiem. W wyniku tego, nowe A3 Limousine z jednostką napędową 2.0 TDI 110 kW (150 KM) osiąga wartość oporu Cd rzędu 0,25, która jest o 0,04 punktu Cd lepsza niż w pierwszej generacji tego modelu. Przyczynia się do tego również wlot powietrza z dwoma elektrycznie regulowanymi modułami żaluzji montowanymi tuż za Singleframe. Inteligentnie i w zależności od potrzeb sterują one wlatującym powietrzem. Dodatkowo na opływowość nadwozia i na redukcję oporów powietrza wpływają: osłony podwozia, lusterka zewnętrzne o poprawionej aerodynamice oraz aktywne chłodzenie hamulców. 

 

Ukierunkowany i zdigitalizowany: kokpit

 

Kokpit nowego Audi A3 Limousine jest w pełni ukierunkowany na kierowcę – zarówno jeśli chodzi o jego design, jak i o wyświetlacz i elementy sterujące. Środkowy panel przyrządów z centralnym ekranem systemu MMI touch jest delikatnie zwrócony w stronę kierowcy. Ekran ma przekątną 10,1 cala, a jego obsługa jest bardzo intuicyjna. Standardowo system zawiera funkcję wykrywania pisma odręcznego oraz funkcję obsługi głosowej językiem potocznym, która opcjonalnie może wykorzystywać możliwości chmury danych. Deska rozdzielcza z ekranem o przekątnej 10,25 cala, znajdująca się za kierownicą w zasięgu wzroku kierowcy, już w wersji bazowej jest cyfrowa. W rozbudowanej wersji Audi virtual cockpit plus, jej ekran ma 12,3 cala i można na nim wybrać jeden z trzech widoków – w tym widok sportowy o dynamicznym designie i z pochyłymi cyframi. Wskaźniki obrotów i prędkości są tu ukazane w formie diagramów słupkowych z czerwonymi elementami graficznymi.

 

Połączony z siecią: od systemów infotainment, aż po systemy wsparcia kierowcy 

 

Najwyższą wersją rozbudowy systemów infotainment w nowym A3 Limousine jest system MMI Navigation plus osadzony na modułowej platformie infotainment trzeciej generacji MIB 3. MIB 3 ma aż o dziesięć razy większą moc obliczeniową niż platforma poprzedniej generacji, sprawia, że samochód połączony jest z siecią w standardzie LTE Advanced oraz daje kierowcy i pasażerom możliwość połączenia z internetem za pośrednictwem pokładowego hotspotu Wi-Fi. MMI Navigation plus oferuje natomiast w standardzie szeroką gamę usług Audi connect, w tym informacje online o natężeniu ruchu, bieżące informacje, a także zdjęcia, czasy otwarcia i opinie użytkowników o wybranych, interesujących miejscach.

 

Elementem tej gamy są też usługi Car-to-X korzystające z tzw. inteligencji rozproszonej floty Audi. Samochodom, w których zamontowano odpowiednie wyposażenie, dostarczają one np. informacji o niebezpiecznych miejscach, ograniczeniach prędkości, czy o wolnych miejscach parkingowych przy ulicy. Gdy samochód jest unieruchomiony, można za pomocą aplikacji myAudi przenieść dane nawigacji z auta na smartfona kierowcy i w ten sposób kontynuować prowadzenie do celu już po opuszczeniu pojazdu.

 

Audi A3 Limousine można połączyć ze smartfonem za pośrednictwem interfejsu Audi smartphone interface, integrującego telefony z systemem iOS z Apple Car Play i telefony z systemem Android z Android Auto (oba umieszczone w MMI, dostępność w zależności od kraju) lub przez Audi phone box. Audi phone box łączy dodatkowo smartfona z anteną samochodową i może go indukcyjnie naładować. Audi A3 Limousine może mieć ponadto funkcję uruchamiania silnika za pomocą smartfona z systemem Android. Funkcja ta nosi nazwę Audi connect key. Personalizacja systemu umożliwia wprowadzenie do niego danych odnoszących się nawet do sześciu osób. W indywidualnych profilach zapisać można m.in. ustawienia foteli, ulubione media i ustawienia klimatyzacji. Standardowo na pokładzie auta montuje się również cyfrowe radio DAB+. Opcjonalnie natomiast zamówić można radio internetowe i radio hybrydowe, które w zależności od mocy sygnału automatycznie przełącza między sygnałem FM, DAB i internetowym, zapewniając w ten sposób optymalny odbiór stacji radiowej.

 

Dzięki bliskiej współpracy ze sobą, systemy wsparcia kierowcy są wyjątkowo wydajne. Dla przykładu: w przypadku systemu Audi pre sense front, kamera umieszczona w obudowie lusterka wstecznego współpracuje z czujnikiem radarowym w przodzie pojazdu, zapobiegając w ten sposób wypadkom albo przynajmniej łagodząc ich dotkliwość. Dane pozyskiwane w wyniku tej współpracy wykorzystywane są również przez standardowy system zapobiegania kolizjom. Wprost z samochodów klasy wyższej pochodzi Adaptive cruise assist ACA, wspomagający kierowcę w prowadzeniu. Predyktywny asystent wydajności z kolei daje kierowcy znak, kiedy sensownym jest zdjęcie nogi z pedału przyspieszenia. Asystent robi to z wykorzystaniem danych pozyskiwanych z systemu nawigacji. Ostrzeżenie przy wysiadaniu, asystent ruchu przecinającego tor jazdy z tyłu i kamery 360°, uzupełniają pakiet użytecznych w ruchu miejskim systemów wspomagania.

 

Na początek trzy silniki: napędy

 

Na początek nowe Audi A3 Limousine dostępne będzie w trzech wersjach napędowych do wyboru: w dwóch wersjach z silnikiem benzynowym TFSI i w jednej z silnikiem wysokoprężnym TDI. Ich cechą wspólną jest wysoka wydajność. 35 TFSI – 1,5-litrowa jednostka z bezpośrednim wtryskiem – wytwarza 110 kW (150 KM) mocy i dostępna jest w dwóch zestawieniach: z nowo zaprojektowaną sześciobiegową manualną skrzynią biegów (łączne zużycie paliwa w l/100 km: 6,3 – 5,6; łączna emisja CO2 w g/km: 128-143) lub z siedmiobiegową skrzynią automatyczną S tronic (łączne zużycie paliwa w l/100 km:6,1-5,5; łączna emisja CO2 w g/km: 124-139).

 

W wersji z dwusprzęgłową skrzynią biegów S tronic stosuje się technikę cylinder on demand COD oraz montuje się 48-woltowy system mild hybrid. System ten odzyskuje energię podczas hamowania, wspiera jednostkę napędową dodając jej 50 Nm momentu obrotowego podczas ruszania i przyspieszania z niskich obrotów oraz w wielu sytuacjach umożliwia Audi A3 Limousine tzw. żeglowanie z wyłączonym silnikiem. Rozwiązanie to pozwala zaoszczędzić ok. 0,4 l. paliwa na 100 km w codziennym użytkowaniu pojazdu.

 

Silnik 2.0 TDI o mocy 110 kW (150 KM) (łączne zużycie paliwa w l/100 km:5,0 – 4,4; łączna emisja CO2 w g/km: 116-130) również współpracuje z siedmiobiegową skrzynią automatyczną S tronic, tu jednak zmiana biegów zachodzi przy pomocy techniki shift-by-wire.

 

Komfortowe, a zarazem dynamiczne: zawieszenie

 

Zawieszenie nowego A3 Limousine zostało tak zestrojone, by było sportowe, a jednocześnie by pracowało harmonijnie i jeszcze bardziej precyzyjnie niż w modelu poprzednim. Precyzja i szybkość reakcji jest w dużej mierze zasługą dynamicznego układu kierowniczego zapewniającego optymalną interakcję pomiędzy wszystkimi komponentami związanymi z dynamiką poprzeczną. Alternatywą dla standardowego zawieszenia jest zawieszenie sportowe i zawieszenie z kontrolą stopnia tłumienia. To ostatnie gwarantuje szeroki wachlarz doznań podczas prowadzenia – od bardzo komfortowego pokonywania tras, aż po zwrotne, dynamiczne prowadzenie. System wyboru dynamiki jazdy Audi drive select również pozwala kierowcy czerpać różne doznania związane z odpowiednim zestrojeniem zawieszenia – od wysokiego komfortu, przez dynamikę, po prowadzenie zorientowane na oszczędność paliwa. System ten zmienia również np. charakterystyki pracy przepustnicy i progresywnego układu kierowniczego, różnicującego przełożenie w zależności od kąta skrętu kierownicy.

 

Źródło: AUDI MEDIA

Silnik: 1968 cm3
Rodzaj paliwa/napęd: Diesel
Moc: 150 KM
Automatyczna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 8.3 sek.
Rodzaj napędu: przednia oś
Pojemność bagażnika: 425
Średnie spalanie: 4,6 l/100 km
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
Audi A3 Limousine - 01 - leasing, kredyt lub najem

Audi

A3 Limousine 35 TDI
1212
netto/mc
1968 cm3
150 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
60501 zł
Wartość wykupu netto
13000 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem siedziby spółki. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się tutaj: Polityka Prywatności.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drogą: połączeń telefonicznych, SMS, email.