Nowa oferta

AudiQ8 45 TDI

2967
232 KM
2023 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
154818
Wartość wykupu netto
Twoja rata  miesięczna netto
3096
Wartość katalogowa 423 169 zł
Dowiedz się więcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Autoalarm z zabezpieczeniem przed odholowaniem
  • Boczne listwy progowe w kolorze nadwozia
  • Brak oznaczenia typu silnika
  • Dywaniki z przodu i z tyłu
  • Fotele przednie z elektryczną regulacją i funkcją pamięci ustawień dla foteli kierowcy i pasażera (zawierają regulację podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa) 
  • Funkcja wentylacji dla foteli przednich
  • Kamera z czujnikiem odległości (w systemie wspomagającym kierowcę)
  • Kanapa tylna plus
  • Kierownica 3 - ramienna, wielofunkcyjna, sportowa, obszyta skórą
  • Klimatyzacja automatyczna, 4-strefowa
  • Kluczyk komfortowy
  • Kluczyk komfortowy (advanced key) z funkcją odryglowania zamka bagażnika za pomocą gestów
  • Lakier szary Daytona perłowy
  • Logo S line na przednich błotnikach
  • Lusterka zewnętrzne regulowane i składane elektrycznie, podgrzewane, przyciemniane automatycznie po obu stronach, z funkcją pamięci i z funkcją automatycznego opuszczania prawego lusterka podczas manewru cofania
  • Lusterko wewnętrzne bezramkowe, z automatyczną funkcją przeciwoślepieniową
  • Obręcze kół ze stopu metali lekkich 10Jx21", 5 - ramienne z oponami 285/45 R21. 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie.
  • Ogrzewanie foteli przednich
  • Osłona przestrzeni bagażowej, składana elektrycznie
  • Pakiet Comfort
  • Pakiet optyczny Sport exteriuer
  • Pakiet oświetlenia wnętrza, konturowe/ambiente
  • Pakiet S line Selection Plus
  • Pakiet stylistyczny S line Exterieur
  • Panel obsługi - dotykowy, z elementami aluminium
  • Pneumatyczna regulacją odcinka lędźwiowego kręgosłupa oraz boków oparcia i siedzisk
  • Podłokietnik komfortowy z przodu
  • Przyciemnione szyby tylne (szyby privacy)
  • Reflektory przednie HD Matrix LED
  • Regulacja podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa dla foteli przednich, elektryczna
  • Relingi dachowe Aluminium anodowane
  • Światła tylne w technice LED z dynamicznymi kierunkowskazami
  • Układ zmywania reflektorów
  • Wspomaganie domykania drzwi, elektryczne

Komfort

  • Elektryczna nagrzewnica powietrza
  • Lusterko zewnętrzne po lewej stronie, asferyczne
  • Lusterko zewnętrzne po stronie pasażera, asferyczne
  • Pakiet dla niepalących
  • System automatycznej recyrkulacji powietrza
  • Wspomaganie otwarcia i zamknięcia bagażnika, elektryczne
  • Wykładzina bagażnika
  • Wyłożenie podłogi bagażnika

 

Systemy multimedialne

  • Audi connect Navigation & Infotainment
  • Audi connect telefon alarmowy i serwis (z możliwością kontroli samochodu)
  • Audi music interface
  • Audi smartphone interface
  • Audi sound system
  • Audi virtual cockpit
  • Brak systemu Rear seat entertainement
  • MMI Navigation plus z panelem dotykowym MMI touch response
  • Moduł danych Europa
  • Odbiór stacji radiowych, cyfrowy
  • Tablica wskaźników z prędkościomierzem
  • Złącze Bluetooth

 

Systemy wspomagające kierowcę

  • Audi parking system plus (przód i tył)
  • Audi pre sense basic
  • Audi pre sense front
  • Hamulec postojowy, elektromechaniczny z asystentem podjazdu
  • Kamera cofania
  • Ostrzeżenie o zjechaniu z pasa ruchu
  • Tempomat z regulacją prędkości i limiterem prędkości

 

Technika i bezpieczeństwo

  • Alternator 48V 110-250 A
  • Apteczka i trójkąt ostrzegawczy
  • Audi drive select
  • Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa
  • Dynamiczny układ kierowniczy wszystkich kół z tylną osią skrętną
  • Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego
  • Elektroniczna blokada prędkości maksymalnej
  • Gaśnica
  • Hamulce tarczowe z przodu 18" (ECE)
  • Hamulce tarczowe z tyłu
  • Końcówki układu wydechowego
  • Kurtyny powietrzne chroniące głowy pasażerów z przodu i z tyłu
  • Mild hybrid
  • Napęd quattro z samoblokującym centralnym mechanizmem różnicowym
  • Poduszki powietrzne z dezaktywacją poduszki powietrznej pasażera
  • System Start-Stop z systemem rekuperacji
  • Zawieszenie układem regulacji tłumienia amortyzatorów
  • Zbiornik AdBlue (24 litry)
  • Zbiornik paliwa o pojemności 85l

 

Koła i opony

  • Wskaźnik kontroli ciśnienia w oponach
  • Zestaw naprawczy - tire mobility set
  • Zestaw narzędzi

 

Reflektory

  • Reflektory przednie w technice LED
  • Światła do jazdy dziennej w technice LED

 

Wygląd zewnętrzny

  • Listwy ozdobne wokół szyb w kolorze srebrnym
  • Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
  • Spojler dachowy z trzecim światłem stopu

 

Systemy dachowe i przeszklenie

  • Osłony przeciwsłoneczne
  • Standardowe wycieraczki
  • Szyba przednia termoizolacyjna, laminowana
  • Szyby termoizolacyjne

 

Fotele

  • Fotele standardowe z przodu
  • ISOFIX - mocowanie fotelika dziecięcego dla kanapy z tyłu (z funkcją Top Tether)
  • Zagłówki w fotelach z przodu

 

Wygląd wewnętrzny

  • Aplikacje dekoracyjne pokryte lakierem diamentowym srebrnoszarym
  • Podsufitka tkaninowa
  • Wyposażenie bazowe, bez pakietu skórzanego Feinnappa

 

Materiał

  • Połączenie skóra/mono.pur550

 

Kierownice i elementy obsługi

  • Regulacja kolumny kierowniczej w układzie poziomym i pionowym

 

Inne

  • Brak dachu szklanego
  • Czynnik chłodzący układu klimatyzacji R1234yf
  • Dwutonowy sygnał dźwiękowy
  • Instalacja elektryczna 48 Volt
  • Kod sterujący
  • N.N.N. Type 1
  • Przygotowanie do funkcji na życzenie
  • Silnik Diesel
  • Standardowe zawieszenie
  • tiptronic
  • Zwiększenie seryjnego pierwszego napełnienia paliwem

Audi Q8 łączy w sobie przestronność i ergonomię — cechy typowe dla SUV-a, z elegancką linią nadwozia czterodrzwiowego coupé. Bogato wyposażone, kompleksowo połączone z siecią i wystarczająco silne do jazdy typu off-road. To zaufany towarzysz podróży rodzinnych i służbowych. Nowy, topowy model rodziny Q napędza mocna, a jednocześnie bardzo wydajna jednostka napędowa 3.0 TDI o mocy 210 kW (286 KM). Audi Q8 pojawi się na europejskim rynku w trzecim kwartale 2018 r.

 

Wszechstronne, sportowe, eleganckie: wymiary i koncepcja przestrzeni

 

Audi Q8, jak żaden inny SUV spod znaku czterech pierścieni, roztacza aurę sportowej dynamiki i ekskluzywnego prestiżu. Przy długości 4,99 m, szerokości 2,00 m i wysokości 1,71 m, ten SUV coupé jest szerszy, ale jednocześnie krótszy i niższy niż siostrzany model Q7. Prawie 3 metry rozstawu osi sprawiają, że samochód oferuje przestronne wnętrze bijące na głowę bezpośrednich konkurentów pod względem najważniejszych wymiarów, w tym długości wnętrza i miejsca nad głową. Na życzenie dostępny jest system trzech przesuwanych wzdłuż foteli z tyłu. Ze złożonymi oparciami tylnej kanapy, przestrzeń bagażowa kryjąca się pod potężną klapą bagażnika ma 1755 litrów. 

 

Nowy wygląd rodziny Q: stylistyka zewnętrzna

 

Imponująca osłona chłodnicy Singleframe w ośmiokątnej stylistyce jest emanacją stylu Audi Q8, a jednocześnie ucieleśnieniem nowego oblicza rodziny pojazdów serii Q. Muskularny, pionowo ustawiony grill wraz z wysuniętym mocno do przodu frontowym spojlerem oraz mocno zaakcentowane wloty powietrza, podkreślają pewny siebie wygląd samochodu. Linia dachu elegancko opada ku tyłowi i przechodzi w delikatnie pochylone słupki D. Całość wygląda jakby opierała się o blistery quattro umieszczone powyżej nadkoli, w których mogą kryć się nawet 22-calowe koła. Wiele detali przywodzi na myśl stylistykę oryginalnego Audi quattro. Mocne kontury i atletycznie napięte powierzchnie oddają poczucie siły, wyrafinowania i niecodziennej dynamiki stałego napędu na cztery koła. Spojler, listwy wykańczające nadkola, listwy drzwi i dyfuzor mają kontrastowe kolory, by jeszcze mocniej podkreślić off roadowy wygląd auta.

 

Drogę przed samochodem oświetlają standardowe reflektory diodowe lub dostępne opcjonalnie reflektory diodowe HD Matrix LED. W obu przypadkach, trójwymiarowa sygnatura świateł do jazdy w dzień oraz świateł tylnych podkreśla ich cyfrowy rodowód. Światła tylne połączone są ze sobą wąskim, świetlnym pasmem. Podobnie jak to było w oryginalnym Audi quattro, tłem dla tego pasma jest czarna powierzchnia.

 

Sportowe wrażenia podczas jazdy: zawieszenie i napęd

 

Dzięki prześwitowi wynoszącemu aż 254 mm, krótkim zwisom, stałemu napędowi na cztery koła quattro i systemowi kontroli zjazdu ze wzniesienia, Audi Q8 może jechać dalej, nawet gdy skończy się utwardzona droga. Zawieszenie z regulowanymi amortyzatorami należy do wyposażenia standardowego. Opcjonalnie Audi oferuje adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne z systemem kontroli tłumienia w komfortowym lub sportowym zestrojeniu. W zależności od sytuacji drogowej lub od preferencji kierowcy, może ono podnieść całą karoserię o ok. 90 milimetrów.

 

Poza standardowym, progresywnym układem kierowniczym, którego przełożenie staje się tym bardziej bezpośrednie, im większy jest kąt skrętu kierownicy, Audi oferuje również opcjonalny układ czterech kół skrętnych. Układ ten może przy małych prędkościach skręcić koła tylne pod kątem max. 5 stopni w kierunku przeciwnym do kierunku skrętu, co poprawia zwrotność samochodu. Może również skręcić je w kierunku tym samym co kierunek skrętu pojazdu przy prędkościach wyższych. To z kolei wpływa na poprawę stabilności na drodze.

 

Nowy SUV coupé zostanie wprowadzony na rynek europejski jako Q8 50 TDI. Mocny silnik 3.0 TDI wytwarza 210 kW (286 KM) i rozwija moment napędowy rzędu 600 Nm. Audi Q8 od 0 do 100 km/h przyspiesza w 6,3 sekundy. Jego prędkość maksymalna wynosi 245 km/h. Szybka, płynnie działająca ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów tiptronic przenosi moc do napędu quattro. Na początku przyszłego roku pojawią się dwie kolejne wersje modelu: Q8 45 TDI z silnikiem wysokoprężnym V6 o mocy 170 kW (231 KM) oraz Q8 55 TFSI z silnikiem 3.0 TFSI o mocy 250 kW (340 KM).

 

Wszystkie rodzaje napędu są wyjątkowo efektywne dzięki nowej technice mild hybrid (MHEV). Główny układ elektryczny o napięciu 48 V zawiera dwa ważne moduły techniczne: akumulator litowo-jonowy oraz alternator-rozrusznik. Podczas hamowania, system ten może odzyskać nawet 12 kW mocy i przekazać ją do akumulatora. Technika MHEV pozwala na długie fragmenty jazdy w trybie tzw. żeglowania, z wyłączonym silnikiem. W takiej sytuacji, system start-stop zaczyna działać przy prędkości 22 km/h. Podczas codziennego użytkowania, rozwiązanie to zmniejsza zużycie paliwa nawet o 0,7 l na 100 km.

 

Nowa klasa premium to klarowność: wnętrze

 

Łatwe do zrozumienia symbole oznaczają cyfrowa precyzję Audi i wysoki stopień integracji architektury i wykonywanych operacji. Centralnym elementem wnętrza jest dotykowy, górny wyświetlacz systemu MMI touch response. Mający wygląd czarnego panelu ekran, gdy jest wyłączony idealnie zlewa się z również czarną powierzchnią otoczenia. Wszystkie elementy – od wąskiego i długiego pasa nawiewów, aż po szeroką konsolę na tunelu środkowym, na której umieszczono dźwignię zmiany biegów skrzyni tiptronic – doskonale ze sobą współgrają. W ciemnościach, opcjonalne oświetlenie konturowe wyznacza kontury linii stylistycznych wnętrza i podświetla trójwymiarowy, wycięty laserowo znaczek czterech pierścieni nad schowkiem na rękawiczki. To szczegół podkreślający zamiłowanie Audi do wykańczania detali. Inne dostępne dla wnętrza pojazdu opcje, podkreślające jego elegancką atmosferę, to dopasowujące się do pasażera, wentylowane fotele konturowe z funkcją masażu, czterostrefowa automatyczna klimatyzacja oraz pakiet poprawiający jakość powietrza wewnątrz.

 

Wrażliwe, a jednocześnie zwięzłe: elementy sterowania i wyświetlacze

 

W Audi Q8, dzięki udostępnionej w nim koncepcji operacyjnej MMI touch response, niemal każdą funkcję można wywołać na jednym z dwóch dużych wyświetlaczy. Wyświetlacz górny, o przekątnej 10,1 cala, służy do obsługi systemów infotainment i nawigacji. Natomiast ekranu dolnego, o przekątnej 8,6 cala, kierowca używa do obsługi klimatyzacji, funkcji komfortu podróży oraz do wprowadzania tekstu. W trakcie tej ostatniej czynności, nadgarstek kierowcy swobodnie spoczywa na dźwigni zmiany biegów. Operacje są szybkie i proste: reakcja haptyczna oraz charakterystyczne kliknięcie potwierdzają aktywowanie funkcji palcem. Na dodatek, sterowanie naturalnie wypowiadanym językiem przekształca Audi Q8 w inteligentnego partnera dialogowego. Kierowcy mogą swobodnie formułować polecenia. System zrozumie np. zdanie „jestem głodny” i w odpowiedzi wskaże najbliższe restauracje.

 

Wszystkie wskaźniki wyświetlane są na ekranie w pełni cyfrowego kokpitu – Audi virtual cockpit. Na ekranie o przekątnej 12,3 cala wywołać można z poziomu kierownicy wielofunkcyjnej dwa widoki. Opcjonalna wersja plus oferuje widok trzeci – bardzo sportowy. Wyświetlacz danych na szybie na wprost wzroku kierowcy head-up display, również prezentuje najważniejsze informacje, w tym prowadzenie po obranym przez nawigację pasie jazdy.

 

Inteligentna współpraca w sieci

 

Audi Q8 standardowo wyposażane będzie w najbardziej rozbudowany system infotainment, MMI navigation plus. W jego skład wchodzi moduł transferu danych Audi connect pracujący w standardzie LTE Advanced oraz hotspot Wi-Fi. System nawigacji potrafi, bazując na poprzednich podróżach, rozpoznać preferencje kierowcy i dzięki temu udzielać mu inteligentnych podpowiedzi. Usługi sieciowe Audi connect dodają funkcji predyktywnych do procesu planowania trasy. Pozwala to dwóm serwisom Car-to-X: informacjom o znakach drogowych i informacjom o niebezpieczeństwach, wykorzystywać inteligencję rozproszonego roju floty Audi. Opcjonalna funkcja Audi connect key umożliwia kierowcy otwieranie  i zamykanie samochodu oraz jego uruchamianie przy pomocy kompatybilnego smartfona z systemem Android. Zindywidualizowane profile użytkowników pozwalają na ustalenie czterystu preferowanych ustawień dla wielu kierowców jednego samochodu. Kierowcy mogą również, wykorzystując aplikację myAudi, przenosić do systemu nawigacji swoje własne cele, odtwarzać streaming muzyczny oraz przenosić kalendarz ze smartfona wprost do systemu MMI.

 

Dzięki Audi phone box i funkcji voice-over LTE, Audi Q8 jest prawdziwym mistrzem w dziedzinie odtwarzania dźwięków i jakości połączenia z siecią. To samo dotyczy systemu muzycznego Bang & Olufsen Advanced Sound System. Odtwarza on fascynujące, trójwymiarowe dźwięki, trafiające do słuchaczy na wszystkich pięciu miejscach. Muzyka brzmi tak, jakby odtwarzana była w sali koncertowej.

 

Nie ma znaczenia, czy to parking, czy miasto, czy długa podróż – Audi Q8 wspiera swego kierowcę w wielu sytuacjach. Wśród systemów wnoszących swój wkład w bezpieczeństwo jazdy są m.in. adaptacyjny tempomat - adaptive cruise assist, asystent wydajności, asystent ruchu poprzecznego, ostrzeżenie przed zmianą pasa, ostrzeżenie o wysokich krawężnikach oraz kamery 360 stopni. Niezwykle innowacyjnym rozwiązaniem będzie funkcja automatycznego wjazdu do garażu  - remote garage pilot, która zacznie być montowana w Audi Q8 w roku 2019. Funkcja ta pozwala na całkowicie autonomiczne wprowadzanie i wyprowadzanie tego SUV’a z garażu pod nadzorem kierowcy. Kierowca wysiada wtedy z samochodu jeszcze przed bramą garażową, a następnie aktywuje system na swoim smartfonie z aplikacją myAudi. Podobny poziom wygody oferuje funkcja automatycznego parkowania – remote parking pilot. Za prawidłowym działaniem wszystkich tych systemów stoi centralny sterownik systemów wspomagania kierowcy. Nieustannie przetwarza on różne modele otoczenia i używa tych informacji do zarządzania powyższymi systemami. Niezbędne dane są pobierane – w zależności od wybranej opcji wyposażenia – z nawet pięciu czujników radarowych, z sześciu kamer, dwunastu czujników ultradźwiękowych oraz ze skanera laserowego.

 

Źródło: AUDI MEDIA

Silnik: 2967
Rodzaj paliwa/napęd: Diesel
Moc: 232 KM
Automatyczna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 7.1 sek.
Rodzaj napędu: quattro
Pojemność bagażnika: 605/1755
Średnie spalanie: 7.0 l/100 km
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
Audi Q8 - 01 - leasing, kredyt lub najem

Audi

Q8 45 TDI
3096
netto/mc
2967
232 KM
2023 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
154818 zł
Wartość wykupu netto
34000 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem siedziby spółki. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się tutaj: Polityka Prywatności.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drogą: połączeń telefonicznych, SMS, email.