Nowa oferta

Mercedes-BenzGLA 200

1332 cm3
163 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
63748
Wartość wykupu netto
Twoja rata  miesięczna netto
1275
Wartość katalogowa 174 245 zł
Dowiedz się więcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Aluminiowe relingi dachowe (Linia Progresive)
  • Czujniki parkowania PARKTRONIC (Pakiet parkowania z kamerą cofania)
  • Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne (Pakiet lusterek)
  • Elementy wykończenia wnętrza – efekt spirali (Linia Progresive)
  • Kamera cofania (Pakiet parkowania z kamerą cofania)
  • Klimatyzacja automatyczna THERMOTRONIC (Pakiet wyposażenia z linią Progressive)
  • Lakier Biały
  • Linia Progresive (Pakiet wyposażenia z linią Progressive)
  • Lusterka fotochromatyczne (Pakiet lusterek)
  • Nawigacja na dysku twardym (Pakiet wyposażenia Advantage)
  • Obręcze kół ze stopów metali lekkich, 18” (Linia Progresive)
  • Pakiet lusterek (Pakiet wyposażenia Advantage)
  • Pakiet parkowania z kamerą cofania (Pakiet wyposażenia Advantage)
  • Podwójny uchwyt na napoje (Linia Progresive)
  • Reflektory w technologii LED, statyczne (Pakiet wyposażenia z linią Progressive)
  • Tapicerka skórzana ARTICO/materiałowa Fleron – czarna
  • Wielofunkcyjna kierownica wykończona skórą (Linia Progresive)
  • Wyświetlacz multimedialny 10,25” (Pakiet wyposażenia Advantage)

Nadwozie

  • Filtr cząstek stałych
  • Ochrona pieszych
  • Opony letnie
  • Wycieraczka przedniej szyby sterowana czujnikiem deszczu

 

Wnętrze

  • 12 V gniazdo ładowania
  • Dywaniki welurowe
  • Komfortowe fotele
  • Manetki przy kierownicy
  • Oświetlenie lusterka w przesłonach słonecznych
  • Pakiet komfortowych siedzeń
  • Pakiet wizualny i oświetleniowy
  • Podsufitka materiałowa - czarna
  • Siatka bagażowa w oparciach foteli przednich
  • Składane oparcie tylnej kanapy
  • Zabezpieczenie krawędzi ładunkowej

 

Dodatki

  • Active Brake Assist – system zapobiegający kolizjom
  • Adapter USB
  • Aktywny asystent utrzymania pasa jazdy
  • Alarm antywłamaniowy
  • Antena GPS
  • Asystent limitu prędkości
  • Automatyczna skrzynia biegów 7G-DCT
  • Czujnik pasów bezpieczeństwa dla pasażerów siedzących z tyłu pojazdu
  • DYNAMIC SELECT
  • EASY-PACK - system do mocowania bagażu
  • Fotel pasażera z rozpoznawaniem wagi
  • Funkcje MBUX
  • Gaśnica
  • Kamera cofania
  • Moduł komunikacyjny dla usług Mercedes me
  • Poduszka kolanowa
  • Przygotowanie do instalacji radia cyfrowego DAB
  • Przygotowanie do Live Traffic Information
  • Przygotowanie do usług Car Sharing
  • Radio cyfrowe
  • Schowek w konsoli środkowej (zasuwany)
  • System alarmowego połączenia „Emergency call”
  • System monitorowania ciśnienia w oponach
  • System monitorowania wnętrza samochodu
  • System multimedialny MBUX
  • System wyłączania cylindrów
  • Tempomat
  • Touchpad
  • Usługi „Remote Services”
  • Zawieszenie komfortowe
  • Zawieszenie Multi-link
  • Zestaw TIREFIT

Nowy Mercedes-Benz GLA: więcej charakteru, więcej przestrzeni, większe bezpieczeństwo

 

Nowy GLA kompletuje obecną generację kompaktowych samochodów Mercedes-Benz jako ósmy taki model w ofercie. Jednocześnie stanowi „bilet wstępu” do gamy SUV-ów z gwiazdą. W porównaniu z poprzednikiem może pochwalić się znacznie bardziej wyrazistym charakterem: z wysokością 1611 mm (1616 mm z relingami dachowymi) przewyższa go o ponad 10 cm. Odpowiednio wyższa, typowa dla SUV-ów pozycja za kierownicą łączy się z większą ilością miejsca nad głowami podróżujących z przodu. Znacznie wzrosła także przestrzeń na nogi z tyłu – i to pomimo faktu, że nowy GLA jest o 1,5 cm krótszy od poprzednika. Cechy typowe dla aut terenowych obejmują pionowy przedni pas, krótkie nawisy karoserii oraz osłony ochronne dookoła nadwozia pojazdu. Modele z napędem 4MATIC są standardowo wyposażone w pakiet Off-Road Engineering Packagez dodatkowym trybem jazdy, funkcją kontroli prędkości zjazdu i animacjami parametrów terenowych na wyświetlaczu systemu multimedialnego, a w połączeniu z reflektorami MULTIBEAM LED – także ze specjalną funkcją terenowego oświetlenia.

 

Oto najważniejsze podstawowe informacje na temat nowego GLA

 

  • Jest o ponad 10 cm wyższy od poprzednika, ale i o 1,5 cm krótszy
  • Oferuje więcej miejsca nad głowami z przodu i znacznie więcej miejsca na nogi z tyłu
  • Potrafi reagować w sytuacjach awaryjnych, gdy nie zrobi tego kierowca – standardowo montowany system aktywnego wspomagania hamowania Active Brake Assist w wielu sytuacjach może przeprowadzić autonomiczne hamowanie w celu uniknięcia kolizji lub złagodzenia jej skutków
  • Wzbogaca zakres pakietu wspomagania bezpieczeństwa jazdy, uzupełniając je np. o funkcje: asysty przy skręcaniu, tworzenia korytarza życia, ostrzegania przy wysiadaniu (ostrzega kierowcę o zbliżaniu się rowerzystów lub innych pojazdów) oraz ostrzegania o pieszych, gdy zostaną oni wykryci w pobliżu przejść dla pieszych
  • To podstawowy model w rodzinie SUV-ów Mercedes-Benz oraz sportowy, „life'stylowy” brat GLB
  • Odznacza się korzystnym współczynnikiem oporu powietrza Cd (od 0,28)
  • W wersji 4MATIC standardowo oferuje pakiet Off-Road Engineering Package;
  • Seryjnie oferuje intuicyjny w obsłudze system informacyjno-rozrywkowy MBUX (Mercedes-Benz User Experience)
  • Zastępuje udany model: pierwsza generacja GLA trafiła do ponad miliona klientów
  • Premiera rynkowa modelu w Europie nastąpi wiosną 2020 r., a następnie trafi on na rynki USA i Chin.

 

Dzięki systemom wsparcia nowy GLA stawia też kolejny krok w zakresie aktywnego bezpieczeństwa. Udoskonalone systemy oferowane w ramach pakietu wspomagania bezpieczeństwa jazdy obejmują np. funkcje: asysty przy skręcaniu, tworzenia korytarza życia, ostrzegania przy wysiadaniu (ostrzega kierowcę o zbliżaniu się rowerzystów lub innych pojazdów) oraz ostrzeganiao pieszych, gdy zostaną oni wykryci w pobliżu przejść dla pieszych. GLA jest w stanie zareagować, gdy nie zrobi tego kierowca. Aktywny asystent hamowania – Active Brake Assist – w wielu sytuacjach może przeprowadzić autonomiczne hamowanie, aby uniknąć kolizji lub ograniczyć jej skutki. System może również hamować z prędkości do ok. 60 km/h w przypadku wykrycia przed autem stojących pojazdów lub pieszych przechodzących przez jezdnię. W zależności od sytuacji pozwala to zapobiegać zderzeniom nawet przy prędkości do 50 km/h.

 

Nowy GLA pojawi się w europejskich salonach sprzedaży wiosną 2020 r. Dzięki globalnej obecności modelu Mercedes-Benz przewiduje, że w całym cyklu życia GLA stanie się jednym z najchętniej wybieranych aut kompaktowych z gwiazdą i w rankingu popularności uplasuje się tuż za Klasą A. Model jest produkowany w Rastatt (Niemcy), Hambach (Francja) i, na rynek lokalny, w Pekinie (Chiny).

 

Mocne i efektywne 4-cylindrowe silniki, najnowsze systemy wspomagania kierowcy, system multimedialny MBUX, a także kompleksowa kontrola komfortu ENERGIZING sprawiają, że nowy model ma wszystkie zalety obecnej generacji kompaktów Mercedesa. Równocześnie GLA odznacza się korzystną aerodynamiką – jego współczynnik oporu powietrza Cd wynosi od 0,28.

 

Pewny siebie i dynamiczny: design zewnętrzny

 

GLA ma wyraziste ogólne proporcje z krótkimi nawisami karoserii. Przedni pas płynnie łączy się tu ze słupkiem A i wizualnie zwartą kabiną pasażerską. Jego optyczną pewność siebie podkreślają przetłoczenia na masce wraz z kołamio średnicy do 20 cali, zamontowanymi na równi z zewnętrzną krawędzią nadkoli.

 

Znaczący postęp: wymiary kabiny i funkcjonalność

 

Chociaż z zewnątrz nowy GLA jest krótszy od poprzednika, to oferuje przestronniejsze wnętrze. W szczególności dotyczy to miejsca na nogi z tyłu i przestrzeni bagażowej.

 

Pozycja siedząca kierowcy i pasażera z przodu jest wyższa i bardziej wyprostowana niż w poprzedniku, a zatem bardziej typowa dla SUV-ów. Kierowca i pasażer z przodu siedzą o 140 mm wyżej niż w Klasie A i 50 mm wyżej niż w Klasie B. W porównaniu z pierwszą generacją modelu poprawiono również widoczność we wszystkich kierunkach – głównie dzięki zoptymalizowanemu przekrojowi słupków dachowych, które teraz zasłaniają mniejszy obszar.

 

Jednym z głównych celów projektantów nowego GLA były jego wartości użytkowe. Położenie wzdłużne tylnych siedzeń można opcjonalnie regulować w zakresie 14 cm, a ich oparcie ustawić bardziej pionowo, co pozwala wygospodarować dodatkową przestrzeń na przedmioty takie jak duże pudełka. Nawet wtedy z tyłu pozostaje jeszcze dużo miejsca dla jednej lub dwóch osób, ponieważ oparcia siedzeń w tym wariancie są dzielone w proporcji 40:60. Ponadto oparcia kanapy mogą być dzielone w stosunku 40:20:40,a standardowe wyposażenie obejmuje podłogę bagażnika o regulowanej wysokości.

 

Czysto i schludnie: nowa funkcja myjni samochodowej

 

Jako pierwszy model w swojej klasie nowy GLA ma funkcję myjni samochodowej, znaną już ze swojego starszego brata – GLS-a. Za pomocą jednego przycisku lusterka zewnętrzne zostają złożone, a szyby w drzwiachi przesuwany dach – zamknięte. Informacje z czujnika deszczu są wówczas ignorowane, więc wycieraczki pozostają wyłączone. Klimatyzacja przełącza się w tryb recyrkulacji powietrza, a po kilku sekundach wyświetlany jest obraz z przedniej kamery zestawu kamer 360° (o ile takowy jest w wyposażeniu danego egzemplarza), aby pomóc kierowcy podczas wjazdu do myjni. Ustawienia te są automatycznie dezaktywowane, gdy kierowca wyjeżdżaz myjni i przekracza prędkość 20 km/h.

 

Wyjątkowy komfort na długich trasach i mnóstwo radości z jazdy: zawieszenie

 

Przednia oś nowego GLA korzysta z kolumn typu MacPherson. Zastosowanie wahaczy poprzecznych kutych z aluminium pozwala zmniejszyć masę auta i masy nieresorowane. Zwrotnice wykonane są jako odlewy aluminiowe.

 

Z tyłu nowy GLA ma zaawansowaną oś czterodrążkową, skonfigurowaną pod kątem maksymalnej stabilności jazdy, jakości resorowania oraz dynamiki wzdłużnej i poprzecznej. Tylną oś zamontowano na ramie pomocniczej odizolowanej od nadwozia za pomocą gumowych tulei, dzięki czemu z zawieszenia na nadwozie przenoszonych jest mniej drgań.

 

Rozstaw kół względem poprzednika wzrósł o ponad 4 cm – do 1605 i 1606 mm (odpowiednio, przód i tył). Większe nadkola i większa średnica kół (obręcze od 17 do 20 cali) przekładają się na większy prześwit(143 mm, + 9 mm).

 

Większa przyczepność, gdy trzeba: napęd na wszystkie koła 4MATIC

 

Opcjonalnie nowy GLA może być wyposażony w stały napęd na wszystkie koła 4MATIC z całkowicie zmiennym rozdziałem momentu obrotowego pomiędzy osiami. Komponenty układu 4MATIC obejmują przystawkę odbioru mocy zintegrowaną ze z automatyzowaną dwusprzęgłową skrzynią biegów oraz mechanizm różnicowy tylnej osi ze sprzęgłem wielopłytkowym. Sprzęgło składa się z sześciu talerzy (12 powierzchni ciernych) z powłoką z włókna węglowego i jest w stanie przenosić moment obrotowy o wartości nawet 1000 niutonometrów. Do stopnia jego zużycia przystosowano mechanizm automatycznej regulacji.

 

W przeciwieństwie do poprzedniego modelu, w którym zastosowano układ hydrauliczny, w nowym GLA sprzęgło jest napędzane elektromechanicznie. Podczas normalnej w programach Eco/Comfort bazowy rozkład momentu (oś przednia:oś tylna) wynosi 80:20, a w programie Sport – 70:30. W trybie terenowym sprzęgło działa jak blokada międzyosiowego mechanizmu różnicowego, a podstawowy rozkład siły napędowej wynosi 50:50.

 

Przydatny w lekkim terenie: pakiet Off-Road Engineering Package

 

Modele 4MATIC są standardowo wyposażone w pakiet Off-Road Engineering Package, obejmujący m.in.

  • specjalną funkcję oświetlenia terenowego (w połączeniu z reflektorami MULTIBEAM LED; szeroki strumień światła ułatwia dostrzeżenie przeszkód w wymagającym terenie podczas jazdy w ciemności,z prędkością do 50 km/h),
  • dodatkowy terenowy tryb jazdy (dostosowuje nie tylko charakterystykę napędu 4MATIC, ale i dostarczanie mocy silnika oraz sterowanieABS-em),
  • animacje parametrów terenowych na środkowym ekranie(m.in. przechył),
  • funkcję regulacji prędkości zjazdu (DSR), działającą w zakresie prędkości ok. 2-18 km/h.

 

Mocne i efektywne: silniki

 

Nowy GLA korzysta z 4-cylindrowych jednostek benzynowychi wysokoprężnych, które na potrzeby nowej generacji kompaktowych Mercedesów zostały całkowicie zmodernizowane. W porównaniu z poprzednią generacją silników charakteryzują się znacznie wyższą mocą oraz lepszą efektywnością. W planach jest także lokalnie bezemisyjny model z hybrydowym układem napędowym plug-in trzeciej generacji.

 

Bazowy wariant GLA 200 korzysta z 1,33-litrowego silnika benzynowegoo mocy 163 KM z funkcją odłączania cylindrów przy częściowym obciążeniu.

 

Źródło: MERCEDES-BENZ MEDIA

Silnik: 1332 cm3
Rodzaj paliwa/napęd: Benzyna
Moc: 163 KM
Automatyczna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 8.7 sek.
Rodzaj napędu: przednia oś
Pojemność bagażnika: 435
Średnie spalanie: 6.6 l/100 km
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
AutoStore Mercedes GLA - 01 - leasing, kredyt lub najem

Mercedes-Benz

GLA 200
1275
netto/mc
1332 cm3
163 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
63748 zł
Wartość wykupu netto
14000 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem siedziby spółki. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się tutaj: Polityka Prywatności.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drogą: połączeń telefonicznych, SMS, email.