Nowa oferta

Mercedes-BenzS 400 d 4MATIC

2925 cm3
330 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
199062
Warto┼Ť─ç wykupu netto
Twoja rata  miesi─Öczna netto
3978zł
Warto┼Ť─ç katalogowa 544 101 z┼é
Dowiedz si─Ö wi─Öcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyr├│┼╝nia
Moje wyposa┼╝enie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Dywaniki AMG
  • Lakier Czer┼ä obsydianu metalik
  • Linia AMG (Pakiet wyposa┼╝enia z lini─ů AMG)
  • Obr─Öcze kó┼é AMG ze stopów metali lekkich, 19”
  • Pakiet Night
  • Przyciemniane szyby z funkcj─ů termoizolacji (Pakiet wyposa┼╝enia z lini─ů AMG)
  • Sportowa wielofunkcyjna kierownica wyko┼äczona skór─ů nappa (Linia AMG)
  • Stylizacja AMG (Linia AMG)
  • Uk┼éad hamulcowy o zwi─Ökszonej wydajno┼Ťci (Pakiet wyposa┼╝enia z lini─ů AMG)

Nadwozie

  • Ochrona pieszych
  • Opony letnie
  • O┼Ťwietlenie Ambiente z projekcj─ů logo marki
  • Reflektory MULTIBEAM LED

 

Wn─Ötrze

  • 12 V gniazdo ┼éadowania
  • Automatycznie przyciemniane lusterko wewn─Ötrzne oraz zewn─Ötrzne po stronie kierowcy
  • Chromowane wyko┼äczenia
  • Czytnik linii papilarnych
  • Elementy wyko┼äczenia wn─Ötrza – antracytowe drewno topoli
  • Fotel kierowcy regulowany elektrycznie z pami─Öci─ů ustawie┼ä
  • Klimatyzacja automatyczna THERMOTRONIC
  • Otwór do przewozu d┼éugich baga┼╝y
  • Podgrzewane przednie siedzenia
  • Podgrzewany zbiornik na p┼éyn do spryskiwaczy
  • Podsufitka materia┼éowa - czarna
  • Regulacja odcinka l─Öd┼║wiowego
  • System do mocowania baga┼╝u
  • Tapicerka skórzana - czarna
  • Wyko┼äczenie konsoli centralnej – czarne drewno fortepianowe
  • Zdalne zamykanie pokrywy baga┼╝nika

 

Dodatki

  • Adaptacyjny asystent ┼Ťwiate┼é drogowych Highbeam Plus
  • Adaptacyjny tempomat monitoruj─ůcy ograniczenia pr─Ödko┼Ťci
  • Aktywny asystent uk┼éadu kierowniczego
  • Aktywny asystent utrzymania pasa jazdy
  • Aktywny asystent zmiany pasa ruchu
  • Aktywny tempomat DISTRONIC
  • Alarm antyw┼éamaniowy
  • Android Auto
  • Apple CarPlay
  • Asystent znaków drogowych
  • Automatyczna skrzynia biegów 9G-TRONIC
  • Bezprzewodowe ┼éadowanie i pod┼é─ůczenie
  • Bluetooth
  • Centralna poduszka powietrzna
  • Czujnik pasów bezpiecze┼ästwa dla pasa┼╝erów siedz─ůcych z ty┼éu pojazdu
  • Czujniki parkowania PARKTRONIC
  • DASHCAM (Wideorejestrator jazdy)
  • Dodatkowe porty USB
  • Filtr cz─ůstek sta┼éych dla silników Diesla
  • Fotel pasa┼╝era z rozpoznawaniem wagi
  • Funkcje MBUX
  • Ga┼Ťnica
  • Kamera cofania
  • KEYLESS-GO z wysuwanymi klamkami
  • Komfortowe domykanie drzwi
  • Modu┼é komunikacyjny LTE dla us┼éug Mercedes Me
  • Nawigacja na dysku twardym
  • O┼Ťwietlenie Ambient
  • Pakiet integracyjny „smartphone”
  • Pakiet jako┼Ťci powietrza
  • Pakiet nawigacji MBUX
  • Pakiet ochrony przed kradzie┼╝─ů URBAN GUARD
  • Pod┼Ťwietlane listwy progowe z napisem „Mercedes-Benz”
  • PRE-SAFE® impulse side
  • Przygotowanie do instalacji radia cyfrowego DAB
  • Przygotowanie do Live Traffic Information
  • Przygotowanie do us┼éug Car Sharing
  • Przygotowanie do us┼éug nawigacyjnych
  • Radio cyfrowe
  • Rozszerzona funkcja automatycznego startu w korkach
  • Rozszerzona rzeczywisto┼Ť─ç dla MBUX
  • System alarmowego po┼é─ůczenia „Emergency call”
  • System monitorowania ci┼Ťnienia w oponach
  • System monitorowania wn─Ötrza samochodu
  • System multimedialny MBUX
  • Technologia BlueTEC z AdBlue
  • Tempomat
  • Us┼éugi „Remote Services Premium”
  • Wycieraczki przedniej szyby z systemem MAGIC VISION CONTROL
  • Wy┼Ťwietlacz centralny w technologii OLED
  • Zawieszenie AIRMATIC
  • Zbiornik paliwa o zwi─Ökszonej pojemno┼Ťci
  • Zestaw TIREFIT

Nowy Mercedes-Benz Klasy S. Samochodowy luksus w zupełnie nowej odsłonie.
 

„Klasa S to najlepiej sprzedaj─ůca si─Ö luksusowa limuzyna na ┼Ťwiecie. W najnowszej generacji chcemy zaoferowa─ç naszym klientom innowacyjno┼Ť─ç, bezpiecze┼ästwo, komfort i jako┼Ť─ç na niespotykanym dot─ůd poziomie” – powiedzia┼é Ola Källenius, prezes Daimler AG i Mercedes-Benz AG. „Nowa Klasa S potwierdza nasze d─ů┼╝enie do budowania najlepszego samochodu ┼Ťwiata” – doda┼é Markus Schäfer, cz┼éonek zarz─ůdów Daimler AG i Mercedes-Benz AG, odpowiedzialny za badania w Grupie Daimler i dyrektor operacyjny Mercedes-Benz Cars. W Niemczech now─ů Klas─Ö S b─Ödzie mo┼╝na zamawia─ç od po┼éowy wrze┼Ťnia 2020 r., a pierwsze samochody pojawi─ů si─Ö u dealerów w grudniu 2020 r. Wprowadzenie na rynku USA i Chin rozpocznie si─Ö w lutym 2021 r.

 

W kabinie Klasy S nowoczesny luksus awansuje na kolejny poziom. Jej projektanci zadbali o przyjemn─ů atmosfer─Ö o typowym dla salonu charakterze – eleganckim, szlachetnym i z du┼╝─ů ilo┼Ťci─ů ┼Ťwiat┼éa. Szczególn─ů atrakcj─ů jest nowa architektura deski rozdzielczej, któr─ů wyró┼╝niaj─ů nowoczesne wzornictwo i ergonomiczne rozplanowanie. Ale nowa Klasa S dba o dobre samopoczucie podró┼╝uj─ůcych tak┼╝e za spraw─ů wysokiego komfortu t┼éumienia, niskiego poziomu ha┼éasu, szerokiej gamy programów kontroli komfortu ENERGIZING oraz skutecznego systemu filtrowania powietrza ENERGIZING.

 

Nowy Mercedes-Benz Klasy S w wielu obszarach sta┼é si─Ö bardziej „inteligentny”. Cyfrowe innowacje, takie jak kolejna generacja systemu multimedialnego MBUX (Mercedes-Benz User Experience), ┼é─ůcz─ů si─Ö tu z rozwi─ůzaniami, które jednocze┼Ťnie zwi─Ökszaj─ů rado┼Ť─ç z jazdy i czyni─ů j─ů bezpieczniejsz─ů. W┼Ťród nich: skr─Ötna tylna o┼Ť o du┼╝ym k─ůcie skr─Ötu kó┼é oraz czo┼éowa poduszka powietrzna dla pasa┼╝erów z ty┼éu, a tak┼╝e nowa funkcja PRE-SAFE® Impulse Side, w ramach której aktywne zawieszenie E-ACTIVE BODY CONTROL mo┼╝e unie┼Ť─ç nadwozie pojazdu (po obu stronach) tu┼╝ przed zbli┼╝aj─ůcym si─Ö uderzeniem w bok. Systematyczny rozwój systemów wspomagaj─ůcych sprawia, ┼╝e nowa Klasa S czyni kolejny krok w kierunku jazdy autonomicznej – np. dzi─Öki ulepszonym czujnikom otoczenia systemy parkowania zapewniaj─ů kierowcy jeszcze lepsze wsparcie podczas manewrowania.

 

MBUX: nowy wymiar personalizacji i interakcji

 

System informacyjno-rozrywkowy MBUX (Mercedes-Benz User Experience) jak ┼╝adna inna nowo┼Ť─ç ostatnich lat radykalnie wp┼éyn─ů┼é na sposób obs┼éugi samochodów Mercedes-Benz. W nowej Klasie S debiutuje jego druga generacja. Zarówno w zakresie osprz─Ötu, jak i oprogramowania poczyniono imponuj─ůce post─Öpy: wysokojako┼Ťciowe wy┼Ťwietlacze (we wn─Ötrzu mo┼╝e znajdowa─ç si─Ö do pi─Öciu ekranów), cz─Ö┼Ťciowo w technice OLED, jeszcze bardziej u┼éatwiaj─ů sterowanie pojazdem oraz funkcjami z zakresu komfortu. Znacz─ůco poszerzono mo┼╝liwo┼Ťci personalizacji, a obs┼éuga sta┼éa si─Ö jeszcze bardziej intuicyjna – np. nowy trójwymiarowy wy┼Ťwietlacz kierowcy po raz pierwszy widok, za dotkni─Öciem przycisku, oferuje widok przestrzenny. Autentyczny efekt 3D uzyskuje si─Ö tu bez konieczno┼Ťci zak┼éadania specjalnych okularów.

 

Na ┼╝yczenie dost─Öpne s─ů dwa ró┼╝ne wy┼Ťwietlacze head-up. Wi─Ökszy z nich oferuje tre┼Ťci z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywisto┼Ťci (AR) – np. w trybie nawigacji na pasie jezdni wy┼Ťwietla animowane strza┼éki skr─Ötu. Obraz pojawia si─Ö w wirtualnej przestrzeni, w odleg┼éo┼Ťci 10 metrów przed kierowc─ů, a jego powierzchnia odpowiada monitorowi o przek─ůtnej 77 cali.

Dzi─Öki aktywacji us┼éug online w aplikacji Mercedes me asystent g┼éosowy „Hej Mercedes” dysponuje jeszcze bardziej rozbudowanymi zdolno┼Ťciami uczenia si─Ö zwyczajów u┼╝ytkownika i prowadzenia z nim dialogu. Co wi─Öcej, niektóre dzia┼éania mo┼╝na przeprowadzi─ç nawet bez wypowiadania has┼éa aktywacyjnego „Hej Mercedes” (np. odebranie po┼é─ůczenia telefonicznego). „Hej Mercedes” obja┼Ťni te┼╝ funkcje pojazdu i odpowie na pytania dotycz─ůce wiedzy ogólnej. W Klasie S z obs┼éugi g┼éosowej mo┼╝na korzysta─ç tak┼╝e z ty┼éu.

 

Koncepcja wymiarów i design wn─Ötrza: przestronna atmosfera o typowym dla salonu charakterze

 

Klasa S od zawsze by┼éa w┼éa┼Ťciwym miejscem do odbywania wygodnych podró┼╝y oraz relaksuj─ůcej pracy. W nowej generacji modelu wn─Ötrze w pe┼éni przekszta┼éci┼éo si─Ö w swego rodzaju azyl pomi─Ödzy domem, a miejscem pracy. W obu wariantach – z krótkim i d┼éugim rozstawem osi – niemal wszystkie wymiary zwi─ůzane z komfortem s─ů wi─Öksze ni┼╝ w poprzedniku, zarówno dla przednich, jak i tylnych siedze┼ä.

 

Rewolucyjny wystrój kabiny definiuje harmonia cyfrowego i analogowego luksusu. ┼ü─ůczy on skojarzenia z wyszukan─ů architektur─ů wn─Ötrz oraz wyko┼äczeniem jachtów. Deska rozdzielcza po┼é─ůczona z konsol─ů ┼Ťrodkow─ů zdaje si─Ö górowa─ç nad „krajobrazem” wn─Ötrza, a jego minimalistyczny wygl─ůd podkre┼Ťla ograniczona liczba prze┼é─ůczników. Precyzyjny rozdzia┼é pomi─Ödzy górn─ů sekcj─ů deski rozdzielczej a efektown─ů ozdobn─ů listw─ů podkre┼Ťla szeroko┼Ť─ç kabiny. W┼Ťród wariantów wyko┼äczenia do wyboru jest m.in. drewno z otwartymi porami z intarsjami z prawdziwego aluminium.

 

Fotele: zaawansowana technika zapewnia wyj─ůtkowy komfort na d┼éugich dystansach

 

Fotele dos┼éownie zach─Öcaj─ů pasa┼╝erów do siedzenia i relaksu. Trójwymiarowa powierzchnia obi─ç nadaje im wra┼╝enie lekko┼Ťci, a poszczególne wersje wyko┼äczenia znacz─ůco ró┼╝ni─ů si─Ö od siebie wygl─ůdem – np. pod┼éu┼╝ne lamówki skóry Lugano wyró┼╝nia szlachetny, awangardowy wygl─ůd, podczas gdy romby w przypadku skóry nappa i nappa Exclusive s─ů bardziej ekspresyjne, a zarazem klasyczne.

 

W przypadku przednich foteli o komfort dba a┼╝ 19 silników. Komfort to jednak nie wszystko, bo siedzenia odgrywaj─ů wa┼╝n─ů rol─Ö równie┼╝ w kwestiach bezpiecze┼ästwa. I oczywi┼Ťcie zdrowia oraz dobrego samopoczucia – wszystkie fotele Klasy S maj─ů atest kampanii „zdrowe plecy”.

 

Nowa Klasa S oferuje 10 ró┼╝nych programów masa┼╝u. Wykorzystuj─ů one silniki wibracyjne i mog─ů wzmocni─ç efekt relaksuj─ůcego masa┼╝u, bazuj─ůcego na koncepcji wykorzystania gor─ůcych kamieni. W tym celu funkcja podgrzewania siedzisk i opar─ç wspó┼épracuje z nadmuchiwanymi komorami powietrznymi w wielokonturowych fotelach. Komory znajduj─ů si─Ö teraz bli┼╝ej powierzchni siedzenia, dzi─Öki czemu ich dzia┼éanie jest jeszcze bardziej odczuwalne.

 

Pi─Ö─ç ró┼╝nych wariantów tylnych siedze┼ä pozwala skonfigurowa─ç tylny przedzia┼é Klasy S jako miejsce do pracy lub odpoczynku. Nowo┼Ťci─ů jest podgrzewana, dodatkowa poduszka zag┼éówka, dost─Öpna dla dwóch elektrycznie regulowanych tylnych foteli. W konfiguracji szoferskiej poszerzono równie┼╝ zakres regulacji i pochylenia przedniego siedzenia pasa┼╝era, a jednocze┼Ťnie udoskonalono tylny rozk┼éadany fotel.

 

Programy kontroli komfortu ENERGIZING: wygodna podró┼╝ przy zachowaniu dobrej kondycji

 

Dotkni─Öcie przycisku lub polecenie g┼éosowe wystarczy, by uruchomi─ç jeden z programów kontroli komfortu ENERGIZING – element ca┼éo┼Ťciowej koncepcji maj─ůcej na celu zachowanie podró┼╝uj─ůcych w dobrej formie, nawet na dalekich trasach. Programy te pozwalaj─ů stworzy─ç we wn─Ötrzu Klasy S odpowiedni─ů atmosfer─Ö – np. orze┼║wiaj─ůc─ů, w przypadku pokonywania monotonnych odcinków, lub relaksuj─ůc─ů, w przypadku podwy┼╝szonego poziomu stresu. Wirtualny trener ENERGIZING COACH mo┼╝e nawet zasugerowa─ç odpowiedni program rewitalizacji lub odnowy biologicznej w oparciu o dane pojazdu oraz podró┼╝y. Je┼Ťli kierowca nosi odpowiednie urz─ůdzenie ubieralne, w swoim inteligentnym algorytmie trener uwzgl─Ödnia te┼╝ informacje o jako┼Ťci snu i poziomie stresu. W nowej „esce” Mercedes-Benz zasadniczo udoskonali┼é dzia┼éanie kontroli komfortu ENERGIZING – obejmuje ona m.in. innowacje takie jak masa┼╝ z wykorzystaniem wibruj─ůcych silników w fotelu czy transmisja rezonansu dzi─Öki zastosowaniu wysokiej klasy nag┼éo┼Ťnienia przestrzennego Burmester® 4D. Dzi─Öki temu basy s─ů jeszcze bardziej odczuwalne. Bezpo┼Ťrednia reprodukcja rezonansu akustycznego w siedzeniach reprezentuje kolejny poziom „trójwymiarowo┼Ťci” nag┼éo┼Ťnienia – to tzw. d┼║wi─Ök 4D, inspirowany masa┼╝em akustycznym, regulowany osobno dla ka┼╝dego miejsca w samochodzie. Aby uzyska─ç odpowiedni efekt, w ka┼╝de oparcie wbudowano po dwa wzbudniki.

 

Zautomatyzowane systemy wspomagaj─ůce jazd─Ö: jeszcze wi─Öksze wsparcie kierowcy

 

Domowe biuro ju┼╝ wkrótce b─Ödzie mobilne – w tym dla osób siedz─ůcych za kierownic─ů. Przynajmniej je┼Ťli prowadz─ů one samochód spod znaku trójramiennej gwiazdy. Mercedes-Benz chce doprowadzi─ç Klas─Ö S do technicznej realizacji i bezpiecznej eksploatacji w trybie warunkowo zautomatyzowanym, przy spe┼énieniu rygorystycznych wymogów prawnych dla tzw. poziomu 3 jazdy autonomicznej. Przewiduje si─Ö, ┼╝e od drugiej po┼éowy 2021 r. nowy system DRIVE PILOT (z ang. Pilot jazdy) w sytuacjach du┼╝ego nat─Ö┼╝enia ruchu lub w korkach, na odpowiednich odcinkach autostrad w Niemczech, pozwoli Klasie S porusza─ç si─Ö w trybie warunkowo zautomatyzowanym. Odci─ů┼╝y w ten sposób kierowc─Ö, który b─Ödzie móg┼é wykonywa─ç w tym czasie dodatkowe czynno┼Ťci, takie jak przegl─ůdanie internetu czy porz─ůdki w poczcie elektronicznej za po┼Ťrednictwem samochodowego biura – In-Car Office, i zyska dzi─Öki temu dodatkowy czas.

 

Z now─ů Klas─ů S Mercedes-Benz jeszcze bardziej zbli┼╝a si─Ö do realizacji swojej wizji bezwypadkowej jazdy. Kierowc─Ö wspomagaj─ů liczne nowe lub rozbudowane systemy wspomagaj─ůce – zdejmuj─ůc z niego obci─ů┼╝enie w codziennych sytuacjach, zwi─Ökszaj─ůc wygod─Ö i bezpiecze┼ästwo. W razie zagro┼╝enia kolizj─ů systemy s─ů w stanie zareagowa─ç zgodnie z wymogami sytuacji, chroni─ůc tak┼╝e innych uczestników ruchu.

 

Dzi─Öki ulepszonym czujnikom otoczenia systemy parkowania zapewniaj─ů kierowcy jeszcze lepsze wsparcie podczas manewrowania, a integracja z MBUX-em sprawia, ┼╝e ich obs┼éuga jest szybsza i bardziej intuicyjna. Korzystaj─ůc z asystenta zdalnego parkowania, kierowca mo┼╝e zaparkowa─ç lub opu┼Ťci─ç miejsce parkingowe za pomoc─ů smartfona – tak┼╝e w tym przypadku obs┼éuga interfejsu zosta┼éa znacznie uproszczona. W przypadku wst─Öpnej instalacji INTELLIGENT PARK PILOT (z ang. inteligentny pilot parkowania) nowa Klasa S jest przygotowana do automatycznego parkowania (AVP – Automated Valet Parking, SAE poziom 4). W po┼é─ůczeniu z niezb─Ödnym wyposa┼╝eniem opcjonalnym i odpowiedni─ů us┼éug─ů Connect (w zale┼╝no┼Ťci od kraju) samochód dysponuje technik─ů pozwalaj─ůc─ů na wjazd i wyjazd z parkingów wielopoziomowych wyposa┼╝onych w infrastruktur─Ö AVP w trybie wysoce zautomatyzowanym, bez udzia┼éu kierowcy – pod warunkiem, ┼╝e krajowe ustawodawstwo zezwala na takie dzia┼éanie.

 

Zawieszenie: zwrotniejsze i bardziej dynamiczne prowadzenie dzi─Öki skr─Ötnej tylnej osi

 

Innowacyjne uk┼éady podwozia nowej Klasy S zapewniaj─ů imponuj─ůce wra┼╝enia z podró┼╝y. Skr─Ötna tylna o┼Ť (opcja) z k─ůtem skr─Ötu kó┼é do 10° sprawia, ┼╝e limuzyna jest równie zwrotna, co samochód kompaktowy. Nawet w przypadku Klasy S z d┼éugim rozstawem osi i nap─Ödem na wszystkie ko┼éa ┼Ťrednica zawracania jest o 1,9 m mniejsza i wnosi poni┼╝ej 10,9 m.

 

Standardowe wyposa┼╝enie obejmuje pneumatyczne zawieszenie AIRMATIC z p┼éynn─ů regulacj─ů t┼éumienia ADS+. Opcjonalne, w pe┼éni aktywne zawieszenie E-ACTIVE BODY CONTROL na bazie instalacji 48 V oferuje wyj─ůtkow─ů syntez─Ö komfortu i zwinno┼Ťci. Dodatkow─ů ochron─Ö w przypadku zagro┼╝enia uderzeniem w bok zapewnia funkcja PRE-SAFE® Impulse Side, która w ci─ůgu kilku dziesi─ůtych sekundy mo┼╝e podnie┼Ť─ç nadwozie pojazdu nawet o 80 mm. Zmniejsza to obci─ů┼╝enie konstrukcji drzwi – dzi─Öki swojemu wy┼╝szemu po┼éo┼╝eniu próg mo┼╝e poch┼éon─ů─ç bowiem wi─Öcej energii. Efekt: mniejsza deformacja kabiny pasa┼╝erskiej i ograniczenie obci─ů┼╝e┼ä dzia┼éaj─ůcych na podró┼╝uj─ůcych. Do rozpoznawania potencjalnej kolizji bocznej s┼éu┼╝─ů czujniki radarowe.

 

Design nadwozia: proporcje idealne dla klasycznej prezencji

 

Krótki przedni zwis, du┼╝y rozstaw osi i wywa┼╝ony zwis tylny sprawiaj─ů, ┼╝e Klasa S jawi si─Ö jako klasyczna limuzyna o doskona┼éych proporcjach. Szeroki rozstaw kó┼é oraz zrównanie ich zewn─Ötrznych p┼éaszczyzn z nadkolami zapewniaj─ů muskularny wygl─ůd. Znacznie zredukowano boczne przet┼éoczenia, a odpowiednio wyprofilowane p┼éaszczyzny generuj─ů specjalne efekty ┼Ťwietlne. Z przodu w oczy rzuca si─Ö imponuj─ůca os┼éona ch┼éodnicy oraz reflektory z typow─ů dla Klasy S trzypunktow─ů „sygnatur─ů” w postaci ┼Ťwiate┼é do jazdy dziennej typow─ů – ale subtelniejsz─ů ni┼╝ dot─ůd. Zupe┼énie nowym rozwi─ůzaniem s─ů zintegrowane z p┼éaszczyzn─ů drzwi klamki (opcja), elektrycznie wysuwane, gdy do samochodu zbli┼╝a si─Ö kierowca lub po dotkni─Öciu powierzchni klamki. Dynamicznie stylizowany ty┼é wyró┼╝niaj─ů mi─Ödzy innymi animowane funkcje ┼Ťwiate┼é, dzi─Öki którym nowa Klasa S wygl─ůda niepowtarzalnie zarówno w dzie┼ä, jak i po zmroku.

 

┼Üwiat┼éa z innowacyjn─ů technik─ů cyfrow─ů

 

Nowa Klasa S to pierwszy seryjny Mercedes-Benz z opcjonalnymi reflektorami DIGITAL LIGHT, które mog─ů rzutowa─ç na nawierzchni─Ö drogi okre┼Ťlone symbole (np. ostrze┼╝enie przed rozpoznanymi robotami drogowymi w postaci symbolu koparki), ostrzegawczo kierowa─ç punktowe ┼Ťwiat┼éo na pieszych wykrytych na poboczu drogi lub wspomaga─ç poruszanie si─Ö w─ůskimi pasami w obszarach robót drogowych poprzez rzutowanie na nawierzchni odpowiednich kraw─Ödzi.

 

Ka┼╝dy reflektor DIGITAL LIGHT dysponuje modu┼éem ┼Ťwietlnym z trzema niezwykle mocnymi diodami LED, które s─ů za┼éamywane i kierowane przez 1,3 mln mikroluster. Rozdzielczo┼Ť─ç o┼Ťwietlenia wynosi zatem ponad 2,6 mln pikseli na jeden samochód, co pozwala na bardzo precyzyjn─ů dystrybucj─Ö ┼Ťwiat┼éa. W rezultacie asystent ┼Ťwiate┼é drogowych przy „wycinaniu” nadje┼╝d┼╝aj─ůcych pojazdów lub znaków drogowych z wi─ůzki ┼Ťwiat┼éa dzia┼éa ponad 100 razy precyzyjniej ni┼╝ w przypadku reflektorów 84-pikselowych.

 

Dzi─Öki technice LED nowa Klasa S robi równie┼╝ krok naprzód w dziedzinie o┼Ťwietlenia wn─Ötrza: Mercedes-Benz po raz pierwszy wprowadza tu interaktywne o┼Ťwietlenie kabiny. Aktywne o┼Ťwietlenie nastrojowe (opcja) jest teraz zintegrowane z systemami wspomagaj─ůcymi i mo┼╝e wizualnie wzmocni─ç emitowane ostrze┼╝enia, a tak┼╝e wysy┼éa─ç informacje zwrotne od systemów komfortu.

 

Aerodynamika: szeroko zakrojone symulacje przepływu powietrza już we wczesnej fazie rozwoju

 

Z warto┼Ťci─ů wspó┼éczynnika powierza Cd – od 0,22 – Klasa S jest jednym z najbardziej aerodynamicznych samochodów ┼Ťwiata, zw┼éaszcza w segmencie luksusowych limuzyn. Chocia┼╝ powierzchnia czo┼éowa (A) nowej generacji modelu nieznacznie wzros┼éa, do 2,5 m2, wspó┼éczynnik oporu powietrza jest jeszcze mniejszy ni┼╝ w poprzedniku. Iloczyn wspó┼éczynnika Cd i powierzchni czo┼éowej A wynosi 0,56 m2, jest zatem o 200 cm2 mniejszy ni┼╝ w poprzedniku po ostatniej modernizacji. Zabiegi aerodynamiczne wp┼éywaj─ůce na nadwozie, podwozie i demontowalne elementy zapewniaj─ů dobre wyniki zarówno w tunelu aerodynamicznym, jak i podczas rzeczywistej eksploatacji. Rozleg┼ée symulacje przep┼éywu powietrza przeprowadzono ju┼╝ we wczesnej fazie rozwoju, korzystaj─ůc z wysokowydajnych klastrów komputerowych.

 

Klasa S reprezentuje równie┼╝ dalsze ulepszenia w zakresie aeroakustyki. Ju┼╝ poprzednia generacja wyró┼╝nia┼éa si─Ö bardzo wysokim poziomem komfortu akustycznego w kabinie – a nowy model jest jeszcze cichszy. Podstaw─Ö niespotykanego komfortu w zakresie ha┼éasu i wibracji stanowi wysoka sztywno┼Ť─ç nadwozia, jednak o ostatecznych wynikach decyduj─ů te┼╝ detale. Na przyk┼éad otwory na przewody w ┼Ťcianie grodziowej maj─ů podwójne uszczelki. Aby „wypracowa─ç” odpowiednie brzmienie silnika we wn─Ötrzu – wyrafinowane i dyskretne, izolacja ┼Ťciany grodziowej obejmuje te┼╝ boczne sekcje s┼éupków A oraz pod┼éog─Ö samochodu. Ponadto, po raz pierwszy w niektórych cz─Ö┼Ťciach karoserii Mercedes-Benz zastosowa┼é piank─Ö akustyczn─ů.

 

Uk┼éad nap─Ödowy: post─Öp w elektryfikacji, wi─Öksza efektywno┼Ť─ç

 

Pierwsze warianty silnikowe nowej Klasy S to 6-cylindrowe rz─Ödowe silniki benzynowe i wysokopr─Ö┼╝ne o ró┼╝nych mocach. Wkrótce do┼é─ůczy do nich jednostka V8 ze zintegrowanym rozrusznikoalternatorem (ISG) i 48-woltow─ů instalacj─ů elektryczn─ů, a w 2021 r. pojawi si─Ö hybryda plug-in o zasi─Ögu w trybie elektrycznym wynosz─ůcym oko┼éo 100 kilometrów.


Nadwozie i ochrona w razie wypadku: nowe czo┼éowe poduszki powietrzne dla pasa┼╝erów z ty┼éu

 

Inteligentna konstrukcja karoserii i innowacyjne rozwi─ůzania potwierdzaj─ů wiod─ůc─ů rol─Ö Klasy S w zakresie bezpiecze┼ästwa biernego. Nowa karoseria o hybrydowej konstrukcji, z ponad 50-procentowym udzia┼éem aluminium, zapewnia wysoki poziom bezpiecze┼ästwa w przypadku zderzenia, a jednocze┼Ťnie wyró┼╝nia si─Ö nisk─ů mas─ů i wysok─ů sztywno┼Ťci─ů.

 

Jedn─ů z najwi─Ökszych innowacji jest czo┼éowa poduszka powietrzna dla pasa┼╝erów z ty┼éu (opcja), znana z pojazdu eksperymentalnego ESF 2019. Za spraw─ů rurowej struktury rozwija si─Ö ona szczególnie delikatnie. Podczas silnych zderze┼ä czo┼éowych tylna poduszka powietrzna mo┼╝e znacznie zmniejszy─ç obci─ů┼╝enia dzia┼éaj─ůce na g┼éowy i szyje podró┼╝uj─ůcych na zewn─Ötrznych tylnych siedzeniach (przy zapi─Ötych pasach bezpiecze┼ästwa). Podczas silnego uderzenia w bok mi─Ödzy przednimi fotelami rozk┼éada si─Ö natomiast nowa centralna poduszka powietrzna, zmniejszaj─ůca ryzyko zetkni─Öcia si─Ö g┼éowy kierowcy i pasa┼╝era. Jej uruchomienie zale┼╝y od kierunku i si┼éy uderzenia oraz, oczywi┼Ťcie, zaj─Öto┼Ťci przednich foteli. Poduszka jest wbudowana w oparcie fotela kierowcy od ┼Ťrodkowej strony pojazdu.

 

Zrównowa┼╝ony rozwój: samochód bardziej przyjazny dla ┼Ťrodowiska

 

W Klasie S zastosowano ponad 98 kg komponentów wykonanych z materia┼éów oszcz─Ödzaj─ůcych zasoby naturalne. Liczba elementów zawieraj─ůcych recyklaty wynosi obecnie 120 – to ponad dwukrotnie wi─Öcej ni┼╝ w poprzedniku. Kolejne 40 kg to komponenty wytwarzane z surowców odnawialnych. Kwestia ochrony ┼Ťrodowiska by┼éa mocno zakotwiczona w ca┼éym procesie rozwoju nowej Klasy S, a jej aspekty uwzgl─Ödniono ju┼╝ w fazie koncepcyjnej. Na przyk┼éad do produkcji wyk┼éadzin pod┼éogowych u┼╝ywana jest teraz ni─ç pochodz─ůca z recyklingu (marki ECONYL®, wytwarzana z nylonu pochodz─ůcego z odzysku, np. ze starych sieci rybnych i resztek tkanin). Proces recyklingu pozwala ograniczy─ç emisj─Ö CO2 przy produkcji nowej nici. Pozwala tak┼╝e na utrzymanie materia┼éów w obiegu.

 

┼╣ród┼éo: MERCEDES-BENZ MEDIA

Silnik: 2925 cm3
Rodzaj paliwa/nap─Öd: Diesel
Moc: 330 KM
Automatyczna skrzynia bieg├│w
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 5.4 sek.
Rodzaj napędu: Napęd na cztery koła
Pojemno┼Ť─ç baga┼╝nika: 540
Średnie spalanie: 6.7 l/100 km
Zobacz r├│wnie┼╝
Popro┼Ť o indywidualn─ů ofert─Ö
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ci─ůgu kilku minut!
AutoStore Mercedes Klasa S Limuzyna - 01 - leasing, kredyt lub najem

Mercedes-Benz

S 400 d 4MATIC
3978 zł
netto/mc
2925 cm3
330 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
199062 zł
Warto┼Ť─ç wykupu netto
44000 zł
Kliknij i sprawd┼║ dost─Öpno┼Ť─ç
Wysy┼éaj─ůc wype┼éniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzib─ů w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w S─ůdzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydzia┼é Gospodarczy Krajowego Rejestru S─ůdowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach zwi─ůzanych z ochron─ů danych osobowych mo┼╝na skontaktowa─ç si─Ö z nami za po┼Ťrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powy┼╝ej adresem siedziby spó┼éki. Szczegó┼éowe informacje dotycz─ůce danych osobowych znajduj─ů si─Ö tutaj: Polityka Prywatno┼Ťci.
Wyra┼╝am zgod─Ö na otrzymywanie w przysz┼éo┼Ťci od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drog─ů: po┼é─ůcze┼ä telefonicznych, SMS, email.