Nowa oferta

Mercedes-BenzA 35 AMG 4MATIC

1991 cm3
306 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
81080
Warto┼Ť─ç wykupu netto
Twoja rata  miesi─Öczna netto
1620zł
Warto┼Ť─ç katalogowa 221 617 z┼é
Dowiedz si─Ö wi─Öcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyr├│┼╝nia
Moje wyposa┼╝enie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Czujniki parkowania PARKTRONIC (Pakiet parkowania z kamer─ů cofania)
  • Elektrycznie sk┼éadane lusterka zewn─Ötrzne (Pakiet lusterek)
  • Kamera cofania (Pakiet parkowania z kamer─ů cofania)
  • Lakier MANUFAKTUR – szaro┼Ť─ç gór magno
  • Lusterka fotochromatyczne (Pakiet lusterek)
  • Nawigacja na dysku twardym (Pakiet wyposa┼╝enia Advantage)
  • Obr─Öcze kó┼é AMG ze stopów metali lekkich, 19”
  • Ochrona podczas transportu
  • Pakiet lusterek (Pakiet wyposa┼╝enia Advantage)
  • Pakiet parkowania z kamer─ů cofania (Pakiet wyposa┼╝enia Advantage)
  • Podgrzewane dysze spryskiwaczy
  • Przyciemniane szyby z funkcj─ů termoizolacji
  • Wy┼Ťwietlacz multimedialny 10,25” (Pakiet wyposa┼╝enia Advantage)

Wn─Ötrze

  • O┼Ťwietlenie lusterka w przes┼éonach s┼éonecznych
  • Pakiet komfortowych siedze┼ä
  • Pakiet wizualny i o┼Ťwietleniowy
  • Pasy bezpiecze┼ästwa designo - czerwone
  • Podsufitka materia┼éowa - czarna
  • Podwójny uchwyt na napoje
  • Siatka baga┼╝owa w oparciach foteli przednich
  • Sk┼éadane oparcie tylnej kanapy
  • Tapicerka skórzana ARTICO / DINAMICA – czarna (czerwona ni─ç)
  • Wycieraczka przedniej szyby sterowana czujnikiem deszczu

 

Nadwozie

  • Ochrona pieszych
  • Opony letnie
  • Poszerzony rozstaw kó┼é dla AMG
  • Stalowe listwy progowe

 

Dodatki

  • Adapter USB
  • Aktywny asystent utrzymania pasa jazdy
  • Alarm antyw┼éamaniowy
  • Antena GPS
  • Asystent limitu pr─Ödko┼Ťci
  • Automatyczna skrzynia biegów 7G-DCT
  • CPA - system zapobiegaj─ůcy kolizjom
  • DYNAMIC SELECT
  • Dywaniki AMG
  • Elementy wyko┼äczenia wn─Ötrza - aluminium
  • Fotel pasa┼╝era z rozpoznawaniem wagi
  • Funkcje MBUX
  • Ga┼Ťnica
  • Kamera cofania
  • Kierownica AMG Performance wyko┼äczona skór─ů nappa
  • kierowniczego
  • Klimatyzacja automatyczna THERMOTRONIC
  • Modu┼é komunikacyjny dla us┼éug Mercedes me
  • Parametryczna przek┼éadnia uk┼éadu
  • Poduszka kolanowa
  • Pokrywa schowka w konsili centralnej
  • Przygotowanie do car sharing
  • Przygotowanie do instalacji radia cyfrowego DAB
  • Przygotowanie do Live Traffic Information
  • Radio cyfrowe
  • Reflektory w technologii LED, statyczne
  • Sportowe fotele
  • Stylizacja AMG
  • System alarmowego po┼é─ůczenia „Emergency call”
  • System monitorowania ci┼Ťnienia w oponach
  • System monitorowania wn─Ötrza samochodu
  • System multimedialny MBUX
  • Tempomat
  • Touchpad
  • Us┼éugi „Remote Services”
  • Wy┼Ťwietlanie statusu dla tylnych pasów bezpiecze┼ästwa w zestawie wska┼║ników
  • Zawieszenie sportowe
  • Zawieszenie tylnej osi MULTI-LINK
  • Zbiornik paliwa o zwi─Ökszonej pojemno┼Ťci
  • Zestaw TIREFIT

Nowy bazowy model otwiera ┼Ťwiat sportowych osi─ůgów Mercedes-AMG


Emocjonuj─ůcy, zwinny i cyfrowy: Mercedes-AMG wprowadza do oferty zupe┼énie nowy bazowy model o wysokich osi─ůgach – A 35 4MATIC (zu┼╝ycie paliwa w cyklu ┼é─ůczonym: 7,3-7,4 l/100 km; emisje CO2 w cyklu ┼é─ůczonym 167-169 g/km). Bazuje on na najnowszej przednionap─Ödowej platformie Mercedesa i jest zasilany now─ů benzynow─ů jednostk─ů 2.0 turbo o mocy 225 kW (306 KM). Nadwozie, zawieszenie, nap─Öd na obie osie, przek┼éadnia, programy jazdy, zestrojenie – ka┼╝dy aspekt konstrukcji zosta┼é tu zaprojektowany z my┼Ťl─ů o maksymalnej dynamice jazdy, i to bez wyrzecze┼ä w zakresie codziennej wygody. Osi─ůgi na poziomie aut sportowych (przyspieszenie 0-100 km/h w 4,7 s) oraz charakterystyczny design dodatkowo wzmacniaj─ů to┼╝samo┼Ť─ç A 35 4MATIC jako cz┼éonka rodziny Mercedes-AMG. Oto prawdziwa maszyna AMG w segmencie hot hatchy!

 

„Wprowadzaj─ůc w 2012 roku model A 45, przedstawili┼Ťmy prawdziwy wzorzec w segmencie kompaktowych samochodów. W ostatnich latach popyt na nasze kompaktowe modele dynamicznie wzrasta┼é – i ten sukces zach─Öci┼é nas, by dalej poszerza─ç nasze portfolio. Wraz z nowym A 35 w ka┼╝dym szczególe wype┼éniamy obietnic─Ö naszej marki – obietnic─Ö dostarczania sportowych osi─ůgów – i oferujemy znakomit─ů dynamik─Ö poprzeczn─ů, (plasuj─ůc─ů si─Ö) na poziomie aktualnego A 45” – mówi Tobias Moers, dyrektor generalny Mercedes-AMG GmbH.

 

Nowy A 35 4MATIC wzbogaca portfolio Mercedes-AMG o atrakcyjny model bazowy. Projekt samochodu w ca┼éo┼Ťci realizowano przy okazji prac nad now─ů Klas─ů A, czyli równolegle z budow─ů kolejnej generacji A 45 4MATIC. Pozwoli┼éo to zaszczepi─ç DNA AMG w ka┼╝dy element jego konstrukcji. Efekt: autentycznie sportowe osi─ůgi i doznania z jazdy.

 

Wzmocnione nadwozie o zwi─Ökszonej sztywno┼Ťci skr─Ötnej

 

Podstaw─ů dla zapewnienia precyzyjnych reakcji na zmian─Ö kierunku jazdy oraz stabilno┼Ťci w zakresie zbie┼╝no┼Ťci i pochylenia kó┼é – nawet przy wysokich pr─Ödko┼Ťciach – s─ů zabiegi przeprowadzone w celu usztywnienia przedniej partii nadwozia. Jej sztywno┼Ť─ç skr─Ötn─ů zwi─Öksza panel usztywniaj─ůcyw postaci przykr─Öcanej aluminiowej p┼éyty pod silnikiem. Aby ograniczy─ç podatno┼Ť─ç nadwozia na skr─Öcanie i dodatkowo zwi─Ökszy─ç sztywno┼Ť─ç,w przedniej cz─Ö┼Ťci podwozia zastosowano dwa dodatkowe uko┼Ťne wzmocnienia (rozpórki).

 

Nowy 4-cylindrowy silnik turbo o mocy 225 kW (306 KM)

 

Dwulitrowa, turbodo┼éadowana jednostka to nowa konstrukcja, bazuj─ůca na4-cylindrowym silniku M 260 z nowej Klasy A. Motor ┼╝ywio┼éowo odpowiada na ruchy peda┼éu gazu, odznacza si─Ö wysokim maksymalnym momentem obrotowym (400 Nm od 3000 obr./min) i emocjonuj─ůcym brzmieniem. Skrzynia korbowa w postaci odlewu z wysokowytrzyma┼éego, lekkiego aluminium ogranicza mas─Ö w┼éasn─ů samochodu i poprawia jego balans, szczególnie istotny z punktu widzenia dynamiki jazdy.

 

Wyrafinowane turbodo┼éadowanie z turbospr─Ö┼╝ark─ů twin-scroll

 

Uk┼éad do┼éadowania korzysta z turbospr─Ö┼╝arki typu twin-scroll, która ┼é─ůczy optymaln─ů responsywno┼Ť─ç przy niskich obrotach z solidnym przyrostem si┼éy nap─Ödowej przy tych wy┼╝szych. Obudowa turbospr─Ö┼╝arki twin-scroll jest podzielona na dwa równoleg┼ée kana┼éy, które w po┼é─ůczeniu z dwoma osobnymi kana┼éami w kolektorze wydechowym pozwalaj─ů na rozdzielenie strumienia spalin kierowanego na ┼éopatki wirnika turbiny. Cylindry s─ů tu podzielone na dwie grupy, a ka┼╝da z nich „zasila” osobny kana┼é. Podzia┼é bazuje na kolejno┼Ťci zap┼éonu.

 

Technika twin-scroll ma dodatkow─ů zalet─Ö: pozwala zminimalizowa─ç wzajemne zak┼éócenia cyklu gazowego wynikaj─ůce z pracy poszczególnych cylindrów. Ogranicza ci┼Ťnienie wsteczne i poprawia skuteczno┼Ť─ç wymiany gazowej oraz sprawno┼Ť─ç jednostki nap─Ödowej.

 

Rozwi─ůzania zwi─Ökszaj─ůce efektywno┼Ť─ç

 

W wysokie standardy techniczne nowego 4-cylindrowego silnika pod mask─ůA 35 4MATIC wpisuje si─Ö szereg rozwi─ůza┼ä zwi─Ökszaj─ůcych efektywno┼Ť─ç,w tym zmienne fazy rozrz─ůdu CAMTRONIC, inteligentne zarz─ůdzanie temperatur─ů jednostki nap─Ödowej oraz oleju, piezoelektryczne wtryskiwaczei wieloiskrowy zap┼éon. Opatentowana metoda honowania cylindrów – CONICSHAPE® – pozwala ograniczy─ç tarcie wewn─ůtrz silnika i w dalszym stopniu zwi─Ökszy─ç poziom efektywno┼Ťci.

 

Sprawna zmiana biegów: przek┼éadnia dwusprz─Ög┼éowa AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

 

Tak┼╝e dwusprz─Ög┼éowa skrzynia AMG SPEEDSHIFT DCT 7G ma swój wk┼éadw zwinny, dynamiczny charakter nowego A 35 4MATIC. Zmiana biegów odbywa si─Ö b┼éyskawicznie, a dobór prze┼éo┼╝e┼ä pozwala uzyska─ç spontaniczne przyspieszenia w ca┼éym zakresie pr─Ödko┼Ťci. Standardowa funkcja RACE-START zapewnia maksymalne przyspieszenie przy ruszaniu i dostarcza wyj─ůtkowo emocjonuj─ůcych wra┼╝e┼ä z jazdy. Zakres funkcji przek┼éadni AMG SPEEDSHIFT DCT 7G uzupe┼éniaj─ů dwa programy r─Öcznej zmiany biegów manetkami przy kierownicy (M) – tymczasowy i sta┼éy.

 

Aktywny nap─Öd na obie osie AMG Performance 4MATIC

 

Dynamizm, zwinno┼Ť─ç i sportowe osi─ůgi – te trzy atrybuty charakteryzuj─ů montowany w standardzie, aktywny nap─Öd na cztery ko┼éa AMG Performance 4MATIC nowego A 35 4MATIC. Uk┼éad ten ┼é─ůczy najlepsz─ů mo┼╝liw─ů trakcj─Öz mnóstwem frajdy z jazdy. Podzia┼é momentu obrotowego mi─Ödzy osiami jest regulowany p┼éynnie zale┼╝nie od warunków jazdy, a jego zakres si─Öga od konfiguracji ca┼ékowicie przednionap─Ödowej do 50:50.

 

Za aktywny transfer momentu obrotowego do tylnych kó┼é odpowiada zamontowane przy tylnej osi elektromechanicznie sterowane sprz─Ög┼éo wielotarczowe. Dystrybucja si┼éy nap─Ödowej zale┼╝y nie tylko od pr─Ödko┼Ťci jazdy, przyspieszenia wzd┼éu┼╝nego i poprzecznego oraz k─ůta skr─Ötu kó┼é, ale tak┼╝e od ró┼╝nicy w pr─Ödko┼Ťci obrotowej poszczególnych kó┼é, wybranego prze┼éo┼╝eniai pozycji peda┼éu gazu.

 

G┼éówna przewaga sterowania elektromechanicznego nad elektrohydraulicznym wi─ů┼╝e si─Ö z wi─Öksz─ů dynamik─ů jazdy – przede wszystkim z uwagi na znacznie szybsz─ů reakcj─Ö i niezale┼╝ne od pr─Ödko┼Ťci ┼Ťciskanie tarcz w ca┼éym zakresie ich regulacji.

 

Tak d┼éugo, jak d┼éugo aktywny pozostaje system kontroli stabilno┼Ťci ESP®, uk┼éad 4MATIC pozostaje w trybie Comfort. Je┼Ťli kierowca uruchomi tryb ESP® SPORT Handling lub ESP® OFF, nap─Öd prze┼é─ůczy si─Ö na tryb Sport – by zapewni─ç jeszcze zwinniejsze prowadzenie i jeszcze wy┼╝sze limity stabilno┼Ťci.

 

Pi─Ö─ç programów jazdy: szeroka rozpi─Öto┼Ť─ç charakterystyki samochodu

 

Pi─Ö─ç programów jazdy AMG DYNAMIC SELECT – Slippery, Comfort, Sport, Sport+ oraz Individual – zapewnia szeroki zakres charakterystyki samochodu, od komfortowego a┼╝ po zdecydowanie dynamiczny. Ka┼╝dy z trybów zmienia szereg parametrów, takich jak reakcja silnika czy przyk┼éadni.

 

Nowy program jazdy Slippery zosta┼é zoptymalizowany pod k─ůtem jazdy po ┼Ťliskiej nawierzchni i zapewnienia maksymalnej stabilno┼Ťci; wyró┼╝nia si─Ö ograniczon─ů moc─ů silnika i sp┼éaszczon─ů krzyw─ů momentu obrotowego, a tak┼╝e „spokojniejsz─ů” strategi─ů zmiany biegów – z wcze┼Ťniejszym za┼é─ůczaniem kolejnych prze┼éo┼╝e┼ä – oraz aktywacj─ů funkcji ECO start/stop.

 

Program Comfort koncentruje si─Ö na komfortowej, oszcz─Ödnej je┼║dzie,np. dzi─Öki zmianie biegów przy ni┼╝szych obrotach oraz aktywacji funkcji ECO start/stop. Zawieszenie i uk┼éad kierowniczy maj─ů wówczas najbardziej komfortowe nastawy.

 

Tryby Sport oraz Sport+, ze sportow─ů konfiguracj─ů silnika i skrzyni, k┼éad─ů nacisk na zwinno┼Ť─ç prowadzenia i przyjemno┼Ť─ç z jazdy. D┼║wi─Ök turbodo┼éadowanej jednostki staje si─Ö bardziej wyrazisty, a funkcja ECO start/stop zostaje „u┼Ťpiona”. Szczególnie emocjonuj─ůcy jest program Sport+,z podwójnym wysprz─Ögleniem przy redukcji i cz─Ö┼Ťciowym od┼é─ůczaniem cylindrów poprzez krótkie, precyzyjnie dobrane opó┼║nienie zap┼éonu i wtrysku przy pe┼énym obci─ů┼╝eniu.

 

Program Individual umo┼╝liwia dobranie i zachowanie odmiennych ustawie┼ä poszczególnych podzespo┼éów, tak aby dopasowa─ç charakterystyk─Ö samochodu do w┼éasnych preferencji. Ponadto kierowca ma do wyboru dwa tryby dzia┼éania funkcji „┼╝eglowania”: ograniczone (Reduced) oraz umiarkowane (Moderate).

 

AMG DYNAMICS: wi─Öcej zwinno┼Ťci, wi─Öksza stabilno┼Ť─ç

 

Jako nowo┼Ť─ç w ramach systemu trybów jazdy AMG DYNAMIC SELECT, nowy A 35 4MATIC oferuje AMG DYNAMICS – czyli uk┼éad dynamicznej kontroli stabilno┼Ťci, poszerzaj─ůcy funkcje uk┼éadu ESP® o interwencje wspomagaj─ůce sportowy styl jazdy. Podczas dynamicznego pokonywania zakr─Ötów niewyczuwalne przyhamowanie tylnego ko┼éa po wewn─Ötrznej stronie ┼éuku wywo┼éuje okre┼Ťlone odchylenie (ruch wokó┼é pionowej osi samochodu)i zacie┼Ťnienie toru jazdy. Efekt: spontaniczne, precyzyjne prowadzenie.

 

AMG DYNAMICS ma dwa tryby pracy: Basic oraz Advanced. Odpowiedni symbol aktualnego trybu wraz z jego nazw─ů prezentowany jest w menu programów jazdy na wy┼Ťwietlaczu multimediów.

 

Tryb Basic jest przypisany do programów Slippery i Comfort. A 35 4MATIC wyró┼╝nia si─Ö wówczas wyj─ůtkowo stabiln─ů charakterystyk─ů prowadzenia z wysokim poziomem redukcji odchyle┼ä od toru jazdy.


W programach Sport oraz Sport+ aktywny jest tryb Advanced. Samochód pozostaje neutralny i zbalansowany, ale ni┼╝szy stopie┼ä t┼éumienia odchylenia, mniejszy próg k─ůta skr─Ötu kó┼é oraz zwi─Ökszona zwinno┼Ť─ç wspieraj─ů kierowc─Ö podczas dynamicznych manewrów,np. pokonywania w─ůskich, kr─Ötych dróg.
Poziom działania systemu AMG DYNAMICS można samodzielnie ustawićw programie Individual.

 

Zawieszenie AMG RIDE CONTROL ze specjalnymi elementami

 

Konstrukcja zawieszenia AMG RIDE CONTROL bazuje na architekturze podwozia nowego Mercedesa Klasy A, zapewniaj─ůcej du┼╝a stabilno┼Ť─ç podczas jazdy na wprost oraz pewne prowadzenie w zakr─Ötach. Dynamika wzd┼éu┼╝na i poprzeczna s─ů tu doskonale skoordynowane.

 

Z przodu zastosowano kolumny McPhersona z dolnym wahaczem, kolumn─ů resoruj─ůc─ů i dr─ů┼╝kiem poprzecznym. Specjalna geometria osi ogranicza wp┼éyw nap─Ödu na uk┼éad kierowniczy, zapewniaj─ůc wysoki komfort i zwinne prowadzenie. Nowe aluminiowe wahacze pozwalaj─ů zmniejszy─ç mas─Ö nieresorowan─ů, co przek┼éada si─Ö na subtelniejsze reakcje spr─Ö┼╝yn. Specjalne przednie zwrotnice AMG cechuje radialne mocowanie zacisku – to rozwi─ůzanie zaczerpni─Öte ze ┼Ťwiata motorsportu.

 

Czterodr─ů┼╝kowa o┼Ť tylna jest sztywno po┼é─ůczona z nadwoziem za pomoc─ů ramy pomocniczej. Przy ka┼╝dym kole stosowane s─ů trzy wahacze poprzeczne i jeden prowadz─ůcy, piasta oraz ┼éo┼╝ysko – elementy pochodz─ůce ze sprawdzonego A 45 4MATIC. Taka budowa zapewnia maksymaln─ů stabilno┼Ť─ç i zwinno┼Ť─ç.

 

Adaptacyjne t┼éumienie (ADS – Adaptive Damping System) z trzema trybami pracy

 

Opcjonalny system adaptacyjnego t┼éumienia (ADS) pozwala kierowcy na wybór spo┼Ťród trzech ró┼╝nych trybów pracy zawieszenia. Ich zakres si─Öga od konfiguracji zorientowanej na komfort a┼╝ do sportowej. System dzia┼éa w pe┼éni automatycznie, dostosowuj─ůc si┼é─Ö t┼éumienia ka┼╝dego z kó┼é do sytuacji na drodze oraz warunków jazdy. Wszystko odbywa si─Ö w ci─ůgu milisekundi ca┼ékowicie p┼éynnie, w ramach szerokiej rozpi─Öto┼Ťci charakterystyki t┼éumienia. Efekt: wzrasta zarówno komfort jazdy, jak i zwinno┼Ť─ç prowadzenia.

 

Wytrzymały, wysokowydajny układ hamulcowy

 

Wysokowydajny uk┼éad hamulcowy wyró┼╝nia si─Ö odporno┼Ťci─ů na przegrzaniei zapewnia krótkie drogi hamowania. Jego parametry odpowiadaj─ů sprawdzonym podzespo┼éom stosowanym w modelu A 45 4MATIC. Przedni─ů o┼Ť zaopatrzono w nowe czterot┼éoczkowe sta┼ée zaciski typu monoblok oraz 350-milimetrowe tarcze, a tyln─ů – w jednot┼éoczkowe zaciski przesuwne oraz tarcze o ┼Ťrednicy 330 mm. Aby lepiej odprowadza─ç ciep┼éo i zapobiega─ç spadkom skuteczno┼Ťci przy wielokrotnych hamowaniach – nawetw ekstremalnych warunkach eksploatacji, tarcze s─ů wentylowane wewn─Ötrznie i perforowane. Lakierowane na srebrny kolor zaciski wyró┼╝nia czarny napis „AMG”.

 

Uk┼éad kierowniczy z przek┼éadni─ů o zmiennym prze┼éo┼╝eniu

 

Progresywny, elektromechaniczny uk┼éad kierowniczy A 35 4MATIC z przek┼éadni─ů o zmiennym prze┼éo┼╝eniu wspiera kierowc─Ö w sportowym stylu jazdy. Ma dwie charakterystyki dzia┼éania: zale┼╝nie od wybranego programu jazdy wyró┼╝nia si─Ö bezpo┼Ťrednimi reakcjami i wi─Ökszym oporem lub pracuje l┼╝ej, w sposób bardziej zrelaksowany. Sztywne mocowanie na zintegrowanym wsporniku zapewnia jeszcze lepsze po┼é─ůczenie uk┼éadu kierowniczegoz nadwoziem, a tym samym dodatkowo zwi─Öksza precyzj─Ö prowadzenia.

 

Uk┼éad wydechowy AMG z aktywn─ů klap─ů pozwala na modulacj─Ö d┼║wi─Öku

 

Standardowe wyposa┼╝enie A 35 4MATIC obejmuje uk┼éad wydechowyz automatycznie sterowan─ů klap─ů. Jego brzmienie ró┼╝ni si─Ö zale┼╝nie od wybranego programu – mo┼╝e by─ç dyskretne, zrównowa┼╝one, lub mocnei dosadne.

 

Design: wyra┼║nie inspirowany motorsportem

 

Wyrazisty design nadwozia uzupe┼énia j─Özyk projektowania Klasy A o elementy charakterystyczne dla maszyn AMG. Z przodu A 35 4MATIC wyró┼╝niaj─ů: os┼éona ch┼éodnicy przedzielona podwójnym ostrzem, przedni zderzak z linii AMG, z prowadnicami powietrza i dolnym spojlerem, oraz poprzeczki bocznych wlotów powietrza z wyko┼äczeniem w kolorze srebrnego chromu.Z profilu uwag─Ö zwracaj─ů zoptymalizowane pod k─ůtem aerodynamiki 18-calowe obr─Öcze z lekkich stopów z podwójnymi ramionami oraz panele progowe z linii AMG. Ty┼é jest zdominowany przez zderzak z now─ů nak┼éadk─ůw kszta┼écie dyfuzora, subtelny spojler dachowy oraz dwie okr─ůg┼ée ko┼äcówki uk┼éadu wydechowego.

 

Wn─Ötrze: sportowy klimat i system multimedialny MBUX

 

Kabina A 35 4MATIC wpisuje si─Ö w logik─Ö osi─ůgów Mercedes-AMG – fotele pokrywa tu mieszanka syntetycznej skóry ARTICO i mikrofibry DINAMICA,a jej czarny odcie┼ä prze┼éamuj─ů czerwone przeszycia i pasy bezpiecze┼ästwaw tym samym kolorze. Na ┼╝yczenie dost─Öpna jest te┼╝ syntetyczna tapicerka skórzana ARTICO w dwóch odcieniach: czarnym i szarym digital.W koncepcj─Ö kolorystyczn─ů wn─Ötrza wpisuje si─Ö czerwona lamówka na elementach ozdobnych wyko┼äczonych mikrofibr─ů DINAMICA oraz dysze nawiewów z czerwonymi pier┼Ťcieniami.

 

Po┼é─ůczenie sportowego designu i wyrafinowanych detali uzupe┼énia ekran systemu multimedialnego MBUX z jego innowacyjn─ů koncepcj─ů obs┼éugi oraz wy┼Ťwietlania informacji. Tak┼╝e w A 35 4MATIC zast─Öpuje on stosowane wcze┼Ťniej systemy COMAND, tworz─ůc jeszcze ┼Ťci┼Ťlejsze po┼é─ůczenie samochodu z kierowc─ů oraz pasa┼╝erami. Przejrzyst─ů struktur─Ö menui wyraziste, trójwymiarowe grafiki o wysokiej rozdzielczo┼Ťci ┼é─ůcz─ů si─Ö tuz atrakcyjnie zaprojektowanym interfejsem. Dwa wy┼Ťwietlacze zamontowane pod wspóln─ů tafl─ů szk┼éa tworz─ů panoramiczny kokpit, który jako g┼éówny element kokpitu podkre┼Ťla jego horyzontaln─ů orientacj─Ö.

 

W pe┼éni cyfrowy panel wska┼║ników z trzema „skórkami” AMG

 

Kierowca mo┼╝e wybiera─ç spo┼Ťród trzech wersji graficznych zestawu wska┼║ników AMG. Szczególnie atrakcyjnie prezentuje si─Ö tryb Supersport,z okr─ůg┼éym obrotomierzem i dodatkowymi informacjami wy┼Ťwietlanymi w postaci pasków po bokach. Trójwymiarowy widok sprawia, ┼╝e poszczególne elementy zdaj─ů si─Ö si─Öga─ç a┼╝ po sztuczny horyzont. Poprzez menu AMG kierowca mo┼╝e wywo┼éywa─ç specjalne zestawy parametrów, takie jak Warm-up, Set-up, G-Force czy dane dotycz─ůce silnika.

 

Dotykowy ekran multimediów i nowa konsola ┼Ťrodkowa

 

Tak┼╝e dotykowy ekran multimediów podkre┼Ťla dynamiczny charakter A 35 4MATIC – oferuje specjalne widoki AMG, takie jak wizualizacja programów jazdy, aplikacja AMG TRACK PACE czy podgl─ůd danych telemetrycznych. Konsola ┼Ťrodkowa AMG z wyko┼äczeniem inspirowanym lakierem fortepianowym, standardowo wyposa┼╝ona w panel dotykowy, ma dodatkowe przyciski do obs┼éugi funkcji ESP®, trybu r─Öcznej zmiany biegów oraz adaptacyjnego t┼éumienia (ADS). W po┼é─ůczeniu z opcjonalnym pakietem skórzanym wyró┼╝nia j─ů srebrne, chromowane obramowanie.

 

Nowa generacja kierownic AMG z panelami dotykowymi

 

Nowa generacja kierownic AMG niezmiennie zapewnia doskona┼ée po┼é─ůczenie kierowcy z maszyn─ů. Sp┼éaszczony u do┼éu wieniec, perforowana skóraw obszarze chwytu i czerwone przeszycia – ergonomia ┼é─ůczy si─Ö tuz atrakcyjnym wygl─ůdem i przyjemnymi w dotyku materia┼éami. Galwanizowane manetki zmiany biegów wspieraj─ů kierowcy w jeszcze bardziej sportowym stylu jazdy.

 

Nowo┼Ťci─ů s─ů wbudowane panele dotykowe (Touch Control), pozwalaj─ůce na intuicyjn─ů obs┼éug─Ö zestawu wska┼║ników i systemu multimedialnego poprzez przesuwanie po nich opuszkiem palca. Instrumenty na lewym ramieniu kierownicy s┼éu┼╝─ů do obs┼éugi uk┼éadu aktywnej kontroli odleg┼éo┼Ťci DISTRONICi tempomatu, a po prawej – do aktywacji sterowania g┼éosowego oraz zmiany ustawie┼ä funkcji telefonu i audio.

 

Opcjonalnie kierownic─Ö mo┼╝na wyposa┼╝y─ç w dodatkowe, innowacyjne elementy, takie jak umieszczony pod prawym ramieniem okr─ůg┼éy kontroler ze zintegrowanym wy┼Ťwietlaczem oraz dwa zlokalizowane pod lewym ramieniem pionowe prze┼é─ůczniki z ekranami. Kontroler pozwala bezpo┼Ťrednio zmienia─ç programy jazdy AMG, a nazwa wybranego ustawienia pojawia si─Ö na zintegrowanym kolorowym wy┼Ťwietlaczu LCD. Z kolei prze┼é─ůczniki z lewej strony mo┼╝na indywidualnie konfigurowa─ç, przypisuj─ůc im wybrane funkcje pojazdu – kierowca mo┼╝e aktywowa─ç je za dotkni─Öciem palca, bez odrywania r─ůk od kierownicy.

 

AMG TRACK PACE: rejestrator danych przeznaczony do wykorzystywania na torze

 

Opcjonalnie nowy A 35 4MATIC oferuje AMG TRACK PACE. To aplikacja systemu MBUX, która niczym wirtualny in┼╝ynier wy┼Ťcigowy stale rejestruje ponad 80 parametrów pojazdu (np. pr─Ödko┼Ť─ç, przyspieszenie) podczas jazdy na zamkni─Ötych torach wy┼Ťcigowych. Prócz tego podaje czasy okr─ů┼╝enii przejazdów sektorów oraz ró┼╝nice wzgl─Ödem czasu odniesienia. Poniewa┼╝ okre┼Ťlone elementy interfejsu maj─ů kolor zielony b─ůd┼║ czerwony, kierowca mo┼╝e k─ůtem oka, bez potrzeby odczytywania szczegó┼éowych wyników, sprawdzi─ç, czy zanotowa┼é lepszy, czy gorszy czas. Po sesji jazdy torowej mo┼╝e przeanalizowa─ç swoje osi─ůgni─Öcia i na tej podstawie doskonali─ç swoj─ů technik─Ö jazdy.

 

Poza tym aplikacja mierzy i zapisuje warto┼Ťci przyspiesze┼ä i opó┼║nie┼ä(np. 0-100 km/h, 1/4 mili, 100-0 km/h). Dzi─Öki wykorzystaniu nowego, precyzyjnego algorytmu okre┼Ťlania po┼éo┼╝enia pojazdu AMG TRACK PACE wykrywa nawet, kiedy tor jazdy jest omijany lub skracany. W tym celu bierze pod uwag─Ö dane GPS oraz informacje z czujników pojazdu (przyspieszenie, ┼╝yroskop, k─ůt skr─Ötu, pr─Ödko┼Ťci kó┼é).

 

Dane z aplikacji pojawiaj─ů si─Ö na ekranie multimediów, panelu wska┼║ników oraz na opcjonalnym wy┼Ťwietlaczu przeziernym. W bazie zapisane s─ů przebiegi znanych torów wy┼Ťcigowych, np. Nürburgringu czy Spa-Francorchamps. Co wi─Öcej, kierowca mo┼╝e wgrywa─ç do aplikacji w┼éasne obiekty. Widok mapy mo┼╝na prze┼é─ůcza─ç z trybu 2D do 3D, a baz─Ö aktualizowa─ç online.

 

Funkcja rozszerzonej rzeczywisto┼Ťci MBUX pozwala te┼╝ wy┼Ťwietla─ç idealny tor jazdy na zapisanym w pami─Öci obiekcie (na ekranie multimediów lub opcjonalnym wy┼Ťwietlaczu head-up). W rezultacie kierowca mo┼╝e „podkr─Öca─ç” swoje czasy okr─ů┼╝e┼ä, korzystaj─ůc ze wsparcia wirtualnego instruktora.

 

Światowa premiera i rynkowy debiut

 

Nowy Mercedes-AMG A 35 4MATIC b─Ödzie ┼Ťwi─Ötowa┼é swoj─ů ┼Ťwiatow─ů premier─Ö podczas tegorocznego salonu samochodowego w Pary┼╝u (od 2 pa┼║dziernika 2018 r.), a jego sprzeda┼╝ ruszy jeszcze w pa┼║dzierniku br.W salonach Mercedesa w Europie Zachodniej model pojawi si─Ö w styczniu 2019 r.

 

┼╣ród┼éo: MERCEDES-BENZ MEDIA

Silnik: 1991 cm3
Rodzaj paliwa/nap─Öd: Benzyna
Moc: 306 KM
Automatyczna skrzynia bieg├│w
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 4.7 sek.
Rodzaj napędu: Napęd na cztery koła
Pojemno┼Ť─ç baga┼╝nika: 370
Średnie spalanie: 8.7 l/100 km
Zobacz r├│wnie┼╝
Popro┼Ť o indywidualn─ů ofert─Ö
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ci─ůgu kilku minut!
AutoStore Mercedes Klasa A hatchback - 01 - leasing, kredyt lub najem

Mercedes-Benz

A 35 AMG 4MATIC
1620 zł
netto/mc
1991 cm3
306 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
81080 zł
Warto┼Ť─ç wykupu netto
18000 zł
Kliknij i sprawd┼║ dost─Öpno┼Ť─ç
Wysy┼éaj─ůc wype┼éniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzib─ů w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w S─ůdzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydzia┼é Gospodarczy Krajowego Rejestru S─ůdowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach zwi─ůzanych z ochron─ů danych osobowych mo┼╝na skontaktowa─ç si─Ö z nami za po┼Ťrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powy┼╝ej adresem siedziby spó┼éki. Szczegó┼éowe informacje dotycz─ůce danych osobowych znajduj─ů si─Ö tutaj: Polityka Prywatno┼Ťci.
Wyra┼╝am zgod─Ö na otrzymywanie w przysz┼éo┼Ťci od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drog─ů: po┼é─ůcze┼ä telefonicznych, SMS, email.