Nowa oferta

Mercedes-BenzA 250 e Limuzyna

1332 cm3
160 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
63963
Wartość wykupu netto
Twoja rata  miesięczna netto
1279
Wartość katalogowa 174 830 zł
Dowiedz się więcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne (Pakiet lusterek)
  • Lakier MANUFAKTUR – szarość gór magno
  • Lusterka fotochromatyczne (Pakiet lusterek)
  • Obręcze kół ze stopów metali lekkich, 17”
  • Ochrona podczas transportu
  • Tapicerka skórzana ARTICO / materiałowa Bertrix – niebieska/czarna

Nadwozie

  • Filtr cząstek stałych
  • Ochrona pieszych
  • Opony letnie

 

Wnętrze

  • Dywaniki welurowe
  • Klimatyzacja automatyczna THERMATIC
  • Komfortowe fotele przednie
  • Manetki przy kierownicy
  • Oświetlenie lusterka w przesłonach słonecznych
  • Pakiet komfortowych siedzeń
  • Podsufitka materiałowa – czarna
  • Pre-entry climate control
  • Siatka bagażowa w oparciach foteli przednich
  • Składane oparcie tylnej kanapy
  • Wycieraczka przedniej szyby sterowana czujnikiem deszczu

 

Dodatki

  • 8G-DCT
  • Acoustic Vehicle Indication
  • Aktywny asystent utrzymania pasa jazdy
  • Alarm antywłamaniowy
  • Antena GPS
  • Asystent limitu prędkości
  • CPA - system zapobiegający kolizjom
  • DYNAMIC SELECT
  • Fotel pasażera z rozpoznawaniem wagi
  • Funkcje MBUX
  • Gaśnica
  • Gniazdo ładowania
  • Linia Style
  • MBconnect z funkcjami dla pojazdów elektrycznych
  • Moduł komunikacyjny dla usług Mercedes me
  • Pakiet wizualny i oświetleniowy
  • Poduszka kolanowa
  • Podwójny uchwyt na napoje
  • Przygotowanie do instalacji radia cyfrowego DAB
  • Przygotowanie do Live Traffic Information
  • Radio cyfrowe
  • Reflektory w technologii LED, statyczne
  • System alarmowego połączenia „Emergency call”
  • System ładowania prądem zmiennym (AC, moc do 3.7 kW)
  • System monitorowania ciśnienia w oponach
  • System monitorowania wnętrza samochodu
  • System multimedialny MBUX
  • Tempomat
  • Touchpad
  • Wielofunkcyjna kierownica wykończona skórą
  • Wyświetlanie statusu dla tylnych pasów bezpieczeństwa w zestawie wskaźników
  • Zawieszenie komfortowe
  • Zawieszenie tylnej osi TORSION BEAM

EQ Power po raz pierwszy również w Klasach A i B


Hybrydowy napęd plug-in to ważny kamień milowy na drodze do bezemisyjnej jazdy. Mercedes-Benz Cars kontynuuje rozwój swoich hybryd plug-in pod szyldem EQ Power. Swoją premierę świętują właśnie kompaktowe modele producenta zasilane trzecią generacją hybrydowego układu plug-in: A 250 e, A 250 e Limuzyna oraz B 250 e (zużycie paliwa w cyklu łączonym 1,4-1,6 l/100 km, emisja CO2 w cyklu łączonym 32-36 g/km, zużycie energii elektrycznej w cyklu łączonym 14,7-15,4 kWh/100 km). Nowe odmiany trafią do salonów jeszcze w tym roku. Seria EQ Power w gamie Klas A i B podkreśla skalę ofensywy hybryd plug-in Mercedesa: do 2020 r. producent zamierza rozszerzyć ofertę takich aut do ponad 20 wariantów.

 

W nowych kompaktowych hybrydach plug-in z gwiazdą najważniejsze są (elektryczna) przyjemność prowadzenia oraz przydatność na co dzień. Ilustrują to najważniejsze cechy tych pojazdów:

  • Zasięg w trybie elektrycznym: 70-75 km
  • Moc jednostki elektrycznej: 75 kW (102 KM)
  • Moc systemowa: 160 kW (218 KM)
  • Systemowy moment obrotowy: 450 Nm
  • Maksymalna prędkość: 140 km/h (w trybie elektrycznym) / 235 km/h (ogółem; Klasa A Limuzyna)
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,6 s (Klasa A hatchback)
  • Prawie żadnych ograniczeń w zakresie przestrzeni ładunkowej


Samochody z rodziny kompaktowych Mercedesów mają silniki zamontowane poprzecznie. Dla przekładni dwusprzęgłowej 8F-DCT, która technicznie bazuje na skrzyni stosowanej w pojazdach z jednostką montowaną wzdłużnie, opracowano kompaktowy moduł hybrydowy, składający się z maszyny synchronicznej z magnesami trwałymi w wirniku. Stojan jest trwale zintegrowany z obudową modułu trakcyjnego, a mokre sprzęgło o niskiej stratności zostało wbudowane w wirnik maszyny elektrycznej. Chłodzenie stojana i wirnika na żądanie pozwala na bezproblemowe wykorzystanie szczytowej i ciągłej mocy silnika elektrycznego.

 

Po raz pierwszy w samochodzie Mercedes-Benz jednostka spalinowa jest uruchamiana przez motor elektryczny – kompaktowe hybrydy nie mają osobnego rozrusznika 12 V.

 

Wysoka moc systemowa zapewnia dużą przyjemność z jazdy

 

Silnik elektryczny osiąga 75 kW (102 KM). W połączeniu z 4-cylindrową jednostką o pojemności 1,33 litra daje to moc systemową 160 kW (218 KM) i systemowy moment obrotowy 450 Nm. Dzięki zastosowaniu motoru elektrycznego A 250 e i B 250 e odznaczają się natychmiastową reakcjąna wciśnięcie pedału gazu i zapewniają imponujące osiągi: na przykład wariant A 250 e przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,6 s, a jego maksymalna prędkość wynosi 235 km/h (dodatkowe dane znajdują się w dalszej części dokumentu).

 

Do magazynowania energii elektrycznej służy wysokonapięciowy akumulator litowo-jonowy o łącznej pojemności ok. 15,6 kWh. Można go ładować z zewnętrznego źródła prądu, prądem zmiennym lub stałym. Oznacza to,że kompaktowe hybrydy plug-in mogą zostać naładowane ze ściennej ładowarki (wallboxa) o mocy 7,4 kW prądem zmiennym (AC) w ciągu 1 h 45 min (od 10 do 100% stanu naładowania baterii). W przypadku ładowania prądem stałym (DC) akumulator można „zatankować” od 10 do 80% w około 25 minut. Gniazdo ładowania znajduje się na tylnym prawym błotniku.

 

Akumulatory dostarcza należąca w całości do koncernu Daimler spółka zależna Deutsche ACCUMOTIVE. Wysokonapięciowy akumulator jest chłodzony cieczą i waży ok. 150 kg.

 

Pomysłowe upakowanie

 

Innowacyjny układ wydechowy pozwolił na sprytne upakowanie elementów pod podwoziem: zamiast sięgać do końca pojazdu, wydech kończy się wylotem umieszczonym centralnie pod podłogą, z tylnym tłumikiem zlokalizowanym w tunelu przekładni. Zintegrowanie zbiornika paliwa w przestrzeni montażowej tylnej osi tworzy pod tylnymi siedzeniami przestrzeń dla akumulatora wysokiego napięcia. W rezultacie pojemność bagażnika A 250 e i B 250 e jest tylko minimalnie mniejsza niż w bliźniaczych odmianach z napędem całkowicie spalinowym.

 

Ponieważ kompaktowe modele korzystają z hybrydowego napędu plug-in trzeciej generacji, dysponują wszystkimi jego funkcjami, w tym inteligentną strategią działania na bazie trasy przejazdu. Uwzględnia ona czynniki takie jak dane nawigacyjne, ograniczenia prędkości oraz przebieg drogi. Strategia bierze pod uwagę całą zaplanowaną trasę i dla najbardziej odpowiednich odcinków trasy za każdym razem priorytetowo traktuje elektryczny tryb jazdy.

 

Wraz z wprowadzeniem systemu multimedialnego MBUX (Mercedes-Benz User Experience) poprzednie tryby działania napędu plug-in we wszystkich modelach EQ Power zostały przekształcone w programy jazdy. Oznacza to, że w każdej hybrydzie plug-in Mercedes-Benz dostępne są nowe programy: Electric (z ang. elektryczny) i Battery Level (z ang. poziom naładowania akumulatora). Tak też jest w Klasach A i B. W programie Electric można uzyskać maksymalną efektywność „na prądzie”. Silnik spalinowy włącza się wówczas tylko wtedy, gdy kierowca wciśnie pedał gazu aż do podłogi (tzw. kickdown), a za pomocą łopatek przy kierownicy można regulować siłę rekuperacji (pięć poziomów do wyboru: D AUTO, D+, D, D- i D--).

 

Dostępne są również tryby Comfort, ECO i Sport. Zależnie od wymogów kierowca może więc priorytetowo traktować jazdę elektryczną, kłaść nacisk na dynamikę jazdy w trybie jazdy mieszanej lub dawać pierwszeństwo trybowi silnika spalinowego, na przykład w celu zaoszczędzenia zasięgu elektrycznego.

 

Kluczową funkcją komfortu jest wstępna klimatyzacja, działająca przed uruchomieniem pojazdu – A 250 e i B 250 e mają bowiem elektryczną sprężarkę klimatyzacji. Funkcję można aktywować także za pomocą smartfona. Co więcej, kompaktowe modele hybrydowe wyróżniają się dużym uciągiem – maksymalna masa przyczepy z hamulcem wynosi 1600 kg.

 

Mercedes me Charge pomaga w ładowaniu na trasie

 

Poza korzystaniem z domowego źródła prądu (np. wallboxa Mercedes-Benz) dostępne jest również wygodne, nieskomplikowane ładowanie podczas podróży – stacje można wygodnie wyszukiwać poprzez system informacyjno-rozrywkowy MBUX (Mercedes-Benz User Experience).Rozpoznaje on naturalne komendy głosowe, pozwalając na łatwe rozpoczęcie wyszukiwania – wystarczy powiedzieć „Hej Mercedes, znajdź stacje ładowania w pobliżu”.

 

Za pośrednictwem Mercedes me Charge kierowcy hybrydowych modeli plug-in mogą opcjonalnie uzyskać dostęp do jednej z największych na świecie sieci ładowania, która w samej Europie liczy ponad 300 różnych operatorów (gminy, parkingi, autostrady, centra handlowe itp.). Dzięki fabrycznej nawigacji użytkownicy samochodów Mercedes-Benz mogą znaleźć te stacje z łatwością i wygodnie korzystać z nich za pomocą karty Mercedes me Charge, aplikacji Mercedes me lub bezpośrednio z samochodu. Nie są do tego potrzebne żadne osobne umowy: pomijając proste uwierzytelnienie, regulowanie rachunku bazuje na zintegrowanej funkcji płatności z prostym fakturowaniem – wystarczy jednorazowa rejestracja. Każde ładowanie jest automatycznie zapisywane i wyraźnie wyszczególnione na comiesięcznym rachunku.

 

Strategia hybryd plug-in Mercedes-Benz

 

Hybrydy plug-in oferują klientom to, co najlepsze z obu światów: w mieście działają w trybie całkowicie elektrycznym, podczas gdy na długich trasach korzystają z możliwości silnika spalinowego. W rezultacie sprawiają, że wzrasta ogólna efektywność pojazdu – po pierwsze mogą odzyskiwać energię podczas hamowania, a po drugie pozwalają na pracę silnika spalinowego w korzystnych zakresach roboczych. Przy okazji modele EQ Power zapewniają bardzo dobre osiągi. Za nazwą „EQ Power+” stoi wysokowydajna technika hybrydowa, którą Mercedes-AMG z powodzeniem stosuje jużw Formule 1 i którą w przyszłości będzie wdrażać w samochodach produkowanych seryjnie.

 

Do końca 2019 r. Mercedes-Benz będzie miał w swojej ofercie ponad 10 hybryd plug-in – od modeli kompaktowych po flagową Klasę S. Celem na 2020 rok jest zaoferowanie klientom ponad 20 takich wariantów.

 

W 2018 r. zaprezentowano nowe hybrydy plug-in Klas S, E i C o zasięgu w trybie elektrycznym do 50 km. W przypadku Klas C i E Mercedes-Benz jest jedynym producentem, który łączy silnik Diesla z techniką napędu plug-in, i w obu tych modelach oferuje taką konfigurację w wersjach nadwoziowych Limuzyna oraz Kombi. W blokach startowych czeka już zaktualizowany GLC w wersji EQ Power, również wyposażony w hybrydowy układ napędowy trzeciej generacji. Kolejny członkiem rodziny Mercedesów EQ Power z hybrydowym napędem plug-in będzie GLE, o zasięgu w trybie elektrycznym szacowanym na około 100 km – w imię jeszcze intensywniejszych „elektrycznych” wrażeń z jazdy.

 

Źródło: MERCEDES-BENZ MEDIA

Silnik: 1332 cm3
Rodzaj paliwa/napęd: Hybryda
Moc: 160 KM
Automatyczna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 6.7 sek.
Rodzaj napędu: przednia oś
Pojemność bagażnika: 345
Średnie spalanie: 0.9 l/100 km
Pojemność baterii w kWh: 10.6
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
AutoStore Mercedes Klasa A Limuzyna - 01 - leasing, kredyt lub najem

Mercedes-Benz

A 250 e Limuzyna
1279
netto/mc
1332 cm3
160 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
63963 zł
Wartość wykupu netto
14000 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem siedziby spółki. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się tutaj: Polityka Prywatności.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drogą: połączeń telefonicznych, SMS, email.