Nowa oferta
Mega Rabat -7%

BMWX5 xDrive25d

1995cm3
231 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Dostępny od rękiDostępny od ręki
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
117861
Wartość wykupu netto
Twoja rata  miesięczna netto
2152
Wartość katalogowa 346 401 zł
Dowiedz się więcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • 19" aluminiowe obręcze V-spoke 734
  • Adaptacyjne reflektory LED
  • Asystent świateł drogowych
  • Dostęp komfortowy
  • Lakier Szary Sophisto z brylantowym połyskiem
  • Listwy ozdobne drewno szlachetne antracytowo-brązowe
  • Obramowania BMW Individual satynowane aluminium
  • Ogrzewanie przednich foteli i podłokietników oraz kierownicy
  • Pakiet Business Class
  • Panel deski rozdzielczej pokryty skórą ekologiczną Sensatec
  • Podparcie lędzwiowe przód
  • Podsufitka M Anthracite
  • Polska instrukcja obsługi
  • Polska wersja językowa
  • Relingi dachowe aluminium satynowane
  • Rezygnacja z dotykowego kontrolera iDrive
  • Rezygnacja z emblematu modelu
  • Rolety przeciwsłoneczne dla tylnych szyb bocznych
  • Systemy asystujące kierowcy
  • Tapicerka Vernasca Coffee skórzana perforowana
  • Telefonia komfortowa
  • Zestaw głośnikowy HiFi
  • Asystent parkowania z kamerą cofania
  • Automatyczna skrzynia biegów
  • BMW Live Cockpit Professional z systemem nawigacyjnym
  • Dywaniki welurowe
  • Elektryczna regulacja foteli przednich z pamięcią ustawień fotela kierowcy
  • Kierownica sportowa, skórzana
  • Oświetlenie ambientowe
  • Pakiet Connected Professional
  • Połączenie alarmowe
  • Radio cyfrowe DAB+
  • Rozszerzony pakiet lusterek zewnętrznych
  • Sportowe fotele przednie
  • System alarmowy
  • System monitorowania ciśnienia opon
  • Śruby zabezpieczające
  • Teleserwis
  • Trójkąt ostrzegawczy / apteczka / gaśnica
  • Usługi ConnectedDrive
  • Zestaw naprawczy do opon

Kolejny moment kulminacyjny roku modeli BMW X. Po wprowadzeniu na rynek pierwszego BMW X2 (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,1 –4,5 l/100 km; emisja CO2wcyklu mieszanym: 138 –119 g/km) i nowego BMW X4 (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 9,2 –5,4 l/100 km; emisja CO2wcyklu mieszanym: 209 –142 g/km) na swój debiut czeka teraz nowa wersja prekursora modeli BMW X. Czwarta generacja BMW X5 (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 11,6 –6,0 l/100 km; emisja CO2wcyklu mieszanym: 264 –158 g/km; wartości tymczasowe*) zachwyca bogactwem innowacji i jeszcze intensywniej niż do tej pory manifestuje typowe dla samochodów SAV (Sports Activity Vehicle) połączenie wydajności w terenie z dynamiczną przyjemnością jazdy po szosie. Podobnie jak poprzednik, nowe BMW X5 jest produkowane w zakładach BMW w Spartanburgu w USA. Na światowym rynku pojawi się w listopadzie 2018 r.

 

Nowy silnik V8 w BMW X5 xDrive50i (niedostępny w Europie) i liczne, oferowane po raz pierwszy dla modelu BMW X systemy regulacji zawieszenia, takie jak zawieszenie pneumatyczne obu osi, zintegrowany aktywny układ kierowniczy i pakiet Offroad, zwiększają wszechstronność, dynamikę i komfort auta. Najważniejszymi elementami kompleksowo rozszerzonej oferty systemów wspomagających kierowcę są system asystujący kierowcy Professional oraz asystent parkowania Plus z asystentem cofania. Ponadto w nowym BMW X5 dostępny jest standardowy BMW Live Cockpit Professional, w którym system wskazań i obsługi jest jeszcze precyzyjniej ukierunkowany na indywidualne potrzeby kierowcy.

 

Nowa stylistyka demonstruje solidną prezencję i niezależność.

 

Rozstaw osi zwiększony w porównaniu z poprzednim modelem o42 mm do 2975 mm oraz większe wymiary zewnętrzne –długość zwiększona o36 mm do 4922 mm, szerokość o66 mm do 2004 mm, wysokość o19 mm do 1745 mm –pomagają nowemu BMW X5 w zaprezentowaniu imponującej sylwetki i stworzeniu przestronnego wnętrza dla pasażerów i bagażu. Zachowane zostają charakterystyczne proporcje samochodu typu SAV, nowością jest zredukowana stylistyka, która poprzez wyraziste powierzchnie i precyzyjne kontury podkreśla solidność, elegancję i niezależność modelu.

 

Najbardziej rzucającą się cechą przodu pojazdu jest duża, ujęta w jednoczęściową ramę atrapa chłodnicy BMW. Standardowo nowe BMW X5 jest wyposażone w reflektory diodowe. Opcjonalnie optymalizowana jest funkcja świateł drogowych.

 

Zboku precyzyjna, unosząca się w górę w obszarze tylnych drzwi linia podkreśla nowoczesny wygląd nowego BMW X5. Wyznacza muskularne barki karoserii i kończy się przy mocno zachodzących na boki lampach tylnych. Trójwymiarowa konstrukcja kloszy nadaje diodowym lampom tylnym techniczno-rzeźbiarską nutę.

 

Warianty modelowe xLine i M Sport charakteryzują niezależne cechy stylistyczne na zewnątrz i wewnątrz auta. Po raz pierwszy w BMW opcjonalne dostępne są obręcze kół ze stopów lekkich w rozmiarze do 22-cali. Bezpośrednio przed wprowadzeniem nowego BMW X5 na rynek dostępne będą także odpowiednie dla tego modelu opcje BMW Individual.

 

Klarowna aranżacja i ekskluzywna atmosfera wnętrza.

 

W nowym BMW X5 klarowna struktura deski rozdzielczej i konsoli środkowej podkreśla przestronność wnętrza. Podwyższona pozycja siedzenia, nowy zestaw wskaźników i monitor pokładowy oraz nowoczesna koncepcja wskazań i obsługi optymalizują kontrolę nad sytuacją na drodze. Zarówno z przodu, jak i z tyłu pasażerowie mogą cieszyć się dużą przestrzenią i ekskluzywną atmosferą. Do starannie wybranych materiałów wnętrza zaliczyć można nowy wariant skóry Vernasca, z której wykonana jest standardowa tapicerka. Innymi nowościami sprzyjającymi dobremu samopoczuciu na pokładzie są fotele wielofunkcyjne, uchwyt na napoje z funkcją podgrzewania i chłodzenia, szklany dach panoramiczny Sky Lounge, Dynamic Interior Light, Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System (przewidywana dostępność od 12/2018), system rozrywki z tyłu Professional z10,2-calowym wyświetlaczem dotykowym (przewidywana dostępność od 12/2018) oraz szklane aplikacje dla wybranych elementów obsługi.

 

Złożenie oparcia tylnej kanapy dzielonego w proporcjach 40:20:40 pozwala zwiększyć pojemność bagażnika z650do 1860 litrów. Opcjonalnie dostępny (od 12/2018) jest trzeci rząd siedzeń z dwoma dodatkowymi miejscami. Wygodny załadunek umożliwia w nowym BMW X5 dwuczęściowa pokrywa bagażnika. W połączeniu z opcjonalnym dostępem komfortowym oba te elementy można otwierać bądź zamykać automatycznie i bezdotykowo. Opcjonalne dwuosiowe zawieszenie pneumatyczne umożliwia opuszczenie krawędzi bagażnika. Osłonę przestrzeni bagażowej można schować elektrycznie w podłodze (przewidywana dostępność od 12/2018).

 

Nowy silnik V8 i model M Performance od początku sprzedaży.

 

Na początku sprzedaży nowego BMW X5 dostępny jest silnik V8 oraz trzy 6-cylindrowe silniki rzędowe. Są one oferowane w połączeniu ze zoptymalizowaną pod kątem wydajności i dynamiki przełączania biegów 8-stopniową skrzynią Steptronic i spełniają normę emisji spalin Euro 6d-TEMP. Nowa 8-cylindrowa jednostka napędowa BMW X5 xDrive50i (niedostępna w Europie; zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 11,6 l/100 km; emisja CO2wcyklu mieszanym: 264 g/km; wartości tymczasowe)* generuje moc maksymalną 340 kW / 462 KM i maksymalny moment obrotowy 650 Nm. W nowym BMW X5 xDrive40i (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 8,8 –8,5 l/100 km; emisja CO2wcyklu mieszanym: 200 –193 g/km; wartości tymczasowe) 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy osiąga moc 250 kW / 340 KM i maksymalny moment obrotowy 450 Nm.

 

Cztery turbosprężarki w6-cylindrowym rzędowym silniku wysokoprężnym nowego BMW X5 M50d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 7,2 –6,8 l/100 km; emisja CO2wcyklu mieszanym: 190 –179 g/km) wytwarzają moc 294 kW / 400 KM. Maksymalny moment obrotowy 760 Nm zapewnia modelowi BMW M Performance niesamowity impet. Kolejny 6-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny ma zastosowanie w BMW X5 xDrive30d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,8 –6,0 l/100 km; emisja CO2wcyklu mieszanym: 179 –158 g/km; wartości tymczasowe). Osiąga on moc 195 kW/265 KM i maksymalny moment obrotowy 620 Nm.

 

Idealny rozdział mocy dzięki BMW xDrive i regulowanej blokadzie mechanizmu różnicowego w przekładni głównej.

 

Za maksymalną trakcję, zwinność i stabilność jazdy w nowym BMW X5 odpowiada inteligentny napęd na cztery koła. Dostosowany do potrzeb rozdział momentu napędowego na przednie i tylne koła jest sterowany jeszcze wydajniej w najnowszej generacji układu BMW xDrive.

 

Ponadto nowy układ xDrive oferuje także w niezwykle dynamicznych sytuacjach większe przeniesienie mocy na tylne koła. W połączeniu z linią stylistyczną M Sport lub pakietem Offroad sportową charakterystykę pojazdu wspomaga regulowana blokada mechanizmu różnicowego w przekładni głównej. Ogranicza ona kompensację obrotów między kołem zewnętrznym i wewnętrznym, optymalizując w ten sposób przenoszenie siły przy różnych współczynnikach tarcia jezdni.

 

Nowe systemy regulacji zawieszenia zwiększają wydajność w terenie i komfort oraz sprzyjają sportowemu stylowi jazdy.

 

Dzięki licznym systemom regulacji zawieszenia udało się jeszcze bardziej zoptymalizować wydajność w terenie, komfort i sportowy charakter nowego BMW X5. SAV jest teraz standardowo wyposażony w układ dynamicznej kontroli amortyzatorów. Niezwykłą zwinność i dynamiczne właściwości jezdne umożliwia adaptacyjny układ jezdny M Professional z aktywną stabilizacją przechyłów bocznych i zastosowanym po raz pierwszy w modelu BMW X zintegrowanym aktywnym układem kierowniczym. Jeszcze lepszy komfort jazdy gwarantuje dwuosiowe zawieszenie pneumatyczne. Oferuje ono m.in. zmianę wysokości zawieszenia o maks. 80 mm za pomocą przycisku lub BMW Display Key. Ponadto po raz pierwszy dla modelu BMW X oferowany jest pakiet Offroad. Obejmuje on dodatkowy przycisk do wyboru czterech trybów jazdy. Pozwala on na aktywację idealnych ustawień wysokości pojazdu, układu xDrive, charakterystyki pedałów, sterownika skrzyni biegów oraz ingerencji układu dynamicznej kontroli stabilności DSC w celu dostosowania auta do jazdy po piasku, skałach, szutrze lub śniegu.

 

Dalsze innowacje na drodze do automatyzacji jazdy.

 

Wybór dostępnych dla nowego BMW X5 systemów wspomagających kierowcę jest bogatszy niż kiedykolwiek wcześniej. Oferta obejmuje m.in. aktywny regulator prędkości z funkcją Stop & Go, asystenta kierowania i pasa ruchu, ostrzeganie przy zmianie pasa ruchu i przed zjechaniem z pasa ruchu, asystenta zmiany pasa ruchu, asystenta pasa ruchu z ochroną przed kolizją boczną i asystentem omijania, ostrzeganie przed ruchem poprzecznym, ostrzeganie przed pierwszeństwem przejazdu i przed jazdą pod prąd. Asystent parkowania, oprócz kierowania, odpowiada teraz także za przyspieszanie i hamowanie. Inna nowość: asystent zatrzymania awaryjnego, który bezpiecznie zatrzymuje pojazd, gdy kierowca zasłabnie.

 

Kolejne postępy na drodze do automatyzacji jazdy uzyskano dzięki asystentowi cofania. Kieruje on samochodem podczas manewrów, przy których przejechany ostatnio do przodu odcinek drogi ma być pokonany w odwrotnym kierunku. W taki sposób kierowca może niezwykle komfortowo cofnąć BMW X5 nawet o50 m.

 

Nowy system wskazań i obsługi BMW Live Cockpit Professional w standardzie.

 

Optymalne skupienie –taki cel przyświeca nowej koncepcji wskazań i obsługi BMW Operating System 7.0, która po raz pierwszy została przedstawiona w najnowszej generacji BMW X5. Klarowny wyświetlacz i struktura oraz konfigurowalne i spersonalizowane wskazania zapewniają kierowcy właściwe informacje we właściwym czasie. W standardowej wersji jako BMW Live Cockpit Professional koncepcja obejmuje zestaw wskaźników i monitor pokładowy o przekątnej 12,3 cala, na których informacje są wyświetlane cyfrowo i wspójnej szacie graficznej. Do multimodalnej interakcji kierowca może używać przycisków na kierownicy, kontrolera iDrive, ekranu dotykowego oraz sterowania BMW za pomocą głosu i gestów. Ulepszony wyświetlacz BMW Head-Up oferuje powierzchnię projekcji zwiększoną do 7 × 3,5 cala, nowe treści oraz zoptymalizowaną prezentację graficzną.

 

Bezproblemowe połączenie pojazdu z urządzeniami cyfrowymi zapewnia osobisty asystent mobilności BMW Connected. Nowe BMW X5 jest ponadto pierwszym modelem marki, który dzięki BMW Digital Key może być otwierany i uruchamiany za pomocą smartfona.

 

Źródło: BMW MEDIA

Silnik: 1995cm3
Rodzaj paliwa/napęd: Diesel
Moc: 231 KM
Automatyczna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 7.5 sek.
Rodzaj napędu: Napęd na cztery koła
Pojemność bagażnika: 650 - 1870
Średnie spalanie: 10 l/100 km
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
BMW X5 - 01 - leasing, kredyt lub najem
Dostępny od rękiDostępny od ręki

BMW

X5 xDrive25d
2152
netto/mc
1995cm3
231 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
117861 zł
Wartość wykupu netto
26000 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem siedziby spółki. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się tutaj: Polityka Prywatności.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drogą: połączeń telefonicznych, SMS, email.