Komunikacja
Edycje i pakiety
Wyposażenie zewnętrzne
Wyposażenie wnętrza
Oświetlenie
Bezpieczeństwo i ochrona
Inne
Niezależnie od której strony spojrzeć, BMW X2 prezentuje się zawsze w najlepszej formie. Ma sylwetkę wytrenowanego atlety –i łączy przy tym solidność typową dla modeli BMW X z elegancko sportowym charakterem coupé. Widać to choćby w kanciastych nadkolach, charakterystycznych końcówkach rur wydechowych czy wydatnych progach, ale też w eleganckiej linii dachu, dynamicznej sylwetce i niskich szybach.
A przy tym BMW X2 zawsze pozostaje wierne sobie. To na wskroś oryginalny samochód, który pozytywnie wyróżnia się w tłumie. Nowością są oferowane po raz pierwszy modele M Sport X i M Sport. Dzięki nim BMW X2 może mieć jeszcze bardziej indywidualny charakter.
Uwagę zwracają przede wszystkim dwie cechy stylistyczne: atrapa chłodnicy BMW X2 wróciła do znanego już wcześniej trapezowego kształtu i jest szersza u dołu. Takie rozwiązanie występuje po raz pierwszy w nowoczesnym BMW. Z kolei dodatkowe logo BMW na słupkach C nawiązuje do lubianego detalu w klasycznych coupé BMW takich jak 2000 CS czy 3.0 CSL i dyskretnie wskazuje na sportowe geny BMW X2.
Silniki BMW TwinTurbo w tradycyjnie dynamiczny sposób przenoszą te cechy na drogę. Na początku oferowane będą trzy warianty: BMW X2 sDrive20i o mocy 141 kW (192 KM) (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,9 –5,5 l/100 km; emisja CO2wcyklu mieszanym: 134 –126 g/km) oraz model z silnikiem wysokoprężnym X2 xDrive20d o mocy 140 kW (190 KM) (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 4,8 –4,6 l/100 km; emisja CO2wcyklu mieszanym: 126 –121 g/km) iX2 xDrive25d o mocy 170 kW (231 KM) (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,3 –5,1 l/100 km; emisja CO2wcyklu mieszanym: 139 –133 g/km).
Obydwa modele z silnikiem wysokoprężnym wyposażone są standardowo w inteligentny napęd na cztery koła xDrive i8-stopniową skrzynię Steptronic. Model benzynowy ma sportową 7-biegową skrzynię Steptronic z dwoma sprzęgłami. W tych samochodach jazda będzie zawsze dostarczać niezwykłych wrażeń.
Na początku 2018 r. oferta modeli BMW X2 rozszerzona zostanie o dodatkowe modele: trzycylindrowe X2 sDrive18i oraz czterocylindrowe X2 xDrive20i, X2 sDrive18d iX2 xDrive18d. Zakres mocy silników benzynowych sięga od 103 kW (140 KM) wX2 sDrive18i (ze skrzynią manualną zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,3 –6,0 l/100 km, emisja CO2wcyklu mieszanym: 144 –138 g/km; z7-biegową skrzynią dwusprzęgłową Steptronic zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,2 –5,9 l/100 km, emisja CO2wcyklu mieszanym: 141 –135 g/km) do 141 kW (192 KM) wX2 xDrive20i (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,2 –6,1 l/100 km; emisja CO2wcyklu mieszanym: 142 –138 g/km). Modele wysokoprężne X2 sDrive18d (ze skrzynią manualną zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 4,6-4,5 l/100 km, emisja CO2wcyklu mieszanym: 121 –119 g/km; z8-stopniową skrzynią Steptronic zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 4,7–4,5 l/100 km, emisja CO2wcyklu mieszanym: 124 –118 g/km) oraz X2 xDrive18d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,2 –4,8 l/100 km, emisja CO2wcyklu mieszanym: 137 –128 g/km) mają moc 110 kW (150 KM).
Sportowy układ jezdny doskonale przenosi zwinność i dynamikę silników BMW na drogę. Modele M Sport i M Sport X wyposażone są standardowo w sportowy układ jezdny M o twardszej charakterystyce sprężyn i amortyzatorów oferowany w BMW X2 jako wyposażenie dodatkowe. Opcjonalna dynamiczna kontrola amortyzatorów z zawieszeniem obniżonym o10 mm umożliwia jeszcze bardziej indywidualne ustawianie układu jezdnego.
Doskonałą jakość oferuje już wyposażenie standardowe. We wnętrzu obu modeli M Sport i M Sport X znajdziemy na desce rozdzielczej i konsoli środkowej wysokiej jakości łączoną tapicerkę z materiału Micro Hexagon w kolorze antracytowym i alcantary z kontrastującymi szwami. Również deska rozdzielcza z dużymi ekranami w standardzie stanowi mocny punkt wnętrza i wskazuje na kompetencje BMW w zakresie rozwiązań cyfrowych.
Demonstruje je m.in. integracja BMW Connected i usług BMW ConnectedDrive oferowanych w BMW X2 w wyposażeniu dodatkowym. Opcjonalnie dostępny jest też pełnokolorowy wyświetlacz BMW Head-Up.
Również w zakresie systemów wspomagających kierowcę BMW X2 oferuje kierowcom najnowsze rozwiązania techniczne. Asystent jazdy w korku odciąża kierowcę w monotonnych sytuacjach podczas jazdy w gęstym ruchu. Jest on częścią opcjonalnego systemu asystującego kierowcy plus, który łączy w sobie szereg systemów wspomagających kierowcę działających na bazie kamery. Pomocą dla kierowcy BMW X2 jest także opcjonalny asystent parkowania. Rozpoznaje on samodzielnie odpowiednie luki parkingowe i na życzenie automatycznie parkuje samochód.
Źródło: BMW MEDIA
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW
BMW