Nowa oferta

BMWIX xDrive40

Elektryczny
327 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
177293
Wartość wykupu netto
Twoja rata  miesięczna netto
3545
Wartość katalogowa 484 600 zł
Dowiedz się więcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne

Komunikacja

  • BMW Natural Interaction
  • Cyfrowy zestaw wskaźników
  • Interfejs ładowania bezprzewodowego
  • Połączenie alarmowe 
  • Radio cyfrowe DAB+
  • Teleserwis
  • Usługi ConnectedDrive
  • Zestaw HiFi Harman Kardon Surround Sound

 

Edycje i pakiety

  • Pakiet Business Class
  • Pakiet Connected Professional
  • Pakiet First Class
  • Pakiet Innowacji
  • Pakiet ogrzewania Comfort
  • Pakiet sportowy

 

Wyposażenie zewnętrzne

  • 22" aluminiowe obręcze Aero 1020 Bicolor 3D
  • Lakier Czerwony Aventurine BMW Individual Metalizowany
  • Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne
  • Szklany dach panoramiczny Sky Lounge

 

Wyposażenie wnętrza

  • Aktywna wentylacja foteli przednich
  • Aplikacje wewnętrzne Clear&Bold
  • Dostęp komfortowy
  • Izolacja termiczna i akustyczna szyby przedniej
  • Klimatyzacja automatyczna z regulacją 4- strefową
  • Podsufitka w kolorze antracytowym
  • Siatka oddzielająca bagażnik
  • System domykania drzwi
  • Śruby zabezpieczające
  • Tapicerka foteli Wystrój wnętrza Suite Amido
  • Wielofunkcyjne fotele przednie

 

Oświetlenie

  • Asystent świateł drogowych
  • Reflektory laserowe

 

Bezpieczeństwo i ochrona

  • Active Guard Plus Active Guard
  • Aktywna ochrona pieszych
  • Asystent parkowania Plus z systemem kamer 360
  • BMW IconicSounds Electric
  • Kamera 360 stopni
  • Kamera wewnątrz
  • System monitorowania ciśnienia opon
  • Systemy asystujące kierowcy Professional
  • Zestaw naprawczy do opon

 

Inne

  • Ochrona pieszych - symulacja odgłosu silnika na napędzie elektrycznym
  • Dywaniki welurowe
  • Funkcja dezaktywacji poduszki powietrznej
  • Inteligentne połączenie alarmowe
  • Kierownica wielofunkcyjna
  • Pakiet dodatkowych schowków
  • Performance Control
  • Podłokietnik przedni
  • Radio cyfrowe DAB+
  • System monitorowania ciśnienia opon
  • Śruby zabezpieczające
  • Trójkąt ostrzegawczy / apteczka / gaśnica
  • Usługi Zdalne
  • Zestaw naprawczy do opon

BMW iX jest już gotowe do produkcji i wyjedzie na drogi całego świata już w listopadzie 2021 roku. Nowy flagowiec technologiczny BMW Group łączy w sobie radość z jazdy bez lokalnej emisji spalin, zwinność, sportowy charakter i przekonujący zasięg z cechami konsekwentnie ukierunkowanymi na zrównoważony rozwój. Dzięki przełomowej stylistyce i wnętrzu nastawionemu całkowicie na luksus i komfort, BMW iX stanowi nową interpretację koncepcji pojazdu typu SAV (Sports Activity Vehicle). Model od początku projektowany z myślą o mobilności wyłącznie elektrycznej bazuje na nowym, przyszłościowym systemie modułowym, którego znaczny potencjał innowacyjny w zakresie zautomatyzowanej jazdy, obsługi, łączności i usług cyfrowych pozwoli cieszyć się mobilnością premium w sposób niespotykany u konkurencji.

 

BMW iX wejdzie na rynek w dwóch wariantach modelowych. Oba wyposażone będą w elektryczny napęd na wszystkie koła. BMW iX xDrive50 o mocy 385 kW/523 KM (zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym wg WLTP: 23,0-19,8 kWh/100 km; emisja CO2: 0g/km) oraz BMW iX xDrive40 o mocy 240 kW/326 KM w (zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym wg WLTP: 22,5-19,4 kWh/100 km; emisja CO2: 0 g/km). Wydajność napędu  i najnowszej technologii ogniw akumulatorowych pozwala na osiągnięcie zasięgu do 630 km w BMW iX xDrive50 i do 425 km w BMW iX xDrive40 w cyklu testowym WLTP. W późniejszym terminie ofertę uzupełni BMW iX M60 (zużycie energii w cyklu mieszanym: 21,6 kWh/100 km; emisja CO2: 0 g/km), które dzięki maksymalnej mocy ponad 440 kW (600KM) zapewniać będzie wybitnie sportowe osiągi na napędzie wyłącznie elektrycznym.(Wszystkie dane dotyczące mocy silnika i zużycia energii BMW iX M60 są prognozami opartymi na aktualnym stanie rozwoju pojazdu.)

 

Doskonale wyważone właściwości jezdne.

 

Struktura karoserii, konstrukcja i zestrojenie układu jezdnego BMW iX zaprojektowano tak, aby połączyć najwyższy komfort ze sportowymi właściwościami jezdnymi. Koncepcja aluminiowej ramy przestrzennej oraz klatki z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP) obejmującej dach, części boczne i tylne stanowi inteligentną mieszankę materiałów, która łączy zwiększoną sztywność z optymalną masą. Na wydajność i zasięg wpływa również zoptymalizowana aerodynamika, dzięki której BMW iX osiąga współczynnik Cx wynoszący 0,25. Akumulator wysokonapięciowy umieszczony jest nisko w podłodze obniża środek ciężkości pojazdu i sprzyja zwinnemu prowadzeniu oraz zrównoważonemu rozkładowi masy na osie. Perfekcyjnie wyważone właściwości jezdne sprawiają, że BMW iX prezentuje się równo solidnie i komfortowo, co zwinnie i lekko.

 

Standardowa technologia układu jezdnego BMW iX obejmuje oś przednią z podwójnymi wahaczami poprzecznymi, pięciowahaczową oś    tylną, amortyzatory o tłumieniu zależnym od skoku oraz elektryczny układ kierowniczy z funkcją Servotronic i zmiennym przełożeniem.

 

Opcjonalnie oferowane jest pneumatyczne zawieszenie obu osi z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami, zintegrowany aktywny układ kierowniczy oraz sportowy układ hamulcowy. Standardowe wyposażenie zawiera również 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich. Opcjonalnie dostępne koła Air Performance w rozmiarach 21 i 22 cali mogą być wyposażone w opony o obniżonej emisji hałasu, których wewnętrzna strona pokryta jest warstwą pianki poprawiającej komfort akustyczny.

 

Elektryczny napęd na wszystkie koła i ograniczenie poślizgu kół w pobliżu aktuatora.

 

Elektryczny napęd na wszystkie koła w BMW iX zapewnia idealnie regulowane przeniesienie momentu obrotowego na przednie i tylne koła w każdej sytuacji drogowej. Jego inteligentny sterownik umożliwia w pełni adaptacyjny rozdział napędu od czystego, wysoko wydajnego napędu na tylne koła po napęd na wszystkie koła zapewniający maksymalną trakcję.

 

Dodatkową optymalizację trakcji i stabilności jazdy zapewnia ograniczenie poślizgu kół w pobliżu aktuatora zastosowane po raz pierwszy w połączeniu z napędem na wszystkie kota. System zintegrowany ze sterownikiem silnika zapewnia bardzo szybkie i precyzyjne interwencje. Gwarantuje to zawsze niezawodny napęd nawet w niekorzystnych warunkach pogodowych i drogowych. BMW iX xDrive50 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,6 s. W BMW iX xDrive40 przyspieszenie to zajmuje 6,1 s.

 

Technologia napędu BMW eDrive piątej generacji zastosowana w BMW iX obejmuje wysoce zintegrowaną jednostkę napędową z silnikiem elektrycznym, elektroniką mocy i skrzynią biegów w jednej obudowie. Ten wysoce zintegrowany napęd elektryczny oferuje zarówno korzystną gęstość mocy, jak i sprawność. Ponadto umożliwia szczególnie efektywne wykorzystanie przestrzeni montażowej na przedniej i tylnej osi.

 

Oba silniki BMW iX działają na zasadzie maszyny synchronicznej o wzbudzeniu elektromagnetycznym. Zamiast zamontowanych na stałe magnesów trwałych, wirnik wzbudzany jest przez dopływ energii elektrycznej. Silniki osiągają maksymalny moment obrotowy już w momencie ruszania z miejsca i utrzymują go w bardzo szerokim zakresie obrotów. Maksymalne wartości układów wynoszą 630 Nm w BMW iXxDrive40 i nawet 765 Nm w BMW iXxDrive50.

 

Adaptacyjny i indywidualnie dozowany odzysk energii hamowania.

 

Adaptacyjny odzysk energii hamowania dodatkowo zwiększa wydajność i zasięg BMW iX. Inteligentne skomunikowanie sterowania napędem umożliwia dostosowanie intensywności odzysku energii w fazie zwolnienia hamulca i hamowania do sytuacji w ruchu drogowym określone na podstawie danych nawigacyjnych i czujników systemów wspomagających kierowcę. Na przykład podczas zbliżania się do skrzyżowania można zwiększyć moc rekuperacji, umożliwiając jednoczesne ładowanie akumulatora wysokonapięciowego i wykorzystanie efektu hamowania. Z kolei przy wolnej drodze można aktywować funkcję swobodnego toczenia, dzięki której po zwolnieniu pedału jazdy BMW iX toczy się bez napędu.

 

W trybie jazdy D domyślnym ustawieniem jest adaptacyjny odzysk energii hamowania. Kierowca może też wybrać w menu BMW iDrive wysoki, średni lub niski poziom odzysku energii hamowania jako domyślne ustawienie dla wszystkich sytuacji drogowych. W trybie jazdy B automatycznie włączony jest wysoki odzysk energii dający charakterystyczne wrażenie jazdy na jednym pedale. Niezależnie od wybranego trybu jazdy wyświetlacz centralny może wskazywać informacje o przepływie energii. Efficiency Trainer dostarcza wskazówek dotyczących szczególnie oszczędnej jazdy, a horyzont zasięgu pozwala obserwować wpływ stylu jazdy na stan naładowania akumulatora wysokonapięciowego.

 

Akumulator wysokonapięciowy z ogniwami w najnowszej technologii.

 

Technologia BMW eDrive piątej generacji obejmuje również akumulator wysokonapięciowy z ogniwami w najnowszej  technologii.  Objętościowa gęstość energii ogniw jest o około 40 procent wyższa niż

w wysokonapięciowym akumulatorze BMW i3 z roku modelowego 2020. BMW iX xDrive50 wyposażone jest w akumulator wysokonapięciowy o pojemności 105,2 kWh (pojemność brutto: 111,5 kWh). Akumulator w BMW iX xDrive40 ma pojemność energetyczną netto 71 kWh (brutto 76,6 kWh).

 

BMW iX jest standardowo wyposażone w zintegrowany system ogrzewania  i chłodzenia  wnętrza, akumulatora  wysokonapięciowego i napędu, który działa w oparciu o szczegóInie wydajną pompę ciepła.

Inteligentne zarządzanie ciepłem umożliwia optymalizację temperatury pracy akumulatora wysokonapięciowego odpowiednio wcześniej przed postojem na stacji szybkiego ładowania dla zapewnienia szybkiego i wydajnego ładowania.

 

Combined Charging Unit (CCU) w BMW iX zostało zaprojektowane z myślą o szczególnie elastycznym ładowaniu. Prądem stałym  można ładować z mocą do 200 kW (BMW iX xDrive50) lub do 150 kW (BMW iX xDrive40). Poziom naładowania akumulatora w BMW iX xDrive50 można zwiększyć z 10 do 80 procent w około 35 minut, a w BMW iX xDrive40 w około 31 minut. Ponadto stacja szybkiego ładowania prądem stałym może przy poziomie naładowania akumulatora wynoszącym 10% w ciągu 10 minut zwiększyć zasięg nawet o 150 km (BMW iX xDrive50) lub o ponad 95 km (BMW iX xDriveLi0). W Europie nowe BMW iX dostarczane będzie z kartą BMW Charging, szybką ładowarką uniwersalną o mocy do 11 kW oraz kablem typu 3 do użytku w publicznych stacjach ładowania. Specjalne taryfy BMW Charging  umożliwiają zakup energii elektrycznej w publicznych stacjach ładowania i stacjach ładowania High Power Charging w szczegóInie korzystnych cenach.

 

Premiera nowej generacji systemu obsługi BMW iDrive.

 

Nowa generacja systemu wskazań i obsługi BMW iDrive zastosowana po raz pierwszy w BMW iX zmienia interakcję między kierowcą a pojazdem w naturalny dialog. Rozwiązanie to bazuje na nowym systemie operacyjnym BMW 8 i zostało zaprojektowane z wyraźnym naciskiem na dotykową obsługę nowego zakrzywionego ekranu BMW oraz komunikację głosową z rozbudowanym inteligentnym asystentem osobistym BMW. W pełni cyfrowy zakrzywiony ekran BMW obejmuje wyświetlacz wskaźników o przekątnej 12,3 cola i wyświetlacz centralny o przekątnej 14,9 cala umieszczone pod wspólną szklaną powierzchnią  zakrzywioną w kierunku kierowcy. Cyfrowy asystent osobisty oferuje dodatkowe możliwości i nawiązuje teraz kontakt z kierowcą i pasażerami w nowej formie graficznej.

 

Nowe tryby My Modes rozszerzają możliwości wyboru ustawień pojazdu, tworząc jeszcze bardziej spokojne wrażenia z jazdy. Zdalne aktualizacje oprogramowania oraz możliwość zakupu funkcji pojazdu w Sklepie BMW ConnectedDrive poprzez ,,Functions on Demand" oraz instalowania ich bezprzewodowo zapewniają nieustanną aktualność oprogramowania pojazdu. Nawigacja BMW Maps oparta na chmurze i funkcja Augmented Reality Video na wyświetlaczu centralnym zapewnia szybkie i precyzyjne planowanie trasy oraz doskonałą  orientację w ruchu drogowym. BMW iX jest również pionierem w dziedzinie transmisji danych w standardzie telefonii komórkowej 5G oraz integracji osobistego konta telefonicznego w pojeździe za pośrednictwem Personal eSIM.

 

Szeroka gama systemów wspomagających kierowcę.

 

Nowy moduł technologiczny BMW iX oferuje wyjątkowy potencjał dla konsekwentnego rozwoju funkcji automatyzacji jazdy i parkowania - w średniej perspektywie czasowej do poziomu 3. Nowa generacja czujników, nowe oprogramowanie i potężna platforma obliczeniowa 11 zapewniają wyjątkową  „inteligencję” pojazdu. Pięć kamer, pięć radarów  i dwanaście czujników ultradźwiękowych monitoruje otoczenie pojazdu.

 

BMW iX może poszczycić się najbogatszą ofertą standardowych systemów wspomagających kierowcę, jaka kiedykolwiek zastosowana była w BMW, a także licznymi innowacjami. Ostrzeganie przed kolizją czołową po raz pierwszy wykrywa nadjeżdżające pojazdy podczas skrętu w lewo oraz rowerzystów i pieszych podczas skrętu w prawo.

 

Znacznie rozszerzono też funkcjonalność opcjonalnego asystenta kierowania i prowadzenia po pasie ruchu. Opcjonalny aktywny regulator prędkości z funkcją Stop & Go umożliwia optymalne ustawienie odległości od poprzedzającego pojazdu.

 

Nowością w ofercie jest ostrzeganie przy wysiadaniu, które przed otwarciem drzwi ostrzega o rowerzystach i pieszych znajdujących się w pobliżu pojazdu, oraz zdalny rejestrator kradzieży. Standardowe wyposażenie BMW iX obejmuje również asystenta parkowania z kamerą cofania i asystentem cofania.

 

Wygląd zewnętrzny wyraźnie wskazujący na nowoczesny luksus, przyjemna atmosfera we wnętrzu.

 

Nowatorski charakter BMW iX widać wyraźnie również w wyglądzie zewnętrznym. Klarowny, zredukowany język stylistyczny, monolityczne nadwozie o mocnych proporcjach SAV-a i precyzyjnie zaprojektowane detale sygnalizują nowoczesny luksus. Jednym z najważniejszych elementów nadwozia jest niemal całkowicie zamknięta atrapa chłodnicy BMW. W jej powierzchni wykonanej przy użyciu innowacyjnych procesów umieszczono kamery i radary.

 

BMW iX zostało konsekwentnie zaprojektowane od wewnątrz na zewnątrz. Jego wnętrze jest indywidualnym miejscem zapewniającym dobre samopoczucie. Dużo przestrzeni i nowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami tworzą luksusową atmosferę. Wyeliminowanie tunelu środkowego stworzyło dodatkową przestrzeń na nogi, a także miejsce na schowki i konsolę środkową zaprojektowaną w stylu wysokiej klasy mebla. Niezwykle nowoczesne akcenty wyznacza panel obsługi z wyczuwalnym dotykowym podziałem i aktywną czułością na dotyk, przełącznik biegów i kontroler dotykowy w imitacji szkła. Oprócz zakrzywionego ekranu BMW niezwykłe wrażenia z jazdy zapewnia też sześciokątna kierownica i zintegrowany bezramkowo projektor opcjonalnego wyświetlacza Head-Up. Trzy stylistyki umożliwiają indywidualizację wnętrza.

 

Klimatyzacja automatyczna w BMW iX obejmuje filtr cząstek stałych z nanowłókna do oczyszczania powietrza oraz nowy sposób obsługi za pomocą wyświetlacza dotykowego. Wentylacja oraz ogrzewanie powierzchni, foteli i kierownicy są przy tym inteligentnie połączone, zapewniając doskonałe samopoczucie. Wrażenia słuchowe na najwyższym poziomie zapewnia system nagłośnienia Diamond Surround marki Bowers & Wilkins z głośnikami wbudowanymi w niewidoczny sposób w zagłówkach foteli i z funkcją Audio 4D  z niskotonowymi shakerami w fotelach kierowcy i pasażera.

 

Oprócz akustycznego ostrzegania pieszych BMW iX oferuje również charakterystyczna dla tego modelu odgłosy jazdy, które poprzez autentyczne reakcje dźwiękowe na przyspieszanie i prędkość zapewniają emocjonujące wrażenia z jazdy. Standardowy system BMW lconicSounds Electric umożliwia ponadto integrację nowych wariantów brzmieniowych powstałych we współpracy z kompozytorem muzyki filmowej Hansem Zimmerem.

 

Produkcja w zakładach BMW Group w Dingolfing przy 100- procentowym korzystaniu z ekologicznej energii elektrycznej, kontrolowane pozyskiwanie surowców, wysoki udział materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu.

 

BMW iX produkowane będzie w zakładach BMW Group w Dingolfing. Zarówno do produkcji pojazdów, jak i do produkcji ogniw akumulatorowych wykorzystywana jest w 100 procentach ekologiczna energia elektryczna. KobaIt i lit wymagany do produkcji akumulatorów wysokiego napięcia pozyskiwany jest przez BMW Group z kontrolowanych źródeł w Australii i Maroku, a następnie dostarczany producentom ogniw akumulatorowych. Konstrukcja silników elektrycznych pozwala na rezygnację z zastosowania metali ziem rzadkich w wirnikach. BMW Group zaopatruje się w aluminium produkowane przy użyciu energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznych.

 

Do oszczędzającej zasoby naturalne produkcji BMW iX przyczynia się również szerokie zastosowanie wtórnego aluminium i tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu. Wewnątrz stosowane jest drewno z certyfikatem FSC, skóra garbowana ekstraktem z liści oliwnych i inne naturalne materiały. Wykładziny podłogowe i dywaniki wykonane są z odzyskanych sieci rybackich.

 

Źródło: BMW MEDIA

Silnik: Elektryczny
Rodzaj paliwa/napęd: Elektryczny
Moc: 327 KM
Automatyczna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 6.1 sek.
Rodzaj napędu: Napęd na cztery koła
Pojemność bagażnika: 500-1750
Średnie spalanie: 20.6kWh l/100 km
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
BMW iX - 01 - leasing, kredyt lub najem

BMW

IX xDrive40
3545
netto/mc
Elektryczny
327 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
177293 zł
Wartość wykupu netto
39000 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem siedziby spółki. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się tutaj: Polityka Prywatności.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drogą: połączeń telefonicznych, SMS, email.