Nowa oferta

VolkswagenGolf 1.0 TSI

999 cm3
110 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
35429
Wartość wykupu netto
Twoja rata  miesięczna netto
707
Wartość katalogowa 96 839 zł
Dowiedz się więcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Asystent zmiany pasa ruchu Side Assist
  • Asystent zmiany pasa ruchu Side Assist z funkcją elektrycznie składanych bocznych lusterek
  • Autoalarm
  • Czarne wnętrze
  • Lakier Szary "Urano" uniwersalny
  • Obręcze ze stopu metali lekkich "Norfolk" 7J x 16
  • Pakiet Business
  • Pakiet Czujnik deszczu

Koła

  • Koło zapasowe, dojazdowe 18"
  • Obręcze ze stopu metali lekkich "Norfolk" 7J x 16
  • Opony 205/55 R16
  • Ubezpieczenie opon - 36 miesięcy

 

Fotele

  • Fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości
  • Oparcie tylnej kanapy dzielone (60/40), podłokietnik, miejsce na napoje, otwór do przewożenia długich przedmiotów
  • Podłokietnik z przodu regulowany na wysokość, ze schowkiem oraz dwoma nawiewami powietrza dla pasażerów z tyłu
  • Regulacja odcinka lędźwiowego dla siedzeń przednich
  • Tapicerka siedzeń "Maze"

 

Multimedia

  • 2 gniazda USB-C z przodu oraz 2 gniazda USB do ładowania z tyłu
  • 7 głośników (1 centralny + 4 z przodu + 2 z tyłu)
  • App-Connect - połączenie smartfona z samochodem [dla radia Composition]
  • Digital Cockpit Pro - Cyfrowy zestaw wskaźników z komputerem pokładowym, personalizowany
  • Instalacja telefoniczna Bluetooth z funkcją ładowania indukcyjnego
  • Przygotowanie do We Connect Plus (na 1 rok), zawiera We Connect
  • System radiowy Composition z kolorowym i wielofunkcyjnym ekranem dotykowym 8,25"
  • Tuner cyfrowy DAB+

 

Zewnętrzne

  • Automatyczna regulacja zasięgu reflektorów
  • Lusterka zewnętrzne: asferyczne po stronie kierowcy, convex po stronie pasażera
  • Obudowy lusterek i klamki lakierowane w kolorze nadwozia
  • Reflektory LED Basic
  • Tylne światła w technologii LED
  • Zderzaki, obudowy lusterek zewnętrznych i klamki lakierowane w kolorze nadwozia
  • Światła autostradowe
  • Światła do jazdy dziennej LED

 

Wewnętrzne

  • 2 lampki LED do czytania z przodu z wykończeniem chromowanym oraz 2 lampki LED do czytania z tyłu
  • Gałka dźwigni zmiany biegów obszyta skórą
  • Kierownica multifunkcyjna, obszyta skórą
  • Oświetlenie Ambient - 10 kolorów oświetlenia wnętrza
  • Panel dekoracyjny na desce rozdzielczej w stylistyce jasnoszarego metalu
  • Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych

 

Elektryczne i funkcjonalne

  • Aktywny tempomat ACC z funkcją "Stop & Go"
  • Czujniki parkowania z przodu i z tyłu
  • Gniazdo 12 V w bagażniku
  • Gniazdo 12 V w konsoli środkowej
  • Klimatyzacja z regulacją automatyczną "Climatronic", 1- strefowa, z filtrem "Air Care"
  • Podnośnik
  • System Start-Stop z odzyskiwaniem energii przy hamowaniu

 

Bezpieczeństwo

  • Asystent utrzymania toru jazdy Lane Assist
  • Emergency call - automatyczne wzywanie pomocy
  • ESP, ASR, ABS, MSR, wraz z asystentem asystentem siły hamowania i stabilizacją toru jazdy przyczepy
  • Front Assist- system awaryjnego hamowania oraz rozpoznawania pieszych i rowerzystów
  • Isofix - przygotowanie do montażu dwóch fotelików dziecięcych na siedzeniach z tyłu oraz na siedzeniu pasażera z przodu
  • Poduszka czołowa kierowcy i pasażera wraz z dezaktywacją poduszki powietrznej dla pasażera
  • Poduszki powietrzne boczne dla kierowcy i pasażera oraz kurtyny powietrzne przód/tył
  • Sygnalizacja spadku ciśnienia w oponach
  • System komunikacji między pojazdami i infrastrukturą drogową "Car2x"
  • System rozpoznający zmęczenie kierowcy
  • System wykrywający pieszych
  • Trójkąt ostrzegawczy
  • XDS - blokada mechanizmu różnicowego

Golf ósmej generacji – punkt odniesienia w swoim segmencie

 

  • nigdy wcześniej Golf nie był tak zaawansowany technicznie i nigdy wszystkie jego systemy nie były aż tak podporządkowane wygodzie i potrzebom kierowcy
  • cyfrowe systemy współpracują nie tylko ze sobą nawzajem, lecz za pośrednictwem Online Connectivity Unit są także połączone ze światem zewnętrznym
  • nowy Golf będzie dostępny w aż pięciu wersjach hybrydowych, co jest nowością wśród samochodów klasy kompaktowej

 

Przyjazne środowisku układy napędowe oraz nowatorskie systemy bezpieczeństwa, komfort i ponadczasowa stylistyka: nowy Golf wyznacza standardy w wielu dziedzinach. Golf ósmej generacji wzbudził ogromne zainteresowanie – i to z bardzo wielu powodów. Zaprezentowany właśnie nowy model wyznacza standardy w dziedzinie łączności i obsługi, przyjaznych środowisku układów napędowych oraz bezpieczeństwa, komfortu i stylistyki. Jakie są najważniejsze innowacje i na czym polega postęp w stosunku do poprzedniej generacji Golfa? Oto krótki przegląd.

 

Systemy komunikacji i obsługa

 

Nigdy wcześniej Golf nie był tak zaawansowany technicznie i nigdy wszystkie jego systemy nie były aż tak podporządkowane wygodzie i potrzebom kierowcy. Nowy Golf jest pierwszym modelem w swojej klasie cenowej wyposażonym seryjnie w całkowicie cyfrowy kokpit (opcjonalnie również w tzw. Innovision Cockpit). Wskaźniki i elementy służące do obsługi pokładowych funkcji są teraz cyfrowe. Nowy, innowacyjny system reaguje teraz na polecenia głosowe i okazuje się dziecinnie prosty w obsłudze. Krótko mówiąc: cyfryzacja pokładowych urządzeń sprawiła, że wszelkimi funkcjami w nowym samochodzie steruje się intuicyjnie.

 

Wygląd cyfrowego kokpitu kierowca może dostosować do własnych preferencji

 

Cyfrowe systemy współpracują nie tylko ze sobą nawzajem, lecz za pośrednictwem Online Connectivity Unit (OCU) są także połączone ze światem zewnętrznym. Seryjna jednostka OCU wyposażona w zintegrowaną kartę eSIM łączy się z systemami We Connect i We Connect Plus umożliwiając korzystanie w aucie ze streamingu, radia internetowego i z licznych usług internetowych. Ponadto, już po zakupie auta, korzystając z We Upgrade można w późniejszym czasie uruchamiać nowe funkcje i systemy dzięki temu, że Golf jest zawsze połączony z internetem.

 

Układy napędowe przyjazne środowisku i bezpieczeństwo

 

Golf będzie dostępny z szerokim wachlarzem napędów hybrydowych. Model ten pojawi się aż w pięciu wersjach tego rodzaju, co jest nowością wśród samochodów klasy kompaktowej. Premierę w Golfie będzie miała wspierająca pracę silnika spalinowego instalacja elektryczna 48V. Taki hybrydowy zespół napędowy (tzw. Mild-Hybrid), dostępny w trzech wersjach mocy, jest niespotykany w samochodach tej klasy. Składa się on z napędzanego paskiem generatora-rozrusznika, litowo-jonowego akumulatora 48V oraz z oszczędnego silnika TSI. Napęd ten, określany jako eTSI jest dostępny w wersjach o mocy 81, 96 i 110 kW. Jego zaletą są oszczędność paliwa wynosząca 10 procent (według WLTP) oraz dynamika, którą Golf wyróżnia się już podczas ruszania z miejsca. Nowy model będzie dostępny również jako hybryda typu plug-in – w dwóch wersjach mocy do wyboru (150 i 180 kW). W obydwu zastosowano litowo-jonowy akumulator zdolny zgromadzić energię o wartości 13 kWh.

 

Wśród układów napędowych Golfa ósmej generacji znajdują się te z silnikami benzynowymi (TSI) oraz Diesla (TDI). Nowością w ofercie są dwa trzycylindrowe silniki benzynowe (66 i 81 kW) i dwa czterocylindrowe diesle (85 i 110 kW). Nowe jednostki TSI, dzięki temu, że pracują w innowacyjnym cyklu „TSI Millera” okazują się bardzo oszczędne i emitują niewiele szkodliwych substancji. Nowością w wypadku silników TDI jest zastosowanie dwóch katalizatorów SCR (Twindosing), dzięki czemu zużywają one nawet o 17 procent mniej paliwa.

 

Również w dziedzinie nowych systemów asystujących Golf wysoko podnosi poprzeczkę. System Travel Assist zastosowany po raz pierwszy na świecie w samochodzie kompaktowym sprawia, że na autostradzie, do prędkości 210 km/h, Golf może poruszać się na wpół automatycznie – kierowca nie musi poruszać kierownicą, dodawać gazu, ani hamować. Jako pierwszy model Volkswagena nowy Golf nawiązuje połączenie ze swoim otoczeniem za pośrednictwem seryjnego systemu Car2X. Funkcja ta umożliwia korzystanie z informacji przekazywanych przez inne samochody znajdujące się w odległości do 800 m, a także sygnały wysyłane przez urządzenia infrastruktury drogowej. Informacje te ostrzegają kierowcę przed utrudnieniami w ruchu i są przekazywane do kolejnych aut wyposażonych w funkcję Car2X. Dzięki temu możliwości zbiorowej inteligencji znajdują praktyczne zastosowanie. Dodatkowe bezpieczeństwo zapewniają również nowe diodowe reflektory matrycowe IQ. LIGHT wyposażone w interaktywne funkcje; reflektory te znakomicie oświetlają drogę w ciemnościach.

 

Komfort i stylistyka

 

Nowy Golf jak zwykle spełnia również najwyższe wymagania w dziedzinie komfortu i stylistyki. Widać to już podczas zajmowania w nim miejsc. Dzięki systemowi personalizacji 2.0 można zakodować wszelkie ustawienia, np. fotela czy radia, i pobierać je z chmury za każdym razem, gdy zmieni się kierowca lub gdy zasiądzie on za kierownicą innego samochodu. Dzięki temu wszyscy kierujący Golfem zastaną zawsze samochód przygotowany do jazdy zgodnie z ich preferencjami. Komfortową jazdę umożliwia m.in. nowy wyświetlacz head-up display, przedstawiający wszystkie ważne informacje, np. o prędkości jazdy czy wskazania nawigacji, na przedniej szybie, na wysokości wzroku kierowcy. Doskonałe brzmienie dźwięku zapewnia nowy wysokiej klasy system audio amerykańskiej firmy Harman Kardon.

 

We wnętrzu nowego modelu dominują cyfrowe pola i ekrany ułatwiając korzystanie z różnych funkcji, na zewnątrz z kolei samochód wyróżnia się doskonałymi proporcjami i nowymi liniami nadwozia, które zapewniają mu elegancki i dynamiczny wygląd. Przez całą szerokość przodu ciągnie się świetlna linia, przerwana jedynie umieszczonym pośrodku logiem Volkswagena. Dzięki takiemu rozwiązaniu samochód wydaje się szerszy. Nowy rodzaj oświetlenia jest mocnym i charakterystycznym elementem stylizacji Golfa ósmej generacji. Wyrazisty profil nowego modelu kończy się z tyłu charakterystycznym szerokim trzecim słupkiem dachowym. Te nowe designerskie rozwiązania zastosowane przez głównego stylistę Klausa Bischoffa i jego zespół dodają nowemu modelowi sportowego charakteru. Golf jest zupełnie nowym samochodem, ale pozostał prawdziwym Golfem.

 

Źródło: VOLKSWAGEN MEDIA

Silnik: 999 cm3
Rodzaj paliwa/napęd: Benzyna
Moc: 110 KM
Manualna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 10.2 sek.
Rodzaj napędu: przednia oś
Pojemność bagażnika: 381
Średnie spalanie: 5.42 l/100 km
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
AutoStore VW Golf Hatchback - 01 - leasing, kredyt lub najem

Volkswagen

Golf 1.0 TSI
707
netto/mc
999 cm3
110 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
35429 zł
Wartość wykupu netto
8000 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem siedziby spółki. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się tutaj: Polityka Prywatności.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drogą: połączeń telefonicznych, SMS, email.