Nowa oferta
Opel
Mokka 1.2 Turbo
1199 cm3
130 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Dostępny od rękiDostępny od ręki
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
45347
Wartość wykupu netto
Twoja rata  miesięczna netto
892
Wartość katalogowa 123 949 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Dach w kolorze czerwonym
  • Lakier metalizowany czarny
  • Zaawansowany system automatycznego parkowania
  • 12" kolorowy cyfrowy zestaw wskaźników kierowcy (brak wskaźników analogowych)
  • Aluminiowe nakładki na pedały
  • Antena dachowa, krótka tradycyjna
  • Automatyczna regulacja poziomu reflektorów
  • Chromowana listwa boczna wzdłuż dachu (nie wystąpi przy pakiecie Wizualnym WJU)
  • Czujnik deszczu
  • Czujnik tunelowy świateł / zmierzchu
  • Czujniki parkowania przednie i tylne
  • Czujniki wykrywające pojazdy w martwym polu
  • Dodatkowe czujniki parkowania z boku pojazdu
  • Dodatkowy port ładowania USB pod podłokietnikiem
  • Dostęp oraz zapłon bezkluczykowy - (drzwi kierowcy)
  • Fotel kierowcy i pasażera regulowany manualnie w 3 płaszczyznach, góra-dół, przód-tył, odchylane oparcie
  • Fotele przednie podgrzewane
  • Gniazdo USB w konsoli środkowej
  • Hamulce tarczowe z ABS (15" tarcze z przodu, 14" tarcze z tyłu)
  • Jeden uchwyt na napoje w konsoli środkowej
  • Kamera cofania panoramiczna 180 stopni
  • Kierownica pokryta skóra, spłaszczona u dołu, z chromową wstawką, multifunkcyjna
  • Kieszenie w oparciach foteli tylnych
  • Klimatyzacja sterowana elektronicznie, jednostrefowa
  • Koła aluminiowe 18", bi-color srebrno-czarne
  • Konsola przednia z podłokietnikiem
  • Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie, podgrzewane i składane
  • Ładowarka bezprzewodowa do kompatybilnych smartfonów
  • Łopatki do manualnej zmiany biegów przy kierownicy
  • Moduł radia cyfrowego DAB
  • Nawiew na nogi (z przodu)
  • Pakiet NCAP4
  • Podsufitka w kolorze czarnym
  • Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera z przodu, kurtyny boczne w 2 rzędach, poduszki boczne w 2 rzędach
  • Przednie światła przeciwmgielne LED
  • Przełącznik trybu Sport
  • Przycisk blokady drzwi tylnych
  • Reflektory matrycowe IntelliLux LED
  • Regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach, góra-dół, przód-tył
  • Spoiler tylny lakierowany na czarno
  • System Multimedia Navi Pro z kolorowym wyświetlaczem dotykowym 10", nawigacją, DAB, Bluetooth, funkcją projekcji smartfona (Android Auto, Apple Carplay), Opel Connect oraz 6 głośnikami
  • System rozpoznawania znaków drogowych
  • System Start/Stop
  • System wykrywający spadek ciśnienia w oponach
  • Szyby tylne przyciemniane
  • Światła do jazdy dziennej LED
  • Światła tylne LED
  • Wewnętrzne lusterko wsteczne elektrochromatyczne / światłoczułe
  • Zestaw 6 głośników
  • Zestaw naprawczy do opon z kompresorem

Nowy Opel Mokka z nowymi najwyzszymi wersjami wyposazenia Ultimate i GS Line

 

  • Wyposażenie Ultimate dla najbardziej wymagających, z matrycowymi reflektorami IntelliLux LED®, systemem Multimedia
  • Navi Pro i tapicerką z alcantary
  • GS Line z czarno-czerwonymi akcentami i 17‑calowymi obręczami kół z lekkiego stopu
  • Najbogatsze wersje Opli Mokka i Mokka‑e
  • Mokka jest pierwszym modelem marki z panelem Opel Vizor, w pełni cyfrowym kokpitem Pure Panel i przeprojektowanym znakiem „blitz”
  • Filmy na YouTube z Mokką w roli głównej podsycają emocje

 

Rüsselsheim. Nowy Opel Mokka z pewnością nie jest samochodem zwyczajnym. To pierwszy Opel z nową „twarzą” marki, czyli panelem Opel Vizor (elementem stylistyczno-funkcjonalnym obejmującym cały przód samochodu i integrującym różne technologie), przeprojektowanym znakiem „blitz” oraz nazwą modelu umieszczoną centralnie na klapie bagażnika. Absolutną nowością jest także w pełni cyfrowy kokpit Pure Panel. Nowa Mokka jest dostępna w aż dwóch najwyższych wersjach wyposażenia: Ultimate dla najbardziej wymagających, z innowacyjnymi systemami wspomagającymi kierowcę w standardzie, oraz usportowionej GS Line.

 

Jak pokazano na filmach zamieszczonych na YouTube, nowa Mokka zapewnia mnóstwo frajdy z jazdy — zarówno w elektrycznej odmianie Mokka‑e, jak i z silnikami spalinowymi. Dynamicznie zmontowane ujęcia podkreślają główny przekaz: „Less Normal. More Mokka.” W nowym Oplu Mokka kierowca i pasażerowie mogą liczyć na najwyższy komfort.

 

Czysty komfort: nowy Opel Mokka Ultimate

 

Wersja Ultimate dla najbardziej wymagających (sugerowana cena detaliczna z VAT w Polsce: 106 650 zł) jest kompletna pod każdym względem. Sylwetkę nadwozia podkreślają 18‑calowe obręcze kół z lekkiego stopu w wersji BiColor z czarnymi elementami, Opel Vizor z chromowaną ramką, chromowana linia konturu nad bocznymi szybami oraz srebrne osłony przedniej i tylnej części podwozia w stylu SUV. Oprócz licznych systemów wspomagających kierowcę, dostępnych już w podstawowej wersji modelu, wyposażenie standardowe w Ultimate obejmuje także aktywnego asystenta pasa ruchu, tempomat i adaptacyjne reflektory matrycowe IntelliLux LED®. Opel Pure Panel zapewnia zupełnie nowe wrażenia w kokpicie dzięki zestawowi wskaźników w postaci 12‑calowego wyświetlacza informacyjnego oraz systemowi Multimedia Navi Pro z 10‑calowym kolorowym ekranem dotykowym. Usługi OpelConnect pozwalają sprawniej korzystać ze wskazówek dotyczących trasy i oszczędzać czas. Nawigacja online[1] z informacjami o ruchu drogowym ułatwia omijanie korków ulicznych. System OpelConnect umożliwia także bezpośrednie nawiązanie połączenia z pomocą drogową i służbami ratowniczymi.

 

Czarna tapicerka foteli z alcantary zapewnia maksymalny komfort podróżowania nowym Oplem Mokka Ultimate. Oba przednie fotele są podgrzewane i regulowane w sześciu kierunkach. Podgrzewana i obszyta skórą kierownica (Mokka z manualną skrzynią biegów oraz Mokka‑e) uprzyjemnia korzystanie z samochodu od chwili uruchomienia silnika, zwłaszcza zimą. Dostęp do Mokki Ultimate jest bardzo prosty dzięki systemowi bezkluczykowemu „Keyless Open & Start”. Dla zapewnienia maksymalnie dobrego samopoczucia nowa Mokka jest oferowana z opcjonalną skórzaną tapicerką Siena oraz fotelem kierowcy z funkcją masażu i elektro-pneumatyczną regulacją podparcia kręgosłupa lędźwiowego.

 

Czysty sport: Opel Mokka GS Line

 

Opel Mokka GS Line (od 94 700 zł w Polsce) to szczególnie usportowiona wersja modelu. Jej wyposażenie obejmuje 17-calowe obręcze kół z lekkiego stopu w kolorze czarnym, czarny dach, czarne lusterka boczne oraz osłony przedniej i tylnej części podwozia w stylu SUV. Logo Opla z błyskawicą, nazwa modelu Mokka oraz obramowanie przedniego pasa Opel Vizor są w kolorze błyszczącej czerni. Elementem kontrastującym jest czerwona linia konturu nad bocznymi szybami. Wnętrze wyróżnia się czarną podsufitką, aluminiowymi nakładkami pedałów i czerwonymi detalami. Czarne fotele z mocno wyprofilowanym podparciem bocznym są pokryte tapicerką z syntetycznej skóry z czerwonymi przeszyciami i akcentami stylistycznymi.

 

Podobnie jak w przypadku Mokki‑e, kierowcy Mokki Ultimate i GS Line z silnikami spalinowymi mogą wybierać spośród kilku trybów jazdy różniących się charakterystyką pracy przepustnicy i układu kierowniczego. W samochodach z sześciobiegową przekładnią manualną specjalny dźwięk silnika wzmacnia wrażenia z jazdy w dodatkowym trybie Sport. W połączeniu z ośmiobiegową przekładnią automatyczną dostępne są trzy tryby jazdy: Sport, Eco i Normal. System Multimedia Navi z siedmiocalowym kolorowym ekranem dotykowym jest kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto.

 

Czysta energia: Opel Mokka‑e

 

Występująca w filmie Mokka‑e z zielonym nadwoziem oraz czarnym dachem i pokrywą silnika zapewnia bezemisyjną, zelektryfikowaną przyjemność z jazdy. Silnik elektryczny o mocy 100 kW (136 KM) rozwija 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dostępnego od razu po ruszeniu z miejsca. Kierowca ma do wyboru trzy tryby jazdy: Normal, Eco i Sport. Opel Mokka‑e z akumulatorem o pojemności 50 kWh może przejechać na jednym ładowaniu do 324 kilometrów (według WLTP[2]). Nowa Mokka‑e obsługuje wszystkie opcje ładowania prądem jednofazowym lub trójfazowym z mocą 11 kW: za pomocą ładowarki naściennej, szybkiej ładowarki lub przez kabel podłączony do domowego gniazdka elektrycznego. Ponadto funkcja ładowania prądem stałym z mocą 100 kW jest standardowym wyposażeniem wszystkich wersji modelu.

 

W Polsce ceny Mokki z zasilaniem elektrycznym z akumulatora rozpoczynają się od 139 900 zł.

 

Źródło: OPEL MEDIA

Silnik: 1199 cm3
Rodzaj paliwa/napęd: Benzyna
Moc: 130 KM
Automatyczna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 10.6 sek.
Rodzaj napędu: przednia oś
Pojemność bagażnika: 350
Średnie spalanie: 5.5 l/100 km
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
AutoStore Opel Mokka - 01
Dostępny od rękiDostępny od ręki

Opel

Mokka 1.2 Turbo
892
netto/mc
1199 cm3
130 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
45347 zł
Wartość wykupu netto
10000 zł
Kliknij i sprawdź dostępność