Nowa oferta

Mercedes-BenzSprinter Furgon 315 CDI

1950 cm3
150 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
62448
Warto┼Ť─ç wykupu netto
Twoja rata  miesi─Öczna netto
1246zł
Warto┼Ť─ç katalogowa 170 690 z┼é
Dowiedz si─Ö wi─Öcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyr├│┼╝nia
Moje wyposa┼╝enie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Lakier Biel arktyczna
  • Obr─Öcze stalowe 6,5 J x 16
  • Pakiet gwarancyjny + 24 miesi─ůce
  • Tapicerka Maturin czarna

Silniki i skrzynie biegów

  • Euro 6d Gr. III norma emisji spalin - poj. lekkie
  • Filtr paliwa z separatorem wody
  • Izolacja d┼║wi─Ökowa uk┼éadu nap─Ödowego
  • Manualna, 6-stopniowa skrzynia biegów ECO Gear 360
  • OM 654 DE 20 LA 110 kW (150 PS) 3800/min
  • Zbiornik paliwa 71 litrów

 

Audio, elektryka i przyrz─ůdy

  • Akumulator AGM 12 V 95 Ah
  • Alternator 14 V / 200 A
  • Asystent bocznego wiatru
  • Automatyczny uk┼éad w┼é─ůczania ┼Ťwiate┼é -
  • Funkcja ECO Start-Stop
  • Modu┼é komunikacyjny z kart─ů SIM
  • Przygotowaie do monta┼╝u modu┼éu PSM
  • Radio cyfrowe (DAB)
  • Radio MB Audiosystem
  • Sygna┼é niezapi─Ötego pasa bezp. dla fotela pasa┼╝era
  • Sygna┼é niezapi─Ötego pasa bezpiecz. fotela kierowcy
  • Szybko┼Ťciomierz ze skal─ů w kilometrach
  • U┼éatwienie rozruchu
  • W┼é─ůcznik g┼éówny instalacji elektrycznej
  • Wska┼║nik temperatury zewn─Ötrznej

 

Wn─Ötrze, ogrzewanie, klimatyzacja

  • Dwa uchwyty na kubki
  • Fotel pasa┼╝era obok kierowcy z regulacj─ů manualn─ů
  • Pakiet dla pal─ůcych
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Pó┼éka nad przedni─ů szyb─ů
  • Schowek pod desk─ů rozdzielcz─ů
  • Siedzenie kierowcy

 

Elementy nadwozia

  • Adaptacyjne ┼Ťwiat┼éa stop
  • Drzwi przesuwne po prawej stronie
  • Nadwozie pojazdu z wysokim dachem
  • Pe┼éna ┼Ťciana dzia┼éowa
  • Rezygnacja z ┼Ťwiat┼éa parkingowego
  • Trzecie ┼Ťwiat┼éo hamowania
  • Uchwyt do wsiadania przy drzwiach przesuwnych
  • Wzmocnienie pod┼éu┼╝nicy

 

Dodatkowe zakresy

  • Dodatkowa modyfikacja karoserii 2
  • Dokument COC
  • ECE wersja
  • Homologacja ci─Ö┼╝arowa N1
  • Podno┼Ťnik samochodowy hydrauliczny
  • Uk┼éadu oczyszczania spalin SCR, 4 generacja

 

Us┼éugi ┼é─ůczno┼Ťciowe

  • Pomoc w razie awarii
  • Przygotowanie do us┼éug zdalnych Plus
  • System SoS Mercedes-Benz

 

Podwozie

  • Ko┼éo zapasowe
  • Mocowanie ko┼éa zapasowego pod ko┼äcem ramy
  • Ogumienie 235/65 R16 C
  • Opony letnie
  • Opony o zmniejszonym oporze toczenia
  • Prze┼éo┼╝enie przek┼éadni g┼éównej i = 3,923
  • Wariant wagowy 3 500 kg

Nowy Sprinter gotowy do wszelkich zadań

 

  • Transport materia┼éów budowlanych albo luksusowy bus dla VIP-ów: koncepcja Sprintera sprawdzi si─Ö w ka┼╝dej sytuacji
  • Nap─Öd na przedni─ů o┼Ť umo┼╝liwia wprowadzenie nowych rozwi─ůza┼ä dla sektora CEP (dostaw kurierskich, ekspresowych i paczek)
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç dopasowania do potrzeb ka┼╝dego rodzaju transportu

 

Zabudowy, silniki, rozstawy osi lub konfiguracje nap─Ödów: nowego Sprintera trudno pokona─ç, je┼Ťli chodzi o uniwersalno┼Ť─ç. Bran┼╝e, w których ten legendarny van czuje si─Ö jak w domu, s─ů tak ró┼╝norodne, jak sam Sprinter. Opisane poni┼╝ej rodzaje dzia┼éalno┼Ťci, zastosowania i zwi─ůzane z nimi specyficzne wymagania to jedynie przyk┼éady licznych mo┼╝liwo┼Ťci, jakie oferuje nowy Sprinter, dzi─Öki nowej, bardziej elastycznej ni┼╝ kiedykolwiek koncepcji. 

 

Ró┼╝ne zastosowania w skrócie:

 

1. Usługi CEP: wydajne i wygodne dostawy z dnia na dzień

 

Internetowa sprzeda┼╝ detaliczna i segment CEP (przesy┼éki kurierskie, ekspresowe i paczki) to dwie strony tej samej monety. Wzrost w tej bran┼╝y jest stabilny od kilkunastu lat, poniewa┼╝ ka┼╝da paczka zamówiona przez Internet musi te┼╝ zosta─ç dostarczona do klienta. W 2016 roku po raz pierwszy w Niemczech przekroczona zosta┼éa magiczna liczba trzech miliardów przesy┼éek. Od 2000 roku liczba ta podwoi┼éa si─Ö prawie dwukrotnie. Eksperci bran┼╝owi spodziewaj─ů si─Ö, ┼╝e do 2021 roku liczba dostaw wzro┼Ťnie do ponad czterech miliardów rocznie. Tempo wzrostu okazuje si─Ö jeszcze bardziej spektakularne, je┼Ťli spojrze─ç na wyniki globalne: podczas gdy w 2014 r. na ca┼éym ┼Ťwiecie dostarczono ok. 44 miliardy paczek, ju┼╝ w roku 2016 by┼éo to a┼╝ 65 miliardów, co oznacza wzrost o prawie 48 procent w ci─ůgu dwóch lat (┼║ród┼éo: Pitney Bowes 2017 - wska┼║nik wysy┼éek). Tendencja ta si─Ö utrzyma – wed┼éug ró┼╝nych bada┼ä, do roku 2025 oczekuje si─Ö od sze┼Ťciu do o┼Ťmiu procent wzrostu rynku rocznie. Niewiele innych sektorów gospodarki ma podobne perspektywy. 

 

Poniewa┼╝ wydajno┼Ť─ç jest najni┼╝sza na tzw. dostawie ostatniego kilometra, ze wzgl─Ödu na silny wzrost sektora B2C, ┼Ťredni zysk z jednej przesy┼éki stale spada. To sprawia, ┼╝e maksymalna efektywno┼Ť─ç jest codziennym priorytetem dla sektora CEP. Unikanie pustych przebiegów oraz skrócenie czasu za┼éadunku i roz┼éadunku to g┼éówne d┼║wignie kontrolne, maj─ůce bezpo┼Ťredni wp┼éyw na poziom zysku. Na szybko┼Ť─ç i skuteczno┼Ť─ç dostaw, bez zb─Ödnych opó┼║nie┼ä i przestojów, maj─ů równie┼╝ wp┼éyw ergonomicznie zaprojektowane pojazdy dostawcze. 

 

Op┼éacalno┼Ť─ç jest najwa┼╝niejszym czynnikiem przy decyzji o zakupie dla wielu indywidualnych przedsi─Öbiorców. Ale podstawowym wymogiem jest równie┼╝ mo┼╝liwo┼Ť─ç wydajnych i bezpiecznych procedur dostaw. Na przyk┼éad, kabina musi by─ç idealnym miejscem pracy, próg za┼éadunkowy powinien by─ç niski dla ┼éatwego za┼éadunku i roz┼éadunku, a oferta producenta powinna zawiera─ç korzystn─ů cenowo wersj─Ö podstawow─ů pojazdu przeznaczonego dla transportu przesy┼éek.

 

Nowy Sprinter jest idealnym partnerem dla sektora CEP. Dzi─Öki przedniemu nap─Ödowi pod┼éoga przestrzeni baga┼╝owej jest o 80 milimetrów ni┼╝sza ni┼╝ w modelu poprzedniej generacji. Ma to natychmiastowe prze┼éo┼╝enie na op┼éacalno┼Ť─ç: przy tej samej wysoko┼Ťci zabudowy samochód zapewnia dodatkow─ů przestrze┼ä i wi─Öksz─ů ┼éadowno┼Ť─ç. Przede wszystkim jednak kierowca mo┼╝e ┼éatwiej i szybciej wchodzi─ç i wychodzi─ç z tylnej cz─Ö┼Ťci pojazdu – to znaczne odci─ů┼╝enie przy nawet 180 dostawach dziennie. Ergonomi─Ö poprawia tak┼╝e „fotel kierowcy Plus“ ze sp┼éaszczon─ů poduszk─ů na siedzeniu, co u┼éatwia cz─Öste wstawanie. Nap─Öd na przednie ko┼éa daje równie┼╝ nowemu Sprinterowi istotn─ů przewag─Ö, je┼Ťli chodzi o obci─ů┼╝enie. Furgon dla sektora CEP wa┼╝y teraz do 50 kilogramów mniej ni┼╝ jego poprzedni model. W przedziale pojazdów do 3,5 t, to szczególnie ekonomiczne rozwi─ůzanie w po┼é─ůczeniu z podstawowym silnikiem o mocy 84 kW. Dzi─Öki dodatkowym atrybutom, takim jak ┼éadowalne nadkola lub zoptymalizowane o┼Ťwietlenie przestrzeni ┼éadunkowej za pomoc─ů ta┼Ťm LED, nowy Sprinter staje si─Ö ponownie wyznacznikiem standardów w sektorze CEP.

 

Co szczególnie interesuj─ůce dla ma┼éych i ┼Ťrednich flot CEP, wraz z wprowadzeniem na rynek nowego Sprintera, Mercedes PRO connect oferuje osiem pakietów ┼é─ůczno┼Ťci, które zwi─Ökszaj─ů wydajno┼Ť─ç, obni┼╝aj─ů koszty operacyjne, poprawiaj─ů dost─Öpno┼Ť─ç pojazdów i optymalizuj─ů komunikacj─Ö w ramach floty. Znacznie zmniejsza to nak┼éad pracy mened┼╝erów, kierowników flot, kontrolerów, dyspozytorów i kierowców.

 

2. eGrocery: sektor zaopatrzenia w ┼╝ywno┼Ť─ç kwitnie

 

Rynek dostaw ┼Ťwie┼╝ej ┼╝ywno┼Ťci ma gigantyczny potencja┼é wzrostu. Szacuje si─Ö, ┼╝e obecnie tylko oko┼éo 0,6 proc. ┼╝ywno┼Ťci w Niemczech jest zamawiana online (badanie internetowe McKinsey). Sektor ten jednak ma dynamicznie wzrosn─ů─ç na kluczowych dla Sprintera rynkach europejskich oraz w USA. Do 2020 r. McKinsey spodziewa si─Ö rocznej stopy wzrostu na poziomie oko┼éo 14,7 procenta na zamówienia spo┼╝ywcze online w Niemczech, 6 procent w Wielkiej Brytanii, 10,5 proc. we Francji i 11 proc. w USA.

 

W tej bran┼╝y kluczowa jest presja czasu i kosztów. To oznacza, ┼╝e praca musi by─ç tak wydajna, jak to tylko mo┼╝liwe. Ergonomicznie ukszta┼étowane fotele i obni┼╝one wej┼Ťcie do cz─Ö┼Ťci ┼éadunkowej maj─ů na to wp┼éyw. Równie wa┼╝na jest jak najwy┼╝sza ┼éadowno┼Ť─ç, jak w nowym Sprinterze z nap─Ödem na przedni─ů o┼Ť, oraz unikanie przestojów – co umo┼╝liwiaj─ů systemy asystuj─ůce i inteligentne zarz─ůdzanie eksploatacj─ů pojazdu dzi─Öki Mercedes PRO connect.

 

Transport takich ┼éatwo psuj─ůcych si─Ö towarów stawia przed bran┼╝─ů wiele innych wyzwa┼ä. Na przyk┼éad ze wzgl─Ödu na ogromne koszty, w przysz┼éo┼Ťci konieczne stanie si─Ö zautomatyzowane rejestrowanie i ┼éadowanie towarów. Ale chodzi równie┼╝ o profesjonalizm. Mniejsze firmy aby przetrwa─ç, musz─ů zbilansowa─ç ca┼ékowity koszt posiadania floty z jej przydatno┼Ťci─ů w codziennych obowi─ůzkach, gdzie kluczowe s─ů: ┼éatwy za┼éadunek i roz┼éadunek oraz absolutna niezawodno┼Ť─ç i pewno┼Ť─ç, ┼╝e towary dotr─ů do klienta w idealnym stanie.

 

Przede wszystkim jednak pojazd musi pasowa─ç do wizerunku firmy. Zw┼éaszcza na obszarach miejskich, gdzie niewielkie sklepy internetowe, posiadaj─ůce tylko kilka samochodów, pozycjonuj─ů si─Ö jako bezpo┼Ťredni dostawcy regionalnych i ekologicznych owoców lub warzyw i przywi─ůzuj─ů wag─Ö do ich „┼Ťladu w─Öglowego”. Sukces w tym sektorze jest nierozerwalnie zwi─ůzany ze zrównowa┼╝onym rozwojem. 

 

Nowy Sprinter sprawdza si─Ö na wszystkich obszarach. Niski próg za┼éadunkowy lub uruchamianie pojazdu bez kluczyka to udogodnienia, które znacznie upraszczaj─ů dzie┼ä pracy i zwi─Ökszaj─ů wydajno┼Ť─ç podczas dostarczania ┼╝ywno┼Ťci. W ciasnych uliczkach, gdzie parkowanie i manewrowanie jest trudniejsze, na pierwszy plan wysuwa si─Ö pakiet Parking z asystentem parkowania i kamer─ů cofania. Ostrzega on kierowc─Ö o przeszkodach za pomoc─ů alarmu wizualnego i d┼║wi─Ökowego. Czujniki obejmuj─ů wszystkie obszary dooko┼éa pojazdu.

 

Dzi─Öki niskoemisyjnym silnikom nowy Sprinter ju┼╝ teraz dostarcza najlepszych argumentów na rzecz zrównowa┼╝onego rozwoju, sprawdzaj─ůc si─Ö zarówno jako zwyk┼éy pojazd dostawczy, jak i ch┼éodnia. Wraz z wprowadzeniem na rynek wersji nap─Ödzanych elektrycznie, aspekt ten dodatkowo si─Ö wzmocni.

 

3. Us┼éugi serwisowe: nowe opcje wykraczaj─ůce poza zwyk┼ée wymagania

 

Serwisanci u┼╝ywaj─ů pojazdu jako mobilnego magazynu cz─Ö┼Ťci i do transportu niezb─Ödnego wyposa┼╝enia warsztatowego. Prowadzenie samochodu nie jest g┼éówn─ů dzia┼éalno┼Ťci─ů firmy – jest ┼Ťrodkiem do celu. Tylko w ten sposób mo┼╝na szybko i sprawnie dotrze─ç do miejsca zdarzenia i znale┼║─ç rozwi─ůzania dla ka┼╝dego wyzwania na miejscu. Wymagania klienta w tym sektorze us┼éug obejmuj─ů np. przestrze┼ä ┼éadunkow─ů, któr─ů mo┼╝na dostosowa─ç do charakteru dzia┼éalno┼Ťci za pomoc─ů systemów rega┼éów lub sto┼éu warsztatowego. Równie wa┼╝ne jest wykorzystanie kabiny jako miejsca, w którym przetwarzane s─ů zamówienia klientów. Przede wszystkim jednak liczy si─Ö cena zakupu i koszty operacyjne – musz─ů by─ç niskie. Jednocze┼Ťnie w tej tradycyjnej ga┼é─Özi gospodarki równie┼╝ ro┼Ťnie presja na zwi─Ökszanie wydajno┼Ťci. Tu pole do popisu daj─ů rozwi─ůzania w zakresie ┼é─ůczno┼Ťci, które u┼éatwiaj─ů optymalne zarz─ůdzanie prac─ů lub nawet zmieniaj─ů sposób dzia┼éania biznesu.

 

Jednym z przyk┼éadów jest zarz─ůdzanie materia┼éami dla mobilnych warsztatów. Coraz bardziej popularne staj─ů si─Ö np. nocne dostawy cz─Ö┼Ťci zamiennych potrzebnych na kolejny dzie┼ä pracy. Wi─ů┼╝e si─Ö to z pewnymi nowymi wyzwaniami. Po pierwsze dostawca musi móc otworzy─ç pojazd, po drugie musi mie─ç mo┼╝liwo┼Ť─ç usuni─Öcia zb─Ödnych ju┼╝ narz─Ödzi i cz─Ö┼Ťci. Inteligentne rozwi─ůzanie smart return box mo┼╝e w przysz┼éo┼Ťci rozwi─ůza─ç ten problem. Dzi─Öki niemu dostawca nie musi ju┼╝ wozi─ç ze sob─ů kluczyków do wszystkich pojazdów. Odblokowywanie samochodów mo┼╝e by─ç ograniczone do okre┼Ťlonego okna czasowego, je┼Ťli s─ů otwierane przez aplikacj─Ö na telefon komórkowy przy u┼╝yciu nowoczesnych us┼éug ┼é─ůczno┼Ťci. Jednocze┼Ťnie nowoczesne systemy multimedialne MBUX, które rejestruj─ů zmieniaj─ůc─ů si─Ö sytuacj─Ö w ruchu drogowym praktycznie w czasie rzeczywistym i dynamicznie dostosowuj─ů tras─Ö, pozwalaj─ů oszcz─Ödzi─ç i czas, i pieni─ůdze.

 

Najnowocze┼Ťniejsze systemy rega┼éów pozwalaj─ů stworzy─ç dobrze zorganizowan─ů i uporz─ůdkowan─ů przestrze┼ä ┼éadunkow─ů. Z przodu kierowca i jego zmiennik lub wspó┼épracownik maj─ů mnóstwo schowków, które mo┼╝na dostosowa─ç do konkretnego profilu u┼╝ytkownika i codziennych wymaga┼ä.

 

Jednak decyduj─ůcym czynnikiem dla sektora us┼éug jest to, ┼╝e ju┼╝ podstawowa wersja nowego Sprintera jest dobrze dopasowana do jego potrzeb: na przyk┼éad furgon z nap─Ödem na przedni─ů o┼Ť i wysokim dachem, który zapewnia du┼╝─ů przestrze┼ä na cz─Ö┼Ťci i wyposa┼╝enie warsztatowe. W porównaniu do poprzedniego modelu, nowy Sprinter ma równie┼╝ ni┼╝sze o 80 mm wej┼Ťcie do cz─Ö┼Ťci ┼éadunkowej, na czym zyskuje wysoko┼Ť─ç wn─Ötrza. Równie┼╝ oferowany w standardzie silnik o mocy 84 kW przekonuje nisk─ů cen─ů zakupu i du┼╝─ů ekonomiczno┼Ťci─ů w transporcie miejskim. Optymalny transfer mocy zapewnia nowa 9-stopniowa automatyczna skrzynia biegów z konwerterem momentu obrotowego lub nowo opracowana 6-biegowa skrzynia manualna.

 

4. Przewóz osób: wygodny dla pasa┼╝erów, wydajny dla operatorów

 

Segment przewozów osobowych obejmuje ró┼╝ne grupy docelowe, z których ka┼╝da ma w┼éasne specyficzne wymagania. Operatorzy oczekuj─ů niezawodnego pojazdu, dzi─Öki któremu b─Öd─ů mogli sprosta─ç presji kosztowej w publicznym i prywatnym transporcie pasa┼╝erskim. Czynniki wa┼╝ne dla kierowcy to jako┼Ť─ç fotela i ergonomiczny kszta┼ét obszaru roboczego. Je┼Ťli pojazdy s─ů wykorzystywane do ┼Ťwiadczenia us┼éug przewozowych i promowania wizerunku firmy, jako┼Ť─ç i nowoczesny design s─ů tak samo wa┼╝ne jak luksusowe i wygodne wn─Ötrze.

 

Nowe koncepcje mobilno┼Ťci, które obejmuj─ů równie┼╝ obszary wiejskie, wymagaj─ů wi─Ökszej indywidualizacji lokalnego transportu publicznego. Ustalanie tras i rozk┼éadów jazdy stanie si─Ö przesz┼éo┼Ťci─ů. Wizja zindywidualizowanego transportu publicznego staje si─Ö mo┼╝liwa dzi─Öki us┼éugom ┼é─ůczno┼Ťci sieciowej. Pasa┼╝erowie b─Öd─ů mogli korzysta─ç z aplikacji, aby zamówi─ç us┼éug─Ö przejazdu nowym Sprinterem. W tym scenariuszu przysz┼éo┼Ťci przes┼éane w ten sposób zg┼éoszenia b─Öd─ů automatycznie wy┼Ťwietlane w systemie telematycznym, który sam dostosuje tras─Ö, zwracaj─ůc nale┼╝yt─ů uwag─Ö na bie┼╝─ůc─ů sytuacj─Ö na drodze. Nowy Sprinter nie tylko odbiera, ale tak┼╝e wysy┼éa dane. W przysz┼éo┼Ťci czujniki foteli b─Öd─ů rejestrowa─ç liczb─Ö pasa┼╝erów, zg┼éasza─ç je do aplikacji i uzgadnia─ç zg┼éoszenia oraz dost─Öpn─ů przepustowo┼Ť─ç. Zapewnia to optymalne wykorzystanie us┼éugi.

 

Jednak pasa┼╝erowie nie tylko chc─ů by─ç przewo┼╝eni z punktu A do punktu B, ale tak┼╝e, w jak najwi─Ökszym komforcie, chc─ů dobrze wykorzysta─ç czas sp─Ödzony w podró┼╝y. Koncepcja wn─Ötrza nowego Sprintera jest idealnie dopasowana do takich potrzeb, równie┼╝ pod wzgl─Ödem digitalizacji: gniazda USB zapewniaj─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç ┼éadowania urz─ůdze┼ä, a opcjonalny hotspot WiFi indywidualne po┼é─ůczenia ze ┼Ťwiatem cyfrowym. Centralnym elementem jest system multimedialny MBUX, sterowany za pomoc─ů ekranów dotykowych lub kierownicy wielofunkcyjnej.

 

Wy┼╝szy standard, znany z samochodów osobowych, zarówno w cz─Ö┼Ťci przedniej jak i z ty┼éu, spe┼énia ró┼╝ne oczekiwania i potrzeby wszystkich grup docelowych. Dzi─Öki opcjonalnemu zawieszeniu pneumatycznemu pasa┼╝erowie mog─ů si─Ö cieszy─ç poziomem komfortu, do którego przywykli w autach osobowych. System klimatyzacji umieszczony na dachu umo┼╝liwia indywidualn─ů regulacj─Ö w cz─Ö┼Ťci pasa┼╝erskiej, a ogrzewanie dodatkowe jest dost─Öpne dla ka┼╝dego miejsca – te rozwi─ůzania pomagaj─ů zadba─ç o dobre samopoczucie wszystkich osób podczas podró┼╝y.

 

Wreszcie – element kluczowy, który przes─ůdza o wyj─ůtkowo┼Ťci nowego Sprintera, szczególnie w zastosowaniach takich jak transfer wahad┼éowy pasa┼╝erów z i na lotnisko lub inne miejsce. Nowy Sprinter jako jedyny w segmencie du┼╝ych samochodów dostawczych zosta┼é wyposa┼╝ony w sze┼Ťciocylindrowy silnik, który w po┼é─ůczeniu z automatyczn─ů skrzyni─ů biegów 7G-TRONIC, umo┼╝liwia mu prac─Ö najwy┼╝szej jako┼Ťci nawet w najbardziej wymagaj─ůcym transporcie pasa┼╝erskim.

 

Bezpiecze┼ästwo równie┼╝ odgrywa kluczow─ů rol─Ö. W nowym Sprinterze kierowc─Ö wspieraj─ů innowacyjne systemy bezpiecze┼ästwa i asystuj─ůce na poziomie znanym z samochodów osobowych. S─ů w┼Ťród nich oparty na radarach adaptacyjny tempomat DISTRONIC, Active Brake Assist, Active Lane Keeping Assist i ATTENTION ASSIST. W standardzie dost─Öpny jest te┼╝ System Crosswind Assist. Opcjonalny pakiet Parking, obejmuj─ůcy kamer─Ö 360-stopniow─ů w po┼é─ůczeniu z 10,25-calowym systemem multimedialnym MBUX, pomaga kierowcy wybrn─ů─ç z k┼éopotliwych sytuacji w ciasnych uliczkach lub przy ograniczonej widoczno┼Ťci. Traffic Sign Assist zwraca szczególn─ů uwag─Ö na ograniczenia pr─Ödko┼Ťci, zakazy wjazdu i zakazy wyprzedzania oraz ich anulowanie. Nowo┼Ťci─ů w Sprinterze jest te┼╝ czujnik deszczu z systemem mokrych wycieraczek. P┼éyn do spryskiwaczy przepuszczany jest przez ramiona wycieraczek, rozpylany bezpo┼Ťrednio przed piórami wycieraczek i natychmiast zmywany.

 

5. Sektor budowlany: wysoka wydajno┼Ť─ç nawet w ekstremalnych warunkach

 

Transport budowlany to nie tylko ma┼ée odleg┼éo┼Ťci, ale równie┼╝ d┼éugie trasy po autostradach i drogach krajowych. Za┼éoga oczywi┼Ťcie chce pokonywa─ç odleg┼éo┼Ť─ç tak szybko i wygodnie, jak to tylko mo┼╝liwe. Ale ostatnie sto metrów przed placem budowy cz─Östo prowadzi przez trudny teren – b┼éoto, piasek i kamienie. A kiedy ju┼╝ pojazd dotrze na miejsce, tak┼╝e nie mo┼╝e liczy─ç na delikatne traktowanie.

 

Dobrze wtedy wiedzie─ç, ┼╝e samochód jest partnerem, na którym mo┼╝na polega─ç i który spe┼énia wszystkie wymagania. Firmy budowlane potrzebuj─ů mocnych pojazdów o wysokim tona┼╝u – zw┼éaszcza je┼Ťli s─ů one cz─Östo u┼╝ywane na budowach. Pojazd dostawczy ma znosi─ç ci─Ö┼╝kie warunki i obci─ů┼╝enia, ale nadal pozostawa─ç niezawodnym, tak┼╝e przy cz─Östych zmianach kierowcy. Niezaplanowane naprawy s─ů najbardziej niepo┼╝─ůdane, poniewa┼╝ wydajno┼Ť─ç za┼éogi zale┼╝y ca┼ékowicie od bezb┼é─Ödnej pracy pojazdu.

 

Nowy Sprinter na placu budowy pokazuje swoj─ů si┼é─Ö. Nap─Öd na wszystkie ko┼éa w po┼é─ůczeniu z mas─ů ca┼ékowit─ů do 5 ton czyni go idealnym pojazdem budowlanym do ci─Ö┼╝kich materia┼éów sypkich. Ud┼║wig do 3,5 tony umo┼╝liwia transport ci─Ö┼╝kiego sprz─Ötu roboczego. A poniewa┼╝ odzie┼╝ i buty rzadko pozostaj─ů czyste na placach budowy, nowy Sprinter jest te┼╝ bardzo odporny na b┼éoto i kurz.

 

6. Handlowcy: budowanie wizerunku i wszechstronno┼Ť─ç

 

W porównaniu z ma┼éymi i ┼Ťrednimi przedsi─Öbiorstwami w sektorze handlu przewa┼╝aj─ů stosunkowo ma┼ée floty. Wymagania s─ů bardzo ró┼╝ne. Dekarze, posadzkarze lub stolarze s─ů zainteresowani maksymaln─ů ┼éadowno┼Ťci─ů i wygodnymi rega┼éami do mobilnego warsztatu. Malarze pokojowi i tynkarze szukaj─ů du┼╝ej przestrzeni ┼éadunkowej do transportu drabin lub rusztowa┼ä. Oczekiwania s─ů odpowiednio szerokie w zale┼╝no┼Ťci od wszechstronno┼Ťci zastosowa┼ä pojazdów we flocie. Ale uniwersalno┼Ť─ç to cenna cecha tak┼╝e w sektorze handlu. Cz─Östo w┼éa┼Ťciciel osobi┼Ťcie siada za kierownic─ů, a odwiedzaj─ůc klientów, Sprinter odgrywa równie┼╝ rol─Ö reprezentacyjn─ů. Czasem musi s┼éu┼╝y─ç jako pojazd roboczy do przewo┼╝enia materia┼éów, a czasem, wyposa┼╝ony w ┼éawki, równie sprawnie dzia┼éa─ç, gdy ca┼éa ekipa pracowników musi dotrze─ç do miejsca pracy w tym samym czasie.

 

Nowy Sprinter spe┼énia ró┼╝ne wymagania, oferuj─ůc wiele opcji zarówno w zakresie przewo┼╝enia ┼éadunku, jak i wysokiej jako┼Ťci wn─Ötrza. Wytrzyma┼ée materia┼éy znosz─ů du┼╝e obci─ů┼╝enia mechaniczne. A kiedy praca nie wymaga takich obci─ů┼╝e┼ä, miejsce pracy w kabinie mo┼╝na równie┼╝ dostosowa─ç do wysokich standardów.

 

Sprinter równie┼╝ pokazuje t─Ö zdolno┼Ť─ç adaptacji w przestrzeni ┼éadunkowej. Dla ci─Ö┼╝kich ┼éadunków dost─Öpna jest opcjonalna, wzmocniona pod┼éoga – jest to idealne rozwi─ůzanie dla Sprintera, w którym ┼éadunek rozk┼éada si─Ö tylko w kilku punktach w przestrzeni ┼éadunkowej, na przyk┼éad w przypadku systemów rega┼éów lub szczególnie ci─Ö┼╝kich lub niepor─Öcznych przedmiotów. Je┼Ťli ┼éadunek mo┼╝e by─ç roz┼éo┼╝ony równomiernie, zastosowanie ma nowa lekka plastikowa pod┼éoga, która pozwala zwi─Ökszy─ç ┼éadowno┼Ť─ç pojazdu.

 

7. Zadania specjalne: cenne meble zmieszcz─ů si─Ö równie dobrze jak skrzynie lub ci─Ö┼╝kie palety

 

Gdy trzeba przewozi─ç niepor─Öczne lub ci─Ö┼╝kie przedmioty, takie jak wyposa┼╝enie wewn─Ötrzne lub meble na wymiar, liczy si─Ö ka┼╝dy centymetr sze┼Ťcienny przestrzeni i wzorcowa ┼éadowno┼Ť─ç. W┼éa┼Ťciciele ma┼éych firm, tacy jak stolarze lub producenci mebli specjalistycznych, korzystaj─ů z furgonetek zarówno przy zakupie ci─Ö┼╝kich surowców, takich jak drewno, jak i przy dostarczaniu gotowych produktów do klientów lub na stoiska wystawowe. Cz─Östo znaczenie ma te┼╝ dla nich wygl─ůd zewn─Ötrzny, kiedy pojazd ma podkre┼Ťla─ç wysok─ů jako┼Ť─ç pracy oferowanej przez w┼éa┼Ťciciela firmy.

 

Z rozstawem osi do 4325 milimetrów (przy nap─Ödzie na tylne ko┼éa) lub 3924 milimetrów (przy nap─Ödzie na przednie ko┼éa) i przestrzeni─ů ┼éadunkow─ů do 17 m3, nowy Sprinter zapewnia idealne warunki pod ka┼╝dym wzgl─Ödem. Je┼Ťli pierwszorz─Ödne znaczenie ma wykorzystanie pe┼énej szeroko┼Ťci przedzia┼éu ┼éadunkowego, rozwi─ůzaniem jest wersja super-single: pomimo du┼╝ej masy ca┼ékowitej pojazdu wynosz─ůcej 5 ton, ma ona pojedyncze tylne opony. Pozostawia to dost─Öpn─ů szeroko┼Ť─ç za┼éadunku wynosz─ůc─ů oko┼éo 1,22 metra mi─Ödzy nadkolami, dzi─Öki czemu mo┼╝na równie┼╝ ┼éadowa─ç palety po bokach. Pozytywnym efektem ubocznym jest to, ┼╝e w niektórych krajach za pojedyncze opony s─ů ni┼╝sze op┼éaty za przejazd i podatek. 

 

Specjalne wsporniki przy wej┼Ťciu z drzwiami przesuwnymi pokazuj─ů równie┼╝, jak nowy Sprinter jest przygotowany do przewo┼╝enia du┼╝ych towarów. Zapewniaj─ů one, ┼╝e europalety lub skrzynie s─ů bardziej stabilne podczas pokonywania zakr─Ötów i sprawiaj─ů, ┼╝e transport jest bezpieczny. Solidne, nadaj─ůce si─Ö do prania panele na ┼Ťcianach przestrzeni baga┼╝owej podkre┼Ťlaj─ů przydatno┼Ť─ç nowego Sprintera do specjalnych zada┼ä transportowych.

 

Dzi─Öki rozwi─ůzaniom w zakresie ┼é─ůczno┼Ťci nowy Sprinter jest zawsze w kontakcie z firm─ů. Silniki o mocy do 140 kW pozwalaj─ů na jazd─Ö jak w samochodzie osobowym, a najnowsze systemy asystuj─ůce zapewniaj─ů wysoki poziom bezpiecze┼ästwa nawet przy ci─ůg┼éych zmianach kierowcy. Wyj─ůtkowy komfort jazdy na wszystkich miejscach gwarantuje dobre samopoczucie nawet podczas d┼éugich podró┼╝y.

 

8. Samochód dostawczy: od furgonetki po pojazd do zabudowy

 

Rynek kamperów stale ro┼Ťnie od prawie dziesi─Öciu lat. W 2016 r. w Europie zarejestrowano ponad 95 000 pojazdów, a w Stanach Zjednoczonych prawie 58 000. W samych Niemczech w latach 2009-2016 przychody ze sprzeda┼╝y nowych pojazdów wzros┼éy z dwóch do czterech miliardów euro. Oprócz rosn─ůcego zainteresowania kamperami i pojazdami pó┼éintegralnymi mo┼╝na zaobserwowa─ç coraz wi─Öksze pragnienie dopasowania do indywidualnych potrzeb i komfortu w wy┼╝szym segmencie cenowym. Na przyk┼éad klienci w ┼Ťrednim wieku, spe┼éniaj─ůcy marzenie swojego ┼╝ycia za pomoc─ů luksusowego wozu kempingowego kosztuj─ůcego od 80 000 do 160 000 euro, nie chc─ů i┼Ť─ç na ust─Öpstwa w kwestii udogodnie┼ä, które s─ů uwa┼╝ane za normalne w sektorze premium samochodów osobowych.

 

Nowy Sprinter ma idealne rozwi─ůzanie dla ka┼╝dego rodzaju pojazdu typu kempingowego na tym ró┼╝norodnym rynku (camper van, pó┼éintegralny, integralny lub alkowa). Szeroki wybór konfiguracji nap─Ödu – przedniego, tylnego lub na wszystkie ko┼éa – pozwala na wszelkie mo┼╝liwe zastosowania. Jednocze┼Ťnie wszystkie warianty korzystaj─ů z nowych technologii, takich jak nowe systemy multimedialne MBUX, panel obs┼éugi i wy┼Ťwietlacz w kokpicie, standard na równi z samochodami osobowymi, opcjonalnie podgrzewane i obrotowe luksusowe fotele oraz najnowsze systemy asystuj─ůce. Dodatkowym udogodnieniem jest rzadki w segmencie du┼╝ych samochodów dostawczych elektryczny hamulec r─Öczny, który pozwala na wygodniejszy dost─Öp z kabiny do cz─Ö┼Ťci mieszkalnej ni┼╝ w przypadku d┼║wigni.

 

Nowy Sprinter wprowadza tak┼╝e er─Ö cyfrow─ů do samochodów kempingowych. Dzi─Öki nowym mo┼╝liwo┼Ťciom sterowania cyfrowego samochód kempingowy Sprinter staje si─Ö „inteligentnym domem”, a w┼éa┼Ťciwie prawdziwym „inteligentnym kamperem”. Cyfrowy modu┼é komunikacyjny, dost─Öpny po raz pierwszy w Sprinterze, ┼é─ůczy samochód kempingowy z internetem. Umo┼╝liwia to np. ustalenie lokalizacji pojazdu lub sprawdzenie poziomu paliwa albo zbli┼╝aj─ůcego si─Ö terminu czynno┼Ťci serwisowych. Ponadto system Live Traffic Information zapewnia najnowsze informacje o ruchu drogowym, dzi─Öki czemu zawsze mo┼╝na wybra─ç najkorzystniejsz─ů tras─Ö. Uwzgl─Ödnia on tak┼╝e ograniczenia wysoko┼Ťci, w─ůskie odcinki i drogi z ograniczonym dost─Öpem dla ci─Ö┼╝szych pojazdów.

 

W przysz┼éo┼Ťci nowy modu┼é interfejsu stworzy podstaw─Ö do inteligentnej ┼é─ůczno┼Ťci mi─Ödzy pojazdem, nadwoziem i jego funkcjami. Umo┼╝liwi to kontrol─Ö pe┼énego statusu pojazdu z jednego miejsca – za pomoc─ů wy┼Ťwietlacza pomocniczego w samochodzie kempingowym lub smartfonie. Aplikacja Mercedes-Benz Camper umo┼╝liwi dost─Öp do pojazdu z dowolnego miejsca na ┼Ťwiecie – na przyk┼éad w celu sprawdzenia poziomu paliwa i ┼Ťcieków lub do kontroli pojazdu i zabudowy przed rozpocz─Öciem podró┼╝y. Pozwoli to np. na w┼é─ůczanie ogrzewania w odpowiednim czasie, by po dniu sp─Ödzonym na stokach narciarskich, samochód kempingowy móg┼é powita─ç powracaj─ůc─ů rodzin─Ö przytuln─ů temperatur─ů. Pojazd i salon po┼é─ůcz─ů si─Ö, tworz─ůc inteligentn─ů jednostk─Ö, która nie ma sobie równych na rynku samochodów kempingowych.

 

Wysokiej jako┼Ťci systemy wspomagaj─ůce dost─Öpne w standardzie znacznie zwi─Ökszaj─ů atrakcyjno┼Ť─ç pojazdu jako ca┼éo┼Ťci: obejmuj─ů one adaptacyjny tempomat DISTRONIC oparty na radarach, wspomaganie hamulców, Active Brake Assist i ATTENTION ASSIST. W standardzie jest te┼╝ oczywi┼Ťcie System Crosswind Assist, poniewa┼╝ sprawia, ┼╝e podró┼╝ samochodem kempingowym jest znacznie bezpieczniejsza, szczególnie przy wy┼╝szych pr─Ödko┼Ťciach.

 

Pojazd do zabudowy z nap─Ödem na przednie ko┼éa, dost─Öpny po raz pierwszy, jest szczególnie interesuj─ůcy dla silnie rozwijaj─ůcego si─Ö segmentu pó┼éintegralnych samochodów kempingowych, które obecnie stanowi─ů oko┼éo jednej trzeciej rynku. Nap─Öd ten robi wyj─ůtkowe wra┼╝enie w zestawie z silnikiem wysokopr─Ö┼╝nym OM 651 o mocy 130 kW / 400 Nm dost─Öpnym wy┼é─ůcznie w samochodach kempingowych. W po┼é─ůczeniu z now─ů 6-biegow─ů manualn─ů skrzyni─ů biegów lub now─ů, 9-stopniow─ů automatyczn─ů skrzyni─ů biegów, zapewnia on du┼╝e pr─Ödko┼Ťci jazdy z maksymalnie cich─ů prac─ů i wysok─ů jako┼Ťci─ů prowadzenia oraz zoptymalizowane zu┼╝ycie paliwa. 

 

Podobnie jak w przypadku wszystkich innych wariantów, opony ca┼éoroczne opracowane specjalnie na d┼éugie okresy przestoju s─ů po raz pierwszy dost─Öpne dla pojazdu do zabudowy. Podwozie z os┼éon─ů jest kolejnym jego wariantem. Stanowi ono idealn─ů podstaw─Ö dla w integralnych samochodów kempingowych. Na jego bazie mo┼╝na zaprojektowa─ç i zbudowa─ç pojazdy o maksymalnie trzech osiach i maksymalnej masie do 5500 kilogramów. System zawieszenia pneumatycznego skonfigurowany na potrzeby samochodów kempingowych gwarantuje doskona┼é─ů jako┼Ť─ç jazdy podczas d┼éugich podró┼╝y i niski przechy┼é nadwozia.

 

W poje┼║dzie preinstalowano te┼╝ liczne rozwi─ůzania dla integralnych samochodów kempingowych, które umo┼╝liwiaj─ů korzystanie z ekskluzywnych funkcji dost─Öpnych w tej klasie po raz pierwszy lub u┼éatwiaj─ů producentom nadwozi integracj─Ö nowoczesnych systemów asystuj─ůcych i dodatkowych udogodnie┼ä. S─ů to m.in grza┼éki przedniej szyby, wzmocnione podstawy siedze┼ä z trzypunktowym pasem bezpiecze┼ästwa lub preinstalacje do tempomatu adaptacyjnego DISTRONIC lub Blind Spot Assist.

 

W ostatnich latach udzia┼é w rynku przebudowanych na kampery furgonów wykaza┼é szczególnie du┼╝y wzrost, a obecnie wynosi nieco poni┼╝ej 40 procent. Dzi─Öki nap─Ödowi na przednie ko┼éa nowy Sprinter otwiera kolejne obszary zastosowa┼ä. Decyduj─ůce zalety to wi─Öksza ┼éadowno┼Ť─ç (plus 50 kilogramów w porównaniu do poprzedniego modelu z nap─Ödem na tylne ko┼éa) i ni┼╝sza pod┼éoga pojazdu (minus 80 milimetrów), która zapewnia wi─Öcej przestrzeni dla wyposa┼╝enia wn─Ötrza i u┼éatwia wej┼Ťcie. Trzy warianty silników wysokopr─Ö┼╝nych o mocy od 84 do 130 kW zapewniaj─ů tak wa┼╝n─ů w tym segmencie dynamik─Ö. Wersje furgonowe z trzema ró┼╝nymi rozstawami osi, trzema wysoko┼Ťciami nadwozia i pi─Öcioma klasami wagowymi szczególnie zyskuj─ů dzi─Öki szerokiemu pakietowi technologii stosowanych w celu redukcji ha┼éasu i wibracji. Opcjonalnie dost─Öpny, do┼é─ůczany nap─Öd na wszystkie ko┼éa rozszerza zakres zastosowa┼ä. Szczególnie interesuj─ůce dla wczasowiczów: w „trybie hibernacji” dost─Öpnym dla wszystkich wariantów, pojazd mo┼╝na prze┼é─ůczy─ç w stan czuwania, zmniejszaj─ůc jego zu┼╝ycie energii do minimum. Gdy tryb hibernacji zostanie wy┼é─ůczony, Sprinter mo┼╝e zosta─ç uruchomiony bez trudno┼Ťci nawet po d┼éu┼╝szej przerwie.

 

┼╣ród┼éo: MERCEDES-BENZ MEDIA

Silnik: 1950 cm3
Rodzaj paliwa/nap─Öd: Diesel
Moc: 150 KM
Manualna skrzynia bieg├│w
Liczba miejsc: 2
Rodzaj nap─Ödu: przednia o┼Ť
Średnie spalanie: 7.6 l/100 km
D┼éugo┼Ť─ç ca┼ékowita: 5932 mm
Szeroko┼Ť─ç ca┼ékowita: 2175 mm
Wysoko┼Ť─ç ca┼ékowita: 2351 mm
Masa własna: 2055 kg
┼üadowno┼Ť─ç: 1445 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 5500 kg
Zobacz r├│wnie┼╝
Popro┼Ť o indywidualn─ů ofert─Ö
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ci─ůgu kilku minut!
AutoStore Mercedes Sprinter Furgon - 01 - leasing, kredyt lub najem

Mercedes-Benz

Sprinter Furgon 315 CDI
1246 zł
netto/mc
1950 cm3
150 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
62448 zł
Warto┼Ť─ç wykupu netto
14000 zł
Kliknij i sprawd┼║ dost─Öpno┼Ť─ç
Wysy┼éaj─ůc wype┼éniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzib─ů w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w S─ůdzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydzia┼é Gospodarczy Krajowego Rejestru S─ůdowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach zwi─ůzanych z ochron─ů danych osobowych mo┼╝na skontaktowa─ç si─Ö z nami za po┼Ťrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powy┼╝ej adresem siedziby spó┼éki. Szczegó┼éowe informacje dotycz─ůce danych osobowych znajduj─ů si─Ö tutaj: Polityka Prywatno┼Ťci.
Wyra┼╝am zgod─Ö na otrzymywanie w przysz┼éo┼Ťci od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drog─ů: po┼é─ůcze┼ä telefonicznych, SMS, email.