Nowa oferta

Mercedes-BenzCitan Furgon BASE 108

1461cm3
108 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
38482
Warto┼Ť─ç wykupu netto
Twoja rata  miesi─Öczna netto
765zł
Warto┼Ť─ç katalogowa 105 183 z┼é
Dowiedz si─Ö wi─Öcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyr├│┼╝nia
Moje wyposa┼╝enie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Asystent ┼Ťwiate┼é drogowych
  • Lakier Biel arktyczna
  • Obr─Öcze stalowe, 15", z oslonami ┼Ťrub
  • Pakiet gwarancyjny + 24 miesi─ůce
  • Tapicerka Tkanina czarna Caluma

Silniki i skrzynie biegów

  • 6-stopniowa mechaniczna skrzynia biegów
  • Euro 6d Gr. I norma emisji spalin - poj. lekkie
  • Filtr cz─ůstek sta┼éych
  • Filtr paliwa z separatorem wody
  • Funkcja ECO Start-Stop
  • Silnik OM608 DE 15 LA 55 KW

 

Audio, elektryka i przyrz─ůdy

  • Asystent ruszania na wzniesieniu
  • Asystent wspomagania koncentracji ATTENTION ASSIST
  • Czujnik deszczu i zmroku
  • Interner Code SSVOLP
  • Kierownica bez przycisków wielofunkcyjnych
  • Kierownica regulowana w dwóch p┼éaszczyznach
  • Modu┼é komunikacyjny z kart─ů SIM
  • Radio cyfrowe (DAB)
  • Sygn. niezapi─Ötego pasa bezpiecz. kierow. i pasa┼╝.
  • System MB Audio z DAB
  • Zestaw wska┼║ników (Pixel-Matrix-Display)

 

Wn─Ötrze, ogrzewanie, klimatyzacja

  • Fotel kierowcy z regulacj─ů manualn─ů
  • Fotel pasa┼╝era obok kierowcy z regulacj─ů manualn─ů
  • Klimatyzacja manualna
  • Podloga plastikowa w przestrz. pas. przód
  • Poduszka powietrzna kierowcy i pasa┼╝era z przodu
  • Zamykany schowek przed pasa┼╝erem

 

Elementy nadwozia

  • Drzwi przesuwne po prawej stronie
  • Drzwi tylne dwuskrzyd┼éowe bez okna otwier. do 180'
  • Elektrycznie podnoszone szyby przednie
  • Lusterka zewn. podgrz. i regulowane elektrycznie
  • Pe┼éna ┼Ťciana dzia┼éowa
  • Reflektory halogenowe

 

Dodatkowe zakresy

  • Dokument COC
  • Homologacja ci─Ö┼╝arowa N1
  • Obr─Öcze stalowe, 15"
  • Poduszki pow. boczne Thorax, kurtyny okienne przód
  • Seria 420 VS11
  • VIN widoczny z zewn─ůtrz pojazdu

 

Us┼éugi ┼é─ůczno┼Ťciowe

  • Pomoc w razie awarii
  • Przygotowanie do us┼éug zdalnych plus
  • System po┼é─ůczenia alarmowego Mercedes-Benz
  • Us┼éugi Mercedes me

 

Podwozie

  • Hamulec postojowy
  • Ko┼éo zapasowe
  • Opony letnie
  • System Stabilizacji Toru Jazdy (ESP)
  • Uk┼éad hamulcowy z uk┼éadem ABS i ASR

Nowy Mercedes-Benz Citan: wspania┼éa oferta w segmencie ma┼éych vanów

 

Nowy Mercedes-Benz Citan w skrócie

  • Przestrze┼ä ┼éadunkowa Citana w wersji furgon wynosi do 2,9 m3, mierzona zgodnie z norm─ů VDA. W ┼Ťrodku mieszcz─ů si─Ö dwie europalety w poprzek, jedna za drug─ů.
  • Jego uci─ůg wynosi 1,5 tony. Oprócz zwyk┼éego, sta┼éego zaczepu przyczepy dost─Öpna jest równie┼╝ wersja z nisko po┼éo┼╝on─ů g┼éowic─ů kulow─ů. U┼éatwia to otwieranie tylnych drzwi, gdy przyczepa jest pod┼é─ůczona.
  • A┼╝ siedem poduszek powietrznych standardowo na pok┼éadzie: Citan furgon zosta┼é fabrycznie wyposa┼╝ony w sze┼Ť─ç (przednie poduszki powietrzne dla kierowcy i pasa┼╝era, poduszki nadokienne i poduszki boczne na klatk─Ö piersiow─ů), natomiast Citan Tourer standardowo posiada dodatkow─ů centraln─ů poduszk─Ö.
  • W Nowym Citanie opcjonalnie dost─Öpne s─ů reflektory LED High Performance. Dzi─Öki temperaturze barwowej 5500 kelwinów ┼Ťwiat┼éo LED jest bardzo zbli┼╝one do ┼Ťwiat┼éa dziennego (6500 K). Badania wykaza┼éy, ┼╝e sztuczne ┼Ťwiat┼éo powoduje mniejsze obci─ů┼╝enie oczu, gdy jego kolor jest zbli┼╝ony do ┼Ťwiat┼éa dziennego. Diody LED s─ů równie┼╝ znacznie bardziej energooszcz─Ödne i zu┼╝ywaj─ů oko┼éo 75 procent mniej energii elektrycznej ni┼╝ zwyk┼ée ┼╝arówki, w zale┼╝no┼Ťci od pola dzia┼éania.
  • Silnik wysokopr─Ö┼╝ny o mocy 85 kW do furgonu posiada funkcj─Ö overpower i overtorque, która na krótko mo┼╝e zapewni─ç do 89 kW mocy i 295 Nm momentu obrotowego.
  • To sprawia, ┼╝e ÔÇőÔÇőmanewry wyprzedzania s─ů jeszcze ┼éatwiejsze.
  • Asystent hamowania (standard w Citanie Tourer; opcjonalny w Citanie furgon) mo┼╝e drastycznie skróci─ç drog─Ö hamowania w sytuacji awaryjnej. Przy pr─Ödko┼Ťci 120 km/h szybszy czas reakcji pozwala skróci─ç dystans o sze┼Ť─ç metrów.
  • Nowy Citan mo┼╝e by─ç wyposa┼╝ony w maksymalnie dwoje drzwi przesuwnych, które oferuj─ů otwory o 615 milimetrach szeroko┼Ťci. Wysoko┼Ť─ç mierzy 1059 milimetrów (obie liczby odnosz─ů si─Ö do prze┼Ťwitu).
  • „Hej Mercedes”, inteligentny asystent g┼éosowy w ramach MBUX (Mercedes-Benz User Experience), rozumie a┼╝ 28 j─Özyków. Mo┼╝e by─ç u┼╝ywany do wygodnej obs┼éugi funkcji informacyjno-rozrywkowych. Na przyk┼éad w po┼é─ůczeniu z Mercedes me connect systemem nawigacji mo┼╝na sterowa─ç za pomoc─ů zwrotów potocznych.
  • Po cyfrowych kalkulacjach i badaniach na stanowisku testowym prototypy i pojazdy przedseryjne Nowego Citana przesz┼éy ponad 500 indywidualnych testów w Europie.
  • Podczas licznych jazd testowych ma┼éy van by┼é poddawany sprawdzianom przez dwie zimy i dwa lata przy temperaturach od minus 25°C do plus 40°C.
  • Na stacjach szybkiego ┼éadowania akumulator eCitana ┼éaduje si─Ö od 10 do 80 procent w 40 minut[1]. eCitan b─Ödzie dost─Öpny w kilku wariantach nadwozia.


Kompaktowe wymiary zewn─Ötrzne w po┼é─ůczeniu z przestronnym wn─Ötrzem i du┼╝─ů przestrzeni─ů ┼éadunkow─ů otwieraj─ů przed Nowym Citanem wiele ró┼╝nych mo┼╝liwo┼Ťci zastosowania, zw┼éaszcza w miejskich dostawach i us┼éugach. Pojazd jest dost─Öpny zarówno jako furgon, jak i Tourer. Szeroko otwierane drzwi przesuwne po lewej i prawej stronie Citana, a tak┼╝e niski próg za┼éadunkowy (opcjonalnie) umo┼╝liwiaj─ů wygodny dost─Öp do wn─Ötrza i ┼éatwy za┼éadunek. Z kolei pasa┼╝erowie b─Öd─ů mogli cieszy─ç si─Ö wygodnymi fotelami Citana Tourera. Poza du┼╝─ů funkcjonalno┼Ťci─ů i elastyczno┼Ťci─ů, pojazd zapewnia kompleksowe wyposa┼╝enie w zakresie bezpiecze┼ästwa i wysoki komfort jazdy.

 

– Dzi─Öki Sprinterowi i Vito jeste┼Ťmy z powodzeniem obecni w segmencie du┼╝ych i ┼Ťrednich vanów. Nowy Citan w segmencie ma┼éych samochodów dostawczych dope┼éni nasze portfolio. Zosta┼é ca┼ékowicie przebudowany przez profesjonalistów dla profesjonalistów. Pocz─ůwszy od designu po w┼éa┼Ťciwo┼Ťci jezdne, nie wspominaj─ůc o systemach bezpiecze┼ästwa i ┼é─ůczno┼Ťci, Citan nosi w sobie DNA Mercedes-Benz – mówi Marcus Breitschwerdt, szef Mercedes-Benz Vans. – Jednocze┼Ťnie jest równie┼╝ ostatnim nowym pojazdem dla klientów komercyjnych w Mercedes-Benz Vans, który b─Ödzie wykorzystywa┼é silnik spalinowy. Wszystkie przysz┼ée nowe rozwi─ůzania b─Öd─ů dost─Öpne wy┼é─ůcznie z nap─Ödem elektrycznym. Logicznym krokiem tej konsekwentnej elektryfikacji jest tym samym Nowy eCitan.

 

Design Nowego Citana wyró┼╝niaj─ů wywa┼╝one proporcje i zmys┼éowa linia nadwozia. Muskularne barki i efektowne nadkola podkre┼Ťlaj─ů moc i emocjonaln─ů atrakcyjno┼Ť─ç pojazdu – to niezwyk┼ée elementy stylistyczne w przypadku ma┼éego vana. – Ju┼╝ na pierwszy rzut oka wyra┼║nie wida─ç, ┼╝e Nowy Citan przynale┼╝y do rodziny Mercedes-Benz. Klarowne kszta┼éty o prostych liniach i mocne p┼éaszczyzny wyra┼╝aj─ů nasz─ů filozofi─Ö Sensual Purity – wyja┼Ťnia Gorden Wagener, Chief Design Officer w Daimler Group.

 

Wewn─ůtrz szczególn─ů uwag─Ö zwraca zachwycaj─ůcy, horyzontalny kszta┼ét deski rozdzielczej. Inspiracj─ů dla jej kunsztownego wygi─Öcia by┼é dla projektantów Mercedes-Benz profil skrzyd┼éa. Kluczowe by┼éo tutaj konsekwentne, poziome ukszta┼étowanie. W─ůskie skrzyd┼éo rozci─ůga si─Ö w poprzek wn─Ötrza i daje poczucie du┼╝ej przestrzeni. Z niej wyodr─Öbniony zosta┼é zespó┼é przyrz─ůdów, kszta┼étem przypominaj─ůcy wydr─ů┼╝ony kamie┼ä. Szczelin─Ö pomi─Ödzy „skrzyd┼éem” a „kamieniem” wype┼énia praktyczny schowek na niezb─Ödne, podr─Öczne akcesoria.

 

Wiele zastosowań i wygodny załadunek

 

Nowy Citan ┼é─ůczy kompaktowe wymiary zewn─Ötrzne (d┼éugo┼Ť─ç: 4498 mm) z du┼╝─ů przestrzeni─ů w ┼Ťrodku. Dzi─Öki wielu ró┼╝nym wersjom i praktycznym detalom wyposa┼╝enia oferuje wiele ró┼╝nych mo┼╝liwo┼Ťci zastosowania i wygodny za┼éadunek. Model zostanie wprowadzony na rynek jako furgon i Tourer. Pó┼║niej pojawi─ů si─Ö kolejne warianty z d┼éugim rozstawem osi, a tak┼╝e wersja Mixto. Ale nawet w wariancie z krótkim rozstawem osi (2716 mm) Nowy Citan oferuje znacznie wi─Öcej miejsca w porównaniu z poprzednim modelem – na przyk┼éad w furgonie d┼éugo┼Ť─ç przestrzeni ┼éadunkowej wynosi 3,05 metra (w wersji z ruchom─ů ┼Ťcian─ů dzia┼éow─ů).

 

Drzwi przesuwne to praktyczna zaleta, szczególnie na ciasnych parkingach. Nowy Citan jest dost─Öpny z maksymalnie dwiema parami drzwi przesuwnych. Zapewniaj─ů one szeroki – mierz─ůcy 615 milimetrów – otwór po obu stronach pojazdu. Wysoko┼Ť─ç otworu za┼éadunkowego wynosi 1059 milimetrów (obie liczby dotycz─ů prze┼Ťwitu). Równie┼╝ z ty┼éu przestrze┼ä ┼éadunkowa jest ┼éatwo dost─Öpna: próg za┼éadunkowy furgonu znajduje si─Ö na wysoko┼Ťci 59 cm. Dwa skrzyd┼éa tylnych drzwi mo┼╝na zablokowa─ç pod k─ůtem 90 stopni, a nawet rozchyli─ç do 180 stopni na boki pojazdu. Drzwi s─ů asymetryczne – lewe skrzyd┼éo jest szersze, dlatego nale┼╝y je otworzy─ç jako pierwsze. Opcjonalnie furgon mo┼╝na zamówi─ç równie┼╝ z tylnymi drzwiami z podgrzewanymi szybami i wycieraczkami. Na ┼╝yczenie dost─Öpna jest klapa tylna, która tak┼╝e obejmuje te dwa elementy wyposa┼╝enia.

 

Tourer jest standardowo wyposa┼╝ony w tyln─ů klap─Ö z szyb─ů. Alternatywnie jest równie┼╝ dost─Öpny z tylnymi drzwiami. Tyln─ů kanap─Ö mo┼╝na z┼éo┼╝y─ç w proporcji 1/3 do 2/3. Liczne schowki u┼éatwiaj─ů codzienne u┼╝ytkowanie Nowego Citana.

 

Oprócz sta┼éej ┼Ťciany dzia┼éowej (dost─Öpnej z szyb─ů i bez), mi─Ödzy kabin─ů kierowcy a przestrzeni─ů ┼éadunkow─ů, Nowy Citan furgon dost─Öpny jest równie┼╝ z wersj─ů sk┼éadan─ů. Ta opcja sprawdzi┼éa si─Ö ju┼╝ w poprzednim modelu i od tego czasu zosta┼éa zoptymalizowana. Je┼Ťli konieczne jest przetransportowanie d┼éugich przedmiotów, kratk─Ö po stronie pasa┼╝era mo┼╝na obróci─ç o 90 stopni, a nast─Öpnie z┼éo┼╝y─ç w kierunku fotela kierowcy i zablokowa─ç. Fotel pasa┼╝era mo┼╝na z kolei z┼éo┼╝y─ç, aby uzyska─ç p┼éask─ů powierzchni─Ö. Kratka zabezpieczaj─ůca jest wykonana ze stali i s┼éu┼╝y do ochrony kierowcy i pilota przed niekontrolowanym przemieszczaniem si─Ö ┼éadunku.

 

Dostawy na plac budowy, miejska dystrybucja w g─Östym ruchu ulicznym lub us┼éugi transferowe na lotnisku – kierowcy ma┼éych furgonetek maj─ů ci─Ö┼╝k─ů prac─Ö. Na szcz─Ö┼Ťcie projektanci Nowego Citana po┼éo┼╝yli du┼╝y nacisk na osi─ůgni─Öcie poziomu komfortu typowego dla marki, w tym wzorcowego poziomu ha┼éasu i wygodnego fotela, nie wspominaj─ůc o szeregu praktycznych elementów wyposa┼╝enia. A to nie tylko poprawia samopoczucie kierowców, ale jest równie┼╝ szczególnie korzystne dla bezpiecze┼ästwa: zrelaksowani mog─ů lepiej skoncentrowa─ç si─Ö na sytuacji na drodze. W tym celu pojazd zosta┼é równie┼╝ wyposa┼╝ony w systemy podnosz─ůce komfort i wygod─Ö u┼╝ytkowania znane z samochodów osobowych, takie jak klimatyzacja automatyczna THERMOTRONIC, funkcja rozruchu KEYLESS-GO oraz elektryczny hamulec postojowy.

 

Furgon i Tourer b─Öd─ů dost─Öpne w liniach wyposa┼╝enia BASE i PRO. W przypadku linii BASE klient otrzymuje funkcjonalny wariant bazowy z ca┼éym niezb─Ödnym wyposa┼╝eniem podstawowym. Linia PRO ┼é─ůczy w sobie reprezentacyjny design z dodatkow─ů funkcjonalno┼Ťci─ů.

 

Nowoczesne i ekonomiczne silniki

 

W momencie wprowadzenia na rynek gama silników Nowego Citana b─Ödzie sk┼éada─ç si─Ö z trzech modeli wysokopr─Ö┼╝nych i dwóch benzynowych. Ich wspólnymi atutami s─ů ┼Ťwietne w┼éa┼Ťciwo┼Ťci jezdne nawet przy niskich obrotach oraz ekonomiczno┼Ť─ç. W celu uzyskania jeszcze lepszego przyspieszenia, na przyk┼éad podczas wyprzedzania, wersja silnika wysokopr─Ö┼╝nego o mocy 85 kW dost─Öpna dla furgonu jest wyposa┼╝ona w funkcj─Ö overpower/overtorque. Pozwala ona na krótko przywo┼éa─ç do 89 kW mocy i 295 Nm momentu obrotowego.

 

Jednostki nap─Ödowe spe┼éniaj─ů normy emisji Euro 6d. Wszystkie silniki s─ů po┼é─ůczone z funkcj─ů ECO Start/Stop. Oprócz sze┼Ťciobiegowej manualnej skrzyni biegów, najmocniejsze modele wysokopr─Ö┼╝ne i benzynowe b─Öd─ů równie┼╝ dost─Öpne z siedmiobiegow─ů dwusprz─Ög┼éow─ů skrzyni─ů biegów (DCT).

 

eCitan zostanie wprowadzony na rynek ju┼╝ w drugiej po┼éowie 2022 roku. Ten w pe┼éni elektryczny wariant modelu Citana do┼é─ůczy do portfolio elektrycznych pojazdów dostawczych Mercedes-Benz Vans obok eVito i eSprintera. Oczekiwany zasi─Ög wyniesie oko┼éo 285 kilometrów (zgodnie z WLTP[5]), odpowiada wi─Öc na potrzeby u┼╝ytkowników komercyjnych, którzy cz─Östo wykorzystuj─ů ten pojazd do us┼éug logistycznych i dostawczych w centrach miast. Zgodnie z za┼éo┼╝eniami na stacjach szybkiego ┼éadowania, ┼éadowanie akumulatora od 10 do 80 procent zajmie 40 minut. Co istotne, je┼Ťli chodzi o wymiary przestrzeni ┼éadunkowej, ┼éadowno┼Ť─ç i dost─Öpno┼Ť─ç wyposa┼╝enia, klient nie musi i┼Ť─ç na ┼╝adne ust─Öpstwa w porównaniu do pojazdu z konwencjonalnym silnikiem. Dla eCitana dost─Öpny b─Ödzie nawet hak holowniczy. 

 

Bezpieczna i komfortowa jazda, zarówno na pusto, jak i z ┼éadunkiem

 

Zespó┼é projektowy Mercedes-Benz po┼éo┼╝y┼é szczególny nacisk na osi─ůgni─Öcie typowych dla marki w┼éa┼Ťciwo┼Ťci jezdnych, definiowanych jako zrównowa┼╝one po┼é─ůczenie komfortu, dynamiki i bezpiecze┼ästwa. Przednie ko┼éa s─ů zawieszone na kolumnach McPhersona z dolnymi wahaczami. Z ty┼éu zastosowano oszcz─Ödzaj─ůc─ů miejsce o┼Ť z belk─ů skr─Ötn─ů. Wahacze wleczone zapewniaj─ů tu dodatkowe prowadzenie kó┼é, podczas gdy spr─Ö┼╝yny i amortyzatory s─ů odseparowane.

 

W ramach drobiazgowych testów pojazdu, spr─Ö┼╝yny, amortyzatory i stabilizatory Citana zosta┼éy dok┼éadnie ze sob─ů dostrojone. Tourer jest wyposa┼╝ony w spr─Ö┼╝yny o okre┼Ťlonej dla Mercedes-Benz sztywno┼Ťci oraz amortyzatory z odpowiednio dobran─ů si┼é─ů t┼éumienia na przedniej i tylnej osi. W ten sposób DNA Mercedesa znajduje odzwierciedlenie nawet w w┼éa┼Ťciwo┼Ťciach jezdnych Nowego Citana. Wzmocniony stabilizator przedniej osi Citana Tourer zmniejsza boczne przechy┼éy na zakr─Ötach.

 

Zarówno pusty, jak i za┼éadowany Nowy Citan oferuje precyzyjn─ů, bezpieczn─ů i komfortow─ů jazd─Ö. Pojazd nie jest wra┼╝liwy na du┼╝e obci─ů┼╝enia. Furgon zosta┼é zoptymalizowany pod k─ůtem du┼╝ej ┼éadowno┼Ťci. Oznacza to, ┼╝e nawet przy du┼╝ym obci─ů┼╝eniu zachowuje na drodze du┼╝─ů stabilno┼Ť─ç. Tourer z kolei jest zoptymalizowany pod k─ůtem transportu pasa┼╝erskiego i dlatego w jego wyposa┼╝eniu wi─Ökszy nacisk po┼éo┼╝ono na komfort.

 

Kompleksowe wyposażenie bezpieczeństwa

 

Bezpiecze┼ästwo jest kluczow─ů warto┼Ťci─ů marki Mercedes-Benz. Solidna konstrukcja nadwozia z poch┼éaniaj─ůcymi energi─Ö ┼Ťcie┼╝kami jej odprowadzania przyczynia si─Ö do wysokiego poziomu bezpiecze┼ästwa. Podobnie dzia┼éa siedem standardowych poduszek powietrznych i szeroka gama nowoczesnych systemów wspomagania jazdy. To wszystko mo┼╝e wesprze─ç i odci─ů┼╝y─ç kierowc─Ö w wielu sytuacjach.

 

– Tworz─ůc w Nowym Citanie systemy wspomagaj─ůce kierowc─Ö, chcieli┼Ťmy wdro┼╝y─ç tak┼╝e w poje┼║dzie dostawczym filozofi─Ö Mercedes-Benz Cars w zakresie ich komfortowego i p┼éynnego dzia┼éania – mówi Dirk Hipp, kierownik projektu strategicznego i g┼éówny in┼╝ynier Mercedes-Benz Small Vans. Tak─ů p┼éynn─ů interwencj─Ö, której klient pocz─ůtkowo prawie nie zauwa┼╝a, oferuje ESP, a tak┼╝e wspomaganie ruszania pod gór─Ö i asystent bocznego wiatru.

 

Wspierane przez czujniki radarowe i ultrad┼║wi─Ökowe oraz kamery systemy wspomagania jazdy i parkowania obserwuj─ů ruch uliczny i otoczenie, a w razie potrzeby mog─ů kierowc─Ö ostrzega─ç lub interweniowa─ç. Podobnie jak w nowych generacjach Mercedesów Klasy C i Klasy S, Aktywny asystent utrzymania pasa ruchu dzia┼éa poprzez ingerencj─Ö w uk┼éad kierowniczy, dzi─Öki czemu jest szczególnie komfortowy.

 

Oprócz wymaganych prawnie systemów ABS i ESP, nowe modele Citan s─ů standardowo wyposa┼╝one w Asystenta ruszania pod gór─Ö, Asystenta bocznego wiatru, system ostrzegaj─ůcy o zm─Öczeniu ATTENTION ASSIST oraz system po┼é─ůczenia alarmowego Mercedes-Benz. Systemy asystuj─ůce w Citanie Tourerze s─ů jeszcze bardziej rozbudowane. W tym modelu w standardzie dost─Öpne s─ů: Aktywny asystent uk┼éadu hamulcowego, Aktywny asystent utrzymania pasa ruchu, Asystent martwego punktu i Asystent limitu pr─Ödko┼Ťci z wykrywaniem znaków drogowych, aby zapewni─ç kierowcy dodatkow─ů pomoc.

 

Wiele innych systemów wspomagania jazdy jest dost─Öpnych na ┼╝yczenie, w tym aktywny asystent odleg┼éo┼Ťci DISTRONIC, który mo┼╝e automatycznie przej─ů─ç prowadzenie podczas jazdy w korku, a tak┼╝e Aktywny asystent uk┼éadu kierowniczego[6], który pomaga kierowcy utrzyma─ç Citana na ┼Ťrodku pasa ruchu.

 

Citan jest równie┼╝ pionierem w zakresie systemów bezpiecze┼ästwa: na przyk┼éad Citan Tourer jest standardowo wyposa┼╝ony w centraln─ů poduszk─Ö powietrzn─ů, która mo┼╝e nape┼éni─ç si─Ö mi─Ödzy fotelem kierowcy a fotelem pasa┼╝era w przypadku silnego zderzenia bocznego. W sumie pasa┼╝erów mo┼╝e chroni─ç a┼╝ siedem poduszek powietrznych. Furgon jest standardowo wyposa┼╝ony w sze┼Ť─ç poduszek powietrznych.

 

Intuicyjna koncepcja wy┼Ťwietlacza i obs┼éugi z MBUX i us┼éugami cyfrowymi Mercedes me

 

Podobnie jak jego du┼╝y brat – Sprinter – oraz modele samochodów osobowych marki Mercedes-Benz, Nowy Citan mo┼╝e by─ç opcjonalnie wyposa┼╝ony w intuicyjnie obs┼éugiwany i samoucz─ůcy si─Ö system multimedialny MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Dzi─Öki pot─Ö┼╝nym chipom, samoucz─ůcemu si─Ö oprogramowaniu, ekranom o wysokiej rozdzielczo┼Ťci i doskona┼éej grafice system ten zrewolucjonizowa┼é obs┼éug─Ö pojazdów.

 

Dla Nowego Citana dost─Öpne s─ů na ┼╝yczenie ró┼╝ne wersje MBUX. Do jego mocnych stron nale┼╝y intuicyjna koncepcja obs┼éugi za pomoc─ů siedmiocalowego ekranu dotykowego, przycisków Touch Control na kierownicy lub asystenta g┼éosowego „Hej Mercedes”. Kolejne zalety to integracja smartfonu z Apple Car Play i Android Auto, system g┼éo┼Ťnomówi─ůcy Bluetooth i radio cyfrowe (DAB i DAB+).

 

Ponadto Citan jest fabrycznie przygotowany do korzystania z wielu us┼éug cyfrowych Mercedes me connect. Dzi─Öki temu klienci s─ů zawsze po┼é─ůczeni z pojazdem, niezale┼╝nie od tego, gdzie si─Ö znajduj─ů[7]. Wa┼╝ne informacje s─ů dla nich zawsze dost─Öpne zarówno na pok┼éadzie, jak i poza pojazdem, mog─ů tak┼╝e skorzysta─ç z kilku innych pomocnych funkcji.

 

Z Mercedes me MBUX staje si─Ö jeszcze bardziej inteligentny i przyjazny dla u┼╝ytkownika. Na przyk┼éad „Hej Mercedes” potrafi zrozumie─ç zwroty potoczne: u┼╝ytkownicy nie musz─ů ju┼╝ uczy─ç si─Ö okre┼Ťlonych polece┼ä. Inne funkcje Mercedes me connect obejmuj─ů us┼éugi zdalne, takie jak pobieranie statusu pojazdu. Dzi─Öki temu w dowolnym momencie klienci mog─ů wygodnie sprawdzi─ç najwa┼╝niejsze informacje o swoich samochodach, np. z domu lub biura. Co równie praktyczne, dzi─Öki nawigacji z informacjami o ruchu drogowym na ┼╝ywo (Live Traffic Information) i komunikacji Car-to-X klienci maj─ů podczas podró┼╝y dost─Öp do najnowszych danych w czasie rzeczywistym. Oznacza to, ┼╝e mo┼╝na skutecznie omin─ů─ç korki i zaoszcz─Ödzi─ç cenny czas.

 

Miejsca docelowe mo┼╝na wprowadza─ç jako adresy sk┼éadaj─ůce si─Ö z trzech s┼éów w dzi─Öki systemowi what3word (w3w). what3words to najprostszy sposób na okre┼Ťlenie lokalizacji. W ramach tego systemu ┼Ťwiat podzielony zosta┼é na kwadraty o wymiarach 3x3 m, a ka┼╝demu z nich przypisany jest unikalny trzywyrazowy adres – mo┼╝e to by─ç bardzo pomocne przy wyszukiwaniu miejsca docelowego, szczególnie w dzia┼éalno┼Ťci komercyjnej.

 

┼╣ród┼éo: MERCEDES-BENZ MEDIA

Silnik: 1461cm3
Rodzaj paliwa/nap─Öd: Diesel
Moc: 108 KM
Liczba miejsc: 2
Rodzaj nap─Ödu: przednia o┼Ť
Średnie spalanie: 5.2 l/100 km
D┼éugo┼Ť─ç ca┼ékowita: 4498 mm
Szeroko┼Ť─ç ca┼ékowita: 1919 mm
Wysoko┼Ť─ç ca┼ékowita: 1832 mm
Masa własna: 1554 kg
┼üadowno┼Ť─ç: 467
Dopuszczalna masa całkowita: 2235 kg
Zobacz r├│wnie┼╝
Popro┼Ť o indywidualn─ů ofert─Ö
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ci─ůgu kilku minut!
AutoStore Mercedes Citan Frugon - 01 - leasing, kredyt lub najem

Mercedes-Benz

Citan Furgon BASE 108
765 zł
netto/mc
1461cm3
108 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
38482 zł
Warto┼Ť─ç wykupu netto
9000 zł
Kliknij i sprawd┼║ dost─Öpno┼Ť─ç
Wysy┼éaj─ůc wype┼éniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzib─ů w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w S─ůdzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydzia┼é Gospodarczy Krajowego Rejestru S─ůdowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach zwi─ůzanych z ochron─ů danych osobowych mo┼╝na skontaktowa─ç si─Ö z nami za po┼Ťrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powy┼╝ej adresem siedziby spó┼éki. Szczegó┼éowe informacje dotycz─ůce danych osobowych znajduj─ů si─Ö tutaj: Polityka Prywatno┼Ťci.
Wyra┼╝am zgod─Ö na otrzymywanie w przysz┼éo┼Ťci od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drog─ů: po┼é─ůcze┼ä telefonicznych, SMS, email.