Nowa oferta

Mercedes-BenzVito Mixto 110 CDI

1950 cm3
102 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
59768
Warto┼Ť─ç wykupu netto
Twoja rata  miesi─Öczna netto
1196zł
Warto┼Ť─ç katalogowa 163 364 z┼é
Dowiedz si─Ö wi─Öcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyr├│┼╝nia
Moje wyposa┼╝enie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Lakier Szaro┼Ť─ç selenitu metalik
  • Obr─Öcze kó┼é stalowe 6,5J x 17
  • Pakiet BlueEFFICIENCY
  • Pakiet Gwarancyjny + 24 miesi─ůce
  • Tapicerka materia┼éowa Caluma czarna

Silniki i skrzynie biegów

  • Euro 6d Gr. III norma emisji spalin - poj. lekkie
  • Fahrzeug HVO fähig
  • Filtr paliwa z separatorem wody
  • Funkcja ECO Start-Stop
  • Manualna, 6-stopniowa skrzynia biegów TSG 380
  • OM 654 DE 20 LA 75 kW (102 KM) 3800/min
  • Uk┼éad zarz─ůdzania energi─ů z alternatora
  • Zbiornik paliwa 57 litrów

 

Audio, elektryka i przyrz─ůdy

  • Akumulator AGM 12 V 92 Ah
  • Alternator 14 V / 250 A
  • Asystent bocznego wiatru
  • Asystent ruszania na wzniesieniu
  • Asystent wspomagania koncentracji ATTENTION ASSIST
  • Automatyczny uk┼éad w┼é─ůczania ┼Ťwiate┼é
  • Bateria rozruchowa
  • Czujnik deszczu
  • Geschwindigkeitsbegrenzung 210 km/h
  • G┼éo┼Ťniki dwudro┼╝ne z przodu
  • Gniazdo elektryczne 12V
  • Immobilizer
  • Kontrolka poziomu p┼éynu do wycieraczek
  • Modu┼é komunikacyjny z karta SIM
  • Przebieg mi─Ödzyprzegl─ůdowy 40 000 km
  • Przygotowanie do monta┼╝u radia cyfrowego DAB
  • Wska┼║nik okresów serwisowania "ASSYST"
  • Wska┼║nik temperatury zewn─Ötrznej
  • Zamek centralny ze zdalnym sterowaniem

 

Wn─Ötrze, ogrzewanie, klimatyzacja

  • Drewniana pod┼éoga
  • Dwa uchwyty na kubki
  • Fotel 2 osobowy w 1 rz─Ödzie
  • Fotel kierowcy z regulacj─ů manualn─ů
  • Kana┼é ogrzewania dla przestrzeni pasa┼╝erskiej
  • Podsufitka standardowa, s┼éupek B-D
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Poduszka powietrzna pasa┼╝era
  • Punkty monta┼╝owe na dachu pojazdu
  • Regulowany fotel pasa┼╝era
  • Sygna┼é niezapi─Ötego pasa bezp. dla fotela pasa┼╝era
  • Sygna┼é niezapi─Ötego pasa bezpiecz. fotela kierowcy
  • Tapicerka przestrzeni ┼éadunkowej
  • Zamykany schowek w desce rozdzielczej

 

Elementy nadwozia

  • Adaptacyjne ┼Ťwiat┼éa stop
  • Aktywna blokada drzwi przesuwnych
  • Drzwi przesuwne z prawej strony
  • Klapa baga┼╝nika otwierana do góry
  • Komfortowe, elektryczne szyby przednie
  • Lusterko wsteczne wewn─Ötrzne
  • O┼Ťwietlenie wn─Ötrza z ty┼éu
  • Reflektory halogenowe
  • Regulacja zasi─Ögu reflektorów
  • Szyby atermiczne (wszystkie)
  • Trzecie ┼Ťwiat┼éo hamowania
  • Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewn─ůtrz
  • Zaczep holowniczy z przodu/ty┼éu wkr─Öcany

 

Dodatkowe zakresy

  • Samochód ci─Ö┼╝arowy
  • Uk┼éadu oczyszczania spalin SCR, 4 generacja

 

Us┼éugi ┼é─ůczno┼Ťciowe

  • Pakiet us┼éug Mercedes me connect
  • Pomoc w razie awarii
  • System po┼é─ůczenia alarmowego Mercedes-Benz

 

Podwozie

  • Ko┼éo zapasowe
  • Ogumienie 225/55 R17
  • Opony letnie
  • Podstawowy uk┼éad jezdny
  • Uk┼éad hamulcowy (optymalizacja CO2)
  • Wariant wagowy 3 050 kg

Atrakcyjne uaktualnienie vana z trójramienn─ů gwiazd─ů

 

Stuttgart. Jest sprawdzonym specjalist─ů w wielu dziedzinach handlu i us┼éug: sukces Mercedes-Benz Vito opiera si─Ö na takich filarach, jak wszechstronno┼Ť─ç, elastyczno┼Ť─ç i ┼Ťwietny stosunek ceny do jako┼Ťci. Dzi─Öki licznym udoskonaleniom, nowa wersja modelu jest teraz jeszcze bardziej atrakcyjna. Najwa┼╝niejsze nowo┼Ťci to lokalnie bezemisyjny eVito Tourer z silnikiem elektrycznym o wysokim momencie obrotowym, dost─Öpnym od razu i zasi─Ögu do 421 kilometrów, a tak┼╝e nowa generacja wydajnych i mocnych czterocylindrowych silników wysokopr─Ö┼╝nych z rodziny OM 654. Nowe narz─Ödzia i funkcje w systemie inforozrywki i systemach wspomagaj─ůcych, a tak┼╝e od┼Ťwie┼╝ony design dope┼éniaj─ů najwa┼╝niejszch zmian. Nowego Mercedes-Benz Vito mo┼╝na zamawia─ç od 16 marca 2020 r. Ceny zaczynaj─ů si─Ö od 91 700 z┼é (+ VAT) za Vito Furgon. eVito Tourer pojawi si─Ö latem 2020 roku.

 

Najwa┼╝niejsze cechy od┼Ťwie┼╝onego modelu:

  • eVito Tourer o mocy 150 kW i zasi─Ögu 421 km1 2
  • Nowa generacja silników OM 654, w tym topowa jednostka o mocy 176 kW dla pojazdów z homologacj─ů osobow─ů
  • Zawieszenie pneumatyczne AIRMATIC
  • Wi─Öksze bezpiecze┼ästwo dzi─Öki DISTRONIC i Active Brake Assist
  • Ulepszona kamera cofania
  • Cyfrowe lusterko wsteczne
  • Nowe portfolio systemu inforozrywki
  • Od┼Ťwie┼╝one wn─Ötrze pojazdu i nowa tapicerka
  • Nowy wygl─ůd os┼éony ch┼éodnicy

 

Od momentu premiery, Mercedes-Benz Vito, produkowany w hiszpa┼äskim mie┼Ťcie Vitoria, jest uosobieniem wszechstronnego vana ┼Ťredniej wielko┼Ťci. Od czasu wprowadzenia na rynek jesieni─ů 2014 r. obecnej trzeciej generacji modelu, sprzedano oko┼éo 530 000 jego egzemplarzy. Dzi─Öki swojej wszechstronno┼Ťci Vito jest uznanym partnerem dla ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw. Ponad 70% Mercedesów Vito trafia do firm, posiadaj─ůcych do 5 pojazdów.

 

Pia Herkewitz, mened┼╝er ds. produktu / marketingu ┼Ťredniej wielko┼Ťci vanów Mercedes-Benz, dodaje: „Szeroka gama nowych systemów wspomagaj─ůcych i nowa generacja silników kontynuuje histori─Ö sukcesu Vito i czyni go jeszcze bardziej atrakcyjnym. Vito wci─ů┼╝ jest bezkompromisowy, je┼Ťli chodzi o koszty eksploatacji i d─ů┼╝enie do niskiej emisji. Jak zawsze, ┼éadowno┼Ť─ç i ró┼╝norodno┼Ť─ç wariantów nale┼╝─ů do najbogatszych w tym segmencie. Nowe mo┼╝liwo┼Ťci systemu inforozrywki spe┼éniaj─ů równie┼╝ rosn─ůce wymagania naszych klientów biznesowych”.

 

„Nowy Mercedes-Benz eVito Tourer wyznacza standardy w swoim segmencie pod wzgl─Ödem codziennej przydatno┼Ťci i u┼╝yteczno┼Ťci. Dzi─Öki funkcji szybkiego ┼éadowania i wy┼╝szemu zasi─Ögowi mo┼╝na go stosowa─ç elastycznie. W ten sposób realizujemy nasz─ů ide─Ö lokalnie bezemisyjnego pojazdu dostawczego”, wyja┼Ťnia Benjamin Kaehler, szef eDrive @ VAN w Mercedes-Benz AG.

 

1. Nowy eVito Tourer: bezemisyjny specjalista w przewozie pasa┼╝erów

 

Rozwój mobilno┼Ťci ma coraz wyra┼║niejszy wp┼éyw na ruch miejski. Dla utrzymania w przysz┼éo┼Ťci p┼éynnych dostaw tzw. ostatniego kilometra, rozs─ůdnym krokiem jest czysto elektryczny nap─Öd ┼Ťrednich samochodów dostawczych. Wprowadzaj─ůc na niektórych rynkach eVito w 2018 r. i eSprintera w 2019 r., Mercedes-Benz Vans zosta┼é pionierem bezemisyjnego transportu w ┼Ťrodowisku miejskim. Wydajno┼Ť─ç jazdy i zasi─Ög zaprezentowanego w┼éa┼Ťnie eVito Tourera wyznaczaj─ů nowy wymiar i spe┼éniaj─ů wszystkie potrzeby: czy to wobec hotelowego busa, czy wi─Ökszej taksówki, czy wreszcie pojazdu do ┼Ťwiadczenia us┼éug przejazdów wspó┼édzielonych.

 

Nowy Mercedes-Benz eVito Tourer z wygl─ůdu przypomina swoich braci z silnikiem spalinowym. Ale pod dynamicznym przodem – ze z┼é─ůczem do ┼éadowania po lewej stronie przedniego zderzaka – kryje si─Ö elektryczny uk┼éad nap─Ödowy (eATS) na przednie ko┼éa o maksymalnej mocy 150 kW. Silnik elektryczny, przek┼éadnia o sta┼éym prze┼éo┼╝eniu, uk┼éad ch┼éodzenia i uk┼éad elektroenergetyczny tworz─ů spójn─ů ca┼éo┼Ť─ç. Energi─Ö magazynuje akumulator litowo-jonowy umieszczony pod pod┼éog─ů pojazdu. Jest umieszczony nisko i centralnie, co ma pozytywny wp┼éyw na prowadzenie eVito Tourer. Pr─Ödko┼Ťci maksymalne 140 km/h w wersji standardowej i 160 km/h jako opcja, zapewniaj─ů wystarczaj─ůc─ů pr─Ödko┼Ť─ç zarówno w ruchu miejskim, jak i poza nim.

 

Szybkie ┼éadowanie – du┼╝y zasi─Ög

 

Mercedes-Benz eVito Tourer jest standardowo wyposa┼╝ony w ch┼éodzon─ů wod─ů ┼éadowark─Ö pok┼éadow─ů z pr─ůdem przemiennym (AC) o mocy 11 kW. Oznacza to, ┼╝e jest równie┼╝ przygotowany do ┼éadowania pr─ůdem przemiennym w domowych lub publicznych stacjach ┼éadowania. Nowego eVito Tourer mo┼╝na ┼éadowa─ç przez z┼é─ůcze CCS umieszczone w przednim zderzaku po lewej stronie. Mo┼╝liwe jest tak┼╝e ┼éadowanie pr─ůdem sta┼éym (DC). Dlatego eVito Tourer z bateri─ů o pojemno┼Ťci100 kWh mo┼╝e by─ç ┼éadowany od 10 do 80% w ci─ůgu 45 minut na stacji szybkiego ┼éadowania. Akumulator o u┼╝ytecznej pojemno┼Ťci 90 kWh zapewnia zasi─Ög 421 kilometrów. 1,2

 

Dzi─Öki inteligentnej technologii eVito Tourer ┼éaduje równie┼╝ akumulatory podczas jazdy. Podczas hamowania lub wytracania pr─Ödko┼Ťci ruch obrotowy jest przekszta┼écany w energi─Ö elektryczn─ů i wykorzystywany do ┼éadowania akumulatora wysokiego napi─Öcia (rekuperacja). Kierowca ma ogromny wp┼éyw na poziom rekuperacji. Mo┼╝e na jej wydajno┼Ť─ç wp┼éywa─ç za pomoc─ů manetek przy kierownicy. Szczególnie efektywny i komfortowy styl jazdy zapewnia nowa funkcja eVito Tourer: tryb rekuperacji DAuto. Przy poruszaniu si─Ö zgodnie z zasad─ů „jed┼║ w przewidywalnym stylu i oszcz─Ödzaj” funkcja rozpoznawania znaków drogowych oraz informacje z systemów wspomagaj─ůcych bezpiecze┼ästwo w pe┼éni wspó┼épracuj─ů ze sob─ů, a si┼éa rekuperacji jest dostosowywana w zale┼╝no┼Ťci od sytuacji i w czasie rzeczywistym.

 

Co wi─Öcej, trzy programy jazdy pozwalaj─ů klientowi wybra─ç indywidualnie i za naci┼Ťni─Öciem jednego przycisku pomi─Ödzy komfortem a maksymalnym zasi─Ögiem.

 

Równie praktyczny jak jego bracia z konwencjonalnym nap─Ödem

 

Poniewa┼╝ akumulator znajduje si─Ö pod pod┼éog─ů pojazdu przestrze┼ä baga┼╝ow─ů mo┼╝na wykorzysta─ç w stu procentach. W ten sposób eVito Tourer spe┼énia najbardziej wy┼Ťrubowane wymagania pod wzgl─Ödem funkcjonalno┼Ťci i ró┼╝norodno┼Ťci, dzi─Öki czemu nadaje si─Ö do praktycznie wszystkich zastosowa┼ä w ruchu pasa┼╝erskim. Lokalnie bezemisyjn─ů furgonetk─Ö mo┼╝na zamówi─ç w dwóch ró┼╝nych d┼éugo┼Ťciach: w wersji d┼éugiej o ┼é─ůcznej d┼éugo┼Ťci 5140 milimetrów lub w wersji ekstra d┼éugiej o d┼éugo┼Ťci 5370 milimetrów.

 

Firmy taksówkarskie korzystaj─ů z takich funkcji, jak ró┼╝norodne konfiguracje miejsc. Dzi─Öki dwóm tylnym kanapom eVito Tourer staje si─Ö komfortowym, wyj─ůtkowo cichym i zwinnym shuttle busem, który spe┼énia wszystkie oczekiwania wspó┼éczesnego przewozu pasa┼╝erskiego. Elastyczna konfiguracja siedze┼ä sprawia za┼Ť, ┼╝e eVito Tourer mo┼╝e by─ç wyposa┼╝ony w maksymalnie dziewi─Ö─ç siedze┼ä, z mo┼╝liwo┼Ťci─ů ustawienia ich na wprost siebie.

 

Infrastruktura ładowania: porady i praktyczne wdrożenie

 

Oprócz analiz i porad Mercedes-Benz Vans oferuje równie┼╝ rozwi─ůzania sprz─Ötowe do infrastruktury ┼éadowania: w ofercie cz─Ö┼Ťci dla klientów indywidualnych dost─Öpny jest Wallbox Home Mercedes-Benz o kompaktowej, wysokiej jako┼Ťci konstrukcji. ┼üadowarka ta musi by─ç zainstalowana przez profesjonalnego elektryka – którego klient mo┼╝e samodzielnie wybra─ç – zgodnie z lokalnymi przepisami. Jeszcze bardziej wszechstronna jest propozycja dla klientów posiadaj─ůcych wi─Öcej ni┼╝ dwa pojazdy w jednym miejscu: w ramach oferty infrastruktury do ┼éadowania dla klientów flotowych Mercedes-Benz Vans wraz z wybranymi partnerami obs┼éuguje floty pojazdów. Zakres wspó┼épracy si─Öga od doradztwa i przygotowania lokalizacji, przez instalacj─Ö sprz─Ötu do ┼éadowania, a┼╝ po konserwacj─Ö i wsparcie w eksploatacji.

 

Specjalne us┼éugi Mercedes PRO connect dla flot pojazdów elektrycznych

 

Kierowcy eVito Tourer korzystaj─ů równie┼╝ z rozwi─ůza┼ä ┼é─ůczno┼Ťci Mercedes PRO. Pakiet ┼é─ůczno┼Ťci „Zarz─ůdzanie pojazdem elektrycznym” obejmuje dwie us┼éugi. Dzi─Öki us┼éudze „Zdalne ┼éadowanie” kierowcy maj─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç ustawienia temperatury we wn─Ötrzu pojazdu jeszcze przed rozpocz─Öciem podró┼╝y. W ten sposób, ruszaj─ůc w drog─Ö, dysponuj─ů w pe┼éni na┼éadowanym akumulatorem. Korzystaj─ůc z aplikacji Mercedes PRO connect, kierowcy mog─ů zdalnie zaprogramowa─ç, kiedy chc─ů rozpocz─ů─ç podró┼╝, a tym samym okre┼Ťli─ç, w jaki sposób nale┼╝y dostosowa─ç temperatur─Ö pojazdu przed startem. Oprócz kierowcy, wszystkie istotne informacje o poziomie na┼éadowania akumulatora i kontroli temperatury otrzymuje równie┼╝ mened┼╝er floty – dzi─Öki narz─Ödziu do zarz─ůdzania pojazdami. Programowanie jest mo┼╝liwe bezpo┼Ťrednio przez Mercedes PRO. Nie ma to wp┼éywu na zasi─Ög, poniewa┼╝ do ustawienia temperatury przed wyjazdem wykorzystywany jest pr─ůd podczas ┼éadowania.

 

Dla klientów flotowych w Niemczech dost─Öpne jest opcjonalne inteligentne rozwi─ůzanie ┼éadowania, które obejmuje po┼é─ůczenie pojazdu z sieci─ů oraz kompatybiln─ů stacj─ů ┼éadowania. Us┼éuga „Inteligentne ┼éadowanie” Mercedes PRO[3] umo┼╝liwia mened┼╝erom floty unikni─Öcie lub przynajmniej zmniejszenie pików obci─ů┼╝enia i oszcz─Ödno┼Ť─ç kosztów dzi─Öki zoptymalizowanej wydajno┼Ťci przy┼é─ůcza elektrycznego.

 

2. Du┼╝y wybór nap─Ödów – jeszcze mocniejszy i bardziej wydajny dzi─Öki nowym silnikom

 

Facelifting obejmuje czterocylindrowy silnik wysokopr─Ö┼╝ny OM 654 o pojemno┼Ťci 2,0 l dla wszystkich wariantów Vito z nap─Ödem na tylne ko┼éa oraz 4x4. Jednostka znana z oferty silników dla samochodów osobowych Mercedes-Benz zosta┼éa zoptymalizowana pod k─ůtem wydajno┼Ťci i emisji. Nowa generacja silników by┼éa wcze┼Ťniej dost─Öpna tylko dla Vito Tourer. Klienci Vito Furgon mog─ů teraz wybiera─ç spo┼Ťród nast─Öpuj─ůcych czterech wariantów mocy:

  • Vito 110 CDI o mocy 75 kW (102 KM) i momencie obrotowym 270 Nm (┼é─ůczne zu┼╝ycie paliwa 6,5–6,4 l/100 km, ┼é─ůczna emisja CO2 172–169 g/km[6]
  • Vito 114 CDI o mocy 100 kW (136 KM) i momencie obrotowym 330 Nm (┼é─ůczne zu┼╝ycie paliwa 6,6-5,8 l/100 km, ┼é─ůczna emisja CO2 173-154 g/km)[7]
  • Vito 116 CDI o mocy 120 kW (163 KM) i momencie obrotowym 380 Nm (┼é─ůczne zu┼╝ycie paliwa 6,4-5,8 l/100 km, ┼é─ůczna emisja CO2 169-156 g/km) 6
  • Vito 119 CDI o mocy 140 kW (190 KM) i momencie obrotowym 440 Nm (┼é─ůczne zu┼╝ycie paliwa 6,4-5,8 l/100 km, ┼é─ůczna emisja CO2 169-154 g/km) 6

 

Ponadto – jako nowy topowy silnik w swojej klasie – dla Vito Tourer i Vito Mixto z homologacj─ů osobow─ů, dost─Öpny jest wariant 124 CDI o mocy 176 kW (239 KM) i momencie obrotowym 500 Nm (┼é─ůczne zu┼╝ycie paliwa 6,4–6,3 l/100 km, ┼é─ůczna emisja CO2 168–166 g/km) 6. W fazie przy┼Ťpieszania Vito Tourer/Mixto 124 CDI, mo┼╝e na krótko zapewni─ç dodatkowy 30 Nm momentu obrotowego (funkcja „overtorque”) – oprócz 500 Nm momentu obrotowego. Vito 124 CDI przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,9 sekundy. Mo┼╝e osi─ůgn─ů─ç maksymaln─ů pr─Ödko┼Ť─ç 210 km/h.

 

Generacja silnika OM 654 jest jeszcze bardziej wydajna i czystsza w porównaniu z OM 651, a ponadto oferuje jeszcze lepsz─ů charakterystyk─Ö ha┼éasu i wibracji. W samochodzie jest przyjemnie cicho, a wszelkie wibracje zosta┼éy zredukowane. Po┼é─ůczenie aluminiowej obudowy i stalowych t┼éoków ze schodkowymi misami spalania oraz pow┼éoki cylindrów w technologii NANOSLIDE® zmniejszaj─ůce tarcie, wraz z dynamiczn─ů wielokierunkow─ů recyrkulacj─ů spalin i obróbk─ů spalin w silniku. Pozwala to na ni┼╝sze zu┼╝ycie paliwa oraz zmniejszon─ů emisj─Ö. Ze wzgl─Ödu na izolowane po┼éo┼╝enie w pobli┼╝u silnika, oczyszczanie spalin dzia┼éa przy niewielkich stratach ciep┼éa i w optymalnych warunkach. Inne rozwi─ůzania obejmuj─ů:

  • Wysokie i niskie ci┼Ťnienie recyrkulacji spalin, w tym ch┼éodzenie
  • Katalizator utleniaj─ůcy olej nap─Ödowy (DOC), który zmniejsza emisj─Ö tlenku w─Ögla (CO) i niespalonych w─Öglowodorów (HC)
  • Filtr cz─ůstek sta┼éych z funkcj─ů katalizatora SCR (sDPF)
  • Katalizator SCR (selektywna redukcja katalityczna) do redukcji tlenków azotu. W tym procesie amoniak jest mieszany z gazami spalinowymi przed sDPF w postaci AdBlue®
  • Dodatkowy katalizator selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) z katalizatorem nieprzereagowanego amoniaku (ASC) w kanale spalinowym

 

Skuteczno┼Ťci tych rozwi─ůza┼ä dowodzi ni┼╝sze o oko┼éo 13% zu┼╝ycie paliwa, którym mo┼╝e pochwali─ç si─Ö nowy Vito 119 CDI w porównaniu do swojej poprzedniej wersji[8]. Pojemno┼Ť─ç zbiornika na ┼Ťrodek AdBlue® wynosi 24 litry dla wszystkich modeli.

 

Maksymalny komfort przy wzorowej wydajno┼Ťci: automatyczna skrzynia biegów 9G-TRONIC

 

Po raz pierwszy automatyczna skrzynia biegów 9G-TRONIC jest teraz dost─Öpna bez ogranicze┼ä dla wszystkich wariantów Vito z nap─Ödem na tylne ko┼éa oraz 4x4. Szczególnie wygodna i wydajna automatyczna skrzynia biegów z przemiennikiem momentu obrotowego zast─Öpuje 7G-TRONIC i wcze┼Ťniej by┼éa zarezerwowana tylko dla Vito Tourer. Kierowcy mog─ů u┼╝y─ç prze┼é─ůcznika DYNAMIC SELECT, aby wybra─ç tryb jazdy „Comfort” czy „Sport”, a tym samym dostosowa─ç styl zmiany biegów do swoich wymaga┼ä jazdy. Alternatywnie mog─ů zmienia─ç biegi r─Öcznie w trybie „M” za pomoc─ů manetek zmiany biegów DIRECT SELECT przy kierownicy.

 

Unikalna odmiana nap─Ödu

 

W po┼é─ůczeniu z now─ů rodzin─ů silników OM 654, Mercedes-Benz Vito jest standardowo wyposa┼╝ony w nap─Öd na tylne ko┼éa – z opcj─ů sta┼éego nap─Ödu 4x4. Umo┼╝liwia to ┼éatwe u┼╝ytkowanie bez wzgl─Ödu na rodzaj nawierzchni. Wysoko┼Ť─ç pojazdu nie przekracza dwóch metrów, nawet gdy jest wyposa┼╝ony w nap─Öd na wszystkie ko┼éa. W ten sposób Vito nie traci swojej codziennej u┼╝yteczno┼Ťci i nadal mo┼╝e bezproblemowo zmie┼Ťci─ç si─Ö w zwyk┼éych gara┼╝ach, a tak┼╝e na parkingach wielopoziomowych i podziemnych oraz myjniach samochodowych.

 

Ponadto, w wersji z nap─Ödem na przednie ko┼éa, Vito jest dost─Öpny z silnikiem podstawowym z rodziny OM 622: kompaktow─ů czterocylindrow─ů jednostk─ů o pojemno┼Ťci skokowej 1,7 l i 75 kW (Vito 110 CDI, ┼é─ůczne zu┼╝ycie paliwa 6,5- 6,4 l/100 km, ┼é─ůczna emisja CO2 172-169 g/km) oraz 100 kW (Vito 114 CDI, ┼é─ůczne zu┼╝ycie paliwa 6,5-6,4 l/100 km, ┼é─ůczna emisja CO2 172-168 g/km), instalowan─ů poprzecznie i po┼é─ůczon─ů z manualn─ů 6-biegow─ů skrzyni─ů.

 

Sukces dzi─Öki ró┼╝norodno┼Ťci

 

Vito pokazuje tak┼╝e swoj─ů ró┼╝norodno┼Ť─ç w innych obszarach. Jest to na przyk┼éad jedyny model w swojej klasie dost─Öpny w trzech d┼éugo┼Ťciach, dwóch rozstawach osi i trzech uk┼éadach nap─Ödowych. Dzi─Öki ┼éadowno┼Ťci do 1216 kg, wyznacza kierunek w segmencie w tej kategorii. Du┼╝a rozpi─Öto┼Ť─ç wariantów sprawia, ┼╝e ÔÇőÔÇősprawdza si─Ö jako partner w wielu bran┼╝ach: jako Furgon niezawodnie spe┼énia wszystkie wymagania w transporcie towarów i ┼éadunków. Niemal równie cz─Östo jest u┼╝ywany jako mobilny magazyn cz─Ö┼Ťci i pojazd serwisowy. Natomiast Vito Tourer przewozi g┼éównie ludzi i towary – cz─Östo tak┼╝e na terenie fabryk. Vito Mixto wype┼énia luk─Ö mi─Ödzy Furgonem a Tourerem: jest szczególnie odpowiedni dla mobilnych zespo┼éów handlowców. Wreszcie, klienci mog─ů wybiera─ç z ró┼╝nych pakietów wyposa┼╝enia. Na przyk┼éad Vito Tourer jest dost─Öpny z liniami BASE, PRO lub SELECT.

 

Ze wzgl─Ödu na u┼╝ytkowy charakter zastosowania pojazdu, wyposa┼╝enie opcjonalne Vito jest szczególnie zró┼╝nicowane. Dost─Öpnych jest wiele wariantów drzwi i przeszklenia lub relingów dachowych z belkami no┼Ťnymi. Przestrze┼ä ┼éadunkowa mo┼╝e by─ç wyposa┼╝ona w drewnian─ů pod┼éog─Ö, system szyn do mocowania ┼éadunku, szyny mocuj─ůce na ┼Ťcianie bocznej i panele wewn─Ötrzne. Mo┼╝liwo┼Ťci te zapewniaj─ů maksymaln─ů funkcjonalno┼Ť─ç. W Furgonie, opcjonalna, nowa i lekka konstrukcja pod┼éogowa wykonana z tworzywa sztucznego odpowiada w pe┼éni wytrzyma┼éo┼Ťci─ů standardowej metalowej pod┼éodze przedzia┼éu ┼éadunkowego, a jednocze┼Ťnie zwi─Öksza pole manewru o 12 do 15 kilogramów wobec wariantu z drewnian─ů pod┼éog─ů. Mocowania dachowe, systemy no┼Ťne i pó┼éki baga┼╝owe s─ů dost─Öpne fabrycznie lub jako akcesoria. W Vito Tourer komfort i ┼éatwiejsz─ů obs┼éug─Ö zapewnia tak┼╝e system szyn, którego mo┼╝na u┼╝ywa─ç do bezproblemowego przesuwania tylnych kanap.

 

Sportowo napi─Öty lub wygodny: wszystko jest mo┼╝liwe dzi─Öki AIRMATIC

 

Dzi─Öki nowemu zawieszeniu AIRMATIC, Vito po raz kolejny poszerza i tak ju┼╝ szerokie spektrum zastosowa┼ä. Czy jest to wyboista wiejska droga, czy idealnie równa autostrada: dost─Öpny po raz pierwszy w Vito, eVito, klasie V i EQV (┼é─ůczne zu┼╝ycie energii: 26,4-26,3 kWh/100 km; ┼é─ůczna emisja CO2: 0 g/km) od pa┼║dziernika 2020 r. uk┼éad zawieszenia pneumatycznego AIRMATIC dostosowuje zawieszenie do panuj─ůcych warunków. Dzi─Öki zwi─Ökszonemu prze┼Ťwitowi zapewnia komfort jazdy nawet na nierównym terenie. Amortyzacja jest regulowana automatycznie dla ka┼╝dego ko┼éa – w zale┼╝no┼Ťci od aktualnej sytuacji na drodze i stanu nawierzchni. Odbywa si─Ö to szybko i precyzyjnie, przy u┼╝yciu dwóch oddzielnych zaworów dla si┼é odbicia i ┼Ťciskania w amortyzatorach. Dzi─Öki temu AIRMATIC zapewnia najwy┼╝szy komfort jazdy w ka┼╝dej sytuacji.

 

Dbaj─ůce o komfort spr─Ö┼╝yny wraz ze wzrostem pr─Ödko┼Ťci zapewniaj─ů bezpieczn─ů stabilno┼Ť─ç jazdy. Oddzielne ustawienie fazy odbicia i spr─Ö┼╝ania odpowiednio przez jeden zawór powoduje spokojniejsz─ů obs┼éug─Ö. ┼ü─ůcz─ůc bezpiecze┼ästwo i komfort w ten prze┼éomowy sposób, Mercedes-Benz Vans staje si─Ö pionierem w segmencie ┼Ťrednich samochodów dostawczych.

 

Dzi─Öki intuicyjnej obs┼éudze za pomoc─ů prze┼é─ůcznika DYNAMIC SELECT w konsoli ┼Ťrodkowej kierowca mo┼╝e szybko i ┼éatwo wybiera─ç spo┼Ťród trzech ró┼╝nych trybów jazdy. Pierwszy program s┼éu┼╝y do podnoszenia pojazdu o maksymalnie 35 milimetrów, przy pr─Ödko┼Ťci do 30 km/h. Gdy pr─Ödko┼Ť─ç si─Ö zwi─Öksza, pojazd automatycznie powraca do normalnego poziomu. W programie jazdy „Comfort” samochód pozostaje na standardowej wysoko┼Ťci. Je┼Ťli Vito rozp─Ödzi si─Ö do 110 km/h, van samodzielnie obni┼╝a si─Ö o 10 milimetrów, aby zoptymalizowa─ç zu┼╝ycie paliwa. W trybie „Sport” pojazd jest obni┼╝any o 10 milimetrów, niezale┼╝nie od pr─Ödko┼Ťci. W ka┼╝dym z trybów jazdy, pneumatyczne sterowanie poziomem dzia┼éa w pe┼éni automatycznie i niezale┼╝nie od obci─ů┼╝enia. Zapewnia to znacznie wi─Öksz─ů stabilno┼Ť─ç jazdy, w tym podczas pracy przyczepy.

 

AIRMATIC jest dost─Öpny we wszystkich wariantach nowego Vito Tourer/Mixto z homologacj─ů osobow─ů w po┼é─ůczeniu z silnikiem OM 654.

 

3. Dodatkowe systemy bezpieczeństwa i asystenci

 

Aktywny asystent hamowania, DISTRONIC i cyfrowe wewn─Ötrzne lusterko wsteczne rozszerzaj─ů liczb─Ö systemów wspomagaj─ůcych bezpiecze┼ästwo nowego Vito z poprzednich 10 do 13. W ten sposób Vito podtrzymuje tradycj─Ö bycia liderem standardów bezpiecze┼ästwa w swoim segmencie. Vito Furgon by┼é pierwszym samochodem dostawczym wyposa┼╝onym standardowo w poduszki powietrzne i sygnalizacj─Ö niezapi─Ötych pasów bezpiecze┼ästwa zarówno po stronie kierowcy, jak i pasa┼╝era. A 5 lat temu dzi─Öki udost─Öpnionym w ramach podstawowego wyposa┼╝enia asystentowi bocznego wiatru i asystentowi wspomagania koncentracji, Vito na nowo zdefiniowa┼éo standardy bezpiecze┼ästwa w swoim segmencie.

 

Aktywny asystent hamowania i DISTRONIC

 

Nowy Active Brake Assist mo┼╝e wykry─ç ryzyko kolizji z pojazdem jad─ůcym z przodu i najpierw uruchamia ostrze┼╝enie wizualne i akustyczne. Je┼Ťli kierowca zareaguje, asystent wytwarza dodatkowe ci┼Ťnienie hamowania odpowiednie do sytuacji. W przypadku braku reakcji uk┼éad zapewnia wsparcie, inicjuj─ůc hamowanie autonomiczne. W ruchu miejskim Active Brake Assist reaguje równie┼╝ na stoj─ůce przeszkody lub przechodz─ůcych pieszych.

 

Po raz pierwszy dla Vito dost─Öpny jest tak┼╝e DISTRONIC. Aktywny asystent odleg┼éo┼Ťci mo┼╝e utrzymywa─ç ustalon─ů przez kierowc─Ö odleg┼éo┼Ť─ç do pojazdu jad─ůcego przed nim i odci─ů┼╝a go, na przyk┼éad podczas jazdy na autostradzie lub w korku. DISTRONIC sam zwi─Öksza pr─Ödko┼Ť─ç pojazdu i wyhamowuje go z maksymalnie po┼éow─ů si┼éy hamowania w celu zachowania bezpiecznej odleg┼éo┼Ťci. Je┼Ťli system rozpozna, ┼╝e ÔÇőÔÇőkonieczne jest mocniejsze hamowanie, kierowca jest ostrzegany wizualnie i akustycznie, by móg┼é zareagowa─ç. W pakiecie z DISTRONIC, Vito zawsze zawiera równie┼╝ funkcj─Ö HOLD.

 

System monitorowania ci┼Ťnienia powietrza w oponach jest standardowym wyposa┼╝eniem Vito Tourer. Ponadto Vito mo┼╝na indywidualnie wyposa┼╝y─ç w wiele innych systemów asystuj─ůcych, takich jak Aktywny asystent parkowania, Asystenta martwego pola, czyAsystenta utrzymania na pasie ruchu. Opcjonalnie dost─Öpny jest równie┼╝ system PRE-SAFE, który zapewnia ochron─Ö pasa┼╝erów w razie ryzyka zderzenia.

 

Nowy Mercedes-Benz Vito mo┼╝e zosta─ç równie┼╝ wyposa┼╝ony w inteligentny system o┼Ťwietlenia ILS jako alternatyw─Ö dla reflektorów halogenowych. Kompletny pakiet obejmuje kierunkowskazy LED, ┼Ťwiat┼éa do jazdy dziennej LED oraz ┼Ťwiat┼éa mijania LED, ┼Ťwiat┼éa drogowe i do┼Ťwietlaj─ůce zakr─Öty. Reflektory maj─ů zmienny rozsy┼é ┼Ťwiat┼éa, który zmienia si─Ö w zale┼╝no┼Ťci od pr─Ödko┼Ťci, a tym samym dostosowuje si─Ö do warunków panuj─ůcych podczas jazdy na autostradach i trasach poza miastem. Inteligentny system o┼Ťwietlenia mo┼╝na równie┼╝ rozszerzy─ç o opcjonalnie dost─Öpny Highbeam Assist PLUS. Reaguje on adaptacyjnie na poziom widoczno┼Ťci i dostosowuje rozk┼éad ┼Ťwiat┼éa i zasi─Ög do danej sytuacji na drodze; robi to poprzez w┼é─ůczenie ┼Ťwiate┼é mijania, cz─Ö┼Ťciowych ┼Ťwiate┼é drogowych i ┼Ťwiate┼é drogowych zgodnie z wymaganiami.

 

Cyfrowe lusterko wsteczne: dobra widoczno┼Ť─ç do ty┼éu w ka┼╝dych warunkach

 

Cyfrowe lusterko wewn─Ötrzne jest szczególn─ů atrakcj─ů i wyj─ůtkow─ů propozycj─ů w tym segmencie. Przesy┼éa obraz z kamery HDR z tylnej szyby do wy┼Ťwietlacza lusterka, którego mo┼╝na u┼╝ywa─ç w taki sam sposób, jak konwencjonalnego, optycznego wewn─Ötrznego lusterka wstecznego – nawet je┼Ťli baga┼╝nik lub przestrze┼ä baga┼╝owa s─ů za┼éadowane po dach. Zaleta: widok na to, co dzieje si─Ö za pojazdem, nie jest ograniczony zag┼éówkami, pasa┼╝erami ani innymi przeszkodami. Kamera zamontowana po wewn─Ötrznej stronie tylnej szyby przenosi pole widzenia, które jest dwa razy szersze ni┼╝ konwencjonalne wewn─Ötrzne lusterko wsteczne, ograniczone powierzchni─ů szyby. To wyra┼║ny bonus dla bezpiecze┼ästwa.

 

Cyfrowe wewn─Ötrzne lusterko wsteczne dzia┼éa równie┼╝, gdy widoczno┼Ť─ç jest s┼éaba: kamera doskonale radzi sobie równie┼╝ z wielopoziomowymi parkingami i deszczem, przesy┼éaj─ůc ostry obraz na ekran TFT LCD o wysokiej rozdzielczo┼Ťci 1600 x 320 pikseli. Obraz jest przetwarzany w taki sposób, by odpowiednio zrównowa┼╝y─ç ÔÇőÔÇőciemne i jasne sekcje. Na obraz na wy┼Ťwietlaczu nie wp┼éywa nawet nisko po┼éo┼╝one s┼éo┼äce.

 

Zamiast typowego prze┼é─ůcznika do ┼Ťciemniania lusterka wstecznego, mo┼╝na prze┼é─ůczy─ç si─Ö z obrazu z kamery na widok analogowy. U┼╝ywaj─ůc lustra optycznego, kierowca ma z kolei widok na ty┼é wn─Ötrza pojazdu.

 

Wbudowane ograniczenie pr─Ödko┼Ťci

 

Wbudowany ogranicznik pr─Ödko┼Ťci jest szczególnie interesuj─ůcy dla klientów flotowych. Ogranicza maksymaln─ů pr─Ödko┼Ť─ç ci─Ö┼╝arowego wariantu Vito do 120 km/h lub 160 km/h, zale┼╝nie od potrzeb. Pomaga to zminimalizowa─ç nie tylko koszty paliwa, ale tak┼╝e i tak ju┼╝ niski ca┼ékowity koszt posiadania dzi─Öki ni┼╝szemu zu┼╝yciu pojazdu.

 

4. Zawsze online i z nowym designem

 

Facelifting Vito rozszerza równie┼╝ zakres mo┼╝liwo┼Ťci systemów informacyjno-rozrywkowych. Nowe Vito wykorzystuje cyfrowy odbiór radiowy (DAB +) dla wszystkich opcji radiowych. Samo przygotowanie radia z dwoma g┼éo┼Ťnikami przednimi jest skonfigurowana pod standard DAB – podobnie jak podstawowe radio Audio 10, które mo┼╝e ju┼╝ odbiera─ç cyfrowe stacje radiowe. Oznacza to, ┼╝e krystalicznie czysty i pozbawiony zak┼éóce┼ä odbiór radiowy jest mo┼╝liwy nawet na du┼╝e odleg┼éo┼Ťci w niezmiennie dobrej jako┼Ťci. Audio 10 ma równie┼╝ interfejs Bluetooth® z funkcj─ů g┼éo┼Ťnomówi─ůc─ů lub do strumieniowego przesy┼éania muzyki. Smartfon mo┼╝na ┼éadowa─ç przez USB-C.

 

Nowe systemy inforozrywki Audio 30 i Audio 40 spe┼éniaj─ů wiele wymaga┼ä klientów. Posiadaj─ů 7-calowy ekran dotykowy, który mo┼╝na po┼é─ůczy─ç ze smartfonem za po┼Ťrednictwem Apple CarPlay ™ i Android Auto ™. Za pomoc─ů ekranu w systemie Audio 40 mo┼╝na równie┼╝ sterowa─ç zintegrowanym systemem nawigacji. W po┼é─ůczeniu z Mercedes PRO Connect oznacza to, ┼╝e nawigacja wraz z informacjami o ruchu drogowym na ┼╝ywo jest dost─Öpna w Vito po raz pierwszy. Informacje oraz wy┼Ťwietlane w systemie nawigacji widoki 3D miast i punktów orientacyjnych s─ů intuicyjnie zrozumia┼ée. Ekran ma jeszcze jedn─ů funkcj─Ö: w Audio 30 i Audio 40 s┼éu┼╝y równie┼╝ jako monitor, je┼Ťli wybrano kamer─Ö cofania 180°, w celu zarejestrowania obszaru ruchu za Vito. Poniewa┼╝ sygna┼éy obrazu z kamery cofania s─ů teraz przenoszone cyfrowo, obraz jest ostrzejszy ni┼╝ kiedykolwiek.

 

Interfejs Bluetooth® z funkcj─ů strumieniowego przesy┼éania d┼║wi─Öku i zestawem g┼éo┼Ťnomówi─ůcym zapewnia mo┼╝liwo┼Ť─ç prowadzenia rozmów telefonicznych bez zak┼éóce┼ä podczas jazdy, a interfejsy USB do ┼éadowania mobilnych urz─ůdze┼ä ko┼äcowych dope┼éniaj─ů ofert─Ö.

 

Us┼éugi cyfrowe pod wspóln─ů mark─ů Mercedes PRO

 

Nie tylko eVito korzysta z us┼éug ┼é─ůczno┼Ťci cyfrowej pod wspóln─ů mark─ů Mercedes PRO. Dzi─Öki niej ro┼Ťnie równie┼╝ ┼Ťwiadomo┼Ť─ç wydajno┼Ťci, oszcz─Ödno┼Ťci i po┼╝ytków z monitorowania floty pojazdów w ma┼éych i ┼Ťrednich firmach, które dysponuj─ů pojazdami konwencjonalnymi. Produkty z zakresu ┼é─ůczno┼Ťci i zarz─ůdzania flot─ů Mercedes PRO pomagaj─ů zwi─Ökszy─ç wydajno┼Ť─ç, obni┼╝y─ç koszty operacyjne, poprawi─ç dost─Öpno┼Ť─ç pojazdów, a tak┼╝e u┼éatwi─ç komunikacj─Ö mi─Ödzy ca┼é─ů flot─ů i zmniejszy─ç obci─ů┼╝enie kierowcy. Mercedes PRO ┼é─ůczy wszystkie odpowiednie us┼éugi na platformie internetowej. Zapewnia to bezpo┼Ťredni dost─Öp za po┼Ťrednictwem www.mercedes.pro do produktów i us┼éug sieciowych, które wykraczaj─ů ponad poziom typowego samochodu dostawczego.

 

Wymagania techniczne dotycz─ůce rejestrowania i wymiany danych spe┼énia modu┼é komunikacyjny (LTE) z zainstalowan─ů na sta┼ée kart─ů SIM. Z samych us┼éug mo┼╝na korzysta─ç na komputerze lub urz─ůdzeniu mobilnym. W przypadku Vito dost─Öpnych jest obecnie poni┼╝szych osiem pakietów:

  • Live Traffic Information[11]
  • Us┼éugi assistance
  • Komunikacja w ramach floty
  • Cyfrowa rejestracja danych
  • Efektywne zarz─ůdzanie flot─ů
  • Analiza stylu jazdy
  • Zdalny dost─Öp do pojazdu
  • Interfejs danych Mercedes-Benz Vans

 

Oprócz o┼Ťmiu pakietów dla Vito z nap─Ödem konwencjonalnym, dost─Öpny jest tak┼╝e pakiet „Zarz─ůdzanie pojazdem elektrycznym” dla Mercedes-Benz eVito.

 

Szybka pomoc w razie wypadku lub awarii

 

Vito jest optymalnie wyposa┼╝ony, by radzi─ç sobie w nag┼éych wypadkach dzi─Öki systemowi po┼é─ůcze┼ä alarmowych Mercedes-Benz i funkcji zarz─ůdzania awariami dost─Öpnej po z poziomu przycisku w poje┼║dzie. System po┼é─ůcze┼ä alarmowych jest standardem. Za pomoc─ů czujników zderzeniowych, samochód jest w stanie samoczynnie odnotowa─ç wypadek i powiadomi─ç s┼éu┼╝by ratownicze. Je┼Ťli pasa┼╝erowie nie zareaguj─ů na przychodz─ůce do kabiny po┼é─ůczenie g┼éosowe, zostanie zlecony przyjazd pomocy. Alternatywnie po┼é─ůczenie alarmowe mo┼╝na równie┼╝ zainicjowa─ç r─Öcznie za pomoc─ů przycisku SOS na panelu sterowania umieszczonym w podsufitce. System nawi─ůzuje po┼é─ůczenie g┼éosowe z telefonicznym centrum alarmowym Mercedes-Benz. Nast─Öpnie przekazywana jest dok┼éadna lokalizacja wraz z dalszymi informacjami potrzebnymi do podj─Öcia dzia┼éa┼ä ratunkowych lub naprawy.

 

W przypadku usterki, kierowca mo┼╝e uzyska─ç pomoc techniczn─ů za po┼Ťrednictwem funkcji zarz─ůdzania wypadkami i awari─ů. W tym celu nale┼╝y u┼╝y─ç przycisku awarii w górnym panelu sterowania. Zostanie nawi─ůzany kontakt z Centrum Obs┼éugi Klienta (CAC), a bie┼╝─ůca lokalizacja wraz z odpowiednimi danymi pojazdu jest przesy┼éana automatycznie. CAC informuje najbli┼╝szego partnera serwisowego Mercedes-Benz, który mo┼╝e albo udzieli─ç pomocy na miejscu, albo zleci─ç holowanie pojazdu do najbli┼╝szego warsztatu partnerskiego Mercedes-Benz. W ten sposób mo┼╝na skróci─ç przestoje, a pojazd szybciej wraca do pracy.

 

Nowa osłona chłodnicy i ulepszenia we wnętrzu pojazdu

 

W ramach faceliftingu projektanci zmodyfikowali charakterystyczny i dynamiczny design Mercedesa Vito. Nowego Vito mo┼╝na rozpozna─ç po zmienionej os┼éonie ch┼éodnicy, która jest sprz─Ö┼╝ona ze specjalnymi elementami wyposa┼╝enia DISTRONIC, Active Brake Assist i lakierowanymi zderzakami. Gwiazda Mercedesa jest umieszczona centralnie w os┼éonie ch┼éodnicy i otoczona trzema czarnymi lamelami. Jako opcja dost─Öpna jest równie┼╝ chromowana os┼éona ch┼éodnicy dla ka┼╝dego wariantu Vito –chromowane s─ů wówczas lamele.

 

Projektanci od┼Ťwie┼╝yli równie┼╝ wn─Ötrze Vito. Wytrzyma┼éy i elegancki materia┼é „Caluma” zast─ůpi┼é poprzednie obicie „Tunja”. Wprowadzono te┼╝ nowe, przypominaj─ůce turbiny otwory wentylacyjne w sportowym stylu na lewej i prawej kraw─Ödzi deski rozdzielczej. W opcjonalnym „Pakiecie Chrom”, centralna cz─Ö┼Ť─ç deski rozdzielczej ma teraz obwódk─Ö pokryt─ů wysokiej jako┼Ťci lakierem fortepianowym. W tej opcji kraw─Ödzie nowych otworów wentylacyjnych s─ů chromowane.

 

Rozszerzona gama kolorów, nowe opcje kó┼é o ┼Ťrednicy 17, 18 i 19 cali

 

Od zesz┼éego roku klienci maj─ů tak┼╝e wiele nowych opcji skonfigurowania elementów zewn─Ötrznych wszystkich modeli Vito. Paleta lakierów metalicznych zosta┼éa rozszerzona o grafitowy szary i szaro┼Ť─ç selenitu. Ponadto do listy kolorów dla wszystkich modeli dodano równie┼╝ ulubiony przez klientów, czerwie┼ä hiacyntu metalik znany z samochodów osobowych Mercedes-Benz. Nowe jest tak┼╝e opcjonalne lakierowanie w kolorze stalowo-niebieskim.

 

Dla tych, którzy lubi─ů mocny i dynamiczny wygl─ůd, od pocz─ůtku 2019 r. dost─Öpnych by┼éo wiele nowych felg aluminiowych: 10-ramienne 19-calowe felgi aluminiowe pomalowane na czarno z b┼éyszcz─ůcym wyko┼äczeniem, a tak┼╝e dwa wzory 18-calowych obr─Öczy kó┼é ze stopów lekkich – jeden pi─Öcioramienny w kolorze szaro-tremolitowym z b┼éyszcz─ůcym wyko┼äczeniem i jeden pi─Öcioramienny w kolorze czarnym, równie┼╝ z b┼éyszcz─ůcym wyko┼äczeniem. Co wi─Öcej, do listy dost─Öpnego wyposa┼╝enia zosta┼éy równie┼╝ dodane 17-calowe obr─Öcze kó┼é ze stopów lekkich pomalowane na czarno. Wariant 17-calowy zosta┼é zaprojektowany w taki sposób, ┼╝e oferuje lepsz─ů aerodynamik─Ö pojazdu.

 

┼╣ród┼éo: MERCEDES-BENZ MEDIA

Silnik: 1950 cm3
Rodzaj paliwa/nap─Öd: Diesel
Moc: 102 KM
Manualna skrzynia bieg├│w
Liczba miejsc: 4-5
Rodzaj nap─Ödu: przednia o┼Ť
Średnie spalanie: 7.3 l/100 km
D┼éugo┼Ť─ç ca┼ékowita: 5140 mm
Szeroko┼Ť─ç ca┼ékowita: 2253 mm
Wysoko┼Ť─ç ca┼ékowita: 1875 mm
Masa własna: 1895 kg
┼üadowno┼Ť─ç: 915 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 2800 kg
Zobacz r├│wnie┼╝
Popro┼Ť o indywidualn─ů ofert─Ö
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ci─ůgu kilku minut!
AutoStore Mercedes Vito Mixto - 01 - leasing, kredyt lub najem

Mercedes-Benz

Vito Mixto 110 CDI
1196 zł
netto/mc
1950 cm3
102 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
59768 zł
Warto┼Ť─ç wykupu netto
13000 zł
Kliknij i sprawd┼║ dost─Öpno┼Ť─ç
Wysy┼éaj─ůc wype┼éniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzib─ů w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w S─ůdzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydzia┼é Gospodarczy Krajowego Rejestru S─ůdowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach zwi─ůzanych z ochron─ů danych osobowych mo┼╝na skontaktowa─ç si─Ö z nami za po┼Ťrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powy┼╝ej adresem siedziby spó┼éki. Szczegó┼éowe informacje dotycz─ůce danych osobowych znajduj─ů si─Ö tutaj: Polityka Prywatno┼Ťci.
Wyra┼╝am zgod─Ö na otrzymywanie w przysz┼éo┼Ťci od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drog─ů: po┼é─ůcze┼ä telefonicznych, SMS, email.