Nowa oferta

Mercedes-BenzV 220 d

1950 cm3
163 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
85365
Wartość wykupu netto
Twoja rata  miesięczna netto
1705
Wartość katalogowa 233 329 zł
Dowiedz się więcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Elementy ozdobne - lakier fortepianowy
  • Lakier Szarość selenitu metalik
  • Obręcze kół stalowe 6,5J x 17
  • Pakiet BlueEFFICIENCY
  • Pakiet Gwarancyjny + 24 miesiące
  • Tapicerka materiałowa Santos, czarna

Silniki i skrzynie biegów

  • Automatyczna skrzynia biegów 9G-TRONIC
  • Euro 6d Gr. I norma emisji spalin - poj. lekkie
  • Fahrzeug HVO fähig
  • Filtr paliwa z separatorem wody
  • Funkcja ECO Start-Stop
  • OM 654 DE 20 LA 120 kW (163 KM) 3800 obr/min
  • Układ zarządzania energią z alternatora
  • Zbiornik paliwa 57 litrów

 

Audio, elektryka i przyrządy

  • Akumulator AGM 12 V 92 Ah
  • Alternator 14 V / 250 A
  • Asystent bocznego wiatru
  • Asystent ruszania na wzniesieniu
  • Asystent wspomagania koncentracji ATTENTION ASSIST
  • Automatyczny układ włączania świateł
  • Bateria rozruchowa
  • Czujnik deszczu
  • Gniazdo 12 V w przestrzeni bagażowej/ ładunkowej
  • Gniazdo elektryczne 12V
  • Immobilizer
  • Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
  • Koło kierownicy wielofunkcyjnej
  • Kontrolka poziomu płynu do wycieraczek
  • MBUX rozszerzony
  • Moduł komunikacyjny z karta SIM
  • Przebieg międzyprzeglądowy 40 000 km
  • Przygotowanie do nawigacji
  • Radio cyfrowe (DAB)
  • System dwudrożnych głośników z przodu i z tyłu
  • Tablica wskaźników z ekranem kolorowym 5,5''
  • Tempomat
  • Touchpad
  • Wskaźnik okresów serwisowania "ASSYST"
  • Wskaźnik temperatury zewnętrznej
  • Zamek centralny ze zdalnym sterowaniem

 

Wnętrze, ogrzewanie, klimatyzacja

  • Dogrzewacz elektryczny
  • Kanał ogrzewania dla przestrzeni pasażerskiej
  • Klimatyzacja półautomatyczna TEMPMATIC
  • Konsola środkowa ze schowkiem
  • Nadokienne poduszki powietrzne z przodu
  • Podłokietniki siedzeń w przestrzeni pasażerskiej
  • Podsufitka w kolorze szarość kryształu
  • Poduszka chroniąca miednicę i tułów kierowcy
  • Poduszka chroniąca miednicę i tułów pasażera
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Siedzenie kierowcy komfortowe
  • Siedzenie pasażera standardowe
  • Siedzenie pojedyncze, 1. rząd z lewej strony
  • Siedzenie pojedyncze, 1. rząd z prawej strony
  • Siedzenie pojedyncze, 2. rząd z lewej strony
  • Siedzenie pojedyncze, 2. rząd z prawej strony
  • Sygnał niezapiętego pasa bezp. dla fotela pasażera
  • Sygnał niezapiętego pasa bezpiecz. fotela kierowcy
  • System prowadnic z mechanizmem szybkiego mocowania
  • Tapicerowana podsufitka
  • Uchwyt do trzymania, z tyłu
  • Wykładzina dywanowa w przestrzeni kierowcy
  • Wykładzina dywanowa w przestrzeni pasażerskiej
  • Zamykany schowek w desce rozdzielczej

 

Elementy nadwozia

  • Adaptacyjne światła stop
  • Aktywna blokada drzwi przesuwnych
  • Drzwi przesuwne z prawej strony
  • Klapa bagażnika otwierana do góry
  • Komfortowe, elektryczne szyby przednie
  • Komfortowy dachowy panel obsługowy
  • Lampki oświetlające wyjścia
  • Lusterka zew. elek. ster. i ogrzew. z kierunkow.
  • Lusterko wsteczne wewnętrzne
  • Okna stałe, z tyłu po lewej i prawej stronie
  • Oświetlenie bagażnika
  • Oświetlenie otoczenia klapy tylnej
  • Oświetlenie przy podłodze z przodu
  • Oświetlenie w uchwytach nadokiennych z tyłu
  • Pakiet aerodynamiczny
  • Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłon.
  • Reflektory halogenowe
  • Regulacja zasięgu reflektorów
  • Szyby atermiczne (wszystkie)
  • Trzecie światło hamowania
  • Uchwyt do wsiadania
  • Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz
  • Zaczep holowniczy z przodu/tyłu wkręcany
  • Zderzaki i listwy ochronne w kolorze nadwozia

 

Dodatkowe zakresy

  • Układu oczyszczania spalin SCR, 4 generacja

 

Usługi łącznościowe

  • Pakiet usług Mercedes me connect
  • Pomoc w razie awarii
  • System połączenia alarmowego Mercedes-Benz

 

Podwozie

  • Hamulec postojowy elektryczny
  • Koło zapasowe
  • Kołpaki pełne
  • Komfortowy układ jezdny
  • Ogumienie 225/55 R17
  • Opony letnie
  • Układ hamulcowy (optymalizacja CO2)
  • Układ kontroli ciśnienia w oponach
  • Wariant wagowy 3 100 kg

Nowa Klasa V - odnoszący sukcesy model teraz jeszcze bardziej atrakcyjny

 

Premiera Mercedes-Benz Klasy V w 2014 roku pokazała zupełnie nowe podejście do designu, atrakcyjności, komfortu i bezpieczeństwa dostępnych w segmencie MPV. Koncepcja okazała się prawdziwym sukcesem: dowodem może być 209 000 egzemplarzy Klasy V, które zostały sprzedane od czasu jej rynkowego debiutu. Rekordowy okazał się rok 2018 r. z około 64 000 sprzedanych pojazdów, jedną z najmłodszych grup nabywców marki Mercedes-Benz i udanymi premierami na kolejnych rynkach, szczególnie w Azji. Na początku 2019 r. do listy rynków, na których zadebiutowała Klasa V, dołączyły Indie. Facelifting odświeży ten już odnoszący sukcesy model. Kluczowe punkty obejmują zmieniony i efektowny design przodu pojazdu, a także czterocylindrowy silnik wysokoprężny OM 654 V 300 d osiągający nową najwyższą moc 176 kW (239 KM) (przy zużyciu paliwa w cyklu mieszanym 6,3-5,9 l / 100 km, średniej emisji CO2 165-154 g / km). Po raz pierwszy dostępna jest ponadto automatyczna skrzynia biegów 9G-TRONIC, a systemy bezpieczeństwa i asystujące, w tym Active Brake Assist, zostały dostosowane do najnowszego poziomu technologicznego. Nowa Klasa V może być zamawiana w Europie od marca 2019 roku. Ponadto, Mercedes-Benz Vans nadal rozwija swoją strategię flot elektrycznych eDrive @ VANs i wkrótce zaoferuje w pełni elektryczny pojazd typu MPV.

 

Nowy wygląd i jeszcze większy komfort

 

Stylistyka i walory estetyczne Klasy V zapewniają jej pozycję lidera segmentu MPV. Projektanci Klasy V w Stuttgarcie posłużyli się precyzyjnie przemyślanymi środkami, aby nadać MPV nowy wygląd, idący w parze z idiomem współczesnych samochodów osobowych Mercedes-Benz. Nowa Klasa V sprawia wrażenie szerszej i jest jeszcze bardziej wyrazista dzięki nowemu frontowi. Wynika to ze zmienionego projektu zderzaka z efektownymi wlotami powietrza i nową diamentową strukturą w osłonie chłodnicy. Gwiazda Mercedesa jest umiejscowiona centralnie w osłonie chłodnicy i otoczona dwiema srebrnymi listwami. Możliwość personalizacji dzięki atrakcyjnym liniom nadwozia AVANTGARDE i EXCLUSIVE została zachowana, a linia AMG stała się wizualnie mocniejsza: ma teraz nową osłonę chłodnicy z chromowanymi pinami, co zapewnia jej sportowy charakter.

 

Nowe kolory lakierów metalicznych: grafitowo-szary i selenitowo-szary poszerzają spektrum dobrze odbieranych przez klientów tonów czarno-białych. Równie nowy jest opcjonalny kolor stalowo-niebieski. Z kolei, również opcjonalny, lakier czerwony hiacynt metalik nadaje nowej Klasie V bardziej emocjonalnego charakteru. Jednocześnie cztery nowe wzory obręczy ze stopów lekkich zapewniają mocny i awangardowy wygląd. Są to 5-ramienne 17-calowe felgi ze stopu metali lekkich w kolorze czarnym z polerowanym frontem oraz również 5-ramienne 18-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich w kolorze tremolitowo-szarym lub czarnym – obydwa z polerowanym wykończeniem o wysokim połysku. Nową serię felg zamykają czarne, 19-calowe, 10-ramienne obręcze kół ze stopu metali lekkich o wysokim połysku.

 

Również we wnętrzu widać, że projektanci skoncentrowali się na przeniesieniu filozofii designu współczesnych modeli samochodów osobowych Mercedes-Benz do nowej Klasy V. Wnętrze nowej Klasy V wpisuje się w trend nowoczesności i przejrzystości. Odświeżona wersja uwzględnia nowe otwory wentylacyjne o bardziej sportowym wyglądzie, przypominające turbiny, a także nowe tarcze w zestawie wskaźników. Dzięki prostemu designowi kierowcy zyskują łatwiejszą orientację we wszystkich funkcjach. Nowy kolor tapicerki i wyposażenia ze skóry nappa „tartufo” tworzy nowoczesne i eleganckie zestawienie. Uwzględniając skórę Lugano i skórę nappa, każda dostępna w kolorze czarnym i jedwabistym beżu, oraz czarną tkaninę Santos, łącznie Klasa V oferuje sześć różnych tapicerek w jasnych i ciemnych kolorach. „Nowoczesny i elegancki” to określenie, które pasuje również do nowego elementu wykończeniowego: podwójnego przeszycia, zastosowanego na desce rozdzielczej i bocznych elementach wykończeniowych. Elementy wykończenia w lakierze fortepianowym, drewnie hebanowym, włóknie węglowym i szczotkowanym aluminium pozostały bez zmian.

 

W odświeżonej wersji Klasy V pasażerowie z tyłu mogą cieszyć się wyjątkowo wygodną przestrzenią. Opcjonalnie dostępne luksusowe fotele w pierwszym rzędzie siedzeń to czysta przyjemność. Podobnie jak w Klasie S, oferują możliwość pełnego rozłożenia (funkcja spania), masaż pleców oraz ogrzewanie i wentylację. Podróż nową Klasą V występującą w roli shuttle busa sprawia, że po męczącym locie lub spotkaniu biznesowym można się poczuć jak na zabiegu w spa.

 

Nowy silnik, nowa skrzynia biegów – mocna i wydajna

 

Nowa Klasa V będzie wyposażona w czterocylindrowy silnik wysokoprężny OM 654 w następujących wariantach wyjściowych[WJ(1] :

  • V 250 d o mocy 140 kW (190 KM) i momencie obrotowym 440 Nm (średnie zużycie paliwa 6,3-5,9 l / 100 km, średnia emisja CO2 165-154 g / km)
  • V 300 d – z nowymi topowymi wartościami w swoim segmencie: 176 kW (239 KM) mocy i momentem obrotowym 500 Nm (średnie zużycie paliwa 6,3-5,9 l / 100 km, średnia emisja CO2 165-154 g / km)

 

W fazie przyspieszania, V 300 d może na krótko dostarczyć dodatkowo 30 Nm momentu obrotowego („overtorque”) oprócz 500 Nm momentu obrotowego. V 300 d przyspiesza od 0 do 100 km / h w 7,9 sekundy. Prędkość maksymalna to 220 km / h.

 

Nowa generacja silników jest jeszcze bardziej wydajna i czysta, a ponadto zapewnia jeszcze lepszą charakterystykę hałasu i drgań. Wewnątrz pojazdu jest przyjemnie cicho, a irytujące wibracje zostały zredukowane.

 

Jedną z nowatorskich cech nowej generacji silników jest połączenie aluminiowej obudowy i stalowych tłoków, stopniowanej misy spalania w tłoku i powłoki tulei cylindrowych NANOSLIDE® w celu zmniejszenia tarcia w silniku. To, jak efektywne są te środki, można dostrzec na podstawie oszczędności paliwa rzędu 13 procent, którą może pochwalić się nowy V 250 d w porównaniu z jego poprzednikiem.

 

Większość komponentów istotnych dla redukcji emisji jest instalowana bezpośrednio na silniku. Podejście to obejmujące nowy stopniowy proces spalania w misie tłoka, dynamiczną wielostopniową recyrkulację gazów spalinowych i układ oczyszczania spalin powoduje niskie zużycie paliwa przy niskiej emisji. Dzięki położeniu komponentów w pobliżu silnika, układ oczyszczania spalin ma małe straty ciepła i korzystne warunki pracy. Zastosowane rozwiązania to:

  • Recyrkulacja gazów spalinowych wysokiego i niskiego ciśnienia
  • Filtr cząstek stałych z funkcją katalizatora SCR (selektywna redukcja katalityczna) (sDPF)

 

System Common Rail najnoweszej generacji.

 

Facelifting po raz pierwszy zapewni także Klasie V opcjonalnie automatyczną skrzynię biegów 9G-TRONIC. Szczególnie wygodna i wydajna automatyczna skrzynia biegów zastępuje 7G-TRONIC i jest dostępna jako standard dla modeli z silnikiem V 300 d (średnie zużycie paliwa 6,3-5,9 l / 100 km, średnia emisja CO2 165-154 g / km) * i V 250 d (średnie zużycie paliwa 6,3-5,9 l / 100 km, średnia emisja CO2 165-154 g / km) *. Kierowca może użyć przełącznika DYNAMIC SELECT, aby wybrać programy jazdy „Komfort” i „Sport”, a tym samym wpłynąć na rodzaj przełożeń. Alternatywnie, tryb „M” umożliwia ręczne sterowanie za pomocą manetek zmiany biegów DIRECT SELECT na kierownicy.

 

Wszystkie warianty silnika nowej Klasy V są standardowo wyposażone w napęd na tylne koła, ale stały napęd na wszystkie koła 4MATIC jest dostępny jako opcja. W ten sposób nowa Klasa V może nadal poruszać się zwinnie na różnych rodzajach terenu. Wysokość pojazdu wciąż nie przekracza dwóch metrów, nawet jeśli jest wyposażony w napęd na wszystkie koła. Dzięki temu nowa Klasa V nie traci nic ze swojej codziennej użyteczności i bez żadnych problemów zmieści się w zwykłych garażach, a także garażach wielopoziomowych i podziemnych.

 

Nowa Klasa V, jeszcze bezpieczniejsza

 

Dzięki funkcji Crosswind Assist w standardzie kierowca otrzymuje wsparcie w utrzymaniu Klasy V na torze jazdy, nawet w przypadku ostrego bocznego wiatru. Z kolei ATTENTION ASSIST, który został wprowadzony do Klasy V pięć lat temu, wyznaczył nieistniejący wcześniej standard bezpieczeństwa w swoim segmencie. Model po faceliftingu umacnia Klasę V na pozycji lidera pod tym względem.

 

Nowy Active Brake Assist może teraz wykryć ryzyko kolizji z pojazdem jadącym z przodu i początkowo uruchamia ostrzeżenie wizualne i akustyczne. Jeśli kierowca zareaguje, aktywny układ wspomagania hamulców zwiększa ciśnienie hamowania, aby dostosować się do wymagań sytuacji. Jeśli kierowca nie zareaguje, system inicjuje hamowanie autonomiczne. W ruchu miejskim Active Brake Assist reaguje również na stacjonarne przeszkody lub przechodzących pieszych. W ten sposób można uniknąć wypadków lub przynajmniej zmniejszyć ich konsekwencje.

 

Kolejną nową funkcją wspierającą bezpieczeństwo jest opcjonalny system Highbeam Assist Plus, który jest dostępny po raz pierwszy w Klasie V. W trybie świateł drogowych funkcja Highbeam Assist Plus pozwala kierowcy cieszyć się stałym, szerokim oświetleniem drogi bez oślepiania innych użytkowników drogi. W przypadku pojazdów jadących z przodu lub nadjeżdżających z przeciwka, diody LED modułu świateł drogowych są częściowo dezaktywowane i w ten sposób tworzą wycięcie w kształcie litery U w stożku światła. Pozostałe obszary jezdni nadal są oświetlane reflektorami świateł drogowych (częściowe światła drogowe).

 

Facelifting także dla samochodów kempingowych i pojazdów rekreacyjnych Mercedes-Benz

 

Zarówno jeśli chodzi o styl, atrakcyjność, wydajność, jak i bezpieczeństwo, cała rodzina pojazdów Marco Polo oparta na Klasie V skorzysta z nowych rozwiązań zastosowanych w pierwszym faceliftingu Mercedes-Benz MPV jednocześnie z modelem bazowym. Kompaktowe pojazdy kempingowe Marco Polo i Marco Polo HORIZON oraz pojazdy rekreacyjne mają również nową stylistykę przodu, nowe kolory lakieru i obręcze kół ze stopów lekkich, a także nowe otwory wentylacyjne i tapicerki. Dołącza do nich nowy silnik wysokoprężny o mocy 176 kW (239 KM) (średnie zużycie paliwa 6,8-6,1 l / 100 km, średnia emisja CO2 180-160 g / km)* oraz aktywny układ wspomagania hamowania Active Brake Assist i system świateł drogowych Highbeam Assist Plus.

 

Ekspansja strategii eDrive @ VANs

 

W segmencie MPV Mercedes-Benz Vans wkrótce podejmie kolejny krok i stanie się pierwszym producentem klasy premium oferującym w pełni elektryczny model. W ten sposób Mercedes-Benz Vans konsekwentnie rozszerza swoją kompleksową strategię eDrive @ VANs. Po eVito i eSprinterze oferta w pełni elektrycznych pojazdów zostanie rozszerzona o serię modeli do użytku prywatnego.

 

Mercedes-Benz Vans przedstawi wstępny pogląd na temat elektrycznej przyszłości swojego MPV na Geneva International Motor Show 2019 na przykładzie przedseryjnego pojazdu koncepcyjnego „Concept EQV”, który podczas genewskiego salonu będzie świętować swoją premierę.

 

Zarząd Mercedes-Benz o nowej Klasie V

 

„Wprowadzając Klasę V pięć lat temu, pokazaliśmy, że styl i dynamiczny wygląd jest możliwy również w formacie XXL, dzięki czemu udało nam się przekonać rodziny, poszukiwaczy przygód i klientów biznesowych – z całej Europy. Dowodem na to jest 209 000 egzemplarzy Klasy V, które sprzedaliśmy od momentu wprowadzenia na rynek, a także fakt, że pojazd ten jest wybierany przez jedną z najmłodszych grup kupujących w Mercedes-Benz. W 2019 r. będziemy kontynuować ten sukces, a dzięki liftingowi rozwijamy mocne strony naszych samochodów typu MPV w sposób celowy, a wkrótce zaznaczymy naszą obecność w tym segmencie, rozszerzając nasze portfolio o w pełni elektryczny MPV”.

Wilfried Porth, członek zarządu Daimler AG ds. zasobów ludzkich i dyrektor ds. relacji pracowniczych w Mercedes-Benz Vans

 

„Dzięki precyzyjnym posunięciom nadaliśmy Klasie V nowy wygląd, który z zewnątrz przejawia się większą wyrazistością dzięki nowemu stylowi przodu, a wewnątrz ujmuje zmysłową czystością”.

Gorden Wagener, dyrektor ds. designu w Daimler AG

 

„Odświeżona Klasa V otrzyma czterocylindrowy silnik wysokoprężny Mercedes-Benz OM 654. Jest to wyjątkowo wydajna i czysta jednostka. Przykładowo, w wariancie wyjściowym V 250 d, oszczędności paliwa są większe niż 10 procent w porównaniu do poprzedniego modelu. Jednocześnie nowa Klasa V jest jeszcze bardziej dynamiczna dzięki nowemu, topowemu silnikowi V 300 d. To naprawdę punkt odniesienia w tym segmencie”.

Dr Ulf Zillig, kierownik ds. rozwoju w Mercedes-Benz Vans

 

Źródło: MERCEDES-BENZ MEDIA

Silnik: 1950 cm3
Rodzaj paliwa/napęd: Diesel
Moc: 163 KM
Automatyczna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 6-8
Rodzaj napędu: przednia oś
Średnie spalanie: 7.2 l/100 km
Długość całkowita: 5140 mm
Szerokość całkowita: 1928 mm
Wysokość całkowita: 1910 mm
Masa własna: 2288 kg
Ładowność: 831 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 3100 kg
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
AutoStore Mercedes Klasa V - 01 - leasing, kredyt lub najem

Mercedes-Benz

V 220 d
1705
netto/mc
1950 cm3
163 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
85365 zł
Wartość wykupu netto
19000 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem siedziby spółki. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się tutaj: Polityka Prywatności.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drogą: połączeń telefonicznych, SMS, email.