Audio i multimedia
Komfort i dodatki
Systemy wspomagania kierowcy
Osiągi i tuning
Bezpieczeństwo
Nowy PEUGEOT 308 SW debiutuje w Polsce. Charakteryzuje się wyrazistą stylistyką o rasowych kształtach oraz wyrafinowanym designem tyłu. Jest funkcjonalny oraz nadzwyczaj nowoczesny. Ma wszystko, co niezbędne i czego oczekują klienci w segmencie kompaktowych kombi.
Nowy PEUGEOT 308 SW rozbudza pragnienia i oferuje:
PEUGEOT i-Cockpit® w zaawansowanym technologicznie samochodzie wysokiej klasy, jakim jest nowy PEUGEOT 308 SW, podlega analogicznym zmianom jak w nowym PEUGEOT 308. Zupełnie nowe wrażenia z jazdy dzięki ulepszonej ergonomii, atrakcyjnej stylistyce, większej przyjemności prowadzenia, wyższej jakości i usługom łączności:
Samochód dysponuje 4 gniazdami USB C, bezprzewodowym klonowaniem ekranu oraz możliwością jednoczesnego podłączenia dwóch telefonów przez Bluetooth.
Nowy PEUGEOT 308 SW jest wyposażony w najnowszej generacji systemy wspomagania półautonomicznego prowadzenia samochodu z funkcją Drive Assist 2.0 (dostępną pod koniec tego roku). Obejmuje aktywny tempomat z funkcją Stop & Go (w wersji z automatyczną skrzynią biegów EAT8) oraz system utrzymujący samochód na pasie ruchu. Obecnie jest wyposażony w trzy nowe funkcje działające na drogach dwujezdniowych: półautomatyczna zmiana pasa, podawanie zalecanej prędkości z wyprzedzeniem i dostosowanie prędkości przy pokonywaniu zakrętów.
Nowy PEUGEOT 308 SW oferuje kilka rodzajów silników: hybrydy ładowane z gniazdka (HYBRID 225 z automatyczną skrzynią e-EAT8, HYBRID 180 z automatyczną skrzynią e-EAT8), wersje benzynowe (PureTech 110 S&S z 6-biegową skrzynią manualną, PureTech 130 S&S z 6-biegową skrzynią manualną oraz PureTech 130 S&S z automatyczną skrzynią EAT8) i wersje z silnikiem wysokoprężnym (BlueHDi 130 S&S z 6-biegową skrzynią manualną oraz BlueHDi 130 S&S z automatyczną skrzynią EAT8).
Segment C rynku kombi, do którego należy nowy PEUGEOT 308 SW, jest segmentem, w którym PEUGEOT jest obecny już od wielu lat i to z powodzeniem.
Mimo bezpośredniej konkurencji SUV-ów, segment ten utrzymuje się na stałym poziomie od 2010 roku, a zapotrzebowanie na tego typu samochody nie słabnie.
Nabywcy kombi to klienci bardzo wymagający, z wysokimi oczekiwaniami co do stylistyki, przyjemności prowadzenia i technologii, a przy tym nie rezygnujący z dużego bagażnika, czy obszernego wnętrza.
Właśnie w tym zakresie nowy PEUGEOT 308 SW jest w stanie spełnić wszelkie potrzeby różnych klientów i szykuje się do pozyskania nowych grup nabywców. Nowy PEUGEOT 308 SW pozycjonuje się wśród najbardziej luksusowych wersji ze względu na swoją stylistykę, wydajność, technologie i modularność.
Wyzwaniem stylistycznym dla projektantów nowego PEUGEOT 308 SW było nadanie silnego charakteru i atrakcyjnego wyglądu przy jednoczesnym zapewnieniu dużej pojemności przestrzeni bagażowej nowego modelu. Podobnie jak w wersji hatchback, optymalizacja konstrukcji nadwozia pozwoliła na zaprojektowanie opadającego dachu i atrakcyjnego tyłu nadwozia, bez utraty przestrzeni w kabinie.
Nowy PEUGEOT 308 SW jest samochodem o silnej osobowości odzwierciedlającej koncepcję stylistyki służącej funkcjonalności. Został zaprojektowany tak, by zachwycać i przyciągać wzrok, pomimo że mamy do czynienia z kombi, którego głównymi założeniami są przewóz bagaży, duża przestrzeń wewnętrzna i funkcjonalność. Powiększony o 55 mm rozstaw osi w porównaniu do wersji hatchback przyczynił się do wydłużenia sylwetki nadwozia i powiększenia przestrzeni w tylnej części kabiny.
Tył nadwozia nowego PEUGEOT 308 SW przejmuje charakterystyczne głęboko wyprofilowane boki nowego PEUGEOT 308, wyraźnie załamujące światło. Daje to wrażenie stabilności nadwozia i jest kluczowym elementem jego sylwetki.
Obrys bocznej szyby, której linia opada szybciej niż linia dachu, podkreśla zróżnicowanie materii, z których został stworzony (kolory nadwozia intensywnieją). To właśnie dzięki temu nowy PEUGEOT 308 SW jest wyjątkowo dynamiczny na tle tego segmentu.
Z tyłu zastosowano te same bardzo wąskie światła w 100% LED, co w wersji hatchback, jednakże bez łączącej je czarnej listwy. Projektantom nowego PEUGEOT 308 SW zależało raczej na wizualnym powiększeniu nadwozia, zwłaszcza w obszarze tylnej klapy, by podkreślić jego przestronność i pojemność bagażnika.
Podobnie do wersji hatchback, tył samochodu został zaprojektowany z uwzględnieniem optymalnego przepływu strumienia powietrza z korzyścią dla właściwości aerodynamicznych. Tak więc tylny, dolny pas jest szczególnie rozbudowany, ponieważ to właśnie ten element, przedłużający dolne partie boku nadwozia, pełni rolę aerodynamicznego spojlera, który odprowadza strumień powietrza opływającego drzwi.
Na przodzie nowego PEUGEOT 308 SW niepodzielnie króluje nowe logo marki, dodatkowo wyeksponowane zbiegającymi się w jego stronę motywami stylistycznymi grilla.
Zaawansowany technologicznie radar wykorzystywany przez systemy wspomagania znika z korzyścią dla designu całości pod logo z wizerunkiem lwa. W obudowie anteny radaru wykorzystano stop indu, który przepuszcza fale radiowe. W ten sposób logo jest jedynym elementem zdobiącym wlot powietrza. Miejsce na tablicę rejestracyjną przesunięto w dół.
Przednie reflektory są wykonane w technologii LED już w podstawowej wersji modelu. Ich ostra linia podkreśla dynamikę i stanowi jeden z charakterystycznych elementów stylu nowego PEUGEOT 308 SW. Przedłużają je kły świateł dziennych, wcinające się w przedni zderzak. Ciekawy układ świateł doskonale wpisuje się w aktualny styl PEUGEOT i sprawia, że już na pierwszy rzut oka rozpoznajemy samochody marki, zarówno w dzień jak i w nocy.
W wersjach GT i GT Pack reflektory Full LED są jeszcze węższe. Zastosowano w nich PEUGEOT Matrix LED Technology – technologię, która zapewnia wyższą wydajność i bezpieczeństwo w codziennej eksploatacji.
Tylne światła wykonano w technologii Full LED w kształcie potrójnego śladu pazurów, tworzącego nowoczesną sygnaturę świetlną, charakterystyczną dla samochodów marki.
Nowy PEUGEOT 308 SW jest dostępny w siedmiu kolorach:
Nowy PEUGEOT 308 SW jest zbudowany na ulepszonej platformie EMP2 (Efficient Modular Platform) przystosowanej do różnych rodzajów napędu, dzięki czemu nowy model dysponuje bogatą ofertą wersji. Od samego początku będą dostępne dwie wersje z napędem hybrydowym plug-in.
Platforma została wyposażona w nowe elementy konstrukcyjne, których celem jest jak zawsze podniesienie efektywności, bezpieczeństwa, przyjemności z jazdy i komfortu.
W porównaniu do wersji hatchback, nowy PEUGEOT 308 SW posiada większy rozstaw osi (+ 55 mm) wynoszący 2,732 m i 129 mm dystansu na wysokości kolan w drugim rzędzie siedzeń, co pozwala maksymalnie powiększyć pojemność bagażnika.
Nowy PEUGEOT 308 SW zmienia się względem swego poprzednika w dłuższy, niższy i bardziej rasowy samochód:
Tylny zwis został wydłużony w stosunku do hatchbacka o 21 cm, co pozwoliło na uzyskanie wyjątkowo udanej tylnej części samochodu, stanowiącej idealne połączenie:
Dzięki swoim wymiarom idealnie odpowiadającym potrzebom klientów, PEUGEOT 308 SW może zaoferować jeden z najbardziej udanych bagażników na rynku. Wersje z silnikami spalinowymi są wyposażone w praktyczną podłogę o dwóch położeniach, która zapewnia liczne konfiguracje.
W wersjach z silnikami spalinowymi, pojemność bagażnika pod tylną półką wynosi:
Podłoga o dwóch położeniach zapewnia dodatkowe schowki za oparciami tylnej kanapy.
Kolejna, praktyczna zaleta nowego PEUGEOT 308 SW to oferowana w standardzie tylna kanapa dzielona na 3 części (40/20/40). System umożliwia błyskawiczne złożenie trzech części kanapy za pomocą dwóch łatwo dostępnych przycisków od strony bagażnika.
Zależnie od potrzeb użytkownika, ta funkcjonalna kanapa może posiadać następujące konfiguracje:
Po złożeniu tylnej kanapy możliwy jest przewóz przedmiotu o długości przekraczającej 1,85 m.
Aby zwiększyć funkcjonalność przestrzeni bagażowej, wyposażono ją w gniazdo 12 V umieszczone na prawej ścianie bagażnika, oświetlenie LED, dwie siatki na bagaże i zaczepy na torby.
Roletę bagażnika odblokowuje się jedną ręką pociągając do góry środkowy uchwyt, co powoduje szybkie jej zwinięcie.
W wersjach z silnikiem spalinowym możliwe jest schowanie rolety bagażnika pod wykładziną bagażnika lub pod podłogą o dwóch położeniach.
Tylna klapa bagażnika może być zautomatyzowana, by ułatwić dostęp do jego wnętrza, gdy obie ręce są zajęte. Klapa otwiera się automatycznie:
Nowy PEUGEOT 308 SW posiada wysokie właściwości aerodynamiczne i uzyskuje współczynnik Cx 0,277 oraz SCx 0,618 m². Wszystkie części nadwozia (zderzaki, owiewki, dyfuzor, słupki, lusterka boczne, ekrany pod podwoziem itd.) zostały dopracowane stylistycznie z uwzględnieniem aerodynamiki. Design kół również zapewnia lepsze własności aerodynamiczne i w dużym stopniu przyczynia się do znacznego polepszenia parametrów samochodu. W porównaniu do poprzedniej wersji tego modelu, emisja spadła o ponad 2 g CO2/km.
Oferta opon nowego PEUGEOT 308 SW obejmuje rozmiary od 16 do 18”, klasy A i A+, które zapewniają wysoką efektywność, a jednocześnie spełniają wysokie wymagania marki w zakresie zachowania na drodze.
Jednym z głównych założeń i celów konstruktorów była efektywność. Nowa platforma przyczynia się do ograniczenia zużycia paliwa i emisji CO2 nowego PEUGEOT 308 SW.
W celu poprawy komfortu i zmniejszenia wibracji zwiększono sztywność nadwozia poprzez wykorzystanie technologii klejenia poszczególnych elementów konstrukcji. Przyjemność z jazdy jest bardziej niż kiedykolwiek wpisana w geny nowego PEUGEOT 308 SW, który idealnie trzyma się drogi, zapewnia wysokiej klasy komfort jazdy oraz prowadzenia, i jest wyjątkowo zwrotny w mieście dzięki minimalnemu promieniowi skrętu 10,68 m.
Siedzenia nowego PEUGEOT 308 SW zostały zaprojektowane z myślą o komforcie. Przyciągają wzrok jakością materiałów: melanżowej tkaniny, technicznej dzianiny, Alcantary®, tłoczonej skóry czy barwionej skóry nappa.
W wersji GT na siedzeniach, desce rozdzielczej, płatach drzwi i miękkich wstawkach w konsoli pojawiają się przeszycia w kolorze Adamite.
Przednie fotele, dostępne w zależności od wersji w standardzie lub w opcji, mają certyfikat AGR (Aktion für Gesunder Rücken), który jest przyznawany fotelom spełniającym wysokie wymagania w zakresie ergonomii i regulacji. Mogą być również wyposażone w elektryczną regulację 10 parametrów z możliwością zapamiętania dwóch ustawień.
Wyprofilowane przednie siedzenia mogą mieć także w opcji system masażu pneumatycznego z 8 kieszeniami z kilkoma zróżnicowanymi programami. Są ponadto podgrzewane.
Jeśli chodzi o dostępne złącza, od wersji ALLURE, z tyłu środkowej konsoli znajdują się 2 gniazda USB C do ładowania oraz ładowania/pobierania danych.
Również szyby nowego PEUGEOT 308 SW świadczą o zaawansowaniu technologicznym modelu:
Nowy jest również system klimatyzacji – zapewnia użytkownikom wyższy komfort cieplny. Dla pasażerów siedzących w drugim rzędzie wbudowano dwie dysze nawiewu z tyłu środkowej konsoli.
W trosce o zdrowe powietrze w kabinie, nowy PEUGEOT 308 SW został wyposażony w system AQS (Air Quality System), który stale kontroluje jakość powietrza pobieranego z zewnątrz. System może samoczynnie włączyć zamknięty obieg powietrza. Do dobrego samopoczucia przyczynia się również system Clean Cabin, dostępny od wersji GT. System oczyszcza powietrze przepuszczając je przez układ filtrów, które wychwytują spaliny i cząstki. Informacja o jakości powietrza jest podawana na centralnym ekranie.
PEUGEOT i-Cockpit® stanowi element DNA marki. Z każdą generacją wzbogaca się o nowe możliwości i modernizuje. W nowym PEUGEOT 308 SW ulepszono ergonomię, jakość, interfejs graficzny i technologię oraz wprowadzono nowy system infotainment PEUGEOT i-Connect®.
W nową kompaktową kierownicę wbudowano czujniki, które wykrywają, czy kierowca trzyma ręce na kierownicy podczas korzystania z nowych systemów wspomagania prowadzenia.
Kierownica ma ergonomiczny kształt i może być podgrzewana w opcji. Jest wyposażona we wszystkie przyciski:
Usytuowany na linii wzroku kierowcy zestaw zegarów, już od podstawowej wersji ACTIVE Pack jest w postaci 10” cyfrowego wyświetlacza, a od wersji GT – w postaci wyświetlacza trójwymiarowego. Cyfrowy panel zegarów oferuje możliwość zmiany i personalizacji ustawień. Ma kilka trybów wyświetlania (nawigacja online TomTom, radio/media, systemy wspomagania prowadzenia, przepływ energii elektrycznej itd.), które można zmieniać za pomocą przycisku na zespolonym przełączniku.
Konstrukcja deski rozdzielczej wykorzystuje układ „high-vent” z nawiewami umieszczonymi na wysokości głów kierowcy oraz pasażera, i zapewnia im optymalny komfort.
Taki układ deski rozdzielczej umożliwia również umieszczenie centralnego ekranu dotykowego o przekątnej 10”, dostępnego w standardzie, nieco poniżej poziomu panelu zegarów. Dzięki temu ekran, harmonijnie wbudowany w deskę rozdzielczą, jest bliżej ręki kierowcy.
Od wersji ALLURE w nowym PEUGEOT 308 SW zamiast panelu sterowania klimatyzacją pojawia się nowość – wirtualne przyciski i-toggles, których ustawienia można dowolnie zmieniać. Umieszczone obok centralnego ekranu, niczym otwarta książka, wnoszą nową estetykę i oferują poziom zaawansowania technologicznego niespotykany w tym segmencie.
Każdy i-toggle to dotykowy klawisz skrótu, który umożliwia przejście do sterowania klimatyzacją, kontaktu z listy telefonicznej, wybranej stacji radia czy uruchomienie aplikacji zdefiniowanych swobodnie przez użytkownika.
PEUGEOT i-Cockpit® w nowym PEUGEOT 308 SW jest nadal wyposażony w centralny ekran zwrócony ku kierowcy, bardziej ergonomiczny z punktu widzenia prowadzącego, ale tylko tyle, żeby pasażer nie czuł się wykluczony. Podobnie jest ze środkową konsolą, która jest celowo otwarta na pasażera. Było to jedno z założeń przy projektowaniu wnętrza nowego modelu. Projektantom zależało na osiągnięciu równowagi w podziale przestrzeni pomiędzy obiema osobami siedzącymi z przodu.
Takie ukształtowanie deski było możliwe dzięki bardziej kompaktowym wymiarom bloku klimatyzacji i zwiększeniu dostępnego miejsca. Dzięki temu na łuku konsoli od strony kierowcy umieszczono wszystkie przełączniki związane z prowadzeniem samochodu:
Łuk konsoli sięga aż do miejsca, gdzie znajduje się bezprzewodowa ładowarka do smartfonów. Pozostałą część konsoli wykorzystano na schowki i praktyczne wyposażenie:
Nowy PEUGEOT 308 SW wyznacza w ten sposób nowe standardy na rynku.
Stylistyka wnętrza kabiny w udany sposób eksponuje różnorodne, wysokiej klasy materiały. Oświetlenie ambientowe z diodami LED (8 kolorów do wyboru) ukrytymi za centralnym ekranem podświetla listwę deski i sięga aż do paneli drzwi, które w zależności od wersji mogą być wykończone piankowym tworzywem, tkaniną, Alcantarą® lub wykonane z płatów tłoczonego aluminium.
Nowy system mutlimedialny oferuje każdemu użytkownikowi w zależności od tego, na co ma ochotę to, co najlepsze w smartfonach i rozwiązaniach wykorzystywanych w samochodach. Jest ergonomiczny i zapewnia płynne korzystanie z potrzebnych na co dzień aplikacji. Osiem dostępnych profili użytkowników umożliwia każdemu kierowcy zapisanie wybranych ustawień wyświetlacza, oświetlenia ambientowego i innych systemów.
Funkcja bezprzewodowego klonowania ekranu smartfona umożliwia jednoczesne podłączenie dwóch telefonów za pomocą Bluetooth.
Środkowy ekran wysokiej rozdzielczości o przekątnej 10” można w pełni i z łatwością spersonalizować wykorzystując widżety i skróty klawiszowe, bardzo łatwe w obsłudze i działające tak jak w tabletach.
Z łatwością można przewijać menu od lewej do prawej, z góry w dół w przypadku powiadomień, czy wywołać listę aplikacji naciskając ekran trzema palcami.
W każdej chwili można wrócić do strony głównej za pomocą przycisku dotykowego „Home”, podobnie jak w smartfonie.
Stale widoczny pasek w górnej części ekranu pokazuje informacje o temperaturze otoczenia, klimatyzacji, wybranym ekranie głównym, zasięgu sieci telefonicznej i ładowaniu smartfona, godzinę oraz inne powiadomienia.
PEUGEOT i-Connect Advanced, wyposażony w wydajną i świetnie działającą nawigację online TomTom, zapewnia wszystkie korzyści zaawansowanych technologii. Dla większej czytelności mapa jest wyświetlana na całym ekranie o przekątnej 10”. Jej aktualizacja odbywa się bezprzewodowo.
Sprzymierzeńcem w codziennej eksploatacji będzie funkcja „OK PEUGEOT” uruchamiana przyciskiem na konsoli. Funkcja rozpoznawania mowy uwzględniająca specyfikę języka naturalnego zapewnia łatwy dostęp do wszystkich funkcji systemu multimedialnego i podnosi bezpieczeństwo.
System ułatwia obsługę samochodu i udziela odpowiedzi na zapytania dzięki wbudowanej dokumentacji i tutorialom.
W nowym PEUGEOT 308 SW pojawia się również nowy system Hi-Fi Premium FOCAL®, opracowany wspólnie ze znaną francuską marką sprzętu audio. Jest to owoc ponad trzyletniej współpracy projektowej.
System Hi-Fi Premium FOCAL® składa się z 10 głośników, w których zastosowano unikatowe technologie chronione patentami:
Głośniki są podłączone do nowego 12-kanałowego wzmacniacza 690 W (ulepszona technologia klasy D) i korzystają dodatkowo z systemu cyfrowej obróbki dźwięku ARKAMYS.
Konstruktorzy PEUGEOT i FOCAL wspólnie zaprojektowali rozmieszczenie głośników, aby zapewnić wszystkim pasażerom niesamowite poczucie wszechogarniającego dźwięku, który jest czysty i wyrazisty, a głębokość basów robi wrażenie.
Systemy wspomagania prowadzenia najnowszej generacji, reprezentujące najwyższy poziom know-how marki, uzupełniają bogatą ofertę technologii pokładowych w nowym PEUGEOT 308 SW.
Pakiet Drive Assist 2.0 to kolejny krok w stronę jazdy półautonomicznej. Będzie dostępny pod koniec tego roku. Obejmuje aktywny tempomat z funkcją Stop & Go (w wersji z automatyczną skrzynią biegów EAT8) oraz system aktywnego utrzymywania samochodu na pasie ruchu. Obecnie jest wyposażony w trzy nowe funkcje działające na drogach dwujezdniowych:
Nowy PEUGEOT 308 ma nowe elementy wyposażenia godne wyższych segmentów, dostępne w standardzie lub w opcji:
Oczywiście nowy PEUGEOT 308 SW oferuje, w zależności od wersji, bogaty zestaw systemów wspomagających prowadzenie i podnoszących bezpieczeństwo oraz komfort:
Symbolem tak ważnej dla marki koncepcji „Power of Choice” są dwa napędy hybrydowe plug-in, oferowane w nowym PEUGEOT 308 SW:
HYBRID 180 e-EAT8 z napędem na dwa koła, łączy silnik PureTech 150 KM (110 kW) z silnikiem elektrycznym 81 kW i automatyczną skrzynią biegów e-EAT8, z emisją CO2 od 25 g/km i zasięgiem do 60 km* w trybie 100% elektrycznym (zgodnie z protokołem WLTP, w trakcie homologacji).
Akumulator litowo-jonowy ma pojemność 12,4 kWh i moc 102 kW. Dostępne są dwa rodzaje ładowarek pokładowych, które spełniają wszystkie potrzeby i są dostosowane do różnych źródeł ładowania. W standardzie oferowana jest ładowarka prądu jednofazowego 3,7 kW, a w opcji – prądu jednofazowego o mocy 7,4 kW.
Szacunkowy czas ładowania wynosi:
Nowy PEUGEOT 308 SW jest dostępny z następującymi silnikami spalinowymi o niskiej emisji CO2 (od 115 g/km). Spełniają one najnowsze przepisy Euro 6 i są homologowane zgodnie z protokołem WLTP (Worldwide harmonized Light vehicules Test Procedures).
Benzynowe – trzycylindrowe o pojemności skokowej 1,2 l:
Wysokoprężne – czterocylindrowe jednostki o pojemności skokowej 1,5 l:
Celem jest osiągnięcie zbliżonego całkowitego kosztu użytkowania (TCO) dla samochodu z silnikiem spalinowym, jak i z napędem hybrydowym, z uwzględnieniem wszystkich kosztów, a nie tylko raty kredytu lub leasingu. Należy uwzględnić następujące czynniki:
Aby wesprzeć klientów w przejściu na nowe źródła energii marka PEUGEOT wprowadziła nowe usługi:
PEUGEOT Easy-Charge, czyli jak ułatwić klientom dostęp do różnych możliwości ładowania akumulatorów:
PEUGEOT Easy-Care, czyli jak wspierać klientów na etapie odkrywania elektromobilności i pozwolić im w pełni cieszyć się samochodem:
Z głównego ekranu w samochodzie lub poprzez aplikację MyPeugeot® na smartfonie można:
Polscy klienci mogą skorzystać z atrakcyjnej oferty finansowania przy zakupie PEUGEOT 308 SW, między innymi ze skierowanej do przedsiębiorców oferty leasingowej FREE2MOVE LEASE®, z ratą od 815 zł netto w przypadku wersji z napędem spalinowym* i od 1482 zł netto w przypadku wersji z napędem hybrydowym.
PEUGEOT podkreśla swój charakter i tożsamość za pomocą nowego logo. Nowy PEUGEOT 308 SW jest drugim (po PEUGEOT 308 w wersji hatchback) samochodem w gamie, w którym pojawiło się nowe oznakowanie. PEUGEOT to marka ponadczasowa, która wyraża francuski know-how i styl życia. Teraz otwiera nowy rozdział w swojej historii, w której wyzwania obecnych czasów ściśle splatają się z wysoką jakością. Celem PEUGEOT jest bycie dla swoich klientów marką spełniającą ich wymagania nie tylko obecnie, ale i w przyszłości.
Pierwsze dostawy nowego PEUGEOT 308 SW będą realizowane na początku 2022 roku. Samochód jest produkowany we Francji, w fabryce w Miluzie.
Źródło: PEUGEOT MEDIA
Peugeot
Peugeot
Peugeot
Peugeot
Peugeot
Peugeot