Nowa oferta

HondaCR-V 2.0 i-MMD

1993 cm3
145 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
69626
Warto┼Ť─ç wykupu netto
Twoja rata  miesi─Öczna netto
1395zł
Warto┼Ť─ç katalogowa 190 311 z┼é
Dowiedz si─Ö wi─Öcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyr├│┼╝nia
Moje wyposa┼╝enie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Lakier Premium Crystal Red Metallic
  • Tapicerka Czarna skórzana

Bezpieczeństwo

  • ABS - Uk┼éad zapobiegaj─ůcy blokowaniu kó┼é podczas hamowania
  • AHA - Uk┼éad wspomagania prowadzenia
  • Automatyczny system alarmowy E-Call
  • BA - System wspomagania hamowania w sytuacjach awaryjnych
  • Boczne poduszki powietrzne (przód)
  • DWS - System monitorowania ci┼Ťnienia w oponach
  • EBD - Uk┼éad elektronicznego rozdzia┼éu si┼éy hamowania
  • ESS - System ostrzegania o awaryjnym hamowaniu
  • HSA - System wspomagania ruszania pod gór─Ö
  • Inteligentny ogranicznik pr─Ödko┼Ťci
  • Inteligentny tempomat adaptacyjny
  • Kurtyny powietrzne (przód i ty┼é)
  • Mocowania fotelika dzieci─Öcego ISOFix
  • Pod─ů┼╝anie przy niskiej pr─Ödko┼Ťci
  • Przednia poduszka powietrzna kierowcy SRS
  • Przednia poduszka powietrzna pasa┼╝era SRS z wy┼é─ůcznikiem
  • Przednie i tylne pasy bezpiecze┼ästwa z napinaczami
  • Przednie zag┼éówki ograniczaj─ůce obra┼╝enia kr─Ögos┼éupa szyjnego
  • System aktywnego hamowania w ruchu miejskim
  • System monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach + System ostrzegania o zbli┼╝aj─ůcym si─Ö poje┼║dzie podczas cofania
  • System ostrzegania o zje┼╝d┼╝aniu z pasa ruchu
  • System ostrzegania przed kolizj─ů
  • System rozpoznawania znaków drogowych
  • System utrzymywania na pasie ruchu
  • System zapobiegania zje┼╝d┼╝aniu z pasa ruchu
  • VSA - System kontroli stabilno┼Ťci jazdy

 

Zabezpieczenia

  • Immobilizer
  • Roleta baga┼╝nika
  • System alarmowy
  • System dost─Öpu bezkluczykowego

 

Wn─Ötrze

  • Skórzana kierownica
  • Srebrne panele wn─Ötrza
  • Srebrne wewn─Ötrzne klamki drzwi
  • Tapicerka skórzana

 

Wskaźniki i Obsługa

  • Elektryczne wspomaganie kierownicy
  • Elektryczny hamulec r─Öczny z uk┼éadem automatycznego utrzymania hamulca
  • Inteligentny wy┼Ťwietlacz wielofunkcyjny i-MID
  • Manetki przy kierownicy
  • System ECON
  • Tryb jazdy EV
  • Uk┼éad aktywnej redukcji halasu ANC

 

Komfort i Udogodnienia

  • Automatyczne ┼Ťwiat┼éa z czujnikiem zmroku
  • Automatycznie opuszczane lusterko podczas cofania (zewn─Ötrzne prawe)
  • Automatycznie przyciemniaj─ůce si─Ö lusterko wsteczne
  • Centralny pod┼éokietnik z uchwytem na kubki z ty┼éu
  • Czujniki parkowania (4 z przodu i 4 z ty┼éu)
  • Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
  • Elektryczna regulacja podparcia l─Öd┼║wiowego fotela kierowcy
  • Elektryczna regulacja podparcia l─Öd┼║wiowego fotela pasa┼╝era
  • Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewn─Ötrzne
  • Elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne
  • Elektrycznie sk┼éadane lusterka zewn─Ötrzne
  • Funkcja automatycznego opuszczania i podnoszenia szyb przednich i tylnych
  • Gniazdo zasilania (ty┼é i baga┼╝nik)
  • Kamera cofania
  • Kolumna kierownicy regulowana w dwóch p┼éaszczyznach
  • Konsola centralna ze schowkiem i pod┼éokietnikiem z przodu
  • Lusterka zewn─Ötrzne asferyczne
  • Lusterko w os┼éonie przeciws┼éonecznej kierowcy i pasa┼╝era
  • Manualna regulacja wysoko┼Ťci fotela kierowcy
  • Manualna regulacja wysoko┼Ťci fotela pasa┼╝era
  • Nawiew klimatyzacji na tylne siedzenia
  • Odmra┼╝acz wycieraczek szyby przedniej
  • Podgrzewane przednie fotele
  • Przednie wycieraczki z czujnikiem deszczu
  • Schowek na okulary w podsufitce z lusterkiem
  • Sk┼éadane jednym ruchem fotele tylne w stosunku 60/40
  • Tylne kiesze┼ä w oparciu fotela kierowcy i pasa┼╝era
  • Uchwyty mocuj─ůce w baga┼╝niku
  • Zdalne domykanie szyb
  • Zdalne sk┼éadanie lusterek zewn─Ötrznych

 

O┼Ťwietlenie Wn─Ötrza

  • Delikatne pod┼Ťwietlenie klamek drzwi
  • Delikatne pod┼Ťwietlenie przestrzeni na nogi z przodu
  • O┼Ťwietlenie baga┼╝nika
  • O┼Ťwietlenie do czytania (przód i ty┼é)
  • O┼Ťwietlenie schowka
  • O┼Ťwietlenie wn─Ötrza w podsufitce (przód i ty┼é)
  • Pod┼Ťwietlenie lusterek w os┼éonie przeciws┼éonecznej kierowcy i pasa┼╝era

 

System Audio i Systemy Informacyjne

  • 2 x USB z przodu
  • 2 x USB z ty┼éu (tylko ┼éadowanie)
  • 9 g┼éo┼Ťników (Premium Audio)
  • Bezprzewodowy system obs┼éugi telefonu BluetoothTM (HFT)
  • Odbiornik radia cyfrowego DAB+
  • Sterowanie radiem z kierownicy
  • Subwoofer
  • System multimedialny Honda CONNECT+ z nawigacj─ů Garmin (7” ekran dotykowy, AM/FM, radio internetowe, aplikacja AhaTM, przegl─ůdanie stron internetowych, Apple CarPlay, Android AutoTM)
     

Nadwozie

  • Antena dachowa w kszta┼écie p┼éetwy rekina
  • Emblemat “e:HEV” z ty┼éu
  • Klamki drzwi w kolorze nadwozia
  • Przyciemnione szyby tylne 
  • Relingi dachowe
  • Spojler pokrywy baga┼╝nika 

 

O┼Ťwietlenie Zewn─Ötrzne

  • Aktywne do┼Ťwietlanie zakr─Ötów
  • Czasowy wy┼é─ůcznik ┼Ťwiate┼é (Funkcja Coming Home/Leaving Home)
  • Przednie reflektory LED
  • Przednie ┼Ťwiat┼éa przeciwmgielne (LED)
  • Spryskiwacze reflektorów
  • System automatycznych ┼Ťwiate┼é drogowych
  • ┼Üwiat┼éa do jazdy dziennej LED
  • Tylne ┼Ťwiat┼éa LED

 

Koła i Opony

  • 18" felgi aluminiowe
  • Opony 235/60 R18
  • Zestaw naprawczy 

KOMPLEKSOWE ZMIANY W HONDZIE CR-V POPRAWI┼üY STYLISTYK─ś AUTA ORAZ ZAPEWNI┼üY WI─śCEJ OPCJI SILNIKOWYCH I WIELE INNOWACJI TECHNICZNYCH

 

  • Nowy silnik Diesla i dziewi─Öciobiegowa przek┼éadnia automatyczna zapewniaj─ů najlepszy stosunek mocy do zu┼╝ycia paliwa spo┼Ťród wszystkich jednostek nap─Ödowych dost─Öpnych obecnie na rynku

     

  • Zastosowane po raz pierwszy na skal─Ö ┼Ťwiatow─ů innowacje techniczne podwy┼╝szaj─ů bezpiecze┼ästwo pasa┼╝erów

  • Innowacyjny, oparty o aplikacje system ┼é─ůczno┼Ťci jako wyposa┼╝enie standardowe

     

  • Bardziej wyrafinowany i bardziej atrakcyjny wygl─ůd jako wynik przemy┼Ťlanych zmian stylistycznych

     

  • Zmiany konstrukcyjne czyni─ůce podró┼╝ bardziej atrakcyjn─ů i wygodn─ů

 

Honda CR-V jest jednym z najpopularniejszych kompaktowych samochodów segmentu SUV na ┼Ťwiecie. Ponad 750 000 sztuk tego modelu sprzedano w Europie od czasu jego wprowadzenia na rynek w 1997 r., z czego 50 000 - w roku 2014. W pierwszych dziewi─Öciu miesi─ůcach ubieg┼éego roku CR-V by┼é najlepiej sprzedaj─ůcym si─Ö SUVem na ┼Ťwiecie. Sta┼é si─Ö fundamentem sukcesu Hondy w Europie, a kompleksowe udoskonalenia w czwartej generacji modelu, maj─ů u┼éatwi─ç mu dalsz─ů ekspansj─Ö rynkow─ů.

 

Najwa┼╝niejsze nowo┼Ťci w CR-V na rok 2015, to nowy silnik Diesla i dziewi─Öciobiegowa przek┼éadnia automatyczna, zapewniaj─ůce niedo┼Ťcigniony stosunek mocy do zu┼╝ycia paliwa, nowatorskie na skal─Ö ┼Ťwiatow─ů rozwi─ůzania techniczne z zakresu bezpiecze┼ästwa, ca┼ékowicie nowy system ┼é─ůczno┼Ťci, informacji i rozrywki, a tak┼╝e udoskonalone zawieszenie kó┼é oraz zoptymalizowane t┼éumienie ha┼éasu i drga┼ä, s┼éu┼╝─ůce bardziej dynamicznej je┼║dzie w jeszcze bardziej komfortowych warunkach.

 

CR-V w wersji modelowej 2015 jest pocz─ůtkiem fali nowej generacji pojazdów, których zaawansowanie techniczne i sportowy duch s─ů wyrazem pionierskiego podej┼Ťcia Hondy do in┼╝ynierii i techniki, które maj─ů s┼éu┼╝y─ç poprawie jako┼Ťci ┼╝ycia klientów.

 

CR-V zosta┼é opracowany zgodnie z gustami europejskich kierowców. Do salonów dealerskich trafi on wiosn─ů 2015 roku.

 

Najwa┼╝niejsze nowe cechy CR-V:

 

1. Nowy silnik i przek┼éadnia

Oprócz nowej stylistyki, CR-V otrzyma┼é nowy, mocniejszy silnik Diesla, który teraz wspó┼épracuje równie┼╝ z bardzo sprawn─ů, dziewi─Öciobiegowa przek┼éadni─ů automatyczn─ů.

 

O pe┼énych mo┼╝liwo┼Ťciach nowego silnika przekonujemy si─Ö, gdy wspó┼épracuje on z now─ů, bardzo efektywn─ů, dziewi─Öciobiegow─ů przek┼éadni─ů automatyczn─ů. Nowy Diesel 1,6 litra o mocy maksymalnej 160 KM zapewnia wtedy jeden z najlepszych stosunków mocy do zu┼╝ycia paliwa, jakie mo┼╝na otrzyma─ç obecnie na rynku motoryzacyjnym.

 

2. System informacyjno-rozrywkowy Honda Connect

CR-V model 2015 otrzyma ca┼ékowicie nowy system Honda Connect, b─Öd─ůcy po┼é─ůczeniem systemu audio z systemem informacyjnym. Honda Connect oferuje wygodn─ů ┼é─ůczno┼Ť─ç ze ┼Ťwiatem, przy czym kluczowe funkcje systemu, to radio DAB /FM / AM oraz internetowe, ┼é─ůczno┼Ť─ç Bluetooth, dost─Öp do Internetu i nawigacja satelitarna, a tak┼╝e tylna kamera u┼éatwiaj─ůca parkowanie.

 

System Honda Connect jest kompatybilny z systemem operacyjnym Android 4.0.4, najpopularniejszym na ┼Ťwiecie systemem stosowanym w smartfonach i pozwala korzysta─ç z dobrze znanych gestów szczypania, przesuwania i stukania – wszystko to przy u┼╝yciu siedmiocalowego ekranu dotykowego.

 

3. Nowe na skal─Ö ┼Ťwiatow─ů rozwi─ůzania w dziedzinie bezpiecze┼ästwa aktywnego

CR-V z roku modelowego 2015 b─Ödzie pierwszym modelem Hondy wyposa┼╝onym w nowy, inteligentny tempomat adaptacyjny (i-ACC), zgodnie z firmowym has┼éem „bezpiecze┼ästwo dla ka┼╝dego”.

 

System wyposa┼╝ono w zdolno┼Ť─ç przewidywania i automatycznego reagowania na pojawienie si─Ö innego pojazdu na torze jazdy naszego samochodu. Wymaga┼éo to rozleg┼éych prac badawczych dotycz─ůcych rzeczywistych zachowa┼ä i stylów jazdy europejskich kierowców. System Honda i-ACC wyposa┼╝ono w kamer─Ö i radar, pozwalaj─ůce ┼Ťledzi─ç pozycje innych pojazdów na drodze. Na podstawie tych obserwacji, system stosuje algorytm przewidywania prawdopodobie┼ästwa, i┼╝ pojazdy poruszaj─ůce si─Ö po innych pasach ruchu, pojawi─ů si─Ö na torze jazdy naszego samochodu. Pozwala to kierowcy samochodu wyposa┼╝onego w i-ACC, na szybk─ů, bezpieczn─ů i komfortow─ů reakcj─Ö.

 

PROJEKT: DYNAMICZNE I WYRAFINOWANE ELEMENTY STYLISTYCZNE 

 

  • Bardziej atrakcyjny, wyrafinowany wygl─ůd jako wynik przemy┼Ťlanych zmian stylistycznych
  • Modyfikacje przedniego wlotu powietrza oraz reflektorów, podkre┼Ťlaj─ůce szerok─ů, stabilna bry┼é─Ö samochodu

 

Modyfikacje stylistyczne CR-V przeprowadzono ze szczególnym uwzgl─Ödnieniem gustów europejskich klientów. Zmiany s─ů najbardziej wyra┼║ne w przedniej cz─Ö┼Ťci samochodu, gdzie przekonstruowane reflektory p┼éynnie ┼é─ůcz─ů si─Ö z nowym wlotem powietrza. Dodatkowo, kszta┼ét nowego zderzaka i os┼éony podzderzakowej optycznie poszerza nadwozie i obni┼╝a ┼Ťrodek ci─Ö┼╝ko┼Ťci CR-V, podkre┼Ťlaj─ůc jego stabilno┼Ť─ç.

 

Nowe, smuk┼ée reflektory przednie wyposa┼╝ono w mocne ┼╝arówki halogenowe, ┼Ťwiat┼éa do jazdy dziennej LED i reflektory projekcyjne HID, nadaj─ůc w ten sposób pojazdowi zdecydowane oblicze, a jednocze┼Ťnie optymalizuj─ůc o┼Ťwietlenie drogi w warunkach s┼éabej widoczno┼Ťci.

 

Tylne ┼Ťwiat┼éa zespolone, wykonane w technice LED, przestylizowano, dodaj─ůc tej cz─Ö┼Ťci nadwozia CR-V bardziej p┼éynnych, trójwymiarowych kszta┼étów. Wystylizowane na nowo 17- i 18-calowe lekkie obr─Öcze kó┼é, podkre┼Ťlaj─ů zmiany nadwoziowe i podwy┼╝szon─ů dynamik─Ö modelu CR-V.

 

Projektanci d─ů┼╝yli do stworzenia bardziej oryginalnego i zarazem funkcjonalnego wn─Ötrza przedzia┼éu pasa┼╝erskiego w popularnym SUVie Hondy. W tym celu przeprojektowali oni chromowan─ů listw─Ö, która zdobi ca┼é─ů szeroko┼Ť─ç wn─Ötrza, a na najwa┼╝niejszych jego powierzchniach zastosowali wysokogatunkowe materia┼éy wyko┼äczeniowe. Deska rozdzielcza zosta┼éa przeprojektowana, aby umo┼╝liwi─ç dobr─ů widoczno┼Ť─ç i ┼éatwy dost─Öp do siedmiocalowego ekranu dotykowego systemu Honda Connect. Komfort pasa┼╝erów dodatkowo poprawia przesuwany o 60 mm w przód i w ty┼é pod┼éokietnik.

 

Tyln─ů kanap─Ö CR-V z roku modelowego 2015 wyposa┼╝ono w systemem sk┼éadania jednym ruchem r─Öki. Dzieli si─Ö ona w proporcji 60/40, umo┼╝liwiaj─ůc ┼éatwe sk┼éadanie foteli w ca┼ékowicie p┼éask─ů powierzchni─Ö, przy u┼╝yciu jednej d┼║wigni. Wszystko to czyni to z CR-V pojazd bardzo wszechstronny - równie┼╝ przy przewozie ┼éadunków. Pozostaj─ůc kompaktowym SUVem, dysponuje on bowiem du┼╝─ů pojemno┼Ťci─ů baga┼╝nika, wynosz─ůc─ů 1648 litrów przy wyposa┼╝eniu w pe┼énowymiarowe ko┼éo zapasowe oraz 1669 litrów, gdy samochód posiada dojazdowe ko┼éo zapasowe. Z siedzeniami w pozycji do przewozu wszystkich pasa┼╝erów, auto oferuje baga┼╝nik o pojemno┼Ťci 589 litrów.

 

D┼éugo┼Ť─ç przestrzeni ┼éadunkowej mo┼╝e wynosi─ç do 1570 mm, co pozwala z ┼éatwo┼Ťci─ů pomie┼Ťci─ç we wn─Ötrzu CR-V dwa rowery górskie lub cztery zestawy golfowe.

 

CR-V z roku modelowego 2015 dost─Öpny jest w dziewi─Öciu kolorach nadwozia, przy czym nowo┼Ťci─ů na rok 2015 jest metalizowany Golden Brown, natomiast cztery kolory metalizowane, trzy per┼éowe i jeden kolor jednolity pozosta┼éy bez zmian (metalizowane: Twilight Blue, Urban Titanium, Alabaster Silver, Polished Metal; per┼éowe: Passion Red, White Orchid, Crystal Black oraz jednolity: Deep Ocean Blue).

 

Celem dalszego wzbogacenia wn─Ötrza CR-V, powi─Ökszono wybór rodzajów tapicerki. Niezale┼╝nie od wyko┼äczenia wn─Ötrza akcentami chromowanymi lub na wzór w┼éókna w─Öglowego, klienci maj─ů do wyboru tapicerk─Ö z czarn─ů perforowan─ů skór─ů, czarn─ů Alcantar─ů i skór─ů, czarn─ů t┼éoczon─ů g┼éadk─ů dzianin─ů lub perforowan─ů skór─ů w kolorze ko┼Ťci s┼éoniowej.

 

INFORMACJA I ROZRYWKA: CAŁKOWICIE NOWY SYSTEM INFORMACYJNO-ROZRYWKOWY HONDA CONNECT

 

  • Honda Connect oferuje wygod─Ö i ┼é─ůczno┼Ť─ç podczas podró┼╝y
  • Liczne funkcje prezentowane na siedmiocalowym ekranie
  • Obs┼éuga analogiczna do ekranu smartfona
  • Bezproblemowe dzia┼éanie dzi─Öki jednemu z najszybszych dost─Öpnych procesorów dwurdzeniowych
  • Wyposa┼╝enie standardowe w CR-V z roku modelowego 2015 (powy┼╝ej wersji wyposa┼╝eniowej Comfort)

 

Zupe┼énie nowy system multimedialny Honda Connect jest wyposa┼╝eniem standardowym modelu CR-V 2015 (powy┼╝ej wersji Comfort). Oferuje on wi─Öksz─ů wygod─Ö i lepsz─ů ┼é─ůczno┼Ť─ç w czasie podró┼╝y.

 

┼üatwy w u┼╝yciu, intuicyjny system Honda Connect pracuje pod kontrol─ů systemu Android 4.0.4 – najpopularniejszego na ┼Ťwiecie systemu operacyjnego dla smartfonów – oferuj─ůc obs┼éug─Ö przy pomocy ekranu dotykowego. Siedmiocalowy wy┼Ťwietlacz mo┼╝na dostosowa─ç do w┼éasnych upodoba┼ä, korzystaj─ůc z dwóch ró┼╝nych motywów, co pozwala u┼╝ytkownikowi zindywidualizowa─ç wygl─ůd ekranu. Zró┼╝nicowane kolorystycznie ikony zapewniaj─ů ┼éatwe i szybkie korzystanie z menu ekranu dotykowego.

 

Honda Connect zapewnia kierowcy oraz pasa┼╝erowi zajmuj─ůcemu miejsce na przednim fotelu szybki i ┼éatwy dost─Öp do wszystkich zasobów, poczynaj─ůc od informacji o samochodzie, poprzez podgl─ůd widoku z kamery cofania, po muzyk─Ö i ┼é─ůczno┼Ť─ç Bluetooth ze smartfonami. Funkcje nowego systemu obejmuj─ů dost─Öp do Internetu, fabrycznie zainstalowanych aplikacji, Honda App Centre i opcjonalnie - do nawigacji satelitarnej Garmin, a ponadto radio DAB / FM / AM oraz internetowe, interfejs telefonu i po┼é─ůczenia Bluetooth, obraz z kamery cofania z dynamicznie zmiennymi wskazówkami oraz szereg informacji o poje┼║dzie, takich jak licznik kilometrów, zu┼╝ycie paliwa i czas podró┼╝y.

 

Wysokiej jako┼Ťci grafika i p┼éynna, szybka obs┼éuga s─ů mo┼╝liwe dzi─Öki zastosowaniu jednego z najszybszych dost─Öpnych procesorów - przeznaczonego dla motoryzacji uk┼éadu NVIDIA Tegra 3.

 

┼ü─ůczno┼Ť─ç Bluetooth i dost─Öp do Internetu

 

Nowy system Honda Connect oferuje doskona┼é─ů ┼é─ůczno┼Ť─ç, zapewniaj─ůc kierowcy pewny i bezpieczny kontakt ze ┼Ťwiatem w czasie podró┼╝y i umo┼╝liwiaj─ůc pasa┼╝erom bezprzewodowe pod┼é─ůczenie swoich smartfonów do systemu g┼éo┼Ťnomówi─ůcego przez ┼é─ůcze Bluetooth. System Honda Connect jest zgodny ze standardem MirrorLink, co umo┼╝liwia wi─Öcej opcji ┼é─ůczno┼Ťci pomi─Ödzy systemem, a kompatybilnym smartfonem. Technologia ta pozwala u┼╝ytkownikowi na przekazanie obrazu z wy┼Ťwietlacza swojego smartfona na ekran systemu Honda Connect i uzyskanie z systemu dost─Öpu do aplikacji zainstalowanych w smartfonie.

 

Pasa┼╝erowie mog─ů tak┼╝e ┼é─ůczy─ç si─Ö z Internetem za po┼Ťrednictwem funkcji modemu lub mobilnego routera Wi-Fi w smartfonie, uzyskuj─ůc pe┼ény dost─Öp do Internetu w samochodzie (na postoju), co umo┼╝liwia wyszukiwanie lokalnych udogodnie┼ä lub zasi─Öganie informacji o okolicznych atrakcjach.

 

Zainstalowane fabrycznie aplikacje

 

Klient otrzymuje system z ju┼╝ zainstalowanymi aplikacjami i mo┼╝e pobiera─ç nast─Öpne aplikacje korzystaj─ůc z Honda App Centre.

 

Zainstalowana aplikacja "Aha" umo┼╝liwia ┼éatwy dost─Öp do tysi─Öcy programów d┼║wi─Ökowych - obejmuj─ůcych muzyk─Ö, wiadomo┼Ťci, podcasty i ksi─ů┼╝ki audio, a tak┼╝e mediów spo┼éeczno┼Ťciowych i us┼éug opartych o aktualn─ů lokalizacj─Ö. Prosty w obs┼éudze interfejs aplikacji „Aha” u┼éatwi odszukanie dowolnych informacji – od konta na Twitterze, po aktualne informacje o pogodzie – wszystko z ┼éatwo┼Ťci─ů porównywaln─ů z naci┼Ťni─Öciem guzika. Aplikacja “Aha” posiada tak┼╝e funkcj─Ö wyszukiwania interesuj─ůcych miejsc w okolicy - pomaga zlokalizowa─ç najbli┼╝sze restauracje, hotele i wiele innych przydatnych miejsc.

 

Opcjonalna nawigacja Garmin

 

Opcjonalnie system Honda Connect mo┼╝e by─ç ca┼ékowicie zintegrowany z wysoko cenion─ů nawigacj─ů satelitarn─ů Garmin. Zainstalowane mapy pozwalaj─ů na nawigowanie tak┼╝e w rejonach pozbawionych ┼é─ůczno┼Ťci mobilnej, a maj─ůc do dyspozycji miliony ciekawych miejsc, ┼éatwiej b─Ödzie znale┼║─ç je w pobli┼╝u.

 

System pomaga kieruj─ůcemu podczas jazdy w niesprzyjaj─ůcych sytuacjach drogowych, udzielaj─ůc precyzyjnych wskazówek g┼éosowych przed ka┼╝dym zakr─Ötem. Wytyczne dotycz─ůce pasa ruchu, wskazuj─ů w┼éa┼Ťciwy pas, z którego mo┼╝na wykona─ç zalecany skr─Öt, a realistyczne widoki skrzy┼╝owa┼ä u┼éatwiaj─ů ich identyfikacj─Ö oraz lokalizowanie zjazdów, z których nale┼╝y skorzysta─ç. System wyposa┼╝ono tak┼╝e w dzia┼éaj─ůce w czasie rzeczywistym ostrzeganie o utrudnieniach w ruchu, informowanie o ograniczeniach pr─Ödko┼Ťci, trójwymiarowe widoki terenu i budynków oraz funkcj─Ö Eco Routing.

 

 

SILNIKI I PRZEK┼üADNIE: LEPSZE PARAMETRY I WY┼╗SZA SPRAWNO┼Ü─ć JEDNOSTEK NAP─śDOWYCH

 

  • Nowy silnik i-DTEC o pojemno┼Ťci 1,6 litra i mocy maksymalnej 160 KM dysponuje wi─Öksz─ů moc─ů od swojego poprzednika, a jednocze┼Ťnie emituje mniej CO2
  • Zgodno┼Ť─ç z norm─ů Euro 6b
  • Najlepszy stosunek mocy do zu┼╝ycia paliwa spo┼Ťród wszystkich jednostek nap─Ödowych dost─Öpnych obecnie na rynku
  • Nowe, dwustopniowe turbodo┼éadowanie zapewnia wi─Öksz─ů moc
  • Nowa dziewi─Öciostopniowa przek┼éadnia automatyczna zast─Öpuje pi─Öciobiegow─ů przek┼éadni─Ö automatyczn─ů
  • CR-V model 2015 otrzymuje atrakcyjn─ů palet─Ö silnikow─ů, w której sk┼éad wchodz─ů dwa diesle o pojemno┼Ťci 1,6 litra i mocy maksymalnej 160 KM lub 120 KM oraz jednostka benzynowa o pojemno┼Ťci 2,0 litra i mocy maksymalnej 155 KM. Wszystkie trzy silniki spe┼éniaj─ů norm─Ö Euro 6b

 

Nowy Diesel 1,6 litra 160 KM

 

W przypadku CR-V mo┼╝na oczekiwa─ç, ┼╝e ponad 60% sprzedawanych samochodów b─Ödzie wyposa┼╝onych w silniki Diesla, tendencja ta ulega wzmocnieniu wraz z wprowadzeniem ca┼ékowicie nowego czterocylindrowego silnika i-DTEC 1,6 litra o mocy maksymalnej 160 KM, zaliczanego do serii Honda Earth Dreams Technology zaprezentowanej po raz pierwszy w 2013 roku (silnik o poj. 1.6l i mocy maksymalnej 120 KM).

 

Jest to silnik przeznaczony wy┼é─ůcznie na rynek europejski, gdzie zast─Öpuje Diesla i-DTEC o pojemno┼Ťci 2,2 litra. Wspomagany przez, dwie turbospr─Ö┼╝arki, silnik zapewnia wi─Öksz─ů moc i lepsz─ů charakterystyk─Ö, a przy tym jest niezwykle oszcz─Ödny, co przynios┼éo znacz─ůce obni┼╝enie emisji CO2. W rezultacie jednostka charakteryzuje si─Ö najlepszym stosunkiem mocy do zu┼╝ycia paliwa w swoim segmencie.

 

Liczne innowacje pozwoli┼éy na obni┼╝enie strat wynikaj─ůcych z tarcia, dzi─Öki czemu straty te w silniku i-DTEC s─ů obecnie o 37 % ni┼╝sze, ni┼╝ w jego poprzedniku i odpowiadaj─ů stratom wynikaj─ůcym z tarcia w silniku benzynowym. Rezultatem tych zmian jest zu┼╝ycie paliwa wynosz─ůce zaledwie 4.9 l/100 km (w cyklu mieszanym).

 

Maksymalna moc silnika wynosi 160 KM (6 % wi─Öcej od diesla o poj. 2,2 litra stosowanego wcze┼Ťniej), maksymalny moment obrotowy osi─ůga warto┼Ť─ç 350 Nm, przy emisji CO2 wynosz─ůcej 129 g/km (poprawa o 11%, najlepszy wynik w┼Ťród konkurencyjnych aut z podobnym nap─Ödem), gdy jednostka wspó┼épracuje z manualn─ů skrzyni─ů biegów o 6 prze┼éo┼╝eniach.

 

Turbodo┼éadowanie silnika 1,6 litra (160 KM) realizowane jest przez dwie turbospr─Ö┼╝arki po┼é─ůczone szeregowo.

 

Wysokoci┼Ťnieniowe turbodo┼éadowanie zapewnia dostarczanie powietrza do silnika przy niskich pr─Ödko┼Ťciach obrotowych, z kolei niskoci┼Ťnieniowe turbodo┼éadowanie dzia┼éa przy wysokich obrotach silnika. W zakresie ┼Ťrednich pr─Ödko┼Ťci obrotowych, obie turbospr─Ö┼╝arki pracuj─ů razem, zapewniaj─ůc do┼éadowanie powietrza docieraj─ůcego do komór spalania. Wysokoci┼Ťnieniowe do┼éadowanie realizowane jest przez turbospr─Ö┼╝ark─Ö o zmiennej geometrii ┼éopatek (VGT), co pozwala uzyska─ç szybkie reakcje na zmiany po┼éo┼╝enia peda┼éu przyspieszenia i na ograniczenie strat przy niskich pr─Ödko┼Ťciach obrotowych. Niskoci┼Ťnieniowa turbospr─Ö┼╝arka korzysta z typowego zaworu upustowego WG.

 

Dziewięciobiegowa przekładnia automatyczna

 

CR-V model 2015 b─Ödzie dost─Öpny z nowo opracowan─ů dziewi─Öciobiegow─ů przek┼éadni─ů automatyczn─ů, która zast─Öpuje poprzednio stosowan─ů przek┼éadni─Ö pi─Öciobiegow─ů. Nowa skrzynia oferuje u┼╝ytkownikowi ca┼éy szereg realnych zalet. Dysponuj─ůc wi─Öksz─ů rozpi─Öto┼Ťci─ů prze┼éo┼╝e┼ä, najni┼╝szy bieg zestopniowano tak, by zapewnia┼é maksymalne przyspieszenia, podczas gdy prze┼éo┼╝enie najwy┼╝szego biegu pozwala zmniejszy─ç pr─Ödko┼Ť─ç obrotow─ů silnika i tym samym ogranicza─ç zu┼╝ycie paliwa i ha┼éas podczas szybkiej jazdy.

 

Wi─Öksza liczba prze┼éo┼╝e┼ä umo┼╝liwia tak┼╝e lepsz─ů reakcj─Ö na dzia┼éania kierowcy i bardziej p┼éynn─ů zmian─Ö biegów, co daje poczucie bardziej liniowej charakterystyki przyspieszania samochodu w pe┼énym zakresie pr─Ödko┼Ťci jazdy.

 

Zale┼╝nie od warunków jazdy – obrotów silnika i po┼éo┼╝enia peda┼éu przyspieszenia – nowa dziewi─Öciobiegowa przek┼éadnia mo┼╝e redukowa─ç biegi z pomini─Öciem niektórych prze┼éo┼╝e┼ä, redukcja mo┼╝e si─Ö odbywa─ç na przyk┼éad wed┼éug schematu 9-7, 9-5, 7-4, czy 6-4.

 

Optymalizacja konstrukcyjna nowej przek┼éadni zaowocowa┼éa jej mniejszymi wymiarami i ni┼╝sz─ů mas─ů (o 35 kg), umo┼╝liwiaj─ůc popraw─Ö rozk┼éadu mas w samochodzie. Nowy silnik z now─ů przek┼éadni─ů wa┼╝─ů ┼é─ůcznie o 65 kg mniej, ni┼╝ ich odpowiedniki w poprzedniej wersji samochodu, co wp┼éyn─Ö┼éo na popraw─Ö prowadzenia auta, reakcji uk┼éadu kierowniczego, a tak┼╝e na dalsze ograniczenie zu┼╝ycia paliwa.

 

Silnik benzynowy

 

Silnik benzynowy dost─Öpny jest zarówno w wersjach z nap─Ödem na jedn─ů o┼Ť, jak i na obie osie. Jest to jednostka zapo┼╝yczona z poprzedniej wersji modelu CR-V. Silnik i-VTEC o pojemno┼Ťci 2,0 litra, dysponuj─ůcy moc─ů maksymaln─ů 155 KM i maksymalnym momentem obrotowym 192 Nm, jest w pe┼éni zgodny z wymogami normy Euro 6.

 

 

PROWADZENIE I KOMFORT: BARDZIEJ PRECYZYJNA JAZDA, REDUKCJA DRGAŃ I HAŁASU

 

  • Poprawa jako┼Ťci jazdy dzi─Öki nowemu elementowi mocowania przedniego zawieszenia, amortyzatorom i geometrii dolnego punktu obrotu zwrotnicy
  • Poprawa stabilno┼Ťci jazdy w rezultacie zwi─Ökszenia rozstawu przednich i tylnych kó┼é
  • Nowe prze┼éo┼╝enie przek┼éadni kierowniczej dla zwi─Ökszenia przyjemno┼Ť─ç prowadzenia samochodu
  • Obni┼╝enie poziomu drga┼ä i ha┼éasu w celu poprawy komfortu jazdy dla wszystkich osób w samochodzie

 

Nowy CR-V otrzyma┼é modyfikacje podwozia zwi─Ökszaj─ůce precyzj─Ö i komfort jazdy. Dobrze przemy┼Ťlane korekty w podwoziu, w tym nowe mocowania przedniego zawieszenia, nowe amortyzatory, zmieniona geometria dolnego punktu obrotu zwrotnicy i geometria tylnych wahaczy wzd┼éu┼╝nych – wszystko to czyni jazd─Ö bardziej p┼éynn─ů i atrakcyjn─ů dla kierowcy.

 

Celem poprawy stabilno┼Ťci jazdy, rozstaw przednich i tylnych kó┼é zwi─Ökszono o 15 mm, a k─ůt pochylenia zwi─Ökszono o pó┼é stopnia. Nowy, l┼╝ejszy zespó┼é nap─Ödowy z silnikiem Diesla zmniejszy┼é obci─ů┼╝enie przedniej osi, co poprawi┼éo zachowanie samochodu na zakr─Ötach i jako┼Ť─ç prowadzenia. Jednocze┼Ťnie, nowa dziewi─Öciobiegowa przek┼éadnia usprawnia jazd─Ö poprzez bardziej równomierne dostarczanie momentu obrotowego (czyli zapewnia bardziej równomierne przyspieszanie), a to dzi─Öki mniejszym ró┼╝nicom w prze┼éo┼╝eniach poszczególnych biegów.

 

Celem poprawy precyzji prowadzenia, zwi─Ökszono prze┼éo┼╝enie przek┼éadni kierowniczej o 8 %. Dzi─Öki temu zmniejszono opó┼║nienia reakcji pojazdu przy omijaniu przeszkód na drodze w czasie jazdy z du┼╝─ů pr─Ödko┼Ťci─ů. Pozwoli┼éo to jednocze┼Ťnie zachowa─ç precyzyjne i szybkie manewrowanie przy ni┼╝szych pr─Ödko┼Ťciach i zapewni─ç wi─Öksz─ů zwrotno┼Ť─ç.

 

Dla poprawy komfortu pasa┼╝erów podczas podró┼╝y, in┼╝ynierowie Hondy wprowadzili szereg rozwi─ůza┼ä ograniczaj─ůcych drgania i ha┼éasy. Mi─Ödzy innymi, podwojono grubo┼Ť─ç uszczelek drzwiowych, zmieniono wyk┼éadzin─Ö pod┼éogow─ů, zoptymalizowano lub powi─Ökszono ilo┼Ť─ç materia┼éów d┼║wi─Ökoch┼éonnych w desce rozdzielczej, drzwiach i s┼éupkach drzwiowych. W kolejnym kroku zmieniono przednie uszczelnienie pokrywy silnika celem zredukowania ha┼éasów op┼éywu powietrza. W wyniku tych i innych dzia┼éa┼ä, wn─Ötrze CR-V z roku modelowego 2015 jest o 6 % cichsze, ni┼╝ dotychczas.

 

ZASTOSOWANE PO RAZ PIERWSZY NA SKAL─ś ┼ÜWIATOW─ä INNOWACJE TECHNICZNE PODWY┼╗SZAJ─äCE BEZPIECZE┼âSTWO PASA┼╗ERÓW

 

  • Nowe rozwi─ůzania w dziedzinie bezpiecze┼ästwa: wprowadzenie systemu Honda SENSING
  • Pierwszy na ┼Ťwiecie inteligentny adaptacyjny tempomat
  • Nowy system automatycznego hamowania przy ma┼éych pr─Ödko┼Ťciach jako wyposa┼╝enie standardowe
  • Pi─Ö─ç gwiazdek w te┼Ťcie EuroNCAP, tak jak w przypadku poprzednika

 

Podobnie jak wszystkie samochody Hondy sprzedawane w Europie, CR-V jest wyposa┼╝ony w liczne zaawansowane systemy aktywnego i biernego bezpiecze┼ästwa s┼éu┼╝─ůce zarówno ┼éatwo┼Ťci, jak i bezpiecze┼ästwu jazdy.

 

System Honda SENSING

 

Honda kompleksowo zaktualizowa┼éa swoje systemy aktywnego bezpiecze┼ästwa dzia┼éaj─ůce w oparciu o sygna┼éy licznych czujników i okre┼Ťlane jako zaawansowane systemy wspomagania jazdy. Pod nazw─ů “Honda SENSING” kryje si─Ö system, który w obecnej formie ┼é─ůczy technik─Ö rozpoznawania obrazu z kamery oraz interpretacji sygna┼éów dostarczanych przez radar, pozwalaj─ůc na zbudowanie systemów ograniczania skutków kolizji (CMBS) i adaptacyjnego tempomatu. System Honda SENSING jest dost─Öpny w nowym CR-V z wyposa┼╝eniem Executive.

 

Opracowane przez Hond─Ö zaawansowane systemy wspomagania jazdy, w tym systemy ostrzegania przed kolizj─ů (FCW), ostrzegania przed zmian─ů pasa ruchu (LDW), rozpoznawania znaków drogowych, informacji o obiektach w martwym polu widzenia, monitorowania pojazdów poruszaj─ůcych si─Ö prostopadle i automatycznego sterowania ┼Ťwiat┼éami drogowymi, b─Öd─ů oferowane w po┼é─ůczeniu z Honda SENSING w wersji wyposa┼╝enia Executive. W innych wersjach wyposa┼╝enia b─Öd─ů one dost─Öpne w opcji, jako pakiet zaawansowanych systemów wspomagania jazdy.

 

CMBS

 

Nowo opracowana wersja systemu ograniczania skutków kolizji (CMBS) korzysta zarówno z kamery, jak i radaru celem zwi─Ökszenia zasi─Ögu dzia┼éania i umo┼╝liwia hamowania zarówno przy du┼╝ych, jak i przy ma┼éych pr─Ödko┼Ťciach, a┼╝ do zatrzymania samochodu w┼é─ůcznie - je┼Ťli to konieczne.

 

Korzystaj─ůc z kamery i radaru, nowy system CMBS potrafi wykrywa─ç inne pojazdy (osobowe i ci─Ö┼╝arowe) znajduj─ůce si─Ö bezpo┼Ťrednio z przodu w wi─Ökszej odleg┼éo┼Ťci i ┼Ťledzi─ç ich zbli┼╝anie si─Ö do naszego samochodu. W odró┼╝nieniu od dotychczas stosowanego systemu CMBS, jego nowa wersja potrafi reagowa─ç dodatkowo na takie obiekty, jak piesi i samochody poruszaj─ůce si─Ö w przeciwn─ů stron─Ö.

 

Inteligentny tempomat adaptacyjny

 

CR-V z roku modelowego 2015 b─Ödzie pierwszym na ┼Ťwiecie samochodem wyposa┼╝onym w inteligentny tempomat adaptacyjny (i-ACC). Jest on w stanie przewidywa─ç i automatycznie reagowa─ç na zjechanie przez inny pojazd na pas ruchu zaj─Öty przez nasz samochód.

 

W oparciu o rozleg┼ée badania rzeczywistych, typowych zachowa┼ä europejskich kierowców, system i-ACC analizuje sytuacj─Ö na drodze korzystaj─ůc z kamery i radaru, które pozwalaj─ů ustali─ç pozycj─Ö innych pojazdów. Stosuj─ůc specjalny algorytm, system ocenia prawdopodobie┼ästwo zajechania drogi naszemu samochodowi przez pojazdy poruszaj─ůce si─Ö po s─ůsiednich pasach. Bazuje on na wzajemnych relacjach ruchu tych pojazdów i w razie potrzeby szybko, bezpiecznie i komfortowo reaguje na rozwój wydarze┼ä.

 

i-ACC nie zast─Öpuje stosowanego wcze┼Ťniej tempomatu adaptacyjnego (ACC), a tylko uzupe┼énia jego dzia┼éanie. Tradycyjne systemy ACC utrzymuj─ů wybran─ů przez kierowc─Ö pr─Ödko┼Ť─ç i jedynie obni┼╝aj─ů j─ů, by zachowa─ç bezpieczn─ů odleg┼éo┼Ť─ç od poprzedzaj─ůcego pojazdu. Niestety, w razie zajechania drogi przez pojazd poruszaj─ůcy si─Ö s─ůsiednim pasem, tradycyjny system mo┼╝e zareagowa─ç dopiero wtedy, gdy pojazd ten niemal zako┼äczy┼é ju┼╝ niebezpieczny manewr.

 

i-ACC potrafi zauwa┼╝y─ç niebezpiecze┼ästwo zajechania drogi nawet do 5 sekund przed wykonaniem takiego manewru, dzi─Öki czemu reakcja na to zdarzenie mo┼╝e by─ç ┼éagodniejsza, nie powoduj─ůc parali┼╝uj─ůcego zaskoczenia kierowcy, który móg┼é nawet nie by─ç ┼Ťwiadom niebezpiecze┼ästwa. W takiej sytuacji system uruchamia hamowanie - pocz─ůtkowo z ograniczon─ů intensywno┼Ťci─ů, informuj─ůc kierowc─Ö o przyczynie hamowania i zapalaj─ůc odpowiedni─ů ikon─Ö na wy┼Ťwietlaczu. Nast─Öpnie system kontynuuje hamowanie z wi─Öksz─ů intensywno┼Ťci─ů, by zachowa─ç bezpieczn─ů odleg┼éo┼Ť─ç od innego pojazdu.

 

i-ACC jest wystarczaj─ůco inteligentny, by rozró┼╝ni─ç ruch lewostronny od prawostronnego (niezale┼╝nie po której stronie znajduje si─Ö kierownica) i automatycznie wytypowa─ç pojazd na s─ůsiednim pasie, który stwarza najwi─Öksze ryzyko zajechania drogi, odpowiednio reaguj─ůc na jego manewry.

 

i-ACC jest owocem w┼éasnych prac badawczo-rozwojowych firmy Honda prowadzonych przez mi─Ödzynarodowy zespó┼é z Europy i Japonii i jest szczególnie dostosowany do specyfiki ruchu drogowego w Europie. Badania zachowa┼ä kierowców prowadz─ůce do powstania algorytmu dzia┼éania systemu wykonywano na drogach ca┼éej Europy.

 

Dr Kleinhagenbrock odpowiedzialny za prace nad i-ACC w Honda R&D Europe (Deutschland) GmbH ocenia wyniki prac nast─Öpuj─ůco - i-ACC przenosi systemy regulacji pr─Ödko┼Ťci na zupe┼énie nowy poziom, oferuj─ůc co┼Ť, co nazwali┼Ťmy przewidywalno┼Ťci─ů bezpiecze┼ästwa.

 

Dr Schmuedderich odpowiedzialny za prace nad i-ACC w Honda Research Institute Europe GmbH dodaje - i-ACC to prawdziwy prze┼éom i wielki krok w stron─Ö nowej generacji systemów wspomagania kierowcy, które b─Öd─ů w stanie przewidywa─ç zachowanie innych uczestników ruchu drogowego.

 

System utrzymywania w pasie ruchu (LKAS)

 

System utrzymywania w pasie ruchu b─Ödzie dost─Öpny w modelu CR-V w ramach systemu Honda SENSING. Korzystaj─ůc z wielozadaniowej kamery do ┼Ťledzenia oznacze┼ä poziomych wyznaczaj─ůcych pasy ruchu na drodze, system zapewnia, ┼╝e pojazd pozostaje w centralnej cz─Ö┼Ťci pasa ruchu. System dzia┼éa przy pr─Ödko┼Ťciach powy┼╝ej 72 km/h na drogach o promieniach zakr─Ötów wynosz─ůcych co najmniej 230 metrów.

 

System aktywnego hamowania w ruchu miejskim

 

Opracowany przez Hond─Ö system aktywnego hamowania w ruchu miejskim b─Ödzie oferowany we wszystkich wersjach wyposa┼╝enia samochodu. Ma on zapobiega─ç lub ┼éagodzi─ç skutki kolizji przy ma┼éych pr─Ödko┼Ťciach, przy wykorzystaniu czujnika laserowego skanuj─ůcego drog─Ö przed pojazdem. W razie wykrycia bezpo┼Ťredniego zagro┼╝enia kolizj─ů, system CTBA automatycznie wyhamowuje pojazd. System zaprojektowano do dzia┼éania przy pr─Ödko┼Ťciach poni┼╝ej 32 km/h.

 

W razie wykrycia ryzyka kolizji, system rozpocznie wst─Öpne hamowanie, powiadomi kierowc─Ö odpowiednim ostrze┼╝eniem d┼║wi─Ökowym i wzrokowym, a nast─Öpnie – w razie potrzeby – rozpocznie pe┼éne, autonomiczne hamowanie. Kierowca mo┼╝e wy┼é─ůczy─ç system jedynie wtedy, gdy samochód jest zatrzymany. System pozostanie wy┼é─ůczony a┼╝ do wy┼é─ůczenia zap┼éonu i uaktywni si─Ö ponownie po nast─Öpnym w┼é─ůczeniu zap┼éonu.

 

System ostrzegania przed kolizj─ů

 

Wykorzystuj─ůcy kamer─Ö wielozadaniow─ů system ostrzegania przed kolizj─ů wykrywa ryzyko kolizji z pojazdem (osobowym lub ci─Ö┼╝arowym) znajduj─ůcym si─Ö bezpo┼Ťrednio przed naszym samochodem. System dzia┼éa przy pr─Ödko┼Ťciach powy┼╝ej 15 km/h. O wykryciu ryzyka kolizji kierowca zostanie ostrze┼╝ony wizualnie i d┼║wi─Ökowo. Odleg┼éo┼Ť─ç, przy jakiej system rozpocznie ostrzeganie, mo┼╝e by─ç dostosowana do wymaga┼ä kierowcy. System mo┼╝na tak┼╝e ca┼ékowicie wy┼é─ůczy─ç.

 

Monitorowanie ruchu poprzecznego

 

Opracowany przez Hond─Ö system monitorowania ruchu poprzecznego do kierunku ruchu naszego samochodu, wykorzystuje czujniki radarowe umieszczone z ty┼éu po bokach samochodu, by w trakcie cofania ostrzec kierowc─Ö o zbli┼╝aniu si─Ö innego pojazdu. Kierunek, z którego nadje┼╝d┼╝a inny pojazd, jest pokazywany na ekranie kamery cofania, albo za pomoc─ů strza┼éek na inteligentnym wy┼Ťwietlaczu wielofunkcyjnym. Kierowca otrzymuje równie┼╝ ostrze┼╝enie d┼║wi─Ökowe. System przeznaczony jest do wykrywania pojazdów poruszaj─ůcych si─Ö z pr─Ödko┼Ťci─ů do 25 km/h.

 

System rozpoznawania znaków drogowych

 

System rozpoznawania znaków drogowych u┼╝ywa kamery wielozadaniowej do odczytywania pionowych znaków drogowych, gdy samochód porusza si─Ö do przodu. System automatycznie rozpoznaje znaki i wy┼Ťwietla je na wy┼Ťwietlaczu i-MID natychmiast po mini─Öciu znaku.

 

System przeznaczony jest do odczytywania okr─ůg┼éych znaków drogowych sygnalizuj─ůcych ograniczenia pr─Ödko┼Ťci i zakazy wyprzedzania. Dwa znaki drogowe mog─ů by─ç wy┼Ťwietlane jednocze┼Ťnie – po prawej stronie wy┼Ťwietlacza pokazywane s─ů wy┼é─ůcznie ograniczenia pr─Ödko┼Ťci, a po lewej stronie zakazy wyprzedzania oraz ograniczenia pr─Ödko┼Ťci z dodatkowymi informacjami, na przyk┼éad dotycz─ůcymi warunków pogodowych.

 

System ostrzegania o opuszczaniu pasa ruchu

 

System ostrzegania o opuszczaniu pasa ruchu wykorzystuje kamer─Ö wielozadaniow─ů do ┼Ťledzenia oznacze┼ä poziomych na drodze. Je┼Ťli samochód zje┼╝d┼╝a ze swojego pasa ruchu bez sygnalizowania tego manewru kierunkowskazem, system ostrze┼╝e kierowc─Ö sygna┼éem d┼║wi─Ökowym i wizualnym. Kierowca mo┼╝e wy┼é─ůczy─ç ten system w dowolnym momencie.

 

System informacji o martwym polu widzenia

 

Z pomoc─ů techniki radarowej system wykrywa pojazdy znajduj─ůce si─Ö w martwym polu widzenia kierowcy i ostrzega go o tym w czasie jazdy z pr─Ödko┼Ťci─ů powy┼╝ej 20 km/h. System przeznaczony do wykrywania samochodów osobowych i ci─Ö┼╝arowych pomaga kierowcy w czasie wyprzedzania innych pojazdów, w┼é─ůczania si─Ö do ruch oraz przy zmianie pasa ruchu.

 

Gdy inny pojazd pojawia si─Ö w martwym polu widzenia kierowcy, optyczny sygna┼é ostrzegawczy wy┼Ťwietlany jest na obudowie zewn─Ötrznego lusterka. Ostrze┼╝enie jest wy┼Ťwietlane, dopóki wykryty pojazd pozostaje w martwym polu widzenia kierowcy. Gdy kierowca w┼é─ůczy kierunkowskaz, podczas gdy inny pojazd znajduje si─Ö w jego martwym polu widzenia, zostanie on ostrze┼╝ony wizualnie oraz d┼║wi─Ökowo. Kierowca mo┼╝e wy┼é─ůczy─ç system, gdy samochód si─Ö nie porusza.

 

System automatycznego sterowania ┼Ťwiat┼éami drogowymi

 

System automatycznego sterowania ┼Ťwiat┼éami drogowymi dzia┼éa przy pr─Ödko┼Ťciach powy┼╝ej 40 km/h, odpowiednio w┼é─ůczaj─ůc i wy┼é─ůczaj─ůc ┼Ťwiat┼éa drogowe, zale┼╝nie od odleg┼éo┼Ťci od nadje┼╝d┼╝aj─ůcych lub poprzedzaj─ůcych pojazdów (osobowych, ci─Ö┼╝arowych, motocykli i rowerów), a tak┼╝e zale┼╝nie od jasno┼Ťci o┼Ťwietlenia zewn─Ötrznego. Kierowca mo┼╝e wy┼é─ůczy─ç ten system w dowolnym momencie.

 

 

DOST─śPNE W OPCJI AKCESORIA I ZESTAWY POPRAWIAJ─äCE STYLISTYK─ś I FUNKCJONALNO┼Ü─ć ORAZ NOWE ROZWI─äZANIA TECHNICZNE

 

CR-V z roku modelowego 2015 jest dost─Öpny z bogat─ů palet─ů akcesoriów pozwalaj─ůcych dostosowa─ç samochód do indywidualnych wymaga┼ä i gustów.

 

Opcjonalne zestawy akcesoryjne:

 

Zestaw chromowy

 

Kierowca mo┼╝e zaakcentowa─ç styl swojego CR-V wzbogacaj─ůc go o chromowane detale. Zestaw ten zawiera przedni wlot powietrza, listw─Ö ozdobn─ů drzwi baga┼╝nika, ko┼äcówk─Ö wydechu, dolne listwy drzwiowe i sportowy korek wlewu paliwa, wszystko wyko┼äczone zosta┼éo b┼éyszcz─ůcym chromem.

 

Zestaw Aero

 

Zestaw Aero nadaje nadwoziu CR-V wyszukany i odwa┼╝ny wygl─ůd. W jego sk┼éad wchodz─ů: przedni i tylny zderzak Aero, tylny spoiler i stylowe stopnie boczne.

 

Zestaw iluminacyjny

 

Zestaw iluminacyjny ma za zadanie stworzy─ç mi┼éy nastrój we wn─Ötrzu samochodu oraz poprawi─ç zarówno jego funkcjonalno┼Ť─ç, jak i wygl─ůd zewn─Ötrzny. Zestaw zawiera pod┼Ťwietlane wewn─Ötrzne listwy progowe oraz pod┼Ťwietlenie podwozia.

 

Zestaw praktyczny

 

W┼éa┼Ťciciel mo┼╝e wykorzysta─ç zestaw praktycznych akcesoriów chroni─ůcych samochód przed zadrapaniami, zarysowaniami, b┼éotem i piaskiem. Atrakcyjnie wygl─ůdaj─ůce listwy progowe, przednie i tylne chlapacze oraz os┼éony boczne pozwol─ů ochroni─ç samochód przed niepo┼╝─ůdanymi czynnikami pogodowymi oraz ochroni─ç najbardziej nara┼╝one na uszkodzenia powierzchnie.

 

Zestaw Cargo

 

Kierowcy, którzy cz─Östo przewo┼╝─ů wi─Öksze baga┼╝e lub specjalistyczny sprz─Öt, mog─ů skorzysta─ç z zestawu Cargo. Zestaw ten obejmuje szczególn─ů kombinacj─Ö rozwi─ůza┼ä transportowych, w tym uniwersalny organizator baga┼╝nika, os┼éony przestrzeni baga┼╝owej i os┼éon─Ö progu drzwi baga┼╝nika.

 

Opcjonalne akcesoria

 

Honda 3D Sound: „Muzyka nigdy nie brzmia┼éa tak realistycznie”

 

Ka┼╝dy kierowca chcia┼éby mie─ç w samochodzie zestaw audio doskonale odtwarzaj─ůcy jego ulubion─ů muzyk─Ö. Dodaj─ůc cyfrowy przetwornik d┼║wi─Öku (DSP) do standardowego systemu audio instalowanego w samochodzie, kierowca mo┼╝e wzbogaci─ç wra┼╝enia poprzez wykorzystanie ró┼╝nych ustawie┼ä akustycznych: od powagi studia nagraniowego, po entuzjastyczn─ů atmosfer─Ö sali koncertowej. System d┼║wi─Ökowy Honda 3D Sound optymalizuje g┼éo┼Ťno┼Ť─ç dla ka┼╝dej cz─Östotliwo┼Ťci d┼║wi─Öku i dla ka┼╝dego z kana┼éów g┼éo┼Ťnikowych. Cyfrowy przetwornik d┼║wi─Öku zaprogramowano tak, by wydoby─ç maksimum mo┼╝liwo┼Ťci ze standardowych g┼éo┼Ťników i zestawu audio, przy uwzgl─Ödnieniu akustyki wn─Ötrza samochodu. System DSP dopasowuje sygna┼éy wyj┼Ťciowe do optymalnych cz─Östotliwo┼Ťci wn─Ötrza samochodu, uzyskuj─ůc wyj─ůtkow─ů g┼é─Öbi─Ö brzmienia.

 

Wspornik tabletu

 

By utrzyma─ç dobry nastrój pasa┼╝erów podró┼╝uj─ůcych na pok┼éadzie CR-V, mo┼╝na wykorzysta─ç wspornik tabletu u┼éatwiaj─ůcy ogl─ůdanie filmów, granie czy przegl─ůdanie poczty. Umo┼╝liwia on ustawienie tabletu w pozycji poziomej i pionowej oraz przechylanie go lub obracanie, co zapewnia wygodn─ů pozycj─Ö do ogl─ůdania filmu czy wykonywania pracy. Wspornik mocowany jest za zag┼éówkiem przednim, na wysoko┼Ťci oczu, a wszystkie gniazda tabletu – w tym s┼éuchawkowe – pozostaj─ů dost─Öpne dla u┼╝ytkownika. Wspornik wchodz─ůcy w sk┼éad oryginalnych akcesoriów Hondy jest perfekcyjnie zintegrowany z wn─Ötrzem samochodu. Nie ma potrzeby pod┼é─ůczania zasilania elektrycznego, ale w razie konieczno┼Ťci mo┼╝na korzysta─ç z gniazda 12V.

 

Hak holowniczy

 

W┼éa┼Ťciciel CR-V mo┼╝e korzysta─ç z haka holowniczego umo┼╝liwiaj─ůcego holowanie przyczepy mieszkalnej lub baga┼╝owej o maksymalnej masie do 2000 kg, przy czym masa dozwolona dla poszczególnych wersji samochód zale┼╝y od silnika samochodu i typu przek┼éadni. Przy maksymalnym obci─ů┼╝eniu pionowym, wynosz─ůcym 100 kg, hak dost─Öpny jest w trzech odmianach: montowanej na sta┼ée, od┼é─ůczanej oraz chowanej.

 

Uniwersalny organizator baga┼╝nika

 

Uniwersalny organizator baga┼╝nika przeznaczony jest dla osób, które potrzebuj─ů maksymalnie wykorzysta─ç przestrze┼ä wewn─ůtrz samochodu, a przy tym chc─ů przewozi─ç ┼éadunki bezpiecznie. Elegancki zestaw organizatora sk┼éada si─Ö z tacy baga┼╝nika wyposa┼╝onej w zintegrowane szyny oraz aluminiowego, teleskopowego dr─ů┼╝ka.

 

Baga┼╝nik dachowy i mocowania

 

Kierowcy szukaj─ůcy dodatkowej przestrzeni ┼éadunkowej, mog─ů zdecydowa─ç si─Ö na zakup solidnego i bezpiecznego baga┼╝nika dachowego. Wybór ró┼╝nych mocowa┼ä pozwala na przewóz takich przedmiotów jak narty, deski snowboardowe, czy rowery, nie mówi─ůc ju┼╝ o standardowym baga┼╝u. Pozwala to wygospodarowa─ç wi─Öcej miejsca we wn─Ötrzu. Baga┼╝nik dachowy mo┼╝na obci─ů┼╝a─ç przedmiotami o ┼é─ůcznej masie do 75 kg.

 

Stopnie boczne

 

Dost─Öpne s─ů dwa typy zintegrowanych stopni bocznych. Zarówno asymetryczne, jak i symetryczne, pe┼éne stopnie dodaj─ů nadwoziu CR-V stylu i u┼éatwiaj─ů wsiadanie oraz wysiadanie z samochodu.

 

Opcje stylistyczne

 

Dla osób pragn─ůcych wyró┼╝ni─ç swój samochód dobranym do niego, estetycznym akcentem, przygotowano ca┼é─ů gam─Ö dodatków. Chromowany wlot powietrza daje gwarancj─Ö nowego wyrazu przedniej cz─Ö┼Ťci nadwozia, a zderzaki Aero uwypuklaj─ů aerodynamiczn─ů sylwetk─Ö modelu CR-V. Sportowy charakter auta podkre┼Ťli tylny spoiler w kolorze nadwozia.

 

Obr─Öcze kó┼é z lekkich stopów

 

W┼éa┼Ťciciel CR-V ma do wyboru kilka wzorów lekkich obr─Öczy kó┼é dopasowanych do dynamicznego charakteru nadwozia samochodu. 18-calowe obr─Öcze HYDRA ┼é─ůcz─ů kszta┼éty przypominaj─ůce ostre kraw─Ödzie diamentu z po┼éyskiem bezbarwnego lakieru i elementami w kolorze Rombo Silver. 19-calowe obr─Öcze CURSA dost─Öpne s─ů w kolorze Sparkle Silver pokrytym lakierem bezbarwnym, natomiast 19-calowe obr─Öcze SIRUS ponownie ┼é─ůcz─ů kszta┼éty przypominaj─ůce ostre kraw─Ödzie diamentu z po┼éyskiem bezbarwnego lakieru i elementami w kolorze Rombo Silver. 19- calowe obr─Öcze VEGA oferowane s─ů w kolorze Black Pearl z matowym lakierem bezbarwnym, natomiast 19-calowe obr─Öcze ORION stanowi─ů po┼é─ůczenie kszta┼étów przypominaj─ůcych ostre kraw─Ödzie diamentu z matowym lakierem bezbarwnym i elementami w wyko┼äczeniu Gunpowder Black.

 

Pe┼éna paleta oryginalnych akcesoriów Hondy na rok 2015 przedstawiona zosta┼éa w aplikacji dost─Öpnej na iTunes oraz na Google Play.

 

 

PECYFIKACJE TECHNICZNE

 

Wszystkie parametry techniczne nale┼╝y traktowa─ç jako wst─Öpne i mog─ůce podlega─ç korektom
Wszystkie dane dotycz─ůce zu┼╝ycia paliwa i emisji CO2 mog─ů zosta─ç skorygowane po zamkni─Öciu procesu homologacji samochodu
 

Nadwozie i podwozie

 

Czterodrzwiowy, pi─Öciomiejscowy SUV z nadwoziem samono┼Ťnym. Trzy silniki i dwa rodzaje przek┼éadni do wyboru, nap─Öd wszystkich kó┼é systemu Honda lub nap─Öd na przedni─ů o┼Ť. 

 

┼╣ród┼éo: HONDA MEDIA

Silnik: 1993 cm3
Rodzaj paliwa/nap─Öd: Hybryda
Moc: 145 KM
Automatyczna skrzynia bieg├│w
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 8.6 sek.
Rodzaj nap─Ödu: przednia o┼Ť
Pojemno┼Ť─ç baga┼╝nika: 497
Średnie spalanie: 6.7 l/100 km
Zobacz r├│wnie┼╝
Popro┼Ť o indywidualn─ů ofert─Ö
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ci─ůgu kilku minut!
AutoStore Honda CR-V - 01 - leasing, kredyt lub najem

Honda

CR-V 2.0 i-MMD
1395 zł
netto/mc
1993 cm3
145 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
69626 zł
Warto┼Ť─ç wykupu netto
15000 zł
Kliknij i sprawd┼║ dost─Öpno┼Ť─ç
Wysy┼éaj─ůc wype┼éniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzib─ů w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w S─ůdzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydzia┼é Gospodarczy Krajowego Rejestru S─ůdowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach zwi─ůzanych z ochron─ů danych osobowych mo┼╝na skontaktowa─ç si─Ö z nami za po┼Ťrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powy┼╝ej adresem siedziby spó┼éki. Szczegó┼éowe informacje dotycz─ůce danych osobowych znajduj─ů si─Ö tutaj: Polityka Prywatno┼Ťci.
Wyra┼╝am zgod─Ö na otrzymywanie w przysz┼éo┼Ťci od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drog─ů: po┼é─ůcze┼ä telefonicznych, SMS, email.