Nowa oferta

FordRanger

1997cm3
170 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
48305
Warto┼Ť─ç wykupu netto
Twoja rata  miesi─Öczna netto
963zł
Warto┼Ť─ç katalogowa 132 034 z┼é
Dowiedz si─Ö wi─Öcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyr├│┼╝nia
Moje wyposa┼╝enie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Boczne stopnie
  • Lakier metalizowany Agate Black
  • Obr─Öcze stalowe 17" z oponami "All terrain" A/T 265/65R17
  • Pakiet Technology 66
  • Radio cyfrowe z systemem SYNC 2.5
  • Tapicerka materia┼éowa Circuit w tonacji Ebony
  • Wy┼éo┼╝enie skrzyni ┼éadunkowej
  • Chlapacze - z ty┼éu
  • Elektroniczne wspoamganie kierownicy
  • Klimatyzacja - manualna
  • Lusterka boczne – sterowane i podgrzewane elektrycznie, obudowy w kolorze czarnym
  • Podgrzewana przednia szyba
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Poduszka powietrzna pasa┼╝era
  • Skrzynia ┼éadunkowa – wewn─Ötrzne zaczepy mocowania ┼éadunku (zgodne z norm─ů DIN*)
  • System kontroli pasa ruchu
  • System rozpoznawania znaków drogowych
  • System zapobiegania kolizjom I
  • ┼Üwiat┼éa przeciwmgielne
  • Tempomat
  • Zderzak przedni - w kolorze nadwozia
  • Zderzak tylny - rura w kolorze czarnym

Ford Ranger nowej generacji zaoferuje zaawansowane technologicznie systemy, inteligentn─ů ┼é─ůczno┼Ť─ç, wy┼╝sze parametry u┼╝ytkowe i wszechstronno┼Ť─ç, zarówno jako samochód firmowy, rodzinny i rekreacyjny

 

  • In┼╝ynierowie i projektanci Forda wspó┼épracowali z klientami z ca┼éego ┼Ťwiata, nad stworzeniem pick-upa, na którym mo┼╝na polega─ç w pracy oraz podczas wyjazdów rodzinnych i rekreacyjnych
  • Dzi─Öki bogatemu wk┼éadowi klientów, projektanci stworzyli pojazd o odwa┼╝nym, spójnym stylistycznie nadwoziu oraz eleganckim, zaawansowanym technologicznie i przyjaznym wn─Ötrzu
  • W gamie silnikowej Rangera znalaz┼éy si─Ö sprawdzone i trwa┼ée zespo┼éy nap─Ödowe, w tym mocny turbodiesel V6 firmy Ford 1
  • Zmodernizowane podwozie i zawieszenie zapewnia doskona┼ée w┼éa┼Ťciwo┼Ťci jezdne i prowadzenie, niezale┼╝nie od tego, czy jedziemy z pasa┼╝erami, z pe┼énym ┼éadunkiem, czy z przyczep─ů
  • Przestrze┼ä ┼éadunkowa rozplanowana tak, aby klienci byli w stanie przewozi─ç wi─Öcej, dzi─Öki wy┼╝szej funkcjonalno┼Ťci i lepszemu dost─Öpowi

 

WARSZAWA, 24 listopada 2021 roku – Ford zwróci┼é uwag─Ö ┼Ťwiatowego rynku pick-upów, prezentuj─ůc najbardziej przemy┼Ťlanego, wszechstronnego Rangera w historii modelu.

 

Wieloletnie do┼Ťwiadczenie Forda jako producenta samochodów ci─Ö┼╝arowych i dog┼é─Öbne zrozumienie potrzeb klientów oraz wspó┼épraca z posiadaczami Fordów na ca┼éym ┼Ťwiecie, pozwoli┼éy stworzy─ç pojazd i poziom satysfakcji u┼╝ytkowania, na których w┼éa┼Ťciciele nowej generacji Rangera mog─ů polega─ç w pracy, ┼╝yciu rodzinnym i podczas wyjazdów rekreacyjnych.

 

– Dzi─Öki Rangerowi od dziesi─Öcioleci mamy du┼╝─ů samochodow─ů rodzin─Ö – powiedzia┼é Jim Farley, prezes i dyrektor generalny Ford Motor Company. – Ten samochód ci─Ö┼╝arowy zawsze by┼é zaufanym partnerem w┼éa┼Ťcicieli ma┼éych firm, rolników, rodzin, poszukiwaczy przygód, flot i wielu innych grup na ponad 180 rynkach na ca┼éym ┼Ťwiecie. A wraz z nowym Rangerem nadszed┼é nasz moment, aby to spe┼éni─ç. Dostarczy─ç nie tylko produkt, który pokochaj─ů nasi klienci, ale równie┼╝ sta┼é─ů satysfakcj─Ö, która pomo┼╝e nam zbudowa─ç silne i trwa┼ée relacje z odbiorcami. To samochód ci─Ö┼╝arowy ┼Ťredniej wielko┼Ťci, który ludzie b─Öd─ů chcieli mie─ç i który b─Öd─ů ceni─ç – doda┼é Jim Farley.

 

Listy zapisów na Rangera nowej generacji zostan─ů otwarte w Europie pod koniec 2022 roku, a dostawa do klientów nast─ůpi na pocz─ůtku 2023 roku. Ranger obecnej generacji jest liderem segmentu pick-upów w Europie i niedawno, we wrze┼Ťniu, ustanowi┼é nowy rekord sprzeda┼╝y – 45 539 sztuk, z udzia┼éem w rynku wynosz─ůcym 39,9 procent, za okres roku do roku. 

 

– Ranger wci─ů┼╝ ro┼Ťnie w si┼é─Ö w Europie, notuj─ůc rekordowe wyniki sprzeda┼╝y – powiedzia┼é Hans Schep, dyrektor generalny ds. pojazdów u┼╝ytkowych w Ford of Europe. – Najbardziej przemy┼Ťlany, wszechstronny i sprawny Ranger w historii oferuje jeszcze wi─Öcej mocy i dobrego stylu, które, jak wiemy, ceni─ů sobie klienci – doda┼é Schep.

 

┼╗ycie w stylu Rangersów

 

– W Rangerze nowej generacji zawarli┼Ťmy naprawd─Ö wiele, aby zach─Öci─ç w┼éa┼Ťcicieli do robienia wszystkiego tego, co uwielbiaj─ů, dzi─Öki funkcjom, które sk┼éaniaj─ů do odkrywania nowych horyzontów – powiedzia┼é Gary Boes, dyrektor ds. zarz─ůdzania lini─ů produktów dla przedsi─Öbiorców w Global Trucks.

 

– My równie┼╝ jeste┼Ťmy w┼éa┼Ťcicielami ci─Ö┼╝arówek, a zami┼éowanie do stylu ┼╝ycia Rangersów przek┼éada si─Ö na entuzjazm w pracy nad produktem. D─ů┼╝ymy ostatecznie do tego, aby do┼Ťwiadczenia naszych klientów z pick-upem umo┼╝liwia┼éy im rozwijanie w┼éasnych pasji i aby wzbogaca┼éy ich styl ┼╝ycia – doda┼é Gary Boes.

 

Ford nazywa to „Living the Ranger Life” (┼╝yciem w stylu Rangersów) i jest to co┼Ť, co jest udzia┼éem ka┼╝dego projektanta i in┼╝yniera zaanga┼╝owanego w tworzenie Rangera nowej generacji.

 

Projekt Rangera nowej generacji prowadzi┼éo Centrum Rozwojowe Produktów Forda w Australii. Mi─Ödzynarodowy team zaanga┼╝owanych w swoj─ů prac─Ö projektantów i in┼╝ynierów wspó┼épracowa┼é z zespo┼éami z ca┼éego ┼Ťwiata, aby nie tylko wprowadzi─ç najnowsze technologie Forda, walory u┼╝ytkowe i rozwi─ůzania podnosz─ůce bezpiecze┼ästwo, ale tak┼╝e zaprojektowa─ç i przetestowa─ç Rangera zgodnie z najbardziej rygorystycznymi standardami Forda.

 

– Nasz zespó┼é skupi┼é si─Ö na jednym celu - uczyni─ç tego Rangera najtwardszym i najbardziej sprawnym pick-upem, jakiego kiedykolwiek stworzyli┼Ťmy – powiedzia┼é Graham Pearson, dyrektor programu Ranger. – Poddali┼Ťmy go na ca┼éym ┼Ťwiecie jednej z najbardziej wyczerpuj─ůcych serii testów, jakie kiedykolwiek opracowali┼Ťmy i nie mogliby┼Ťmy ich sko┼äczy─ç bez uzyskania pewno┼Ťci, ┼╝e nasz pojazd jest «Built Ford Tough» – doda┼é Pearson.

 

Nowy wygl─ůd, nowe mo┼╝liwo┼Ťci

 

Wk┼éad klientów by┼é kluczowy przy opracowywaniu wygl─ůdu Rangera nowej generacji. Ford sp─Ödzi┼é du┼╝o czasu z w┼éa┼Ťcicielami na ca┼éym ┼Ťwiecie, przeprowadzaj─ůc ponad 5000 wywiadów i dziesi─ůtki konsultacji, aby zrozumie─ç, jak u┼╝ytkownicy korzystaj─ů ze swoich pick-upów i czego oczekuj─ů od nowego Rangera.

 

Ranger nowej generacji jest wizualnie odwa┼╝ny i pewny siebie, z nadwoziem prezentuj─ůcym si─Ö muskularnie, w którym wyra┼║nie dostrzega si─Ö geny Forda, charakterystyczne dla stylu samochodów ci─Ö┼╝arowych marki. W projekcie na pierwszy rzut oka dostrzega si─Ö z przodu now─ů os┼éon─Ö ch┼éodnicy i reflektory w kszta┼écie litery C, podczas gdy subtelna linia przew─Ö┼╝enia ┼é─ůczy si─Ö na bokach z odwa┼╝niej ukszta┼étowanymi nadkolami, które nadaj─ů Rangerowi pewn─ů postaw─Ö. Po raz pierwszy Ford Ranger oferuje matrycowe reflektory diodowe. ┼Üwiat┼éa tylne zosta┼éy zaprojektowane w harmonii z sygnatur─ů ┼Ťwietln─ů, któr─ů wykorzystano w reflektorach z przodu. We wn─Ötrzu kabiny, przypominaj─ůcej samochód osobowy, zastosowano wysokiej jako┼Ťci, mi─Ökkie w dotyku materia┼éy oraz centralny wertykalny ekran dotykowy z systemem ┼é─ůczno┼Ťci i rozrywki SYNC™ 4.

 

– Klienci mówili nam, ┼╝e Ranger musi wygl─ůda─ç na twardziela i wzbudza─ç zaufanie – powiedzia┼é Max Tran, g┼éówny projektant Rangera. – Byli bardzo zgodni co do tego, jaki powinien by─ç Ranger, zarówno pod wzgl─Ödem wygl─ůdu, jak i tego, jakie powinien budzi─ç odczucia – doda┼é Tran.

 

Pod nowym nadwoziem kryje si─Ö zmodernizowane podwozie o rozstawie osi d┼éu┼╝szym o 50 mm i rozstawie kó┼é szerszym o 50 mm ni┼╝ w poprzednim Rangerze. Konstrukcja przodu Rangera zapewnia wi─Öcej miejsca w komorze silnika dla nowej jednostki nap─Ödowej V6 i jest gotowa na ewentualne przyj─Öcie innych technologii nap─Ödowych w przysz┼éo┼Ťci. Przód pick-upa jest bardziej otwarty, aby umo┼╝liwi─ç wi─Ökszy przep┼éyw powietrza do ch┼éodnicy, co pomaga utrzyma─ç nisk─ů temperatur─Ö pracy podczas holowania lub przewo┼╝enia ci─Ö┼╝kich ┼éadunków.

 

Nowe opcje uk┼éadów nap─Ödowych

 

Klienci chcieli mie─ç mo┼╝liwo┼Ť─ç wyboru wi─Ökszej mocy i momentu obrotowego, przydatnych podczas holowania ci─Ö┼╝kich przyczep i ekstremalnego off-roadu, zespó┼é doda┼é wi─Öc do oferty sprawdzony 3,0-litrowy turbodiesel V6 Forda, dopracowany specjalnie dla Rangera. Jest to jedna z trzech opcji silników turbodo┼éadowanych dost─Öpnych w momencie wprowadzenia na rynek.

 

– 3-litrowy, turbodo┼éadowany silnik V6 generuje wysokie osi─ůgi – powiedzia┼éa Pritika Maharaj, kierownik programu Ranger. – Kiedy prowadzisz Rangera z turbodo┼éadowanym silnikiem V6, masz wra┼╝enie, ┼╝e jest to znacznie wi─Öksza ci─Ö┼╝arówka. I sprawia wra┼╝enie naprawd─Ö wytrzyma┼éego, w tym sensie, ┼╝e masz do dyspozycji ogromn─ů moc i moment obrotowy, czyli dok┼éadnie to, czego oczekiwali nasi klienci – doda┼éa Maharaj.

 

Kolejna generacja Rangera b─Ödzie równie┼╝ dost─Öpna w wersjach ze sprawdzonymi dwulitrowymi, rz─Ödowymi, czterocylindrowymi silnikami Diesla z jedn─ů turbospr─Ö┼╝ark─ů oraz BiÔÇĹTurbo. Podstawowy silnik jest dost─Öpny w dwóch ró┼╝nych wersjach nap─Ödu, dopasowanych pod wzgl─Ödem mocy, momentu obrotowego i oszcz─Ödno┼Ťci 1, do potrzeb w┼éa┼Ťcicieli ma┼éych firm lub flot pojazdów u┼╝ytkowych. Silnik BiÔÇĹTurbo to bardziej wyrafinowana, sportowa odmiana dla klientów, którzy chc─ů mie─ç wi─Öcej mocy, ale dbaj─ů przy tym o niskie zu┼╝ycie paliwa.

 

– Wiemy, ┼╝e nasi klienci wystawiaj─ů swoje Rangery na ekstremalne próby, wi─Öc w takich warunkach je równie┼╝ testujemy. Dok┼éadamy wszelkich stara┼ä, aby mie─ç pewno┼Ť─ç, ┼╝e Ranger spe┼éni wszystkie oczekiwania naszych klientów… wielokrotnie – powiedzia┼é Maharaj.

 

Poprawione w┼éa┼Ťciwo┼Ťci jezdne i prowadzenie

 

Aby opracowa─ç w┼éa┼Ťciwo┼Ťci jezdne i prowadzenie, jakich oczekuj─ů klienci od samochodu ci─Ö┼╝arowego, wykorzystywanego w ró┼╝nych warunkach roboczych oraz w rodzinnych i rekreacyjnych wyjazdach, in┼╝ynierowie skupili si─Ö na kwestiach fundamentalnych.

 

– Mamy naprawd─Ö szerokie spektrum klientów – powiedzia┼é Pearson. – Z jednej strony s─ů w┼Ťród nich w┼éa┼Ťciciele ma┼éych firm, którzy szukaj─ů ┼Ťrodka transportu dostosowanego do pracy. Chc─ů tradycyjnego nap─Ödu na jedn─ů o┼Ť z pojedyncz─ů kabin─ů i skrzyni─ů ┼éadunkow─ů do transportu swoich towarów.

 

– Po przeciwnej stronie mamy powa┼╝nych off-roadowców, którzy naprawd─Ö badaj─ů granice mo┼╝liwo┼Ťci swoich Rangerów w sportowych imprezach wytrzyma┼éo┼Ťciowych, takich jak Rajd Dakar. Ranger nowej generacji zaspokoi potrzeby obu typów klientów i wszystkich pozosta┼éych, z grup po┼Ťrednich – doda┼é Pearson.

 

In┼╝ynierowie przesun─Öli przedni─ů o┼Ť o 50 mm do przodu, aby uzyska─ç lepszy k─ůt natarcia, oraz zwi─Ökszyli rozstaw kó┼é, by podnie┼Ť─ç sprawno┼Ť─ç na bezdro┼╝ach, co w obu przypadkach poprawia wra┼╝enia z jazdy w terenie. Przesuni─Öto równie┼╝ amortyzatory tylnego zawieszenia poza szyny ramy, co wp┼éywa na komfort kierowcy i pasa┼╝erów, zarówno podczas jazdy po utwardzonej drodze, jak i w terenie, bez wzgl─Ödu na to, czy przewo┼╝ony jest ci─Ö┼╝ki ┼éadunek, czy po prostu w kabinie jest komplet pasa┼╝erów.

 

– W Rangerze nowej generacji zwi─Ökszyli┼Ťmy zakres mo┼╝liwo┼Ťci zmiany parametrów, aby da─ç naszym klientom to, co najlepsze w tak odmiennych warunkach u┼╝ytkowania – traktujemy to jako Built Ford Tough Plus – Ka┼╝dy ma wi─Öc sprawno┼Ť─ç, wytrzyma┼éo┼Ť─ç i trwa┼éo┼Ť─ç, z których znane s─ů ci─Ö┼╝arówki Forda, a jednocze┼Ťnie komfort i warunki podró┼╝owania bardziej zbli┼╝one do jazdy samochodem osobowym, co by┼éo typowe dla modelu Ranger – powiedzia┼é Pearson.

 

Klienci b─Öd─ů mieli do wyboru dwa systemy nap─Ödu na cztery ko┼éa – z elektronicznym za┼é─ůczaniem obu osi w trakcie jazdy lub nowy, zaawansowany system sta┼éego nap─Ödu na cztery ko┼éa z trybem „ustaw i zapomnij”, zaprojektowany z my┼Ťl─ů o zapewnieniu wysokiej sprawno┼Ťci w wymagaj─ůcych tego sytuacjach. Wszelkie akcje wyci─ůgania samochodu w ci─Ö┼╝kim terenie u┼éatwiaj─ů podwójne haki widoczne w przednim zderzaku.

 

Wyposa┼╝enie wn─Ötrza zorientowane na klienta

 

Klientom zale┼╝a┼éo na elastycznym, nowoczesnym kokpicie, który sprawdzi si─Ö zarówno w pracy, jak i podczas podró┼╝y rodzinnych. Ranger musi wi─Öc s┼éu┼╝y─ç zarówno jako miejsce pracy, jak i przestrze┼ä do sp─Ödzania wolnego czasu, oferuj─ůc przemy┼Ťlane funkcje powi─ůzane z sieci─ů oraz wi─Öcej komfortu i schowków do przechowywania drobiazgów.

 

– Wiemy, ┼╝e nasi klienci poszukuj─ů przemy┼Ťlanych i funkcjonalnych wn─Ötrz, w których czuj─ů si─Ö komfortowo. Dlatego zacz─Öli┼Ťmy projektowa─ç, nastawiaj─ůc si─Ö na wdro┼╝enie dobrze zintegrowanych systemów, przemy┼Ťlanych, funkcjonalnych schowków i kieruj─ůc si─Ö ide─ů, by ca┼ée to otoczenie pasa┼╝erów sprawia┼éo wra┼╝enie wygodnego i przestronnego – powiedzia┼é Tran.

 

Sercem komunikacji w Rangerze jest du┼╝y, 10,1-calowy lub 12-calowy ekran dotykowy na konsoli ┼Ťrodkowej. Stanowi on uzupe┼énienie w pe┼éni cyfrowego kokpitu i jest wyposa┼╝ony w najnowszy system Forda SYNC™ 4, który mo┼╝e by─ç obs┼éugiwany z pomoc─ů polece┼ä g┼éosowych, steruj─ůcych systemami komunikacji, rozrywki i informacji. Ponadto, montowany fabrycznie modem FordPass Connect, 4 umo┼╝liwia komunikacj─Ö ze ┼Ťwiatem w podró┼╝y po po┼é─ůczeniu z aplikacj─ů FordPass™  5, dzi─Öki czemu klienci mog─ů pozosta─ç w zasi─Ögu poza swoim domem. FordPass zwi─Öksza komfort posiadania pojazdu dzi─Öki takim funkcjom jak zdalne uruchamianie, 6 informacje zdalne o stanie pojazdu oraz zdalne blokowanie i odblokowywanie drzwi za pomoc─ů urz─ůdzenia mobilnego.

 

Wiele z tradycyjnych elementów kontroli nad trybami jazdy zosta┼éo przeniesionych z kokpitu i konsoli ┼Ťrodkowej do specjalnie do tego celu stworzonej strony-ekranu na wy┼Ťwietlacza SYNC™. Jednym naci┼Ťni─Öciem przycisku kierowca mo┼╝e przej┼Ť─ç do ekranu dla wszystkich trybów terenowych i szosowych, gdzie mo┼╝e monitorowa─ç uk┼éad nap─Ödowy, k─ůt skr─Ötu kó┼é, k─ůty nachylenia i przechy┼éu pojazdu oraz inne parametry i ustawienia.

 

Wy┼Ťwietlacz wspó┼épracuje równie┼╝ z systemem kamer 360 stopni 7, który u┼éatwia parkowanie w ciasnych miejskich przestrzeniach lub pomaga pokonywa─ç trudny teren podczas jazd przeprawowych. Ponadto, klienci mog─ů z poziomu ekranu dotykowego lub aplikacji FordPass sterowa─ç nowym systemem strefowego o┼Ťwietlenia zewn─Ötrznego Rangera, co oznacza, ┼╝e nie musz─ů pracowa─ç, ani biwakowa─ç po ciemku. Dzi─Öki wbudowanemu modemowi FordPass Connect systemy Rangera s─ů równie┼╝ przystosowane do przyjmowania w przysz┼éo┼Ťci bezprzewodowych aktualizacji oprogramowania Ford Power-Up.

 

– Wn─Ötrze jest uniwersalne i pomy┼Ťlano, by sprawdza┼éo si─Ö w podwójnym przeznaczeniu – w pracy i rekreacji. Nowy prze┼é─ůcznik e-shifter o krótkim skoku stanowi centralny punkt miejsca pracy kierowcy i jest kolejnym przyk┼éadem na to, ┼╝e klienci naprawd─Ö wp┼éywali na nasze decyzje – powiedzia┼é Tran. – Klienci w wi─Ökszo┼Ťci polubili e-shifter, podoba┼éo im si─Ö to, ┼╝e wygl─ůda┼é na zaawansowany technicznie i ┼╝e by┼é intuicyjny w obs┼éudze – doda┼é Tran.

 

Zespó┼é projektantów stworzy┼é równie┼╝ przemy┼Ťlany uk┼éad schowków i funkcje przydatne w codziennej eksploatacji. Znajduj─ů si─Ö tam nie tylko miejsca do przechowywania telefonu lub punkt bezprzewodowego ┼éadowania kompatybilnych urz─ůdze┼ä 8 , ale tak┼╝e du┼╝y pojemnik na konsoli ┼Ťrodkowej, w którym mo┼╝na schowa─ç ró┼╝ne przedmioty. Kieszenie w drzwiach zosta┼éy zaprojektowane tak, aby mo┼╝na by┼éo przewie┼║─ç wi─Öcej drobiazgów, szeroka deska rozdzielcza skrywa górny schowek, schowki znajduj─ů si─Ö tak┼╝e pod i za tylnymi siedzeniami.

 

Zaprojektowany, by klienci mogli przewozi─ç wi─Öcej i bezpieczniej

 

– Kiedy spotykali┼Ťmy si─Ö z naszymi klientami i zaobserwowali┼Ťmy, w jaki sposób wspinaj─ů si─Ö do skrzyni ┼éadunkowej, dostrzegli┼Ťmy du┼╝e mo┼╝liwo┼Ťci usprawnienia tej czynno┼Ťci – powiedzia┼é Anthony Hall, kierownik ds. in┼╝ynierii pojazdów w projekcie Ranger. – By┼éy osoby wchodz─ůce na opon─Ö, a nast─Öpnie przechodz─ůce przez burt─Ö lub wspinaj─ůce si─Ö na otwart─ů tyln─ů klap─Ö.

 

To zainspirowa┼éo nas do zaprojektowania zintegrowanego stopnia bocznego za tylnymi ko┼éami, aby w┼éa┼Ťciciel mia┼é pewny i bardziej stabilny dost─Öp do skrzyni. Ponadto zespó┼é Rangera pracowa┼é nad tym, aby w skrzyni ┼éadunkowej mog┼éa zmie┼Ťci─ç si─Ö szersza gama ┼éadunków, które b─Öd─ů tam bezpiecznie przewo┼╝one.

 

– Poszerzenie ci─Ö┼╝arówki o 50 mm mo┼╝e wydawa─ç si─Ö niewielkie, ale to ogromna ró┼╝nica, zw┼éaszcza w wypadku skrzyni ┼éadunkowej. Oznacza to, ┼╝e klienci b─Öd─ů mogli za┼éadowa─ç na p┼éasko tak podstawowe ┼éadunki, jak pe┼énowymiarow─ů palet─Ö – doda┼é Hall.

 

Dodatkowe przemy┼Ťlane z punktu widzenia potrzeb klienta rozwi─ůzanie to nowa, wytrzyma┼éa, formowana z tworzywa sztucznego wanna, która chroni zarówno skrzyni─Ö ┼éadunkow─ů przed zadrapaniami, jak i kolana w┼éa┼Ťcicieli podczas kl─Öczenia na pod┼éodze. Dodano punkty mocowania – na mocnych szynach z rur stalowych – które stanowi─ů dogodne rozwi─ůzanie zabezpieczaj─ůce ┼éadunek. Trwa┼ée, elastyczne panele skrzyni ┼éadunkowej wokó┼é burt skrzyni i klapy tylnej ukrywaj─ů punkty mocowania plandek, przykry─ç i innych akcesoriów, dost─Öpnych na rynku.

 

Ponadto Ranger oferuje nowy system rozlokowania ┼éadunku, wyposa┼╝ony w przegrody umo┼╝liwiaj─ůce przechowywanie przedmiotów o ró┼╝nych rozmiarach – takich jak skrzynki czy boksy narz─Ödziowe. W┼éa┼Ťciciele mog─ů równie┼╝ tworzy─ç mniejsze przedzia┼éy do przechowywania przedmiotów, które w przeciwnym razie musia┼éyby znale┼║─ç si─Ö w kabinie. Mog─ů wi─Öc korzysta─ç z systemu bardzo wytrzyma┼éych, spr─Ö┼╝ynuj─ůcych knag, które wpina si─Ö w szyny, umieszczone z ka┼╝dej strony skrzyni ┼éadunkowej. Klapa tylna mo┼╝e równie┼╝ pe┼éni─ç funkcj─Ö mobilnego sto┼éu roboczego z wbudowan─ů linijk─ů i kieszeniami na narz─Ödzia do mierzenia, chwytania i ci─Öcia materia┼éów budowlanych.

 

O┼Ťwietlenie strefowe – sterowane za po┼Ťrednictwem pok┼éadowego ekranu SYNC™ lub aplikacji FordPass – pozwala o┼Ťwietli─ç otoczenie samochodu w promieniu 360 stopni. O┼Ťwietlenie skrzyni ┼éadunkowej znajduje si─Ö pod lewym i prawym relingiem i zapewnia wystarczaj─ůc─ů jaskrawo┼Ť─ç, by mo┼╝na by┼éo zako┼äczy─ç pó┼║niej prac─Ö lub odnale┼║─ç rzeczy w skrzyni ┼éadunkowej po zmroku.

 

Akcesoria, które pomog─ů nada─ç Rangerowi indywidualny charakter

 

Klienci b─Öd─ů mogli spersonalizowa─ç Rangera nowej generacji ju┼╝ od momentu jego wej┼Ťcia do sprzeda┼╝y, korzystaj─ůc z gamy ponad 150 w pe┼éni fabrycznych akcesoriów, poszerzaj─ůcych funkcje pojazdu w trzech obszarach u┼╝ytkowania: do jazdy po mie┼Ťcie, pracy i rekreacji. W┼Ťród akcesoriów znajduj─ů si─Ö równie┼╝ dodatki opracowane we wspó┼épracy z ikon─ů ┼Ťwiatowego off-roadu, firm─ů ARB 4x4 Accessories.

 

Wspó┼épraca ARB 4x4 Accessories i Forda b─Ödzie pocz─ůtkowo rozwijana na wybranych rynkach.

 

Ranger nowej generacji b─Ödzie produkowany w zak┼éadach Forda w Tajlandii i RPA od 2022 roku. Inne lokalizacje zostan─ů og┼éoszone w pó┼║niejszym terminie.

 

┼╣ród┼éo: FORD MEDIA

Silnik: 1997cm3
Rodzaj paliwa/nap─Öd: Diesel
Moc: 170 KM
Manualna skrzynia bieg├│w
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 11.8 sek.
Rodzaj napędu: Napęd na cztery koła
Pojemno┼Ť─ç baga┼╝nika: 1197kg
Średnie spalanie: 9.2 l/100 km
Zobacz r├│wnie┼╝
Popro┼Ť o indywidualn─ů ofert─Ö
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ci─ůgu kilku minut!
AutoStore Ford Ranger - 01 - leasing, kredyt lub najem

Ford

Ranger
963 zł
netto/mc
1997cm3
170 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
48305 zł
Warto┼Ť─ç wykupu netto
11000 zł
Kliknij i sprawd┼║ dost─Öpno┼Ť─ç
Wysy┼éaj─ůc wype┼éniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzib─ů w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w S─ůdzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydzia┼é Gospodarczy Krajowego Rejestru S─ůdowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach zwi─ůzanych z ochron─ů danych osobowych mo┼╝na skontaktowa─ç si─Ö z nami za po┼Ťrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powy┼╝ej adresem siedziby spó┼éki. Szczegó┼éowe informacje dotycz─ůce danych osobowych znajduj─ů si─Ö tutaj: Polityka Prywatno┼Ťci.
Wyra┼╝am zgod─Ö na otrzymywanie w przysz┼éo┼Ťci od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drog─ů: po┼é─ůcze┼ä telefonicznych, SMS, email.