Nowa oferta
Mega Rabat -6%

FordPuma 1.0 ecoboost

999 cm3
125 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
45852
Warto┼Ť─ç wykupu netto
Twoja rata  miesi─Öczna netto
862zł
Warto┼Ť─ç katalogowa 133 329 z┼é
Dowiedz si─Ö wi─Öcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyr├│┼╝nia
Moje wyposa┼╝enie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • 12.3" kolorowy, cyfrowy i konfigurowalny wy┼Ťwietlacz na tablicy zegarów
  • Bezprzewodowa ┼éadowarka do smartfonów
  • Czujniki parkowania z przodu i z ty┼éu
  • Dach, s┼éupek A oraz obudowy lusterek bocznych lakierowane w kolorze Agate Black
  • Dodatkowo przyciemniane szyby w tylnej cz─Ö┼Ťci nadwozia
  • Drzwi baga┼╝nika zamykane/ otwierane elektrycznie i bezdotykowo
  • Fotel kierowcy z r─Öczn─ů regulacj─ů po┼éo┼╝enia w p┼éaszczyznach: przód – ty┼é oraz góra – dó┼é
  • Fotel kierowcy z regulacj─ů podparcia odcinka l─Öd┼║wiowego
  • Lakier specjalny Grey Matter  
  • Pakiet Driver Assistance 2
  • Reflektory Full LED w stylistyce GT, statyczne, ze ┼Ťwiat┼éami do jazdy dziennej LED
  • Tapicerka cz─Ö┼Ťciowo skórzana Kasbah w ciemnej tonacji, w stylu sportowym
  • Tempomat
  • Tylne ┼Ťwiat┼éa w technologii LED
  • Tylny spojler lakierowany w kolorze nadwozia
  • 18" obr─Öcze kó┼é ze stopów lekkich, z wyko┼äczeniem maszynowym/ szarym per┼éowym
  • Auto High Beam system automatycznego sterowania ┼Ťwiat┼éami drogowymi
  • Automatycznie ┼Ťciemniaj─ůce si─Ö lusterko wsteczne
  • FordPass Connect z modemem GSM
  • Kierownica 3-ramienna oraz uchwyt d┼║wigni zmiany biegów wyko┼äczone skór─ů ekologiczn─ů Sensico
  • Klimatyzacja automatyczna z elektroniczn─ů kontrol─ů temperatury
  • Lusterka boczne sterowane, podgrzewane i sk┼éadane elektrycznie, z kierunkowskazami, obudowy lakierowane w kolorze nadwozia
  • Pakiet Ambient Lighting nastrojowe o┼Ťwietlenie wn─Ötrza diodami LED
  • Przednie fotele z regulacj─ů podparcia odcinka l─Öd┼║wiowego
  • Przednie ┼Ťwiat┼éa przeciwmgielne. Opcja zawiera funkcj─Ö do┼Ťwietlania zakr─Ötów
  • Reflektory projekcyjne LED, ze ┼Ťwiat┼éami do jazdy dziennej i ┼Ťwiat┼éami mijania w technologii LED
  • System nawigacji satelitarnej z Ford SYNC 3, DAB+ i B&O
  • Wycieraczki przedniej szyby sterowane automatycznie, z czujnikiem deszczu

Innowacyjny nowy Ford Puma z mi─Ökk─ů hybryd─ů pod mask─ů, najwi─Öksz─ů przestrzeni─ů baga┼╝ow─ů w klasie i zaletami crossovera.

 

  • Nowy crossover Ford Puma zmniejsza zu┼╝ycie, podnosi osi─ůgi oraz frajd─Ö z jazdy, dzi─Öki zaawansowanemu uk┼éadowi nap─Ödowemu EcoBoost Hybrid z 48-woltow─ů instalacj─ů mi─Ökkiej hybrydy.
  • Praktyczne rozwi─ůzanie przestrzeni ┼éadunkowej zapewnia najlepsz─ů w tej klasie pojazdów pojemno┼Ť─ç baga┼╝ow─ů. Nowa stylistyka nadwozia Pumy otwiera kolejny rozdzia┼é j─Özyka projektowego Forda, skoncentrowanego na cz┼éowieku.
  • Standardowy system wczesnego informowania, tempomat adaptacyjny z systemem Stop & Go dost─Öpne jako opcja. Nowe warianty wyposa┼╝eniowe: Titanium X i ST-Line X i ST-Line V

 

WARSZAWA, 23 stycznia 2020 r. – W gamie nap─Ödów nowego Forda Puma pojawi si─Ö zaawansowany, oszcz─Ödny uk┼éad mi─Ökkiej hybrydy. Model oferuje te┼╝ klientom najwi─Öksz─ů w swojej klasie funkcjonalno┼Ť─ç i przyci─ůgaj─ůce spojrzenia nadwozie kompaktowego crossovera.

 

Dynamiczne osi─ůgi oraz obni┼╝one zapotrzebowanie na paliwo to zas┼éuga 48ÔÇĹwoltowego hybrydowego uk┼éadu nap─Ödowego EcoBoost, w którym elektryczny moment nap─Ödowy dyskretnie wspiera osi─ůgi trzycylindrowej, benzynowej jednostki spalinowej 1.0ÔÇĹEcoBoost o niskim wspó┼éczynniku tarcia wewn─Ötrznego, generuj─ůc moc maksymaln─ů 155 KM.

 

Puma to nowy rozdzia┼é w j─Özyku projektowym marki Ford, z niezwykle charyzmatyczn─ů stylizacj─ů, której znakami rozpoznawczymi s─ů wysoko umieszczone przednie reflektory oraz muskularne linie nadwozia. Inspirowane modelami segmentu SUV proporcje zapewniaj─ů wy┼╝sz─ů pozycj─Ö kierowcy, co zwi─Öksza pewno┼Ť─ç za kierownic─ů i umo┼╝liwia uzyskanie najwi─Ökszej w klasie pojemno┼Ťci baga┼╝nika – 456 litrów.

 

W┼Ťród zaawansowanych systemów, wspieraj─ůcych kierowc─Ö i zapewniaj─ůcych bezstresow─ů jazd─Ö oraz prostsz─ů obs┼éug─Ö samochodu wymieni─ç warto:

  • Adaptacyjny tempomat (ACC) z systemem wy┼é─ůczania silnika na postoju (Stop & Go), system rozpoznawania znaków ograniczenia pr─Ödko┼Ťci (SSR) i system utrzymania pojazdu na ┼Ťrodku pasa ruchu (LCA), które u┼éatwiaj─ů jazd─Ö autostradow─ů oraz poruszanie si─Ö w korku
  • Nowy system wczesnego ostrzegania, który informuje kierowc─Ö o niebezpiecze┼ästwie na drodze przed pojazdem zanim znajdzie si─Ö ono w zasi─Ögu wzroku lub polu dzia┼éania czujników samochodu.
     

Ponadto Ford Puma to pierwszy model w tym segmencie, który oferuje system bezdotykowej obs┼éugi pokrywy baga┼╝nika oraz funkcj─Ö masa┼╝u l─Öd┼║wiowego odcinka kr─Ögos┼éupa – obydwa rozwi─ůzania dost─Öpne bez dop┼éat w luksusowej wersji Titanium X. Wersja ST-Line, inspirowana lini─ů modeli Ford Performance, pojawi si─Ö w salonach ze sportowymi dodatkami nadwozia, opcjonalnymi czarnymi 19-calowymi felgami z aluminium, ze sportowym zawieszeniem i sp┼éaszczon─ů u do┼éu kierownic─ů. Nowy wariant ST-Line V znacznie podnosi komfort, dzi─Öki skórzanym fotelom Windsor, dost─Öpnym w standardzie i wysokiej klasy systemowi audio B&O.

 

– Nasi klienci jasno zadeklarowali, ┼╝e potrzebuj─ů kompaktowego auta o wyrazistej stylistyce, które powinno oferowa─ç rozwi─ůzania przydatne w codziennym ┼╝yciu i eksploatacji. W rezultacie powsta┼é nowy Ford Puma – charyzmatyczny, funkcjonalny i oferuj─ůcych liczne technologie, od foteli z funkcj─ů masa┼╝u, po hybrydowy uk┼éad nap─Ödowy – przekonuje Stuart Rowley, prezes Ford of Europe.

 

Zaawansowane technologie nap─Ödowe

 

W zesz┼éym roku roku Ford poinformowa┼é, ┼╝e ka┼╝dy model, poczynaj─ůc od nowego Focusa, otrzyma wersj─Ö z nap─Ödem wykorzystuj─ůcym silnik elektryczny. Ford Puma jest jednym z 14 zelektryfikowanych pojazdów, które Ford zamierza wprowadzi─ç na rynek do ko┼äca obecnego roku.

 

Klienci Pumy b─Öd─ů jednymi z pierwszych, którzy skorzystaj─ů z wyrafinowanej architektury mi─Ökkiej hybrydy, s┼éu┼╝─ůcej redukcji zu┼╝ycia paliwa, która jednocze┼Ťnie wzmocni rado┼Ť─ç z jazdy, podnosz─ůc osi─ůgi i przyspieszaj─ůc reakcje samochodu.

 

Technologia nap─Ödowa EcoBoost Hybrid wspomaga benzynow─ů jednostk─Ö 1.0 EcoBoost przy pomocy zintegrowanego, nap─Ödzanego paskiem urz─ůdzenia BISG, które ┼é─ůczy w sobie funkcj─Ö rozrusznika i generatora. Standardowy alternator zosta┼é zast─ůpiony zintegrowanym rozrusznikiem-generatorem BISG, umo┼╝liwiaj─ůcym podczas wytracania pr─Ödko┼Ťci odzyskiwanie energii, któr─ů wykorzystuje si─Ö do ┼éadowania ch┼éodzonej powietrzem 48ÔÇĹwoltowej baterii akumulatorów litowo-jonowych.

 

BISG dzia┼éa równie┼╝ jako silnik elektryczny, p┼éynnie wspó┼épracuj─ůcy z trzycylindrow─ů jednostk─ů spalinow─ů o niskich stratach tarcia wewn─Ötrznego, wykorzystuj─ůc zmagazynowan─ů energi─Ö do wzmocnienia momentu obrotowego podczas normalnej jazdy i przyspieszania, a tak┼╝e do zasilania osprz─Ötu elektrycznego pojazdu.

 

Inteligentny, samoreguluj─ůcy si─Ö system mi─Ökkiej hybrydy nieustannie monitoruje sposób eksploatacji pojazdu, aby okre┼Ťli─ç, kiedy i jak intensywnie ┼éadowa─ç akumulator. Pozwala to uzyska─ç wymierne korzy┼Ťci i wykorzystywa─ç przechowywan─ů w akumulatorze energi─Ö zgodnie z jednym z dwóch planów dzia┼éania:

 

  • Substytucja momentu obrotowego z wykorzystaniem silnika elektrycznego BISG, przez co system dostarcza do 50 Nm momentu obrotowego, zmniejszaj─ůc obci─ů┼╝enie silnika benzynowego. W efekcie uk┼éad podnosi oszcz─Ödno┼Ť─ç paliwa o 9 procent wed┼éug regu┼é cyklu pomiarowego WLTP. Substytucja momentu obrotowego przyczynia si─Ö do ograniczenia poziomu emisji CO2, która w Pumie wynosi 124 g/km i do niskiego zu┼╝ycia paliwa od 5,4 l/100 km dla wariantu 125 KM wg WLTP (96 g/km i 4,2 l/100 km wg NEDC) oraz emisji CO2 od 126 g/km i zu┼╝ycia paliwa od 5,5 l/100 km w wariancie 155 KM wg WLTP (99 g/km i 4,4 l/100 km wg NEDC).
  • Uzupe┼énienie momentu obrotowego z wykorzystaniem silnika elektrycznego BISG w celu zwi─Ökszenia ca┼ékowitego, dost─Öpnego w uk┼éadzie momentu obrotowego o 20 Nm powy┼╝ej poziomu osi─ůganego przez sam silnik benzynowy przy pe┼énym obci─ů┼╝eniu i dostarczenie o 50 procent wy┼╝szego momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotów. Efektem jest podniesienie dynamiki. 

 

BISG umo┼╝liwi┼é równie┼╝ in┼╝ynierom Forda obni┼╝enie wspó┼éczynnika kompresji w silniku 1,0 EcoBoost i zastosowanie wi─Ökszej turbospr─Ö┼╝arki, na któr─ů zdecydowali si─Ö, aby ograniczy─ç skutki wolniejszej reakcji na wci┼Ťni─Öcie peda┼éu przyspieszenia. By┼éo to mo┼╝liwe dzi─Öki wykorzystaniu dodatkowego momentu obrotowego, zwi─Ökszaj─ůcego te┼╝ pr─Ödko┼Ť─ç obrotow─ů silnika i turbospr─Ö┼╝arki.

 

BISG jest w stanie ponownie uruchomi─ç silnik w oko┼éo 300 milisekund – mniej wi─Öcej tyle twa mrugni─Öcie okiem – pozwala równie┼╝ na wykorzystanie w modelu Puma EcoBoost Hybrid systemu Auto Start-Stop, by poszerzy─ç zakres scenariuszy jazdy, w jakich dzia┼éa. Zapewnia przy tym jeszcze wi─Öksz─ů oszcz─Ödno┼Ť─ç paliwa, równie┼╝ podczas jazdy wybiegiem do zatrzymania z pr─Ödko┼Ťci poni┼╝ej 15 km/h, nawet gdy pojazd jest na biegu z wci┼Ťni─Ötym peda┼éem sprz─Ög┼éa.

 

– Nasz 1-litrowy silnik EcoBoost dowodzi, ┼╝e oszcz─Ödno┼Ť─ç paliwa mo┼╝na po┼é─ůczy─ç ze wzrostem osi─ůgów. Uk┼éad nap─Ödowy EcoBoost Hybrid przenosi to po┼é─ůczenie na wy┼╝szy poziom – powiedzia┼é Roelant de Waard, wiceprezes ds. marketingu, sprzeda┼╝y i serwisu, Ford of Europe. – Wierzymy, ┼╝e klienci pokochaj─ů p┼éynne i natychmiastowe dostarczanie mocy przez nasze nap─Ödy EcoBoost Hybrid, a jednocze┼Ťnie b─Öd─ů cieszy─ç si─Ö rzadszymi wizytami na stacjach benzynowych.

 

Ponadto klienci mog─ů wybiera─ç w┼Ťród zaawansowanych benzynowych jednostek nap─Ödowych EcoBoost oraz wysokopr─Ö┼╝nych silników EcoBlue, które standardowo wyposa┼╝ane s─ů w system Auto Start-Stop, pozwalaj─ůcy na dalsz─ů oszcz─Ödno┼Ť─ç paliwa oraz wspó┼épracuj─ů z p┼éynnie dzia┼éaj─ůc─ů sze┼Ťciostopniow─ů przek┼éadni─ů manualn─ů.

 

Silnik benzynowy EcoBoost o pojemno┼Ťci 1 litra i o mocy 125 KM oferuje emisj─Ö CO2 od 131 g/km i zu┼╝ycie paliwa wynosz─ůce 5,7 l/100 km wg WLTP (103 g/km i 4,5 l/100 km wg NEDC)1, a jeszcze w tym roku b─Ödzie dost─Öpny z now─ů siedmiobiegow─ů, dwusprz─Ög┼éow─ů, automatyczn─ů przek┼éadni─ů, oferuj─ůc─ů p┼éynn─ů zmian─Ö biegów i skutecznie podnosz─ůc─ů oszcz─Ödno┼Ť─ç paliwa i komfort jazdy.

 

Litrowe silniki EcoBoost i EcoBoost Hybrid, pracuj─ůce pod maskami modelu Puma, wyposa┼╝one s─ů w pierwszy w bran┼╝y system dezaktywacji cylindra dla silnika trójcylindrowego, zaprojektowany przez Forda, który mo┼╝e  automatycznie wy┼é─ůczy─ç z pracy jeden z cylindrów, gdy pe┼éna pojemno┼Ť─ç skokowa nie jest potrzebna, na przyk┼éad podczas jazdy wybiegiem lub jazdy z niewielkim zapotrzebowaniem na moc. System mo┼╝e wy┼é─ůczy─ç lub ponownie w┼é─ůczy─ç jeden cylinder w ci─ůgu 14 milisekund.

 

Dost─Öpny silnik wysokopr─Ö┼╝ny  1,5-litra EcoBlue o mocy 120 KM, który zostanie wprowadzony do oferty pod koniec roku, zapewni podwy┼╝szon─ů moc i moment obrotowy, a tak┼╝e docelow─ů emisj─Ö CO2 od 117 g/km i przewidywane zu┼╝ycie paliwa od 4,5 l/100 km, mierzone w cyklu WLTP (od 99 g/km oraz 3,8 l/100 km w cyklu NEDC).2Inne wa┼╝ne rozwi─ůzania techniczne, to mi─Ödzy innymi:

 

  • Zintegrowany kolektor dolotowy optymalizuj─ůcy proces „oddychania” silnika,
  • Turbospr─Ö┼╝arka o niskiej bezw┼éadno┼Ťci, co zapewnia szybsze i ┼éatwiejsze do kontrolowania reakcje, 
  • Wysokoci┼Ťnieniowy uk┼éad wtrysku paliwa charakteryzuj─ůcy si─Ö krótszym czasem reakcji i precyzyjniejszym odmierzaniem dawki paliwa
     

Przyjemno┼Ť─ç prowadzenia podnios┼éo wprowadzenie system wyboru trybu jazdy, co umo┼╝liwia kierowcy zmian─Ö sposobu reakcji przepustnicy, si┼éy wspomagania kierownicy i czu┼éo┼Ťci systemu kontroli trakcji, a tak┼╝e punktów zmian biegów dla modeli z przek┼éadni─ů automatyczn─ů, by dopasowa─ç reakcje pojazdu i jego osi─ůgi do ró┼╝nych scenariuszy jazdy.

 

Zmienne tryby jazdy umo┼╝liwiaj─ů kierowcy dostosowanie pracy samochodu do warunków drogowych, pogodowych i terenowych na ka┼╝de ┼╝─ůdanie. Mo┼╝e on wybiera─ç spo┼Ťród trybów Normal, Eco, Sport, Droga nieutwardzona i ┼Üliska nawierzchnia, zobrazowanych grafik─ů dostosowan─ů do jego specyfiki, prezentowan─ů na wy┼Ťwietlaczu.  

 

Puma wykorzystuje zoptymalizowan─ů architektur─Ö segmentu B, znan─ů z modelu Fiesta, który s┼éynie ze znakomitych w┼éa┼Ťciwo┼Ťci jezdnych.  Nowa konstrukcja tylnego zawieszenia kó┼é z belk─ů skr─Ötn─ů, wi─Ökszymi amortyzatorami, sztywniejszymi tulejami oraz zmodernizowanymi górnymi punktami mocowania pozwala ograniczy─ç tarcie i zwi─Öksza sztywno┼Ť─ç konstrukcyjn─ů ca┼éego podwozia, co przek┼éada si─Ö na najlepsze dynamiczne w┼éa┼Ťciwo┼Ťci jezdne w tej klasie.

 

Pe┼éne wyrazu odmiany i wzorcowa funkcjonalno┼Ť─ç

 

Nowa Puma reprezentuje architektur─Ö segmentu B, z optymalnym rozstawem osi i kó┼é, dzi─Öki czemu uda┼éo si─Ö wypracowa─ç proporcje typowe dla przyci─ůgaj─ůcego wzrok auta klasy SUV. Nisko poprowadzona i opadaj─ůca linia dachu to swoista cecha modelu, która zaprzecza trendom stylistycznym, promuj─ůcym „klinowaty” kszta┼ét sylwetki crossovera. Dla odmiany Puma wyró┼╝nia si─Ö sp┼éaszczon─ů lini─ů przew─Ö┼╝enia, która pozwala zachowa─ç bardziej zrównowa┼╝one proporcje.

 

Wyraziste nadkola podkre┼Ťlaj─ů sportowy charakter, a rzucaj─ůcy si─Ö w oczy front zwraca uwag─Ö na wysoko osadzone, zaprojektowane misternie reflektory o kszta┼écie przypominaj─ůcym kanoe. Nisko osadzone diodowe ┼Ťwiat┼éa przeciwmgielne zintegrowano z przednimi kratkami dyfuzorów, które kieruj─ů przep┼éyw powietrza obok przednich kó┼é, aby zmniejszy─ç turbulencje i poprawi─ç aerodynamik─Ö.

 

Wyj─ůtkowa konstrukcja „p┼éywaj─ůcego” s┼éupka A zapewnia nieprzerwane po┼é─ůczenie linii przew─Ö┼╝enia z mask─ů, dzi─Öki czemu przesuni─Öto optyczny ci─Ö┼╝ar kabiny do ty┼éu, zapewniaj─ůc mocn─ů i eleganck─ů sylwetk─Ö.

 

Zró┼╝nicowane pod wzgl─Ödem charakteru wersje Pumy, jak usportowiona ST-Line, czy stylowa Titanium, a tak┼╝e dwie znajduj─ůce si─Ö na szczycie listy wyposa┼╝enia: Puma Titanium X i luksusowa Puma ST-Line V, wpisuj─ů si─Ö w indywidualne preferencje klientów.

 

Wersja Puma ST-Line V, oparta na sportowej Puma ST-Line, wyró┼╝nia si─Ö satynowan─ů aluminiow─ů górn─ů os┼éon─ů ch┼éodnicy, wraz z ramk─ů, doln─ů os┼éon─ů w kolorze hebanowym, doln─ů parti─ů tylnego zderzaka w kolorze nadwozia i du┼╝ym tylnym spoilerem. Standardowa specyfikacja obejmuje reflektory diodowe, skórzane fotele Windsor, skórzan─ů kierownic─Ö Manacor, wysokiej klasy system audio B&O i system dost─Öpu bezkluczykowego Ford KeyFree.

 

Nadwozie Pumy Titanium X zwraca uwag─Ö luksusowymi, 18-calowymi, 10-ramiennymi felgami w wariancie per┼éowo-szarym oraz czerni─ů fortepianow─ů w wyko┼äczeniach kilku detali, a tak┼╝e chromowanymi akcentami kraty wlotu powietrza o strukturze plastra miodu i na os┼éonach lamp przeciwmg┼éowych. Takie same zabiegi zmieni┼éy tylne listwy progowe, podczas gdy tylny element dyfuzora i dolna os┼éona silnika maj─ů szare, metaliczne akcenty. Podgrzewane lusterka boczne w kolorze nadwozia maj─ů wbudowane kierunkowskazy i lampy, o┼Ťwietlaj─ůce nawierzchni─Ö, gdy drzwi s─ů otwarte.

 

Puma Titanium X jest pierwszym Fordem, który ma zdejmowane i daj─ůce si─Ö upra─ç pokrowce na siedzeniach, u┼éatwiaj─ůce utrzymanie przez lata schludnego, luksusowego wn─Ötrza. Zintegrowane suwaki znacznie u┼éatwiaj─ů ich szybki demonta┼╝. Wn─Ötrze zosta┼éo dodatkowo wzbogacone o kierownic─Ö pokryt─ů materia┼éem o teksturze skóry naturalnej, drewnopodobne aplikacje obramowa┼ä zespo┼éu zegarów i panelu instrumentów oraz wyraziste dekoracyjne wstawki materia┼éowe wewn─Ötrznych paneli drzwiowych.

 

– Chcieli┼Ťmy, by Puma Titanium X by┼éa przyjazna i wygodna jak dom, dlatego zastosowali┼Ťmy kolory, materia┼éy i ogólne wyko┼äczenie wn─Ötrza, które odzwierciedla takie otoczenie – powiedzia┼éa Sonja Vandenberk, g┼éówna projektantka odpowiedzialna za kolory i materia┼éy, Ford of Europe.

 

Zorientowana na osi─ůgi wersja ST-Line oferowana jest ze standardowymi felgami 18-calowymi lub opcjonalnymi czarnymi obr─Öczami 19-calowymi z aluminium oraz ze sportowo zestrojonym zawieszeniem, w którego sk┼éad wchodz─ů zmodyfikowane spr─Ö┼╝yny oraz amortyzatory. Os┼éona ch┼éodnicy ST-Line wyró┼╝nia si─Ö matowymi czarnymi elementami dekoracyjnymi oraz obwódk─ů z czarn─ů, po┼éyskuj─ůc─ů pow┼éok─ů, takimi samymi ramkami lamp przeciwmg┼éowych oraz dost─Öpnym w opcji, wi─Ökszym i bardziej praktycznym spojlerem dachowym.

 

Elementy dolnego spojlera wersji ST-Line kieruj─ů strumie┼ä powietrza do wlotu przedniej kurtyny. Kabina Pumy ST-Line wyró┼╝nia si─Ö m.in. sp┼éaszczonym u do┼éu wie┼äcem kierownicy oraz charakterystycznymi czerwonymi przeszyciami, dost─Öpnymi w wersji z opcjonaln─ů, cz─Ö┼Ťciowo skórzan─ů tapicerk─ů foteli. Sportowy klimat wn─Ötrza podkre┼Ťlaj─ů równie┼╝ aluminiowe peda┼éy i ga┼éka zmiany biegów oraz charakterystyczna czarna podsufitka.

 

Paleta 10 ┼╝ywych kolorów nadwozia Pumy obejmuje lakiery: Blazer Blue, Frozen White, Race Red, Solar Silver, Agate Black, Lucid Red, Grey Matter, Desert Island Blue, Magnetic oraz Metropolis White.

 

Pomys┼éowa funkcjonalno┼Ť─ç

 

Nadwozie kompaktowego crossovera skrywa wn─Ötrze o nadzwyczajnej funkcjonalno┼Ťci, któr─ů dodatkowo zwi─Ökszaj─ů przemy┼Ťlane rozwi─ůzania transportowe w tylnej cz─Ö┼Ťci kabiny. Puma oferuje najwi─Öksz─ů w klasie, bezkompromisow─ů pojemno┼Ť─ç baga┼╝nika o warto┼Ťci 456 litrów. Po z┼éo┼╝eniu tylnych foteli, praktyczny przedzia┼é baga┼╝owy mo┼╝e z powodzeniem pomie┼Ťci─ç baga┼╝ o wymiarach 112 x 97 x 43 cm (d┼é. x szer. x wys.).

 

Samochód zaprojektowano tak, by spe┼éni─ç z du┼╝ym zapasem wymagania klientów, dotycz─ůce przestrzeni baga┼╝owej, a Ford MegaBox zapewnia g┼é─Öboki, uniwersalny pojemnik o pojemno┼Ťci 80 litrów. Jest to schowek o wymiarach 764 x 753 x 306 mm (szer. x d┼é. x g┼é.), w którym mo┼╝na w pozycji pionowej przewozi─ç wy┼╝sze, mniej stabilne przedmioty o wysoko┼Ťci do 115 cm, np. ro┼Ťliny doniczkowe. A po opuszczeniu pokrywy schowka, mo┼╝e on by─ç wykorzystywany do dyskretnego przewozu zabrudzonego sprz─Ötu sportowego lub ub┼éoconych kaloszy. Natomiast syntetyczne wyko┼äczenie schowka MegaBox oraz korek odp┼éywowy w jego dnie umo┼╝liwiaj─ů proste umycie jego wn─Ötrza czyst─ů wod─ů.

 

Jeszcze wi─Öksz─ů funkcjonalno┼Ť─ç gwarantuje regulowana pod┼éoga baga┼╝nika, której wysoko┼Ť─ç mo┼╝na zmienia─ç jedn─ů r─Ök─ů i dostosowywa─ç do wymiarów i masy przewo┼╝onego baga┼╝u. Pod┼éog─Ö mo┼╝na ustawi─ç w jednym z trzech po┼éo┼╝e┼ä:

 

  • W najni┼╝szym ustawieniu baga┼╝nik oferuje najwi─Öksz─ů pojemno┼Ť─ç, a schowek MegaBox zostaje zas┼éoni─Öty
  • W wy┼╝szej pozycji pod┼éoga tworzy─ç b─Ödzie równ─ů i p┼éask─ů powierzchni─Ö ze z┼éo┼╝onymi tylnymi fotelami,
     

A po ca┼ékowitym usuni─Öciu pokrywy pod┼éogowej, mo┼╝e ona by─ç przechowywana pionowo za oparciem tylnych foteli, a baga┼╝nik oferowa┼é b─Ödzie 456 litrów pojemno┼Ťci.
 

Regulowana pokrywa pod┼éogowa ma – dla dodatkowej wytrzyma┼éo┼Ťci i trwa┼éo┼Ťci – struktur─Ö plastra miodu, na wzór konstrukcji o heksagonalnych komórkach, wykorzystywanej do budowy niezwykle wytrzyma┼éych komponentów samolotów odrzutowych i super-samochodów.

 

Za┼éadunek baga┼╝u do nowej Pumy jest teraz niezwykle prosty dzi─Öki debiutuj─ůcemu w tej klasie systemowi bezdotykowej obs┼éugi pokrywy baga┼╝nika. System umo┼╝liwia dost─Öp do przestrzeni baga┼╝owej nawet z d┼éo┼ämi pe┼énymi toreb, lub z dzieckiem na r─Ökach i jest ┼éatwiejszy dzi─Öki zastosowaniu bezdotykowej techniki otwierania baga┼╝nika za pomoc─ů prostego ruchu stopy pod tylnym zderzakiem.

 

Ponadto crossover ten posiada równie┼╝ innowacyjn─ů pó┼ék─Ö baga┼╝nika, dzi─Öki czemu u┼╝ytkownik nie musi martwi─ç si─Ö, co z ni─ů zrobi─ç podczas za┼éadunku lub wy┼éadunku du┼╝ych baga┼╝y. Pó┼éka zosta┼éa zintegrowana z pokryw─ů baga┼╝nika, co oznacza, ┼╝e po otwarciu klapy unosi si─Ö razem z ni─ů, umo┼╝liwiaj─ůc ┼éatwy dost─Öp do wn─Ötrza. Zalet─ů takiego rozwi─ůzania jest równie┼╝ brak konieczno┼Ťci zastosowania dodatkowych wsporników bocznych. A dzi─Öki swej elastycznej konstrukcji, po zamkni─Öciu pokrywy baga┼╝nika pó┼éka potrafi odkszta┼éca─ç si─Ö w kontrolowany sposób pod naciskiem wi─Ökszych ┼éadunków, które wystaj─ů powy┼╝ej jej normalnego po┼éo┼╝enia. 

 

– Naszym nadrz─Ödnym celem by┼éo opracowanie bezprecedensowej funkcjonalno┼Ťci kompaktowego wn─Ötrza modelu Puma – wyja┼Ťnia Norbert Steffens, g┼éówny in┼╝ynier modelu Puma. – Unikalny schowek MegaBox oraz pó┼éka baga┼╝nika to przyk┼éady innowacyjnych rozwi─ůza┼ä, które pozwoli┼éy nam wypracowa─ç najwy┼╝sz─ů funkcjonalno┼Ť─ç wn─Ötrza bez uszczerbku dla jego stylistyki i wygl─ůdu.

 

Technika buduj─ůca zaufanie

 

Dzi─Öki systemowi 12 czujników ultrad┼║wi─Ökowych, 3 radarów oraz 2 kamer, rozmieszczonych dooko┼éa karoserii samochodu, nowa Puma mo┼╝e zaoferowa─ç bogaty pakiet technologii i systemów Ford Co-Pilot 360, które zapewniaj─ů ochron─Ö, wspomagaj─ů kierowc─Ö podczas jazdy i parkowania oraz sprawiaj─ů, ┼╝e prowadzenie samochodu jest jeszcze bezpieczniejsze, wygodniejszej i bezstresowe.

 

Adaptacyjny tempomat (ACC) wzbogacony o system Stop & Go, system rozpoznawania znaków ograniczenia pr─Ödko┼Ťci i system utrzymania na pasie ruchu, pozwalaj─ů utrzyma─ç bezpieczn─ů odleg┼éo┼Ť─ç od pojazdów jad─ůcych z przodu. System pomaga równie┼╝ zredukowa─ç stres podczas d┼éugich podró┼╝y, utrzymuj─ůc pojazd na ┼Ťrodku pasa ruchu. Potrafi te┼╝ dostosowa─ç pr─Ödko┼Ť─ç pojazdu do obowi─ůzuj─ůcych w danym miejscu ogranicze┼ä, monitoruj─ůc znaki drogowe umieszczone przy drodze i nad drog─ů. Jest to dodatek do informacji dostarczanych z pok┼éadowego systemu nawigacji. Stop & Go i System utrzymania na pasie ruchu (LC) to funkcje dost─Öpne tylko w po┼é─ůczeniu z 7-biegow─ů automatyczn─ů skrzyni─ů biegów.

 

Stop & Go pozwala adaptacyjnemu tempomatowi (ACC) doprowadzi─ç pojazd do ca┼ékowitego zatrzymania w ruchu wymagaj─ůcym zatrzymywania si─Ö i ruszania, wykorzystuj─ůc do 50 procent ca┼ékowitej dost─Öpnej si┼éy hamowania. Pozwala te┼╝ automatycznie ruszy─ç za poprzedzaj─ůcym samochodem, je┼Ťli czas zatrzymania by┼é krótszy, ni┼╝ 3 sekundy. Je┼Ťli czas zatrzymania przekracza 3 sekundy, kierowca mo┼╝e nacisn─ů─ç przycisk umieszczony na kierownicy lub delikatnie nacisn─ů─ç peda┼é przyspieszenia.

 

Dzi─Öki pok┼éadowemu modemowi FordPass Connect, pojazd zyska┼é system wczesnego informowania o niebezpiecze┼ästwie na drodze, który ostrzega kierowc─Ö o zagro┼╝eniach znajduj─ůcych si─Ö na trasie samochodu nawet wówczas, gdy zagro┼╝enie to znajduje si─Ö np. za zakr─Ötem lub przed pojazdami poprzedzaj─ůcymi i kierowca nie jest go w stanie jeszcze dostrzec.

 

Komunikaty o lokalnych zagro┼╝eniach wysy┼éane s─ů niezale┼╝nie od informacji z uk┼éadu nawigacji satelitarnej i udost─Öpniane s─ů przez lokalne w┼éadze oraz przez pojazdy skomunikowane z chmur─ů danych.

 

Dzi─Öki temu kierowca informowany jest o takich utrudnieniach, jak roboty drogowe czy awaryjne zatrzymanie innego pojazdu, obecno┼Ť─ç zwierz─ůt, pieszych, czy innych przeszkód na jezdni, a nawet o niebezpiecznych warunkach jazdy. Cz─Östo kierowca otrzymuje te komunikaty ostrzegawcze zanim jeszcze znajd─ů si─Ö one w jego polu widzenia.

 

Pierwszy raz w modelu Forda z segmentu B zadebiutuje równie┼╝ tylna, szerokok─ůtna kamera (180°), z której obraz mo┼╝e by─ç wy┼Ťwietlany na pok┼éadowym ekranie dotykowym. Dzi─Öki temu, podczas cofania kierowca b─Ödzie móg┼é szybciej zauwa┼╝y─ç pieszych, rowerzystów czy inne pojazdy.

 

System monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach z funkcj─ů ostrzegania przed pojazdami na drodze poprzecznej ostrzega kierowców wycofuj─ůcych samochód z miejsca parkingowego o pojazdach zbli┼╝aj─ůcych si─Ö do niego i mog─ůcych znale┼║─ç si─Ö na kursie kolizyjnym. System mo┼╝e w┼é─ůczy─ç hamulce, by unikn─ů─ç lub z┼éagodzi─ç skutki kolizji, je┼Ťli kierowca nie zareaguje na wcze┼Ťniejsze ostrze┼╝enia.

 

Aktywny asystent parkowania u┼éatwia kierowcy znalezienie odpowiedniego miejsca do parkowania i zaparkowanie samochodu bez u┼╝ycia r─ůk, za innym pojazdem albo równolegle do innych samochodów. System automatycznych ┼Ťwiate┼é drogowych (AHB) zapobiega o┼Ťlepianiu innych u┼╝ytkowników drogi poprzez inteligentne sterowanie reflektorami samochodu.

 

Udoskonalona wersja systemu kontroli pasa ruchu (LKS) posiada funkcj─Ö wykrywania skraju jezdni (RED), która potrafi rozpozna─ç kraniec drogi i miejsce jej ┼é─ůczenia z nawierzchni─ů nienadaj─ůc─ů si─Ö do bezpiecznej jazdy, np. z nieutwardzonym lub utwardzonym, ┼╝wirowym poboczem, czy pasem zieleni. System potrafi równie┼╝ zapobiega─ç niekontrolowanemu zjazdowi z jezdni, przyk┼éadaj─ůc odpowiednie warto┼Ťci momentu na kierownicy w celu dokonania korekty toru jazdy.

 

Systemy wykorzystywane przez model Puma wspomagaj─ů kierowc─Ö tak┼╝e podczas jazdy po mie┼Ťcie. System aktywnego wspomagania hamowania potrafi wykrywa─ç pieszych znajduj─ůcych si─Ö na drodze lub w jej pobli┼╝u, a tak┼╝e tych, którzy mog─ů wej┼Ť─ç na drog─Ö przed pojazdem.

 

Zosta┼é zaprojektowany w celu redukowania skutków niektórych kolizji czo┼éowych z udzia┼éem pojazdów i pieszych, a tak┼╝e celem pomagania kierowcom w ich unikaniu. Puma zosta┼éa wyposa┼╝ona w udoskonalon─ů wersj─Ö systemu, dysponuj─ůcego kamer─ů o szerszym k─ůcie obiektywu, który pomaga lepiej ┼Ťledzi─ç ruchy pieszych i rowerzystów.

 

W razie wypadku, system hamowania po kolizji pomaga zmniejszy─ç skutki potencjalnej kolizji wtórnej poprzez automatyczne zastosowanie umiarkowanego ci┼Ťnienia hamowania po wykryciu pierwszego zderzenia. Spowolnienie pojazdu mo┼╝e potencjalnie zmniejszy─ç obra┼╝enia u pasa┼╝erów i pozwala unikn─ů─ç dalszych uszkodze┼ä pojazdu.

 

Inne rozwi─ůzania zaprojektowane tak, by pomóc kierowcy Pumy w unikaniu wypadków obejmuj─ů:

  • Zaawansowany system aktywnego unikania zderzenia poprzez omini─Öcie przeszkody, zaprojektowany do pracy przy pr─Ödko┼Ťciach jazdy w mie┼Ťcie i na autostradzie, wykorzystuje radar i kamer─Ö do wykrywania z wyprzedzeniem wolniej poruszaj─ůcych si─Ö lub nieruchomych pojazdów i zapewnia moment skr─Öcaj─ůcy ko┼éa, co umo┼╝liwia kierowcy omini─Öcie pojazdu, z którym ryzyko kolizji by┼éoby wysokie,
     
  • Ostrze┼╝enie o wje┼╝d┼╝aniu na drog─Ö jednokierunkow─ů „pod pr─ůd” u┼╝ywa kamery zamontowanej za przedni─ů szyb─ů i korzysta z informacji systemu nawigacji w samochodzie, aby zapewni─ç kierowcy d┼║wi─Ökowe i wizualne ostrze┼╝enia, je┼Ťli nieuwa┼╝nie przejedzie on obok dwóch znaków "zakazu wjazdu" przed wjazdem na autostrad─Ö.
     

– Puma oferuje bogaty pakiet rozwi─ůza┼ä i systemów, których pró┼╝no szuka─ç w innych modelach z tego segmentu – przekonuje Steffens. – Takie systemy jak funkcja bezprzewodowego ┼éadowania czy uk┼éad Stop & Go zaprojektowano jako perfekcyjne uzupe┼énienie stylu ┼╝ycia wspó┼éczesnego klienta. Dzi─Öki nim u┼╝ytkowanie modelu Puma staje si─Ö jeszcze prostsze i bardziej intuicyjne.

 

Puma uzyska┼éa maksymaln─ů ocen─Ö bezpiecze┼ästwa 5 gwiazdek, przyznan─ů przez niezale┼╝ny instytut Euro NCAP, badaj─ůcy pojazdy w testach zderzeniowych. Zdoby┼éa te┼╝ komplet punktów, zarówno w zderzeniu z barier─ů, jak i w bardziej wymagaj─ůcym bocznym zderzeniu ze s┼éupem. Uznanie zyska┼éy tak┼╝e systemy wsparcia, w tym uk┼éad aktywnego wspomagania hamowania, Inteligentny tempomat i system utrzymania na wybranym pasie ruchu.

 

Innowacyjne i kusz─ůce

 

W┼éa┼Ťciciel Pumy mo┼╝e zdecydowa─ç si─Ö na wiele rozwi─ůza┼ä, zapewniaj─ůcych komfort w podró┼╝y, w tym debiutuj─ůce w tym segmencie przednie fotele z funkcj─ů masa┼╝u l─Öd┼║wiowego odcinka kr─Ögos┼éupa, które maj─ů zbawienny wp┼éyw na napi─Öte mi─Ö┼Ťnie pleców i sprawiaj─ů, ┼╝e jazda staje si─Ö jeszcze bardziej relaksuj─ůca. System oferuje trójstopniowy zakres intensywno┼Ťci i kierunku masowania.

 

Fotel kierowcy ma regulacj─Ö wysoko┼Ťci, podobnie jak przedni fotel pasa┼╝era. Oparcia obu zaprojektowano tak, aby dzi─Öki ich p┼éaskiej formie z zag┼é─Öbieniem zyska─ç jak najwi─Öcej przestrzeni dla kolan pasa┼╝erów drugiego rz─Ödu. Konstrukcja siedziska w drugim rz─Ödzie u┼éatwia wsiadanie i wysiadanie. Pe┼énowymiarowe, otwierane panoramiczne okno dachowe sprawia, ┼╝e kabina modelu Puma jest jeszcze bardziej przestronna i lepiej do┼Ťwietlona. Okno, które wykonano z hartowanego i przyciemnianego szk┼éa, sk┼éada si─Ö z dwóch paneli zajmuj─ůcych niemal ca┼é─ů szeroko┼Ť─ç dachu.

 

Takie rozwi─ůzania, jak zintegrowana bezprzewodowa ┼éadowarka do smartfonów pozwalaj─ů ┼éatwiej sprosta─ç codziennym wyzwaniom ┼╝ycia zawodowego i towarzyskiego. ┼╗adne z dwóch gniazd USB nie musi teraz by─ç zaj─Öte przez kabel do tradycyjnego ┼éadowania, bowiem bezprzewodow─ů ┼éadowark─Ö umieszczono tu┼╝ pod panelem instrumentów. Urz─ůdzenie to potrafi wykry─ç kompatybilny sprz─Öt elektroniczny i samoczynnie zainicjowa─ç procedur─Ö ┼éadowania.

 

Podczas ┼éadowania indukcyjnego urz─ůdzenia mog─ů pozosta─ç pod┼é─ůczone przez Bluetooth do systemu ┼é─ůczno┼Ťci i rozrywki SYNC 3, co pozwala kierowcy sterowa─ç  za pomoc─ů prostych polece┼ä g┼éosowych d┼║wi─Ökiem, nawigacj─ů i pod┼é─ůczonymi smartfonami. System SYNC 3 obs┼éugiwany jest poprzez 8-calowy kolorowy ekran dotykowy. Jest on kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto™, dost─Öpnymi bez dodatkowych kosztów.

 

System FordPass Connect z modemem pok┼éadowym sprawia, ┼╝e nowy Ford Puma staje si─Ö mobilnym punktem dost─Öpowym Wi-Fi, gwarantuj─ůcym ┼é─ůczno┼Ť─ç bezprzewodow─ů nawet dla 10 urz─ůdze┼ä. Dzi─Öki aplikacji mobilnej FordPass, system oferuje szereg wygodnych us┼éug, takich jak lokalizacja pojazdu, funkcja statusu pojazdu, która informuje kierowc─Ö o poziomie paliwa w zbiorniku, stanie instalacji alarmowej, konieczno┼Ťci wymiany oleju, itd., a tak┼╝e funkcja zdalnego ryglowania i odryglowania zamków drzwi oraz zdalnego uruchamiania silnika w wersjach wyposa┼╝onych w siedmiostopniow─ů przek┼éadni─Ö automatyczn─ů.

 

Opcjonalny system nag┼éo┼Ťnienia firmy B&O zosta┼é przygotowany z my┼Ťl─ů o jako┼Ťci d┼║wi─Öku klasy premium, który zachowuje czysto┼Ť─ç brzmienia niezale┼╝nie od warunków jazdy. Jednym z elementów 10-g┼éo┼Ťnikowego zestawu jest zintegrowany subwoofer (150 x 200 mm), który gwarantuje niezwyk┼é─ů jako┼Ť─ç tonów niskich. Mimo i┼╝ subwoofer umieszczono w baga┼╝niku, nie ogranicza on pojemno┼Ťci przedzia┼éu baga┼╝owego. Po┼éo┼╝enie g┼éo┼Ťników wysokotonowych zosta┼éo zoptymalizowane, aby uzyska─ç szersz─ů scen─Ö d┼║wi─Ökow─ů na poziomie siedze┼ä, zapewniaj─ůc wspania┼ée wra┼╝enia akustyczne na wszystkich miejscach w samochodzie. Sercem systemu jest wzmacniacz sygna┼éu cyfrowego o mocy 575 watów, który odpowiada za wyrównanie i miksowanie d┼║wi─Öku, oferuje te┼╝ wybór trybów d┼║wi─Öku przestrzennego.

 

Ponadto kierowca mo┼╝e dostosowa─ç rodzaj i kolejno┼Ť─ç wy┼Ťwietlania informacji systemów wspomagania jazdy i wskazówek nawigacji dzi─Öki w pe┼éni konfigurowalnemu zespo┼éowi cyfrowych zegarów o powierzchni 12,3 cala. W celu p┼éynnego wkomponowania modu┼éu wska┼║ników w desk─Ö rozdzielcz─ů zastosowano technologi─Ö swobodnego formowania, umo┼╝liwiaj─ůc─ů wygi─Öcie górnych kraw─Ödzi. Panel zawiera obwody wbudowane w wy┼Ťwietlacz, co umo┼╝liwi┼éo projektantom nadanie mu kszta┼étów wykraczaj─ůcych poza tradycyjn─ů prostok─ůtn─ů form─Ö.

 

Dodatkowo 24-bitowy zestaw wska┼║ników „true color” wy┼Ťwietla szczegó┼éowe, bardziej intuicyjne obrazy i ikony w pe┼énym spektrum kolorów, dzi─Öki czemu staj─ů si─Ö ja┼Ťniejsze, mniej m─Öcz─ůce dla oczu i ┼éatwiejsze do odczytania.

 

Nowy Ford Puma do┼é─ůcza do rozrastaj─ůcej si─Ö europejskiej gamy aut klasy SUV i zainspirowanych SUV-ami crossoverów, któr─ů tworz─ů takie modele, jak m.in. Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge, oraz nowy Explorer Plug-In Hybrid.

 

Ford zatrudni┼é tu dodatkowo 1 700 pracowników i zainwestowa┼é oko┼éo 200 milionów euro, aby wesprze─ç produkcj─Ö Pumy w najnowocze┼Ťniejszym zak┼éadzie Forda w Krajowej (Craiova) w Rumunii. Wszystkie inwestycje Forda w zak┼éady w Krajowej od 2008 r. si─Ögaj─ů prawie 1,5 mld. euro.

 

– Nabieramy przekonania, ┼╝e Puma trafi w gusta Europejczyków planuj─ůcych zakup samochodu kompaktowego – powiedzia┼é Rowley. – Do┼éo┼╝yli┼Ťmy wszelkich stara┼ä, by zapewni─ç klientom uniwersalno┼Ť─ç, jakiej oczekuj─ů, dzi─Öki której b─Öd─ů mogli je┼║dzi─ç najlepiej wygl─ůdaj─ůcym samochodem, jaki kiedykolwiek posiadali.

 

┼╣ród┼éo: FORD MEDIA

Silnik: 999 cm3
Rodzaj paliwa/nap─Öd: Hybryda
Moc: 125 KM
Automatyczna skrzynia bieg├│w
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 9.8 sek.
Rodzaj nap─Ödu: przednia o┼Ť
Pojemno┼Ť─ç baga┼╝nika: 456
Średnie spalanie: 7.4 l/100 km
Zobacz r├│wnie┼╝
Popro┼Ť o indywidualn─ů ofert─Ö
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ci─ůgu kilku minut!
AutoStore Ford Puma - 01 - leasing, kredyt lub najem

Ford

Puma 1.0 ecoboost
862 zł
netto/mc
999 cm3
125 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
45852 zł
Warto┼Ť─ç wykupu netto
10000 zł
Kliknij i sprawd┼║ dost─Öpno┼Ť─ç
Wysy┼éaj─ůc wype┼éniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzib─ů w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w S─ůdzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydzia┼é Gospodarczy Krajowego Rejestru S─ůdowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach zwi─ůzanych z ochron─ů danych osobowych mo┼╝na skontaktowa─ç si─Ö z nami za po┼Ťrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powy┼╝ej adresem siedziby spó┼éki. Szczegó┼éowe informacje dotycz─ůce danych osobowych znajduj─ů si─Ö tutaj: Polityka Prywatno┼Ťci.
Wyra┼╝am zgod─Ö na otrzymywanie w przysz┼éo┼Ťci od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drog─ů: po┼é─ůcze┼ä telefonicznych, SMS, email.