Komfort
Bezpieczeństwo
Systemy audio i komunikacji
Styl wewnętrzny
Systemy wspomagania prowadzenia
Siedzenia
Koła
Przedział pasażerski
Ładowarki elektryczne
Styl zewnętrzny
NOWY PEUGEOT e-BOXER – NEXT GEN e-VAN
Na fali sukcesu handlowego poprzednich generacji z ponad 1 250 000 sprzedanych samochodów w 110 krajach od momentu premiery rynkowej w 1994 roku, PEUGEOT Boxer wprowadza nową ofertę na rynku furgonów. Będzie teraz dostępny z silnikiem elektrycznym w wersji PEUGEOT e-Boxer:
Nowy PEUGEOT e-Boxer zapewnia doskonałe parametry użytkowe, modularne wnętrze i możliwości zabudowy, tak ważne dla klientów biznesowych. Umożliwia również wjazd bez ograniczeń do centrów miast.
Zachowuje wszystkie cechy oryginalnego PEUGEOT Boxera – bez kompromisów i z zerową emisją.
Rynek furgonów
Segment furgonów w Europie to ponad 550 000 samochodów rocznie. Co roku PEUGEOT Boxer systematycznie zwiększa swój udział w rynku. Obecna wersja PEUGEOT Boxera, wprowadzona w 2014 roku została wyprodukowana w ponad 400 tysiącach sztuk.
Niedawno zmodernizowany do standardów Euro 6, z gamą dostosowaną do specyficznych zastosowań profesjonalnych, PEUGEOT Boxer jest obecnie dostępny również w wersji w 100% elektrycznej pod nazwą PEUGEOT e-Boxer.
Biorąc pod uwagę fakt, że prawie 80% kierowców pojazdów użytkowych przejeżdża średnio mniej niż 200 km dziennie, elektryczna wersja PEUGEOT Boxera jest oczywistym wyborem. Tym bardziej w sytuacji coraz bardziej ograniczonego dostępu do centrów miast, które coraz częściej zezwalają na wjazd jedynie pojazdom w 100% elektrycznym. Nowa wersja zachowała zalety PEUGEOT Boxera z silnikiem spalinowym, a w dodatku ma zerową emisję.
PEUGEOT e-Boxer jest w stanie zaspokoić zróżnicowane potrzeby wszystkich grup odbiorców:
Szeroka gama wersji nadwozia
Zgodnie ze strategią „Power of choice” oferta nowego PEUGEOT Boxera obejmuje rozbudowaną gamę wersji, umożliwiającą jego dostosowanie do każdego rodzaju użytkowania i każdego zawodu.
Na bazie 3 rozstawów osi (3 m, 3,45 m i 4,04 m) tworzone są wersje nieprzeszklonych furgonów, dostępne w 4 długościach (L1, L2, L3 i L4) i 3 wysokościach (H1, H2 i H3), o ładowności sięgającej, w zależności od wersji, 1890 kg.
Nowy PEUGEOT Boxer jest również dostępny w wielu innych wersjach, wychodzących naprzeciw specyficznym potrzebom firm, z zabudowami na bazie:
Mocny i wyróżniający się styl
Nowy PEUGEOT e-Boxer zachowuje atrakcyjny i muskularny styl wersji spalinowych, ale można go z łatwością rozpoznać po oznaczeniach na nadwoziu:
Gniazdo ładowania (zamiast klapki wlewu paliwa) znajduje się z lewej strony przy drzwiach kierowcy.
W wnętrzu nowego PEUGEOT e-Boxera wzrok przyciąga elegancka deska rozdzielcza z licznymi schowkami w miejscu dźwigni zmiany biegów i trzy przyciski służące do wyboru trybu jazdy:
Specjalny wyświetlacz w lusterku wstecznym podaje informacje dotyczące:
Jedyna taka gama
Nowy PEUGEOT e-Boxer jest dostępny we wszystkich podanych powyżej konfiguracjach, z których każda oferuje doskonałe parametry użytkowe. Na tym właśnie polega „Power of choice”!
Poziom wykończenia Premium z następującymi elementami wyposażenia w standardzie:
W opcji można zamówić następujące wyposażenie:
W 100% elektryczna technologia i wydajność Next Gen e-Van
Nowy elektryczny PEUGEOT Boxer oferuje w 100% elektryczny silnik o maksymalnej mocy 90 kW i maksymalnym momencie obrotowym 260 Nm, dostępnym od momentu rozruchu, który zapewnia natychmiastową reakcję na wciśnięcie pedału gazu, bez wibracji, hałasu, konieczności zmiany biegów, zapachu spalin i oczywiście bez emisji CO2.
Elektryczny układ napędowy jest wyposażony w układ odzyskiwania energii, który działa zarówno przy odpuszczeniu pedału gazu jak i podczas hamowania.
Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 110 km/h (lub 90 km/h w wersji o masie 4 ton).
Nowy PEUGEOT e-Boxer łączy kompaktową bryłę z maksymalną pojemnością ładunkową. Akumulator trakcyjny jest umieszczony pod podłogą i nie zmniejsza przestrzeni ładunkowej.
Takie rozwiązanie zapewnia również większą sztywność nadwozia i zwiększa przyjemność jazdy, podobnie jak w wersji z silnikiem spalinowym, dzięki optymalnemu rozłożeniu masy.
Nowy PEUGEOT e-Boxer jest dostępny w dwóch wersjach zasięgu.
W zależności od potrzeb pojemność akumulatora litowo-jonowego może wynosić 37 kWh i 70 kWh.
Wersje L1 i L2 są wyposażone w akumulator o pojemności 37 kWh, który umożliwia zasięg do 200 km (w trakcie homologacji), zgodnie z protokołem homologacyjnym WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).
Wersje L3 i L4 oraz podwozia z kabiną L2 są wyposażone w akumulator o pojemności 70 kWh, który umożliwia zasięg do 340 km (w trakcie homologacji), zgodnie z protokołem homologacyjnym WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).
Akumulator można naładować z gniazda typu 2 (ładowanie w trybie 2 lub 3 prądem zmiennym) lub combo CCS 4, które umożliwia szybkie ładowanie w trybie 4 prądem stałym.
Nowy PEUGEOT e-Boxer jest wyposażony w standardzie w dwie pokładowe ładowarki (prądu jednofazowego 7 kW i trójfazowego 22 kW), które są dostosowane do różnych sytuacji i pozwalają korzystać ze wszystkich rodzajów stacji ładowania.
Szacunkowy czas ładowania z różnych stacji wynosi:
Ekosystem PEUGEOT
Easy-Charge lub jak ułatwić klientom dostęp do różnych form i możliwości ładowania akumulatorów:
Easy-Mobility, (usługa niedostępna w Polsce w 2020 roku), czyli jak zapewnić klientom mobilność w każdych okolicznościach:
Easy-Care, czyli jak wspierać klientów na etapie odkrywania elektromobilności i pozwolić im w pełni cieszyć się swoim samochodem:
Nowy PEUGEOT e-Boxer jest doskonałą ilustracją strategii „Power of choice” i realizowanej przez PEUGEOT elektryfikacji kolejnych modeli w gamie.
Nowy PEUGEOT e-Boxer perfekcyjnie reprezentuje trzy atuty marki:
Nowy PEUGEOT e-Boxer będzie oferowany w Europie jeszcze w tym roku i będzie produkowany we Włoszech w fabryce Sevel w Val di Sangro, a następnie poddawany elektryfikacji i homologowany przez partnerską firmę BEDEO.
Źródło: PEUGEOT MEDIA