Nowa oferta
Mega Rabat -12%

CitroënJumper BlueHDi 165 L4H3

2179 cm3
165 KM
2023 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
57753
Wartość wykupu netto
Twoja rata  miesięczna netto
1014
Wartość katalogowa 179 383 zł
Dowiedz się więcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Chlapacze przednie i tylne
  • Drzwi tylne otwierane <=270°
  • Klimatyzacja manualna
  • Koło zapsowe pełnowymiarowe
  • Lakier Blanc Icy
  • Opony całoroczne z felgami 16"
  • Radio cyfrowe (DAB) FM + port USB + zestaw głośnomówiący Bluetooth
  • Tapicerka materiałowa Darko
  • Wzmocnione zawieszenie
  • ABS+EBD
  • AFU (System hamowania awaryjnego)
  • Alternator 220A
  • Antena
  • Centralny zamek
  • ESP
  • Fotel kierowcy przesuwany, z regulacją wysokości
  • Fotel pasażera dwumiejscowy (w 1. rzędzie) (gdy nie wybrano opcji: fotel pasażera 1-osob.)
  • Gniazdo 12V w przestrzeni ładunkowej
  • Koło zapasowe pełnowymiarowe
  • Lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane
  • Opony z felgami stalowymi 16"
  • Osłona chłodnicy malowana
  • Osłony przeciwbłotne ("chlapacze") przednie
  • Podgrzewanie wtrysku paliwa
  • Poduszka bezpieczeństwa kierowcy
  • Przegroda stała pełna
  • Regulator prędkości z ogranicznikiem
  • Stelaż na koło zapasowe
  • Szyby przednie boczne sterowane elektrycznie
  • Wskaźnik poziomu oleju
  • Zbiornik paliwa 90L

NOWY CITROËN JUMPER – KNOW-HOW CITROËNA W SŁUŻBIE PROFESJONALISTÓW


CITROËN Jumper, który z wynikiem prawie 800 000 sprzedanych samochodów od momentu wprowadzenia do sprzedaży odniósł prawdziwy sukces handlowy, pojawi się niebawem na rynku w nowej odsłonie, korzystającej z całego know-how CITROËNA. Owocem wiedzy i kompetencji Marki jest jedna z najbogatszych na rynku gama samochodów dostawczych, którą tworzą cztery modele: Nemo, Berlingo, Jumpy i Jumper.

 


Nowy CITROËN Jumper to:

 

Nowoczesny design podporządkowany walorom użytkowym, z wyrażającym moc i dynamizm przodem i nowymi reflektorami wyposażonymi w światła do jazdy dziennej LED, pokrywą silnika o wydatnych liniach oraz szerokim, zachodzącym na boki zderzakiem. Nowego CITROËNA Jumper wyróżnia nowoczesny styl zgodny z aktualnymi trendami i nową stylistyką Marki. Jego konstrukcja i ergonomia ułatwiają użytkowanie auta zwłaszcza podczas codziennego załadunku dzięki uzyskaniu optymalnego kompromisu pomiędzy objętością użytkową i gabarytami zewnętrznymi. CITROËN Jumper jest najlepszy w swojej kategorii pod względem szerokości ładunkowej pomiędzy nadkolami, która wynosi 1.42 m i szerokości użytkowej 1.87 m.

Wzorcowy komfort dzięki optymalnie zaprojektowanemu stanowisku kierowcy z amortyzowanym fotelem, podłokietnikami, regulacją lędźwiową oraz dźwignią zmiany biegów usytuowaną na desce rozdzielczej i podnoszonym stolikiem do pisania, które ułatwiają codzienną pracę. Nowy CITROËN Jumper wyposażony jest w Connecting Box (zestaw głośnomówiący Bluetooth i gniazdo USB) oraz niespotykane dotąd w tej kategorii rozwiązanie, tj. kolorowy ekran dotykowy 5’’, który może obejmować nowy system nawigacji i kamerę cofania.


Technologie poprawiające bezpieczeństwo jazdy, takie jak Inteligentny System Kontroli Trakcji, system wspomagania zjazdu ze wzniesienia (Hill Descent Control), programowany regulator/ogranicznik prędkości, alarm niezamierzonego przekroczenia linii AFIL oraz system kontroli ciśnienia w oponach, które zapewniają kierowcy bezstresowe prowadzenie.

 

Wysoka jakość i niski koszt użytkowania dzięki przejechaniu ponad 4 milionów kilometrów podczas jazd testowych w celu zagwarantowania maksymalnej niezawodności. Nowy CITROËN Jumper proponuje też niskie koszty eksploatacji z racji zużycia paliwa obniżonego w niektórych wersjach o prawie 15% w stosunku do poprzedniej generacji tego modelu.

 

 

 

Gruntownie odnowiona stylistyka


Nowy CITROËN Jumper przeszedł głęboką metamorfozę. Dzięki nowoczesnemu designowi wpisuje się w aktualną epokę, zachowując w pełni swoją funkcjonalność i skutecznie służąc użytkownikom. Nowy CITROËN Jumper już na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie dynamicznego i mocnego samochodu, głównie dzięki szerokiemu i solidnemu zderzakowi, nowym wydatnym nadkolom z przodu i przeprojektowanej masce silnika. Przód otrzymał też nowe logo marki, nową osłonę chłodnicy oraz światła LED, które podkreślają wizualnie jego moc i wytrzymałość. Ponadto Nowy CITROËN Jumper zyskał też nowe, usytuowane wysoko reflektory z gładkimi kloszami i chromowanymi obwódkami. Mogą być one wyposażone w światła do jazdy dziennej LED, które dodają autu silnego charakteru i zapewniają lepszą widoczność, a w konsekwencji bezpieczniejszą jazdę. Tylny szeroki i nisko osadzony zderzak gwarantuje łatwy załadunek i wyładunek samochodu. Nowe światła tylne zostały umieszczone wysoko w pozycji pionowej, która zapewnia zabezpieczenie przed ich uszkodzeniem, jak i lepszą widoczność na drodze. Nowy CITROËN Jumper dysponuje wnętrzem o spójnej i przejrzystej stylistyce, które sprzyja funkcjonalności, dobremu samopoczuciu i wygodzie.
Przeprojektowana kierownica o nowoczesnym i prostym designie współgra z solidnym charakterem sylwetki, a jej ergonomiczny kształt ułatwia prowadzenie auta. Nowa, bardziej „technologiczna” fasada deski rozdzielczej z nowym radiem podkreśla nowoczesny wygląd kokpitu. Nowy CITROËN Jumper zyskał też nową materiałową tapicerkę w kolorze czarnym w czerwone i szare kropki, która pozytywnie wpływa na ogólną stylistykę i postrzegalną jakość w kabinie.

 


Kompletna gama rodzajów nadwozia

Szeroka gama CITROËNA Jumper zbudowana została w oparciu o pięć długości (L1, L2, L3, L4 oraz dodatkowo L2S dla wersji podwozie-niekompletne), trzy rozstawy osi (3 m, 3,45 m, 4,04 m) i trzy wysokości (H1, H2, H3). W sumie dostępnych jest 8 rodzajów nadwozia o objętości użytkowej od 8 do 17 m3. Aby w pełni odpowiedzieć na specyficzne potrzeby użytkowników reprezentujących różne branże, gama modelu obejmuje:

  • furgony blaszane i przeszklone,
  • furgon z dwoma rzędami siedzeń (6-7 miejsc) w ramach adaptacji lokalnej
  • skrzynie (2-3 miejsca) i z podwójną kabiną (6-7 miejsc) w ramach adaptacji lokalnej
  • wywrotki w wersji DMC 335 i DMC 435 Heavy 5 w ramach adaptacji lokalnej
  • wersje do specjalistycznej zabudowy: same podwozia, podwozia z podwójną kabina, platformy z kabiną

Nowy CITROËN Jumper dostępny jest również w wersji kombi do przewozu osób, która posiada od 5 do 9 miejsc.

 


Konstrukcja i ergonomia ułatwiające załadunek


Nowy CITROËN Jumper wyróżnia się wzorcową konstrukcją o optymalnym stosunku objętości użytkowej do gabarytów zewnętrznych oraz wysokim stopniem ergonomii, dzięki którym oferuje:

  • największą w tej kategorii szerokość ładunkową między nadkolami wynoszącą 1,42 m,
  • 1, 87 m szerokości użytkowej,
  • długość użytkową na poziomie najlepszych pod tym względem furgonów, która wynosi do 4, 07 m,
  • objętość użytkową w zakresie od 8 do 17 m².

 

 

Nowy CITROËN Jumper ułatwia codzienne czynności związane z załadunkiem i wyładunkiem samochodu. Ułatwiony dostęp do wnętrza zapewniają:

  • boczne drzwi przesuwne, które mogą mieć nawet 1,25 m szerokości,
  • dwuskrzydłowe tylne drzwi mierzące nawet do 2,03 m wysokości, najwyższe w kategorii,
  • kąt otwarcia tylnych drzwi wynoszący 96°, który zwiększyć można do 180° za pomocą składanego uchwytu, a w opcji nawet do 270°,
  • próg załadunku od 49,3 do 60,2 cm,
  • pneumatyczne zawieszenie tylne, które umożliwia obniżenie progu załadunku o 7cm i gwarantuje utrzymanie stałego prześwitu samochodu niezależnie od obciążenia (w granicach dopuszczalnych dla danej
    wersji).

 

 

Kabina przystosowana do wszystkich okoliczności


Wnętrzu Nowego CITROËNA Jumper poświęcono szczególną uwagę, dzięki czemu teraz jeszcze bardziej przypomina kabinę samochodu osobowego. Kokpit staje się drugim biurem o wysokim stopniu ergonomii i bardzo praktycznym, co jest niezwykle ważne podczas wykonywania czynności związanych z wykonywaną działalnością. Kabina Nowego CITROËNA Jumper została tak zaprojektowana, by zapewnić wszystkim użytkownikom maksymalny komfort i pomoc w codziennej pracy na pokładzie samochodu. Stanowisko kierowcy to przestrzeń, którą łatwo można dostosować do własnych potrzeb. Wysoko usytuowana deska rozdzielcza gwarantuje kierowcy bezpieczne prowadzenie i wysoki poziom funkcjonalności. Wszystkie elementy sterujące funkcjami pojazdu i wskaźniki znajdują się w zasięgu ręki lub wzroku kierowcy. Przykładem ergonomii i znakomitej organizacji stanowiska kierowcy jest idealnie usytuowana dźwignia zmiany biegów i stolik z funkcją nachylenia i podnoszenia pulpitu zapewniający natychmiastowy dostęp do niezbędnych do pracy dokumentów i formularzy. Nowy CITROËN Jumper spełnia oczekiwania klientów oferując im nawet do 10 schowków rozmieszczonych pomysłowo w całej kabinie, w tym schowki otwarte, zamykany na klucz schowek w desce rozdzielczej np. na laptop, schowki w konsoli centralnej (otwarte lub zamknięte klimatyzowane, w zależności od wybranych opcji) i dwa schowki pod fotelami w kabinie. Samochód wyposażony jest też w półkę usytuowaną nad głową kierowcy, nad osłonami przeciwsłonecznymi, o pojemności 22 litrów, której zawartość nie jest widoczna z zewnątrz.


Nowy CITROËN Jumper dysponuje też w standardzie gniazdem 12V w środkowej części deski rozdzielczej, do którego podłączyć można telefon komórkowy lub laptop. Komfortowe fotele o dobrym trzymaniu bocznym zapewniają wygodną pozycję pracy. Wyposażone są w wyjmowane zagłówki, podłokietniki, regulację wysokości, nachylenia oparcia, wzdłużną i lędźwiową. Dla jeszcze większego komfortu istnieje możliwość zamówienia fotela kierowcy o zmiennej amortyzacji, której stopień zależy od wagi kierowcy, od 40 do 130 kg. 

 


Oferta funkcji z zakresu łączności


Nowy CITROËN Jumper posiada w standardzie w Connecting Box, który obejmuje gniazdo USB i zestaw głośnomówiący Bluetooth. System może też korzystać z technologii „streaming audio”, która umożliwia słuchanie muzyki zapisanej w telefonie komórkowym bez konieczności podłączania aparatu do  samochodowego systemu audio. Ulubione utwory uprzyjemnią pasażerom czas spędzony w samochodzie. Proponowany jest też dotykowy ekran 5’’, rozwiązanie niespotykane dotychczas w tej kategorii pojazdów, który umożliwia sterowanie funkcjami samochodu (radio, telefon, komputer pokładowy). Może on obejmować nowy system nawigacji i kamerę cofania.

 


TECHNOLOGIE POPRAWIAJĄCE BEZPIECZEŃSTWO JAZDY


Nowy CITROËN Jumper korzysta z wielu niespotykanych dotąd w tym segmencie rozwiązań. To pewny partner w codziennej pracy, dla którego bezpieczeństwo użytkowników jest priorytetem. Proponuje on:


Inteligentny System Kontroli Trakcji (CTI), który zwiększa skuteczność przeniesienia napędu na nawierzchniach o ograniczonej przyczepności (śnieg, lód, błoto...). Wykrywa sytuacje, kiedy zbyt słaba przyczepność mogłaby utrudnić ruszanie i jazdę samochodu. Przejmując rolę antypoślizgowego systemu ASR, przekazuje on moment obrotowy na koło o największej przyczepności w celu zwiększenia skuteczności napędu i kontynuowania jazdy. Funkcję włącza się za pomocą przycisku na desce rozdzielczej. Dezaktywacja systemu następuje automatycznie po przekroczeniu prędkości 30 km/h (wskaźnik funkcji pozostaje
zapalony) i aktywuje się on ponownie w sposób samoczynny gdy tylko prędkość jazdy spadnie poniżej 30 km/h. Aby wyłączyć funkcję w czasie jazdy, wystarczy ponownie wcisnąć odpowiedni przycisk.


System HDC (Hill Descent Control = system wspomagania zjazdu ze wzniesienia) stanowiący integralną część Inteligentnego Systemu Kontroli Trakcji to funkcja, która ułatwia zjazd samochodu z góry w szczególności po błocie lub żwirze. Ogranicza ryzyko ślizgania się lub ugrzęźnięcia podczas wjazdu na plac budowy. Kierowca zachowuje pełną kontrolę nad pojazdem. System uruchamia się za pomocą przycisku nadesce rozdzielczej przy nachyleniu co najmniej 8%. Funkcja działa przy prędkości poniżej 30 km/h i dezaktywuje się po przekroczeniu tej wartości. Wyłącza się ją odpowiednim przyciskiem na desce rozdzielczej.


Programowany regulator / ogranicznik prędkości, dostępny w standardzie lub jako opcja, pozwala utrzymać (bez konieczności trzymania nogi na pedale przyspieszenia) lub ograniczyć prędkość jazdy zgodnie z zaprogramowaną wartością niezależnie od ukształtowania terenu. Kierowca może oczywiście w każdym momencie zmienić prędkość jazdy, wciskając pedał przyspieszenia i / lub za pomocą lewej manetki pod kierownicą.


Alarm niezamierzonego przekroczenia linii (AFIL), oferowany w serii w furgonach 4,0 t i jako opcja w pozostałych wersjach, to system, który stale skanuje drogę z pomocą kamery usytuowanej poniżej wewnętrznego lusterka wstecznego. W momencie przekroczenia ciągłej lub przerywanej linii na jezdni bez uprzedniego włączenia kierunkowskazu na tablicy rozdzielczej zapala się odpowiednia lampka i emitowany jest alarm dźwiękowy.

System kontroli ciśnienia w oponach typu bezpośredniego co oznacza, że w każdym kole zamontowany jest czujnik ciśnienia i w razie przebicia opony lub spadku ciśnienia w kole kierowca dostaje precyzyjną informację, którego koła dotyczy awaria.


Radar parkowania z kamerą cofania dostępny jako opcja, uruchamia się automatycznie w momencie włączenia przełożenia wstecznego. Obraz z kamery cofania zainstalowanej na poziomie trzeciego światła stop przekazywany jest na dotykowy ekran 5’’. Na ekranie wyświetlane są linie w różnych kolorach w zależności od odległości dzielącej tylny zderzak od przeszkody. Ułatwia to parkowanie i czyni manewry bardziej precyzyjnymi.


System antywłamaniowy z kamerą w momencie otwarcia tylnych drzwi automatycznie pokazuje na dotykowym ekranie strefę za samochodem.

 


Wysoka jakość w służbie niezawodności i trwałości


Nowego CITROËNA Jumper wyróżnia jakość godna zaufania profesjonalistów z każdej branży, która przetestowana została na ponad 4 milionach kilometrów. Przeprowadzono wiele specyficznych jazd testowych w różnych warunkach:

  • 30 000 km przejechanych po drogach o zniszczonej nawierzchni, tylko z kierowcą i przy pełnym obciążeniu, w celu przetestowania konstrukcji nadwozia, komfortu i trwałości, 
  • 1 000 przejazdów przez bród w wodzie o głębokości 10 cm w celu sprawdzenia szczelności, a także przejazdy tunelem po kilkucentymetrowej warstwie wody i jednoczesne spryskiwanie samochodu słoną wodą w celu sprawdzenia odporności na korozję, 
  • 500 000 cykli testowych drzwi symulujących bardzo intensywne ich użytkowanie przez okres10 lat.

 


Aby zapewnić optymalny poziom niezawodności i solidności w Nowym CTROËNIE Jumper wprowadzono następujące zmiany konstrukcyjne:

  • nowe wsporniki amortyzatorów,
  • nowy kolektor okapu przedniej szyby dla lepszej szczelności,
  • wzmocnienie zawiasów i drzwi, a także zwiększenie sztywności nadwozia,
  • przeprojektowanie systemu wtrysku w silnikach HDi 110, 130 i 150,
  • udoskonalenie układu hamulcowego pod względem wydajności, trwałości i akustyki pracy

 

 

Niski koszt użytkowania

W trosce o budżet użytkowników Nowy CITROËN Jumper w niektórych wersjach wykazuje niższy nawet o 15% poziom zużycia paliwa w stosunku do swojego poprzednika (np. w wersji furgon L3H2 HDi 130 z 6-przełożeniową mechaniczną skrzynią biegów: 8,7 l/100km w cyklu mieszanym w porównaniu do 7,4 l/100km w nowej wersji) oraz emituje mniej CO2. Dzięki wydajnym silnikom oszczędnym nie tylko pod względem spalania, ale też eksploatacji, przeglądy okresowe muszą być realizowane co 48 000 km lub co 2 lata. Nowy CITROËN Jumper plasuje się wśród liderów w segmencie pod względem TCO.

 

Gama silnikowa Nowego CITROËNA Jumper obejmuje 6 mocnych i wydajnych silników Diesla:

  • 2.2 HDi 110 (81 kW - 110 KM DIN - 250 Nm przy 1750 obr./min), który łączy niskie spalanie z komfortem użytkowania. Przeznaczony przede wszystkim do jazdy po mieście. Współpracuje z 6-przełożeniową skrzynią mechaniczną skrzynią biegów.
  • 2.2 HDi 130 (96 kW - 130 KM DIN - 320 Nm przy 1800 obr./min) oferuje dobry kompromis pomiędzy osiągami i zużyciem paliwa w cyklu mieszanym. Montowany jest z 6-przełożeniową mechaniczną skrzynią biegów.
  • HDi 150 (110 kW - 150 KM DIN - 350 Nm przy 1750 obr./min) oferuje dużą moc, wysoki moment obrotowy i dobre przyspieszenie.
  • 3.0 HDi 180 (130 kW - 177 KM DIN - 400 Nm przy 1400 obr./min), idealnie dostosowany do wymagających dużej mocy wersji o większych pojemnościach i ładownościach. Silnik współpracuje z 6-przełożeniową mechaniczną skrzynią biegów.

 


Wszystkie silniki dostępne w gamie Nowego CITROËNA Jumper zaprojektowane zostały z myślą o zagwarantowaniu maksymalnej niezawodności w najbardziej wymagających warunkach eksploatacji oraz niezbędnej mocy niezależnie od warunków jazdy i obciążenia.

 

Źródło: CITROËN MEDIA

Silnik: 2179 cm3
Rodzaj paliwa/napęd: Diesel
Moc: 165 KM
Manualna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 2
Rodzaj napędu: przednia oś
Średnie spalanie: 7.4 l/100 km
Długość całkowita: 6 360 mm
Szerokość całkowita: 2 050 mm
Wysokość całkowita: 2 524 mm
Ładowność: 1510 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 3500 kg
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
AutoStrore CITROËN Jumper - 00003 - leasing, kredyt lub najem

Citroën

Jumper BlueHDi 165 L4H3
1014
netto/mc
2179 cm3
165 KM
2023 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
57753 zł
Wartość wykupu netto
13000 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem siedziby spółki. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się tutaj: Polityka Prywatności.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drogą: połączeń telefonicznych, SMS, email.