Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów prezentuje także dwie wersje o odmiennym przeznaczeniu, „Worker” i „Driver”, różniące się między sobą wysokością prześwitu, poziomem wyposażenia i elementami ochronnymi. Jest idealnym partnerem dla wszystkich firm dzięki dużej ładowności, wyjątkowej łatwości dostępu i różnym konfiguracjom wnętrza kabiny Extenso® lub kabiny przedłużonej. Nowy Citroën Berlingo Van został zbudowany na nowej platformie, co zapewnia mu większą zwrotność oraz wyższy komfort i bezpieczeństwo. Rewolucjonizuje swój segment ofertą 20 systemów wspomagania prowadzenia i 4 technologii łączności on-line oraz silników najnowszej generacji, takich jak nowy silnik wysokoprężny 1.5 l BlueHDi czy też silnik benzynowy 1.2 l PureTech, a także nową automatyczną skrzynią biegów EAT8. Nowy Berlingo Van trafił do sprzedaży na początku 2019 roku.
W segmencie furgonetek Citroën miał zawsze mocną pozycję i wytyczał nowe kierunki, tworząc legendarne modele 2CV, C15 i Berlingo czy też wprowadzając do niego pierwszy silnik wysokoprężny, pierwszą zintegrowaną stylistycznie z nadwoziem przestrzeń ładunkową i pierwszy model z trzema miejscami z przodu. Berlingo Van jest owocem niezwykle bogatego dziedzictwa i kontynuacją swoich bestsellerowych poprzedników. Citroën Berlingo jest wręcz wzorcem „zmysłu praktycznego” dla użytkowników biznesowych. Model ten od początku zajmował liczącą się pozycję w segmencie i stale wprowadzał innowacje. Od debiutu rynkowego na całym świecie wyprodukowano ponad 1,5 miliona sztuk tego modelu, z czego 1,3 miliona w Europie i ponad 470 tysięcy we Francji. Berlingo reprezentuje 40% sprzedaży lekkich samochodów dostawczych Citroëna i jest bestsellerem marki w tym segmencie. Pełen ambicji nowy Berlingo Van trzeciej generacji, który trafił do salonów sprzedaży na początku 2019 roku, chce powtórzyć sukces swoich poprzedników.
Źródło: CITROËN MEDIA
Citroën
Citroën
Citroën
Citroën
Citroën