Nowa oferta

OpelMovano Furgon L3H2

2.2 TDI
120 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny netto
57403
Wartość wykupu netto
Twoja rata  miesięczna netto
1145
Wartość katalogowa 156 902 zł
Dowiedz się więcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Koła stalowe 15", opony wielosezonowe 225/70 R15 112R
  • Lakier szary Steel
  • Tapicerka tekstylna Darko, czarna (pojedynczy fotel pasażera)

Nadwozie

  • Długa antena dachowa
  • Dwuskrzydłowe tylne drzwi otwierane pod kątem 180 stopni, nieprzeszklone
  • Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne
  • Prawe drzwi przesuwane, bez szyby

 

Wnętrze

  • Gniazdko 12 V w przedziale bagażowym
  • Pełna stalowa przegroda kabiny, bez okna
  • Układ nawiewu powietrza bez klimatyzacji z filtrem przeciwpyłkowym

 

Syst. informacyjne

  • Tuner radia cyfrowego DAB/DAB+/DMB-R (U2Q)

 

Bezpieczeństwo

  • Dwa kluczyki w tym jeden składany
  • Przednia poduszka powietrzna kierowcy
  • Tempomat
  • Układ stabilizacji toru jazdy ESP z układem wspomagania ruszania na pochyłościach

 

Koła

  • Pełnowymiarowe koło zapasowe

Nowy Opel Movano już dostępny na polskim rynku

 

  • Największa w swojej klasie ładowność i przestrzeń ładunkowa
  • Zelektryfikowany Movano‑e bez uszczerbku dla funkcjonalności
  • Systemy wspomagające kierowcę, w tym automatyczne hamowanie awaryjne i ostrzeganie przed niesygnalizowaną zmianą pasa ruchu
  • Znacznie niższy całkowity koszt posiadania w porównaniu z poprzednią generacją
  • Idealna baza do różnego rodzaju konwersj

 

Rüsselsheim/Warszawa. Opel rozpoczął w Polsce sprzedaż nowego Movano z silnikami wysokoprężnymi oraz w pełni elektrycznego nowego Movano‑e. Ceny katalogowe na polskim rynku zaczynają się od 113 010 zł netto za Movano Podwozie i 267 910 zł netto za w pełni elektryczne Movano‑e Furgon (wszystkie ceny są rekomendowanymi cenami detalicznymi bez VAT w Polsce).

 

Nowy Opel Movano jest najbardziej konkurencyjną ofertą, jaką niemiecka marka przedstawiła dotychczas w segmencie dużych lekkich pojazdów użytkowych. Nowy dostawczy Opel charakteryzuje się najkorzystniejszymi w swojej klasie parametrami w zakresie ładowności, kubatury przestrzeni ładunkowej oraz dopuszczalnej masy całkowitej, którym towarzyszy szeroka gama wersji nadwozia różniących się długością i wysokością.

 

Oprócz napędu w pełni elektrycznego w nowym Movano dostępne są też silniki wysokoprężne, wyróżniające się jednymi z najniższych wartości zużycia paliwa i emisji CO2 na rynku. Silniki o pojemności 2,2 litra — spełniające rygorystyczne wymagania normy emisji Euro 6d — rozwijają moc od 88 kW (120 KM) do 121 kW (165 KM). Wysoki moment obrotowy jest dostępny od niskiej prędkości obrotowej silnika i wynosi od 310 Nm przy 1500 obr./min do 370 Nm przy 1750 obr./min. Silniki napędzają koła przednie poprzez sześciobiegowe przekładnie manualne.

 

Mocny i solidny charakter nowego Movano znajduje odzwierciedlenie w jego stylistyce, która jednocześnie sygnalizuje dynamikę i wysoką wydajność. W porównaniu z poprzednim modelem całkowity koszt posiadania został znacznie obniżony. W ciągu czterech lat użytkowania koszty będą o około 20 procent niższe w przypadku przeglądów, napraw i opon oraz o około 11 procent w przypadku paliwa1.

 

„Opel Movano cieszy się bardzo dużą popularnością wśród polskich klientów. Najlepszym tego potwierdzeniem są historycznie rekordowe wyniki sprzedaży Movano na polskim rynku w 2021 roku. Nowy Opel Movano i Movano-e oferuje szeroką gamę wersji nadwozia, imponującą przestrzeń ładunkową oraz łączy wysoką wydajność z niskimi kosztami eksploatacji. Oczekujemy, że obydwa modele będą miały dalszy, duży udział we wzroście naszej marki” — mówi Adam Męciński, dyrektor marki Opel w Polsce.

 

Bez kompromisów: nowy Movano‑e to realna alternatywa dla pojazdów z konwencjonalnym napędem

 

Nowy Opel Movano‑e jest pierwszym samochodem elektrycznym z zasilaniem akumulatorowym w segmencie dużych pojazdów dostawczych w ofercie niemieckiego producenta. Bezemisyjny elektryczny lekki pojazd użytkowy jest bezkompromisową, a więc prawdziwą alternatywą dla konwencjonalnie napędzanych samochodów. Elektryczny zespół napędowy rozwija moc 90 kW (122 KM) i maksymalny moment obrotowy 260 Nm. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 110 km/h. W zależności od wersji modelu klienci mają do wyboru akumulatory litowo-jonowe o pojemności od 37 kWh do 70 kWh, zapewniające zasięg (zależnie od profilu i warunków eksploatacji) odpowiednio 116 lub 247 kilometrów (w cyklu mieszanym WLTP2).

 

Szeroki wybór: cztery długości, trzy wysokości i przestrzeń ładunkowa od 8 do 17 m3

 

Nowy Movano, oparty na najlepszej platformie w swoim segmencie rynku, oferuje imponującą przestrzeń ładunkową, a także szeroką gamę wersji różniących się typem nadwozia i ładownością. Nabywcy furgonów mają do wyboru cztery długości (L1: 4963 mm; L2: 5413 mm; L3: 5998 mm; L4: 6363 mm) i trzy wysokości (H1: 2254 mm; H2: 2522 mm; H3: 2760 mm), z maksymalną kubaturą od 8 do 17 m3. Drzwi w wariancie H3 mają aż 2,03 m wysokości – najwięcej w swojej klasie. Wraz z tylnymi drzwiami otwieranymi pod kątem 180 stopni (z opcją rozszerzenia do 270 stopni) zapewnia to wyjątkową łatwość załadunku.

 

Zakres dopuszczalnej masy całkowitej (DMC) należy do największych w tej klasie i wynosi od 2,8 to 4 ton, przy maksymalnej ładowności 1,8 tony. Przy długości od 2670 do 4070 mm, progu załadunku na wysokości zaledwie 503 mm, szerokości 1422 mm między wnękami kół i 1870 mm między ściankami przestrzeń ładunkowa nowego dużego vana marki Opel stanowi wzorzec dla jego rywali.

 

W standardowej kabinie znajduje się pojedynczy rząd trzech siedzeń, natomiast w drugim rzędzie opcjonalnej kabiny załogowej są miejsca dla czworga dodatkowych pasażerów. Z myślą o specjalnych potrzebach klientów nowego Movano przygotowano również w wersji z podwoziem do zabudowy i kabiną standardową lub załogową, a także z podłogą w części ładunkowej i kabiną z jednym rzędem trzech foteli. W późniejszym terminie nowy dostawczy Opel będzie dostępny także ze specjalistycznymi zabudowami, takimi jak wywrotki, platformy z opuszczanymi burtami i kampery.

 

W Polsce Opel początkowo oferuje nowego Movano Furgon, o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 t, w dwóch wersjach standardowej i wzmocnionej (Heavy), z nadwoziem w czterech długościach (L1–L4) oraz trzech wysokościach (H1–H3) oraz z dwoma poziomami wyposażenia – Movano i Movano Edition.

 

Wyposażenie i systemy wspomagające kierowcę: komfort i bezpieczeństwo

 

Nowy Opel Movano jest kompleksowo wyposażony w przydatne rozwiązania i systemy wspomagające kierowcę. Wiele z tych elementów należy do standardu niewymagającego dopłaty. W drzwiach znajdują się głębokie kieszenie. W desce rozdzielczej zamontowano uchwyt na smartfona oraz schowek na napoje, który w pojazdach z klimatyzacją jest chłodzony. W przestronnej kabinie komfort zapewnia fotel kierowcy z regulacją w sześciu kierunkach i podparciem kręgosłupa lędźwiowego. Pasażerowie dwuosobowej kanapy mogą natomiast korzystać z obrotowego stolika. Wszystkie fotele są wyposażone w zagłówki.

 

W zależności od wersji wyposażenia kierowcę wspomagają standardowo: system automatycznego hamowania awaryjnego, system ostrzegania przed niesygnalizowaną zmianą pasa ruchu, asystent ruszania pod górę, tempomat z ogranicznikiem prędkości, a także Park Pilot, czyli ułatwiające manewrowanie czujniki parkowania z tyłu. Opcjonalnie dostępne są system monitorowania martwego pola i kamera cofania. Nabywca może też zamówić automatyczną klimatyzację, hak holowniczy, elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka boczne oraz zabezpieczenie przeciwkradzieżowe.

 

„OpelConnect” i aplikacja „myOpel” oferują specjalne rozwiązania dla użytkowników lekkich pojazdów użytkowych — także elektrycznych. Usługi te są dostępne za pośrednictwem aplikacji. Na potrzeby profesjonalnego zarządzania flotą rozwiązanie telematyczne „Opel Connect” z „Free2Move Fleet Services” może śledzić położenie geograficzne pojazdu, optymalizować trasy, monitorować przeglądy okresowe i zużycie paliwa oraz udzielać wskazówek dotyczących bardziej ekonomicznej jazdy.

 

Nowy Movano dołącza do Combo i Vivaro jako najnowszy przedstawiciel rodziny lekkich pojazdów użytkowych w ofercie marki Opel na polskim rynku. Wszystkie dostawcze modele Opla są już dostępne z napędem w pełni elektrycznym. Do 2024 r. Opel planuje elektryfikację wszystkich swoich modeli osobowych i dostawczych. Od 2028 r. firma Opel w Europie skupi się wyłącznie na pojazdach elektrycznych z zasilaniem akumulatorowym.

 

Źródło: OPEL MEDIA

Silnik: 2.2 TDI
Rodzaj paliwa/napęd: Diesel
Moc: 120 KM
Manualna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 2
Rodzaj napędu: przednia oś
Średnie spalanie: 9.1 l/100 km
Długość całkowita: 5998 mm
Szerokość całkowita: 2690 mm
Wysokość całkowita: 2522 mm
Masa własna: 2065 mm
Ładowność: 1435 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 3500 kg
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
AutoStore Opel Movano - 01 - leasing, kredyt lub najem

Opel

Movano Furgon L3H2
1145
netto/mc
2.2 TDI
120 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny netto
57403 zł
Wartość wykupu netto
13000 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem siedziby spółki. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się tutaj: Polityka Prywatności.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drogą: połączeń telefonicznych, SMS, email.