Audio - telematyka
Bezpieczeństwo
Komfort / Funkcjonalność
Nadwozie i styl
Alfa Romeo Giulia rozwiązania techniczne i sportowy charakter wyróżniające markę Alfa Romeo
Nowa strategia gamy Alfy Romeo opiera się teraz na prostocie: główne wersje wyposażenia - Super i Ti - mają jasno określone specyfikacje zaspakajające potrzeby najbardziej wymagających klientów oraz dwie wersje z czarnymi i ciemnymi elementami wykończenia - Sprint i Veloce - podkreślające sportowy charakter marki.
Model jest przeznaczony dla klientów - określanych często mianem "purystów motoryzacji" – cały czas poszukujących emocji związanych z jazdą i tworzy z nimi idealną „symbiozę”. To klient koneser, który mniejszą wagę przywiązuje do muskularnej sylwetki pojazdu, ale zwraca uwagę na rozwiązania techniczne zapewniające równowagę i wyjątkową dynamikę jazdy. Nowe aktywne zawieszenie jest oferowane w standardzie: dzięki możliwości dostosowania się do warunków i stylu jazdy, zwiększa komfort podróżowania, bez uszczerbku dla przyjemności jazdy oferowanej przez sportowy samochód.
System sterowania „Alfa Active Suspension" kontroluje zawieszenie i amortyzatory, stale współpracując z CDC (Chassis Domain Control) i DNA, kalibrując swoje działania w zależności od wybranego trybu.
W standardzie również występuje mechaniczny samoblokujący mechanizm różnicowy, który gwarantuje wysoką stabilność i kontrolę w każdych warunkach przyczepności, a także rozdziela moment obrotowy i napęd również podczas wychodzenia z zakrętów oraz przy dużych prędkościach i przyspieszeniach.
Zarówno patrząc z zewnątrz, jak i po wejściu do środka, na pierwszy plan wysuwa się sportowy charakter samochodu, co jest zasługą między innymi szerokiego zastosowania włókna węglowego. Na zewnątrz z włókna węglowego wykonane są obudowy lusterek oraz „trilobo” z przodu maski. W ciemnych odcieniach utrzymany jest specjalny emblemat „ESTREMA” na zderzaku, obręcze kół - 19- calowe w modelu Giulia - oraz zaciski hamulcowe. Ten sam silny, sportowy charakter można zaobserwować we wnętrzu, gdzie zastosowano elementy wykończeniowe z włókna węglowego i siedzenia z Alcantary® - unikalnego materiału łączącego w sobie estetykę i funkcjonalność. Kontrastujące czerwone przeszycia i skórzane wstawki podkreślają ekskluzywność i sportowy wygląd deski rozdzielczej, foteli i kierownicy.
Giulia jest wyposażone w silniki 2.0 Turbo Benzyna o mocy 280 KM lub 2.2 Turbo Diesel o mocy 210 KM, oba zestawione z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów i napędem na wszystkie koła Q4. Całość uzupełnia system audio z 14 głośnikami firmy Harman Kardon.
Źródło: ALFA ROMEO MEDIA