Nowa oferta

PorscheCayenne Coupé

2995cm3
340 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny brutto
189108
Twoja rata  miesięczna brutto
5416
Wartość katalogowa 516 893 zł
Dowiedz się więcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • 22-calowe obręcze RS Spyder z poszerzeniami nadkoli w kolorze nadwozia
  • 8-biegowa przekładnia Tiptronic S
  • Hamulce Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) z zaciskami hamulcowymi lakierowanymi na żółto
  • Lakier Moonlight Blue Metallic
  • Nagłośnienie BOSE® Surround Sound System
  • Pakiet pamięci ustawień kierowcy
  • Podgrzewana przednia szyba
  • Przyciemniane szyby
  • Sportowe przednie fotele ze zintegrowanymi zagłówkami (8- kierunkowa regulacja elektryczna)
  • Układ napędowy/podwozie G1G
  • Wnętrze częściowo wykończone skórą w kolorze standardowym: Slate Grey
  • Wspomaganie parkowania (przód i tył) z kamerą cofania i widokiem otoczenia
  • Zestaw naprawczy do opon

Wyposażenie zewnętrzne

  • Aktywna pokrywa silnika
  • Automatycznie sterowana tylna pokrywa
  • Całkowicie ocynkowane nadwozie hybrydowe ze stali i aluminium
  • Czworo drzwi ze zintegrowanym systemem ochrony przed skutkami uderzenia w bok
  • Dwie pojedyncze końcówki układu wydechowego po lewej i prawej stronie, ze szczotkowanej stali nierdzewnej
  • Klamki drzwi lakierowane na kolor nadwozia
  • Kurtyny powietrzne w nadkolach
  • Nadwozie poszerzone z tyłu
  • Napis „PORSCHE” zintegrowany z pasem świetlnym
  • Obramowanie bocznych szyb w kolorze czarnym (wysoki połysk)
  • Obszerne aerodynamiczne osłony podwozia
  • Osłony progów w kolorze czarnym (matowe wykończenie)
  • Oznaczenie modelu w kolorze srebrnym na tylnej pokrywie
  • Pokrywa silnika, tylna pokrywa, drzwi, boczne sekcje nadwozia i przednie błotniki wykonane z aluminium
  • Porsche Active Aerodynamics (PAA) z adaptacyjnym tylnym spojlerem
  • Przedni pas ze zintegrowanymi wlotami powietrza oraz prowadnicami powietrza po bokach
  • Przetłoczenie na pokrywie silnika
  • Przygotowanie do montażu haka holowniczego
  • Przygotowanie do montażu systemu transportu dachowego
  • Stały dach panoramiczny
  • Tylna pokrywa ze zintegrowanym spojlerem dachowym w kolorze nadwozia
  • Wstawki w poprzeczkach wlotów powietrza w kolorze czarnym (wysoki połysk)
  • Zderzaki ze wzmocnionymi belkami poprzecznymi, każdy z 2 odkształcalnymi elementami oraz 2 gwintowanymi mocowaniami do montażu uchwytu holowniczego (w zestawie narzędzi)

 

Układ napędowy/podwozie

  • 2-tłoczkowe aluminiowe, jednoczęściowe zaciski stałe z tyłu
  • 4-tłoczkowe aluminiowe, jednoczęściowe zaciski stałe z przodu
  • 6-cylindrowy widlasty silnik benzynowy turbo o pojemności skokowej 3,0 l, maksymalna moc 250 kW (340 KM), maksymalny moment obrotowy 450 Nm
  • 8-biegowa automatyczna skrzynia biegów Tiptronic S
  • Aktywne żaluzje wlotów powietrza do układu chłodzenia
  • Aluminiowe głowice cylindrów
  • Aluminiowy blok silnika
  • Bezpośredni wtrysk paliwa (Direct Fuel Injection, DFI) z centralnie umieszczonym wtryskiwaczem
  • Chłodzenie cieczą i układ zarządzania ciepłem
  • Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
  • Filtr cząstek stałych
  • Funkcja Auto Hold
  • Funkcja automatycznego hamowania po kolizji (hamulec pokolizyjny)
  • Funkcje Auto start/stop i żeglowania
  • Pakiet Sport Chrono z przełącznikiem trybów jazdy (Normal, SPORT, SPORT PLUS i Individual), przycisk SPORT Response (aktywuje maksymalne osiągi napędu), analogowy i cyfrowy stoper, wyświetlacz osiągów w systemie PCM, funkcja wyścigowego ruszania (Launch Control) oraz tryb PSM Sport
  • Porsche Hill Control (PHC)
  • Porsche Traction Management (PTM): aktywny napęd na cztery koła z elektronicznie sterowanym sprzęgłem wielopłytkowym, automatycznym hamulcowym mechanizmem różnicowym (ABD) i kontrolą trakcji (ASR)
  • Przednia oś wielowahaczowa wykonana z aluminium
  • Rekuperacja energii do instalacji elektrycznej samochodu
  • System przeciwblokujący (ABS)
  • System stabilizacji jazdy Porsche Stability Management (PSM) z ABS, ASR, ABD, MSR i układem stabilizacji przyczepy
  • Tarcze hamulcowe o średnicy 350 mm z przodu, 330 mm z tyłu, wentylowane wewnętrznie
  • Tryb selekcji indywidualnych ustawień pojazdu
  • Tryb sportowy
  • Turbodoładowanie: turbosprężarka typu twin-scroll
  • Tylna oś wielowahaczowa wykonana z aluminium
  • Układ chłodzenia powietrza doładowującego
  • VarioCam Plus
  • Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych
  • Wspomaganie układu kierowniczego Plus
  • Zaciski hamulcowe w kolorze czarnym
  • Zawieszenie ze sprężynami stalowymi wraz z Porsche Active Suspension Management (PASM)
  • Zbiornik paliwa o pojemności 75 l
  • Zintegrowany układ kontroli podwozia Porsche 4D Chassis Control

 

Koła

  • 20-calowe obręcze Cayenne Design (przód: 9,0 J x 20 ET 50 z oponami 275/45 ZR 20 XL, tył: 10,5 J x 20 ET 55 z oponami 305/40 ZR 20 XL)
  • Ogumienie w mieszanych rozmiarach

 

Akcesoria do kół

  • Układ kontroli ciśnienia w oponach (TPM)

 

Oświetlenie i widoczność

  • Asystent włączania świateł z automatycznym oświetleniem „Welcome Home”
  • Czteropunktowe światła do jazdy w dzień w technice LED
  • Elektrycznie regulowane i podgrzewane, elektrycznie składane lusterka boczne (również za pomocą pilota), po stronie kierowcy – asferyczne, z dodatkowym oświetleniem
  • Funkcja opóźnionego wygaszenia, oświetlenie przestrzeni na nogi z przodu i tyłu, oświetlenie popielniczki, oświetlenie podręcznego schowka, oświetlenie włącznika zapłonu, oświetlenie wnętrza z przodu (górna konsola) z oświetleniem do czytania, oświetlenie do czytania z tyłu po lewej i prawej stronie, podświetlane lusterka do makijażu w osłonach przeciwsłonecznych
  • Koncepcja oświetlenia wnętrza LED:
  • Ogrzewanie tylnej szyby z funkcją automatycznego wyłączania
  • Przednie światła pozycyjne i kierunkowskazy w technice LED
  • Reflektory główne LED
  • Ręczne przyciemniane lusterko wsteczne
  • Trzecie światło hamowania LED
  • Tylne światła LED o trójwymiarowym wzornictwie, ze zintegrowanymi czteropunktowymi światłami hamowania i pasem świetlnym
  • Układ przednich wycieraczek z 2 prędkościami pracy, okresowym wycieraniem i czujnikiem deszczu

 

Komfort i systemy wspomagające

  • Centralny zamek z pilotem
  • Ostrzeganie o zbyt małej odległości od poprzedzającego pojazdu (działa w zakresie prędkości 65-250 km/h)
  • Personalizacja ustawień klimatyzacji, audio i komunikacji, systemów wspomagających i innych układów samochodu dla kierowcy
  • System ostrzegania przed kolizją i wspomagania nagłego hamowania z funkcją wykrywania pieszych
  • Tempomat z utrzymywaniem prędkości w zakresie 30-240 km/h, w tym funkcja ogranicznika prędkości do ustawiania maksymalnej prędkości jazdy
  • Uruchomienie silnika bez korzystania z kluczyka
  • Wspomaganie parkowania ParkAssist z przodu i z tyłu z ostrzeganiem optycznym i akustycznym oraz kamera cofania

 

Wyposażenie wnętrza

  • Automatyczna klimatyzacja z oddzielnym ustawieniem temperatury dla kierowcy i pasażera z przodu, automatyczna cyrkulacja powietrza, w tym czujnik jakości powietrza, przycisk AC MAX i czujnik wilgotności
  • Boczne poduszki powietrzne z przodu, zintegrowane w fotelach
  • Centralny analogowy obrotomierz z czarnym cyferblatem
  • Cztery siedzenia
  • Czujnik dachowania pozwalający na wcześniejsze uruchomienie kurtyn powietrznych i napinaczy pasów bezpieczeństwa w przypadku dachowania
  • Czujnik zapięcia pasa bezpieczeństwa kierowcy, pasażera z przodu i pasażerów z tyłu
  • Dwa zintegrowane uchwyty na napoje z przodu i z tyłu o zmiennej średnicy
  • Filtr przeciwpyłkowy z węglem aktywnym. Zatrzymuje cząsteczki, pyłki i zapachy i dokładnie filtruje drobny pył z powietrza zewnętrznego
  • Funkcja wyłączania poduszki powietrznej przedniego pasażera w celu zamontowania fotelika dla dziecka, ze wskaźnikiem w konsoli dachu
  • Haczyki na ubrania na obu słupkach B
  • Immobiliser z wbudowanym transponderem
  • Kurtyny powietrzne wzdłuż całej ramy dachu i bocznych szyb od słupka A do słupka C
  • Mocowania ISOFIX do fotelika dla dziecka na tylnych zewnętrznych fotelach
  • Nakładki progów drzwi ze stali szlachetnej z oznaczeniem modelu „Cayenne” z przodu i z tyłu
  • Pakiet dla osób niepalących
  • Pakiet wykończenia wnętrza w kolorze czarnym (wysoki połysk)
  • Pełnowymiarowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera z przodu
  • Podniesiona konsola środkowa z uchwytami
  • Podsufitka i obicia słupków A/B/C z tkaniny
  • Poduszki powietrzne kolanowe dla kierowcy i pasażera z przodu
  • Ręczna regulacja wysokości mocowania pasów bezpieczeństwa kierowcy i pasażera z przodu
  • Schowki we wnętrzu (w zależności od modelu i wyposażenia opcjonalnego): schowek na rękawiczki, schowek w konsoli środkowej, schowki pod przednimi fotelami, kieszenie w oparciach przednich foteli i schowki po bokach bagażnika
  • Sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami z przodu (8-kierunkowa regulacja elektryczna: wysokości fotela, pochylenia siedziska, pochylenia oparcia oraz regulacja wzdłużna). Siatki do przechowywania z tyłu przednich foteli
  • Sportowy system tylnych siedzeń z dwoma siedzeniami, dwukierunkowo regulowanymi zagłówkami, ręczną regulacją kąta oparcia, składanymi i dzielonymi oparciami (40/20/40), centralnym schowkiem i rozkładanym środkowym podłokietnikiem z dwoma uchwytami na napoje
  • System alarmowy z ultradźwiękowym układem ochrony wnętrza samochodu i dwustopniowym blokowaniem (funkcja SAFE)
  • Sztywna osłona przestrzeni bagażowej
  • Trzypunktowe automatyczne pasy bezpieczeństwa z napinaczami (dla przednich i tylnych zewnętrznych foteli) i ogranicznikami siły napięcia (z przodu), trzypunktowy automatyczny pas bezpieczeństwa dla środkowego miejsca z tyłu (w połączeniu z pięcioma siedzeniami)
  • Uchwyty na butelki w schowkach przednich i tylnych drzwi
  • Wielofunkcyjna kierownica sportowa z łopatkami zmiany biegów
  • Wnętrze częściowo wykończone skórą w kolorze standardowym, fotele częściowo wykończone gładką skórą
  • Zestaw wskaźników z 2 wyświetlaczami o wysokiej rozdzielczości
  • Zintegrowane zagłówki (w połączeniu ze sportowymi fotelami)

 

Audio i komunikacja

  • 2 gniazda USB-C do ładowania urządzeń mobilnych w konsoli środkowej z tyłu
  • 2 gniazda USB-C do podłączenia i ładowania urządzeń mobilnych w schowku konsoli środkowej z przodu
  • 3 gniazda (12 V): pod podręcznym schowkiem, w konsoli środkowej z przodu, w bagażniku z boku
  • Nagłośnienie Sound Package Plus (10 głośników o łącznej mocy 150 W)
  • Porsche Communication Management (PCM) z 12,3-calowym ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości i przygotowaniem do integracji telefonu (Apple® CarPlay® oraz Android Auto™), interfejsami audio oraz systemem obsługi głosowej
  • Porsche Connect z modułem nawigacji online, strumieniowaniem muzyki i radiem online, usługami obsługi zdalnej (Remote) oraz szeregiem innych usług Porsche Connect
  • Porsche Vehicle Tracking System Plus (PVTS Plus)
  • Radio cyfrowe

Porsche poszerza rodzinę modelu Cayenne. Do gamy trzeciej generacji tego popularnego SUV-a dołącza jeszcze bardziej sportowy wariant – Cayenne Coupé. „Coupé oferuje wszystkie techniczne atuty aktualnego Cayenne, ale ma jeszcze dynamiczniejszy design i nowe detale techniczne, które zapewniają mu pozycję bardziej progresywnego, atletycznego i emocjonującego” – powiedział Oliver Blume, prezes zarządu Porsche AG. Najważniejsze cechy nowego Cayenne Coupé to: ostrzejsze linie z całkowicie unikalną tylną partią nadwozia, adaptacyjny tylny spojler, kanapa wyprofilowana z myślą o dwójce pasażerów oraz dwie różne koncepcje dachu – standardowo montowany panoramiczny, stały dach szklany oraz opcjonalny dach z włókien węglowych.

 

Wyjątkowa elegancja za sprawą mocno opadającej linii dachu

 

Bardziej dynamiczne proporcje w połączeniu ze specjalnymi elementami designu nadają nowemu Cayenne Coupé aurę wyjątkowej elegancji. „Znacznie mocniej opadająca linia dachu sprawia, że Cayenne Coupé wydaje się jeszcze bardziej dynamiczne i pozycjonuje je jako najbardziej sportowy model w segmencie” – powiedział Michael Mauer, wiceprezes Porsche Style. Charakterystyczną sylwetkę Coupé dodatkowo akcentują spojler dachowy oraz obniżona o około 20 mm linia dachu – przednia szyba i słupki A są tu bowiem pochylone bardziej niż w Cayenne. Z kolei przeprojektowane tylne drzwi i błotniki poszerzają tylne nadkola o 18 mm, podkreślając muskularną rzeźbę karoserii. A ponieważ tylna tablica rejestracyjna została umieszczona na zderzaku, samochód wydaje się „spoczywać” bliżej ziemi.

 

Za sprawą adaptacyjnego spojlera dachowego aktualne Cayenne Turbo było pierwszym SUV-em, w którym zastosowano ten typ aktywnej aerodynamiki. Nowe Cayenne Coupé idzie o krok dalej – we wszystkich odmianach modelu „lotka” dachowa łączy się z nowym adaptacyjnym tylnym spojlerem w ramach aktywnej aerodynamiki Porsche (PAA – Porsche Active Aerodynamics). Przy prędkości 90 km/h i większej spojler – harmonijnie zintegrowany z sylwetką pojazdu – wysuwa się o 135 mm. W ten sposób zwiększa nacisk na tylną oś, a jednocześnie podnosi wydajność.

 

Duży, stały, panoramiczny szklany dach w standardzie, w opcji – dach z karbonu

 

Nowe Cayenne Coupé jest standardowo wyposażone w panoramiczny, stały dach szklany o powierzchni 2,16 m2. Przeszklona część (0,92 m2) zapewnia wszystkim podróżującym wrażenie niezwykłej przestronności, a zintegrowana roleta chroni wnętrze zarówno przed zbyt intensywnym nasłonecznieniem, jak i przed zimnem. Na życzenie Coupé występuje z profilowanym dachem z włókien węglowych. Środkowe przetłoczenie nadaje mu charakterystyczny wygląd samochodu sportowego, podobnie jak w przypadku Porsche 911 GT3 RS. Karbonowy dach jest oferowany w ramach jednego z trzech sportowych pakietów optymalizujących masę pojazdu. Pakiety te obejmują również elementy Sport Design oraz nowe, 22-calowe obręcze GT Design o obniżonej masie, a we wnętrzu – środkowe panele foteli pokryte tkaniną o klasycznym, kraciastym wzorze oraz akcenty z włókien węglowych i Alcantary. W przypadku Cayenne Turbo Coupé pakiet zawiera też sportowy układ wydechowy.

 

Cztery sportowe fotele zapewniają wysoki komfort

 

Nowy Cayenne Coupé oferuje mnóstwo przestrzeni – maksymalnie dla czterech osób. Z przodu czekają nowe sportowe fotele z 8-kierunkową regulacją i zintegrowanymi zagłówkami, zapewniające wyjątkowy komfort i optymalne podparcie boczne. Z tyłu Coupé jest standardowo wyposażone w kanapę wyprofilowaną na kształt dwóch pojedynczych siedzeń. Alternatywnie, bez dopłaty, można zamówić komfortowe tylne siedzenia znane z Cayenne. Pasażerowie drugiego rzędu siedzą o 30 mm niżej niż w Cayenne, co oznacza, że pomimo sportowej, obniżonej sylwetki mają do dyspozycji dużo miejsca nad głowami. Pojemność bagażnika wynosi 625 litrów – co idealnie sprawdza się w codziennej eksploatacji, a po złożeniu kanapy wzrasta do 1540 litrów (Cayenne Turbo Coupé: od 600 do 1510 litrów).

 

Rynkowy debiut: z turbodoładowanymi silnikami o mocy 340 i 550 KM

 

Dynamiczne linie i specjalne elementy designu zdecydowanie wyróżniają nowe Cayenne Coupé na tle Cayenne. Jednocześnie najnowszy wariant korzysta ze wszystkich technicznych atutów trzeciej generacji modelu, w tym wydajnych zespołów napędowych, innowacyjnych układów podwozia, scyfryzowanej koncepcji obsługi i wyświetlania informacji oraz wszechstronnych systemów łączności.

 

W chwili premiery rynkowej dostępne są dwie wysokowydajne wersje silnikowe. Pierwsza z nich, Cayenne Coupé, korzysta z 6-cylindrowej turbodoładowanej jednostki o pojemności 3 litrów, mocy 250 kW (340 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Z pakietem Sport Chrono jej przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 6 s, a z opcjonalnymi pakietami sportowymi optymalizującymi masę pojazdu spada do 5,9 s. Prędkość maksymalna tego wariantu wynosi 243 km/h.

 

Topowe Cayenne Turbo Coupé staje na linii startowej z 4-litrowym silnikiem V8 biturbo o mocy 404 kW (550 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 770 Nm. Od zera do 100 km/h przyspiesza w 3,9 s, a jego prędkość maksymalna wynosi 286 km/h.

 

Szeroki zakres standardowego wyposażenia

 

Nowy Porsche Cayenne Coupé jest już dostępne w sprzedaży; w Porsche Centrach pojawi się w maju 2019 r. Ceny modelu zaczynają się od 411 000 zł w przypadku Cayenne Coupé oraz 720 000 zł w przypadku Cayenne Turbo Coupé.

 

Bogate wyposażenie standardowe pojazdu obejmuje uzależnione od prędkości jazdy wspomaganie układu kierowniczego Plus, 20-calowe felgi z lekkich stopów, asystenta parkowania z przodu i z tyłu wraz z kamerą cofania, adaptacyjne zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM) oraz pakiet Sport Chrono.

 

Źródło: PORSCHE MEDIA

Silnik: 2995cm3
Rodzaj paliwa/napęd: Benzyna
Moc: 340 KM
Automatyczna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 6.0 sek.
Rodzaj napędu: Napęd na cztery koła
Pojemność bagażnika: 525
Średnie spalanie: 11.6 l/100 km
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
AutoStrore Porsche Cayenne Coupe - 01 - leasing, kredyt lub najem

Porsche

Cayenne Coupé
5416
brutto/mc
2995cm3
340 KM
2022 r.
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Leasing
Okres umowy mc
84
Wkład własny brutto
189108 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem siedziby spółki. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się tutaj: Polityka Prywatności.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drogą: połączeń telefonicznych, SMS, email.