Nowa oferta

Peugeot208 1.2 PureTech

1199 cm3
100 KM
2023 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Dostępny od rękiDostępny od ręki
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny brutto
28866
Twoja rata  miesięczna brutto
Rata zawiera:
521
Wartość katalogowa 78 899 zł
Dowiedz się więcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Czujnik zmierzchu
  • Lakier Żółty Faro
  • Reflektory przednie PEUGEOT ECO LED TECHNOLOGY
  • Tapicerka materiałowa

Audio i multimedia

  • Android Auto
  • Apple CarPlay
  • Ekran dotykowy
  • Gniazdo USB
  • Interfejs Bluetooth
  • Radio
  • Zestaw głośnomówiący

 

Komfort i dodatki

  • Elektryczne szyby przednie
  • Elektryczne szyby tylne
  • Kierownica skórzana
  • Kierownica wielofunkcyjna
  • Kierownica ze sterowaniem radia
  • Klimatyzacja manualna

 

Systemy wspomagania kierowcy

  • Czujnik zmierzchu
  • Kontrola trakcji
  • Lampy przednie w technologii LED
  • Lusterka boczne składane elektrycznie
  • Lusterka boczne ustawiane elektrycznie
  • Ogranicznik prędkości
  • Podgrzewane lusterka boczne
  • System rozpoznawania znaków drogowych
  • System Start/Stop
  • Światła do jazdy dziennej diodowe LED
  • Tempomat
  • Wspomaganie kierownicy
  • Wspomaganie ruszania pod górę- Hill Holder

 

Osiągi i tuning

  • Felgi stalowe

 

Bezpieczeństwo

  • ABS
  • Aktywny asystent hamowania awaryjnego
  • Asysten pasa ruchu
  • Boczne poduszki powietrzne - przód
  • Elektroniczny system rozdziału siły hamowania
  • ESP
  • Isofix (punkty mocowania fotelika dziecięcego)
  • Kurtyny powietrzne - przód
  • Kurtyny powietrzne - tył
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • System ostrzegający o możliwej kolizji
  • System wykrywania zmęczenie kierowcy

NOWY PEUGEOT 208 - FUTURISTIC & YOUNG

 

W coraz bardziej zuniformizowanym segmencie B, gdzie coraz trudniej o przyjemność z jazdy i świeżość koncepcji, marka PEUGEOT pokazuje odmienne podejście i wprowadza niezwykle atrakcyjnego nowego PEUGEOT 208.

Sposób użytkowania samochodów ulega istotnym przemianom.

Następuje przejście na nowe źródła energii i rodzaje napędu, dlatego nowy PEUGEOT 208 już w chwili wprowadzenia na rynek jest dostępny z trzema różnym napędami: elektrycznym oraz z silnikiem spalinowym benzynowym i wysokoprężnym. Wybór rodzaju napędu nie ogranicza sposobu użytkowania.

Nowa generacja PEUGEOT 208 doskonale wpisuje się w strategię wzbogacania wyposażenia gamy PEUGEOT, a jego zdecydowana stylistyka wnosi powiew młodości i energii.

Nowy PEUGEOT 208 to nie tylko nowatorska stylistyka, ale także inne nowości, jak nowej generacji system PEUGEOT i-Cockpit© 3D oraz liczne systemy wspomagania prowadzenia, które pochodzą z wyższych segmentów rynku.

 

Świat się zmienia, a przyszłość mnoży znaki zapytania. Motoryzacja, tak jak inne dziedziny życia, musi sprostać nowym wyzwaniom. Marka PEUGEOT, która może się poszczycić 208-letnią historią, wkracza zdecydowanie w erę transformacji energetycznej i prezentuje ekscytującą i dającą poczucie bezpieczeństwa wizję przyszłości: #UNBORINGTHEFUTURE.

 

Jednym z nowych elementów tej przyszłości jest nowy PEUGEOT 208. Młodzieńczy, spontaniczny, emanujący energią, ucieleśnia wartości marki PEUGEOT: najwyższe standardy jakości, precyzję, atrakcyjny wygląd i emocje. Atletyczny wygląd samochodu przywołuje sportowe skojarzenia i zapowiada wysokie osiągi. Dopracowana stylistyka i jakość podkreślają pozycjonowanie na rynku nowego modelu i doskonale wpisują się w strategię stałego wzbogacania wyposażenia gamy PEUGEOT.

 

Nowy PEUGEOT 208 pojawia się w samym sercu segmentu B. Wnosi wszystkie zalety, które składają się dziś na sukces gamy PEUGEOT - wyrazistą stylistykę oraz innowacyjność i zaawansowane technologiczne rozwiązania. To wszystko wyróżnia go na tle pozostałej oferty na rynku.

 

CMP/e-CMP: modularna i wydajna platforma

 

Nowy PEUGEOT 208 powstał na bazie najnowszej generacji platformy Groupe PSA, określanej skrótem CMP (Common Modular Platform). Przeznaczona dla segmentów B i C, nowa płyta podłogowa uzupełnia dotychczasową ofertę platformy EMP2 (Efficient Modular Platform).

 

Jak wskazuje nazwa, platforma CMP jest modularna pod względem wymiarów i dostosowania do różnych jednostek napędowych. Tym samym jest przystosowana do różnych rodzajów napędu i pozwala przyszłym klientom na wybór silnika spalinowego (benzynowego, wysokoprężnego) lub elektrycznego.

 

Jednym z głównych założeń i celów konstruktorów była efektywność rozwiązania. Nowa platforma przyczynia się do ograniczenia emisji CO2 nowego PEUGEOT 208 dzięki takim zabiegom jak:

  • zmniejszenie masy (o 30 kg w porównaniu do platformy PF1),
  • poprawienie aerodynamiki (wyrównanie płaszczyzny podwozia i zastosowanie regulowanych wlotów powietrza),
  • zmniejszenie oporów toczenia (opony klasy A i ograniczenie oporów wywołanych tarciem mechanicznym elementów układu jezdnego),
  • optymalizacja układów napędowych (poprawa wydajności procesu spalania, downsizing, ograniczenie oporów tarcia w układach mechanicznych, zmiana przełożeń skrzyni biegów i powszechne zastosowanie systemu Stop&Start).

 

Platforma CMP zapewnia również wyższy komfort i bezpieczeństwo:

  • większy komfort akustyczny i termiczny w kabinie, zmniejszenie drgań elementów,
  • dostępność systemów wspomagania prowadzenia godną wyższych segmentów i niespotykaną dotąd w segmencie B.

 

Nowy PEUGEOT e-208: e-motion

 

Dostępny od chwili wprowadzenia na rynek w 100% elektryczny napęd nowego PEUGEOT e-208 zapewnia dynamiczne przyspieszenie i ekscytującą przyjemność z jazdy:

  • silnik o mocy 100 kW (136 KM) oraz moment obrotowy 260 Nm (dostępne przy każdej prędkości) umożliwiają natychmiastową reakcję samochodu,
  • w czasie jazdy panuje cisza i nie ma wibracji,
  • na centralnym ekranie wyświetlają się animowane grafiki, pokazujące np. tryb działania układu napędowego w czasie rzeczywistym.

 

Nowy PEUGEOT e-208 oferuje trzy tryby jazdy:

  • eco - zapewniający maksymalny zasięg,
  • normal - dla optymalnego komfortu podczas codziennego użytkowania,
  •  sport - ukierunkowany na osiągi i doznania z jazdy, maksymalną moc i moment obrotowy (przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 8,1 s).

 

Dostępne są również dwa tryby hamowania, włączane za pomocą dźwigni zmiany biegów i sterujące odpowiednimi trybami ładowania akumulatora:

  • umiarkowanym, zapewniającym doznania zbliżone do jazdy samochodem z silnikiem spalinowym,
  • wzmocnionym, zapewniającym hamowanie silnikiem kontrolowane pedałem gazu.

 

Nowy PEUGEOT e-208 oferuje komfort termiczny na najwyższym poziomie w porównaniu z konkurencją dzięki zastosowaniu:

  • elementu grzejnego dużej mocy (5 kW), zasilanego akumulatorem wysokonapięciowym,
  • pompy ciepła i automatycznej regulacji temperatury w kabinie, które zapewniają taki sam komfort jak w samochodach z silnikiem spalinowym. Układ nie ogranicza zasięgu samochodu dzięki większej sprawności energetycznej w porównaniu do tradycyjnej klimatyzacji lub układu ogrzewania,
  • podgrzewanych siedzeń (w zależności od wersji),
  • wstępnego chłodzenia lub nagrzewania samochodu, programowanego za pomocą ekranu dotykowego lub aplikacji MyPeugeot® na smartfona. Oprócz komfortu funkcja ta pozwala zoptymalizować zasięg samochodu (szybsze uzyskanie żądanej temperatury po rozruchu) i wcześniej uzyskać optymalną temperaturę pracy akumulatora.

 

Przestrzeń w kabinie i objętość bagażnika są identyczne jak w wersji z silnikiem spalinowym. Akumulatory o łącznej objętości 220 litrów są rozmieszczone pod podłogą nowego PEUGEOT 208.

 

Know-how marki PEUGEOT zobowiązuje - układ jezdny nowego PEUGEOT e-208 wykorzystuje specjalnie opracowane rozwiązania techniczne i ustawienia (optymalne rozłożenie masy). Pozwoliło to na uzyskanie właściwości dynamicznych nowego PEUGEOT 208 porównywalnych z wersjami spalinowymi.

 

Nowy PEUGEOT e-208 jest wyposażony w akumulator dużej pojemności, która wynosi 50 kWh i umożliwia zasięg do 340 km, zgodnie z protokołem homologacyjnym WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures) i 450 km według NEDC (New European Driving Cycle). Połączony z układem chłodzenia kabiny, system regulacji termicznej poprzez obieg cieczy chłodzącej pozwala na szybkie ładowanie akumulatora, wydłuża jego żywotność i zapewnia optymalny zasięg. Akumulator ma 8-letnią gwarancję lub przebieg 160 tys. km po których zachowa minimum 70% pojemności.

 

Tryby ładowania są zróżnicowane i dostosowane do różnych sytuacji w codziennym użytkowaniu samochodu.

 

Dostępne są trzy tryby ładowania akumulatora:

  • z klasycznego gniazda domowego lub, w celu pełnego naładowania w ciągu 16 godzin, ze wzmocnionego gniazda Green Up™ Legrand® przy użyciu przewodu dostarczonego z samochodem,
  • ze stacji Wall Box, która pozwala na pełne naładowanie akumulatora w ciągu 5 godzin i 15 minut prądem trójfazowym (11 kW) lub w ciągu 8 godzin prądem dwufazowym (7,4 kW),
  • z publicznej stacji ładowania - układ chłodzenia akumulatora pozwala na zastosowanie ładowarek o mocy 100 kW i naładowanie akumulatora do 80% w ciągu 30 minut.

 

Nowy PEUGEOT e-208 umożliwia programowanie czasu włączenia ładowania za pośrednictwem ekranu nawigacji online lub poprzez aplikację MyPeugeot® na smartfona. System umożliwia również uruchomienie i wyłączenie ładowania w każdej chwili oraz sprawdzenie stanu naładowania akumulatora.

 

Marka PEUGEOT pomaga klientom w przejściu na nowe źródła energii. Równolegle z uruchomieniem sprzedaży nowego PEUGEOT e-208, wprowadza nowe oferty różnorodnych usług z trzech obszarów:

Easy-Charge lub jak ułatwić klientom dostęp do różnych form i możliwości ładowania akumulatorów:

  • oferta ładowania w domu lub w biurze obejmuje szeroką gamę urządzeń (wzmocnione gniazdo, Wallbox, Smart Wallbox…), diagnozowanie niezbędnej instalacji elektrycznej oraz wybór najbardziej korzystnego rozwiązania do ładowania akumulatora i ostateczną instalację,
  • oferta ładowania ze stacji publicznych poprzez Free2Move Services, która obejmuje kartę dostępu do sieci ponad 85 000 stacji ładowania w Europie: wybór stacji zależnie od odległości, prędkości i kosztu ładowania. System nawigacji online prowadzi kierowcę do wybranej stacji ładowania.

Easy-Mobility lub jak zapewnić klientom mobilność w każdych okolicznościach:

  • Trip planner: narzędzie do planowania i organizowania dalekich podróży poprzez Free2Move Services. Propozycja najbardziej korzystnych tras z uwzględnieniem aktualnie dostępnego zasięgu samochodu i lokalizacji stacji ładowania na trasie. Wybraną trasę można wysłać do systemu nawigacji online, który ją wyświetli na ekranie w samochodzie,
  • Mobility Pass: usługa rozszerzonej i gwarantowanej mobilności wliczona w ratę wynajmu samochodu. Pozwala na wynajęcie samochodu w każdej chwili, zależnie od potrzeb,
  • E-coaching: narzędzie aplikacji MyPeugeot, które przekazuje porady i pomaga w optymalizacji sposobu prowadzenia i zwiększeniu zasięgu nowego e-208.

Serenity lub jak wspierać klientów w poznawaniu i pełnym korzystaniu z zalet samochodu:

  • nowe symulatory i narzędzia cyfrowe, dostępne na stronach internetowych marki PEUGEOT, pomagają w lepszym poznaniu napędu elektrycznego,
  • odpowiednio dostosowane umowy serwisowe oraz pomoc drogowa mogą być wliczone w ofertę finansowania, aby klient mógł bezstresowo korzystać z samochodu,
  • świadectwo pojemności akumulatora, aby ułatwić odsprzedaż samochodu z zagwarantowanym poziomem pojemności akumulatora.

 

Nowy PEUGEOT e-208 oferuje pełen dostęp do nowego rodzaju mobilności. Zapewnia swobodę poruszania się w mieście, nawet w tzw. zielonych strefach o ograniczonym ruchu samochodowym.

 

NOWY PEUGEOT 208 – zgodność z normą Euro 6.d

 

Nowy PEUGEOT 208 dysponuje szeroką gamą silników spalinowych najnowszej generacji, które spełniają normy Euro 6.d w przypadku silników benzynowych i Euro 6.d-Temp dla jednostek wysokoprężnych. Unikatowa w segmencie B oferta silników PureTech o mocy 100 i 130 KM jest dostępna z 8-stopniową automatyczną skrzynią EAT8.

 

Silniki benzynowe to 3-cylindrowe jednostki o pojemności skokowej 1,2 l:

  • PureTech 75 S&S z manualną skrzynią biegów o 5 przełożeniach,
  • PureTech 100 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach lub automatyczną skrzynią EAT8,
  • PureTech 130 S&S z automatyczną skrzynią EAT8.

 

Silniki wysokoprężne to 4-cylindrowe jednostki o pojemności skokowej 1,5 l:

  • BlueHDi 100 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach.

 

Na rynkach, na których obowiązują mniej restrykcyjne normy ochrony środowiska, będą dostępne również silniki z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach lub automatyczną skrzynią EAT6.

 

Nowy PEUGEOT 208 – wyrazista stylistyka, która budzi pożądanie

 

Nowy PEUGEOT 208 ma wyróżniający się, atrakcyjny wygląd i nie potrzebuje chromowanych ozdobników. Ma silną, ekspresyjną stylistykę i doskonałe proporcje nadwozia. Jest też świetnym przykładem strategii stałego wzbogacania wyposażenia całej gamy PEUGEOT.

 

Dłuższy, szerszy i niższy od obecnej wersji PEUGEOT 208, samochód nowej generacji ma wyróżniającą się, sportową sylwetkę, którą podkreślają długie i płynnie zarysowane linie nadwozia. Szerokie błotniki i obszerne kształty nadwozia dodają mu zmysłowości. Uwagę zwraca subtelna równowaga pomiędzy siłą i łagodnością.

 

Z profilu nowy PEUGEOT 208 wyróżnia się cofniętą przednią szybą, co umożliwiło wydłużenie i silniejsze wyprofilowanie maski. Tylna szyba boczna jest silnie pochylona i idealnie zrównana z linią tylnego nadkola, co podkreśla dynamiczny charakter samochodu. W wersji GT Line lub GT nadkola wyposażone są w lakierowane na czarno poszerzenia. Dzięki temu sylwetka nadwozia nabiera mocy, a koła stają się wizualnie większe. W wersjach z najbogatszym wyposażeniem 17-calowe felgi są zdobione przykręcanymi wkładkami, które można spersonalizować. Felgi poprawiają właściwości aerodynamiczne i zmniejszają masę elementów niepodwieszonych (-3,6 kg w każdym samochodzie).

 

Rozpoznawalny na pierwszy rzut oka przód samochodu zręcznie łączy elementy nawiązujące do stylistyki nowego PEUGEOT 508 w dolnej części nadwozia, z charakterystycznym układem świateł (zależnie od wersji) przypominającym ślady trzech pazurów. Zarys przedniego zderzaka tworzy jedna linia obejmująca w centralnej części wlot powietrza o unikatowym kształcie. Jest on harmonijnie wbudowany w zderzak z centralnie umieszczonym logo lwa PEUGEOT. Na przedniej części pokrywy silnika widnieje emblemat modelu - 208.

 

Tył nowego PEUGEOT 208, w nawiązaniu do modeli PEUGEOT 3008, 5008 i 508, został wyposażony w czarną listwę, która biegnie przez całą szerokość pokrywy bagażnika i łączy tylne światła z trzema śladami lwich pazurów, świecącymi się w dzień i w nocy (stale świecąca sygnatura świetlna). Zarys kształtów jest precyzyjny i przykuwa wzrok napiętą linią. W dolnej części zderzaka znajduje się również dyfuzor wykończony lśniącym czarnym lakierem oraz, w zależności od wersji silnikowej, uzupełniony chromowanymi końcówkami rury wydechowej.

 

Oprócz standardowych kolorów nadwozia i dachu Black Diamond, nowy PEUGEOT 208 oferuje szeroką paletę lakierów, które w pełni oddają jego silną żywiołowość i witalność:

  • żółty Faro - lakier metalizowany,
  • niebieski Vertigo - lakier metalizowany trzywarstwowy,
  • czerwony Elixir - lakier metalizowany z barwionym lakierem wykończeniowym, który potęguje głębię i nasycenie koloru. Doskonale podkreśla bryły nadwozia, a barwa lakieru nabiera blasku.

 

Nowego PEUGEOT e-208 można nieomylnie rozpoznać po zewnętrznych oznakach:

  • osłonie chłodnicy w kolorze nadwozia,
  • połyskującym logo lwa z kolorowymi akcentami, które zmienia odcień w zależności od kąta patrzenia,
  • monogramie e-208 z tyłu i literach „e” na tylnych słupkach

 

Nowy PEUGEOT 208 - high-tech, high-touch

 

Nowy PEUGEOT 208 czerpie inspirację z modelu koncepcyjnego PEUGEOT FRACTAL i wyposażony jest w nową generację systemu PEUGEOT i-Cockpit®. To nieodłączny element stanowiący część DNA marki PEUGEOT. Ma już ponad pięć milionów fanów.

 

Dla zapewnienia pełnej ergonomii, PEUGEOT i-Cockpit® w nowym PEUGEOT 208 wykorzystuje ten sam trzypoziomowy układ co w pozostałych modelach gamy PEUGEOT.

 

Wzrok: informacje pojawiają się idealnie na linii wzroku kierowcy. Zależnie od poziomu wyposażenia, na panelu wirtualnych zegarów PEUGEOT i-Cockpit® 3D ukazują się informacje odczytywane na dwóch poziomach.

 

Przed górnym ekranem cyfrowym informacje są wyświetlane na wzór hologramu. Są dynamiczne i pokazują się, w zależności od stopnia ich znaczenia, bliżej lub dalej oczu kierowcy. Dzięki temu czas reakcji kierowcy skraca się o około pół sekundy. W centralnej części, nad przełącznikami, znajduje się ekran dotykowy o przekątnej 5, 7 lub 10 cali, w zależności od poziomu wyposażenia lub wybranych opcji.

 

Dotyk: zastosowane materiały są miłe w dotyku, elementy wyposażenia są starannie dopasowane, a przyciski i przełączniki ergonomicznie rozmieszczone. Od poziomu wyposażenia Active (w zależności od kraju), deska rozdzielcza jest pokryta pianką i ozdobiona w centralnej części elementem, który przypomina karbon.

 

Kompaktowa kierownica pochodzi z modeli z wyższych segmentów (3008, 5008, 508). Nowy typ sterowania automatycznej skrzyni biegów EAT8 Shift and Park by wire jest intuicyjny i ergonomiczny. Łopatki pod kierownicą umożliwiają ręczną zmianę biegów bez wyłączania automatyki skrzyni.

 

Ciało: kabina jest jak kokon, który chroni pasażerów i kierowcę. Przednie fotele zapewniają wysoki komfort i stabilne podparcie.

 

Objętość i rozmieszczenie schowków w nowym PEUGEOT 208 były przedmiotem szczególnej uwagi projektantów. Oprócz kieszeni w drzwiach i schowka w desce rozdzielczej, w osi nadwozia samochodu występują trzy strefy (w zależności od wersji):

  • obszerny schowek pod podłokietnikiem, pomiędzy przednimi siedzeniami,
  • wnęka przed dźwignią zmiany biegów, gdzie można łatwo odłożyć przedmioty,
  • pomysłowy, zamykany schowek w centralnej konsoli, gdzie można naładować indukcyjnie smartfon z dala od cudzych spojrzeń. Kształt tylnej części pokrywy zaprojektowano tak, by po jej otwarciu można było odłożyć smartfon.

 

Nowy PEUGEOT 208 - inteligentnie zbudowana gama

 

Gama nowego PEUGEOT 208 obejmuje pięć poziomów wykończenia: Access, Active, Allure, GT Line i GT.

 

Wersje o najbogatszym wyposażeniu - GT Line i GT wyróżniają następujące elementy stylistyczne:

  • reflektory typu Full LED z charakterystycznym układem przypominającym potrójny ślad pazurów,
  • poszerzone nadkola i listwy wokół szyb w czarnym błyszczącym kolorze,
  • aluminiowe, diamentowane obręcze kół 17” z dekorami,
  • kabina starannie wykończona detalami: czarną wykładziną dachową, przeszyciami, tapicerką w kolorze adamitu, możliwością wyboru ośmiu barw oświetlenia ambientowego, sportowymi fotelami, aluminiowymi pedałami.

 

Zarezerwowane dla PEUGEOT e-208 wykończenie GT odróżnia się wyraźnie takimi elementami, jak:

  • ekskluzywna tapicerka z alcantary© w kolorze szarym Gréval połączona z tkaniną strukturalną,
  • 17-calowe felgi ze specjalnymi dekorami ozdobnymi.

 

Nowy PEUGEOT 208 – nadzwyczajne bezpieczeństwo

 

Nowy PEUGEOT 208, wyposażony w nowy system Drive Assist, otwiera drogę do prowadzenia półautonomicznego. Oferuje systemy wspomagania prowadzenia najnowszej generacji i na najwyższym poziomie w tym segmencie rynku:

  • Adaptacyjny tempomat z funkcją Stop&Go w wersjach z automatyczną skrzynią biegów EAT8 (lub ACC Stop&Go) z możliwością regulacji zalecanej odległości między samochodami. Podczas jazdy w korku ponowne ruszenie pojazdu następuje automatycznie, jeśli jego zatrzymanie trwało krócej niż trzy sekundy. W przeciwnym razie wystarczy wcisnąć pedał gazu lub przycisk pod kierownicą, by ponownie uruchomić funkcję. Funkcja może być aktywowana od prędkości 0 km/h. Funkcja dostępna w wersjach z manualną skrzynią biegów sprawia, że po hamowaniu, które zmniejsza prędkość poniżej 30 km/h, tempomat zawiesza działanie, a kierowca musi przejąć kontrolę nad samochodem, wciskając pedał sprzęgła i hamując do zatrzymania samochodu,
  • system utrzymania środka pasa ruchu (LPA), przy czym kierowca ma wybór położenia samochodu na pasie (w powiązaniu z funkcją ACC Stop&Go),
  • Full Park Assist z funkcją kontroli otoczenia Flankguard (w wersji z automatyczną skrzynią EAT8). System steruje automatycznie układem kierowniczym, pedałem gazu i hamulca, aby wjechać lub wyjechać z miejsca parkingowego,
  • system automatycznego hamowania awaryjnego (AEBS) najnowszej generacji rozpoznaje pieszych i rowerzystów w dzień i w nocy przy prędkości od 5 km/h do 140 km/h i ostrzega kierowcę o ryzyku kolizji (FCW),
  • system aktywnego monitorowania pasa ruchu (LKA Road-Edge) lub zjechania na pobocze koryguje tor jazdy od 65 km/h,
  • system wykrywania zmęczenia kierowcy (DAA3) kontroluje czujność kierowcy w czasie długiej jazdy i przy prędkościach przekraczających 65 km/h. Kontrola odbywa się poprzez analizę niewielkich ruchów kierownicy,
  • system automatycznego przełączania świateł drogowych (HBA),
  • system monitorowania ograniczeń prędkości (SLI-ISA),
  • system poszerzonego rozpoznawania znaków drogowych (ETSR - znak Stop i zakaz wjazdu),
  • system kontroli martwego pola (ABSD - z funkcją korygowania toru jazdy). Funkcja ta działa powyżej prędkości 12 km/h,
  • elektryczny hamulec postojowy.

 

Nowy PEUGEOT 208 - w pełni zintegrowany

 

Smartfon jest integralną częścią naszej codzienności, dlatego funkcja Mirror Screen w nowym PEUGEOT 208 jest kompatybilna z protokołami komunikacyjnymi MirrorLink™, Apple CarPlay™ i Android Auto™. Miejsce do indukcyjnego ładowania telefonu umieszczono w schowku konsoli centralnej. Ponadto w samochodzie może znajdować się do czterech gniazd USB (w tym jedno typu C).

 

Nawigacja 3D online TomTom® Traffic informuje w czasie rzeczywistym o ruchu drogowym i opcjonalnie o Strefach Niebezpiecznych.

 

Źródło: PEUGEOT MEDIA

Silnik: 1199 cm3
Rodzaj paliwa/napęd: Benzyna
Moc: 100 KM
Manualna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 9.9 sek.
Rodzaj napędu: przednia oś
Pojemność bagażnika: 311
Średnie spalanie: 7.1 l/100 km
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
Autostore Peugeot 208 - 01 - leasing, kredyt lub najem
Dostępny od rękiDostępny od ręki

Peugeot

208 1.2 PureTech
521
brutto/mc
1199 cm3
100 KM
2023 r.
Rata zawiera:
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Najem
Okres umowy mc
60
Wkład własny brutto
28866 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem siedziby spółki. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się tutaj: Polityka Prywatności.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drogą: połączeń telefonicznych, SMS, email.