Nowa oferta

AudiQ5 Sportback 50 TFSI e

1984cm3
299 KM
2022 r.
0 km
Zarezerwuj na 24 h
Firma
Prywatnie
Kredyt
Leasing
Najem
Okres umowy mc
Wkład własny brutto
122564
Twoja rata  miesięczna brutto
Rata zawiera:
2214
Wartość katalogowa 335 008 zł
Dowiedz się więcej o tej ofercie
lub
Co mnie wyróżnia
Moje wyposażenie
Poznaj model
Parametry techniczne
  • Asystent podjazdu z funkcją Auto Hold
  • Audi active lane assist
  • Audi adaptive cruise control
  • Audi connect Navigation & Infotainment
  • Audi pre sense rear
  • Audi side assist - asystent zmiany pasa ruchu
  • Audi sound system
  • Audi virtual cockpit
  • Autoalarm
  • Dywaniki z przodu i z tyłu
  • Elementy we wnętrzu obszyte skórą ekologiczną
  • Funkcja ostrzegania przy zmianie pasa ruchu z Audi pre sense rear
  • Kamera cofania
  • Kamera z czujnikiem odległości (w systemie wspomagającym kierowcę)
  • Klimatyzacja automatyczna, 3-strefowa
  • Kluczyk komfortowy z czujnikiem zwalniającym blokadę bagażnika i autoalarmem
  • Kluczyk komfortowy z funkcją Safe lock
  • Kombinacja mikrofibra/skóra
  • Komfortowa klimatyzacja postojowa
  • Komfortowy podłokietnik z przodu
  • Lakier szary Daytona perłowy
  • Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane, ogrzewane i składane, oba lusterka automatycznie przyciemniane
  • MMI Navigation plus z MMI touch
  • Obręcze kół ze stopu metali lekkich 8Jx20", 5 - ramienne, grafitowe, częściowo polerowane z oponami 255/45 R20. 3-letnie ubezpieczenie opon w cenie.
  • Ogrzewanie przednich siedzeń
  • Pakiet oświetlenia Ambiente plus 
  • Pakiet promocyjny Comfort
  • Pakiet promocyjny Exterior
  • Pakiet promocyjny Technology
  • Pakiet systemów wspomagających w ruchu pozamiejskim
  • Podsufitka tkaninowa w kolorze czarnym
  • Reflektory Matrix LED i układ zmywania reflektorów ze światłami tylnymi OLED ze specjalną grafiką 1
  • Reflektory Matrix LED z dynamicznym rozdziałem strumienia światła i dynamicznymi kierunkowskazami
  • Regulacja podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa dla przednich siedzeń, 4-kierunkowa
  • Relingi dachowe aluminiowe z funkcją rozpoznawania obciążenia
  • Siedzenie kierowcy z elektryczną regulacją
  • System rozpoznawania znaków drogowych współpracujący z kamerą
  • Szyby z dodatkową powłoką zaciemniającą
  • Światła tylne OLED z dodatkową grafiką 3
  • Układ zmywania reflektorów
  • Wtyczka przemysłowa CEE 32 A / 400 V /6 h / prosta, długi kabel
  • Wzmocnienie odbioru LTE

Ładowanie

  • Kabel do ładowania z gniazdka elektrycznego, typ E/F
  • Przewód do ładowania prądem zmiennym (AC) ze stacji ładującej, Mode 3, moc do 11 kW

 

Komfort

  • Lusterko po stronie kierowcy, asferyczne
  • Lusterko wewnętrzne automatycznie przyciemniane, bez ramki
  • Lusterko zewnętrzne po stronie pasażera, asferyczne
  • Osłona bagażnika
  • Siatka oddzielająca przestrzeń pasażerską od bagażowej
  • Uchwyt na pojemnik na napój
  • Wariant dla niepalących
  • Wspomaganie unoszenia i opuszczania pokrywy bagażnika, elektryczne
  • Wykładzina bagażnika
  • Wykończenie podłogi bagażnika wykładziną
  • Zabezpieczenie przed otwarciem przez dzieci, manualne

 

Systemy multimedialne

  • Audi connect Emergency Call & Service z Audi connect Remote & Control
  • Audi Smartphone Interface
  • Moduł danych Europa
  • Radio cyfrowe

 

Systemy wspomagające kierowcę

  • Audi parking system plus
  • Audi pre sense city

 

Technika i bezpieczeństwo

  • Apteczka z trójkątem ostrzegawczym i kamizelkami odblaskowymi
  • Audi drive select
  • Boczne poduszki powietrzne z przodu i system kurtyn powietrznych chroniących głowy
  • Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa
  • Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego
  • Hamowanie rekuperacyjne
  • Hamulce tarczowe z przodu, 17" (ECE)
  • Hamulce tarczowe z tyłu, 17" (ECE)
  • Hybrydowy układ napędowy PHEV
  • Poduszka powietrzna dla kierowcy i przedniego pasażera, z możliwością dezaktywacji poduszki pasażera
  • Uchwyt do montażu gaśnicy
  • Zawieszenie standardowe
  • Zbiornik paliwa

 

Przedłużenie gwarancji Audi i pakiety przeglądów serwisowych Audi

  • Audi Extensive - Pakiet naprawczy 3 lata / 90 000 km (w tym pierwsze dwa lata bez limitu przebiegu)

 

Koła i opony

  • Wskaźnik kontroli ciśnienia w oponach
  • Zestaw naprawczy do opon
  • Zestaw narzędzi (bez podnośnika)

 

Reflektory

  • Światła do jazdy dziennej 

 

Wygląd zewnętrzny

  • Listwy ozdobne wokół szyb w kolorze srebrnym
  • Obudowy lusterek w kolorze nadwozia
  • Oznaczenie modelu i typu silnika
  • Spojler dachowy
  • Wzmocnione zderzaki

 

Systemy dachowe i przeszklenie

  • Osłony przeciwsłoneczne po stronie kierowcy i pasażera
  • Przednia szyba z izolacją akustyczną
  • Szyby termoizolacyjne

 

Fotele

  • Kanapa tylna plus
  • Siedzenia sportowe z przodu
  • Uchwyty ISOFIX i top tether do fotelika dziecięcego dla skrajnych siedzeń z tyłu
  • Zagłówki z przodu

 

Wygląd wewnętrzny

  • Aplikacje dekoracyjne czarne matowe
  • Aplikacje dekoracyjne z aluminium Rhombus
  • Listwy progowe w przednich drzwiach ze wstawkami z aluminium, podświetlane, z logo S

 

Kierownice i elementy obsługi

  • Gałka dźwigni skrzyni biegów
  • Kierownica 3-ramienna wielofunkcyjna plus, obszyta skórą

 

Inne

  • Czynnik chłodniczy R1234yf
  • Osłona krawędzi bagażnika ze stali szlachetnej
  • Przygotowanie do funkcji na życzenie
  • quattro
  • quattro z technologią ultra
  • SI engine 
  • System AVAS - Acoustic Vehicle Alerting System
  • Zwiększenie seryjnego pierwszego napełnienia paliwem

Audi rozszerza swoją ofertę modeli hybrydowych typu plug-in, rozpoczynając sprzedaż na rynkach europejskich modelu Q5 Sportback TFSI e quattro. Elegancki SUV coupé zjeżdża z linii montażowej w dwóch wersjach: Q5 Sportback 50 TFSI e quattro (łączne zużycie paliwa w l/100 km: 2,0-1,8, łączne zużycie energii elektrycznej w kWh/100 km: 19,6-19,3; łączna emisja CO2 w g/km:(45-42) rozwija 220 kW (299 KM) mocy, a Q5 Sportback 55 TFSI e quattro (łączne zużycie paliwa w l/100 km: 2,0-1,8; łączne zużycie energii elektrycznej w kWh/100 km: 19,6-19,3; łączna emisja CO2 w g/km: 45-42) generuje 270 kW (367 KM). W obu modelach akumulator litowo-jonowy może zmagazynować 14,4 kWh energii netto - co wystarcza na zasięg elektryczny do 61 kilometrów według standardów cyklu WLTP (71 km według NEDC). Siostrzany model, Audi Q5 TFSI e quattro oferowany od roku 2019, jest teraz wyposażany w jeszcze mocniejszy akumulator.

 

W modelach Q5 TFSI e quattro i Q5 Sportback TFSI e quattro zastosowano układ napędowy o takiej samej konstrukcji - w obu wersjach mocy. Składa się on z silnika benzynowego 2.0 TFSI o mocy 195 kW (265 KM) i o momencie obrotowym 370 Nm sprzężonego z silnikiem elektrycznym. Stale wzbudzony silnik synchroniczny (PSM) osiąga moc szczytową 105 kW i maksymalny moment obrotowy 350 Nm. Wraz ze sprzęgłem jest on zintegrowany z siedmiobiegową automatyczną skrzynią biegów S tronic, która przekazuje moment do układu napędowego quattro z techniką ultra. W normalnym trybie jazdy, mając na względzie wydajność, moc przekazywana jest tylko na przednie koła. Oś tylna jest błyskawicznie dołączana w razie potrzeby.

 

Akumulator litowo-jonowy umieszczono pod podłogą bagażnika. Akumulator zbudowany jest ze 104 ogniw pryzmatycznych i przy napięciu 381 V może zmagazynować 14,4 kWh energii (netto; 17,9 kWh brutto). W celu zapewnienia optymalnej temperatury, jego obieg chłodzący jest połączony zarówno z obiegiem czynnika chłodzącego układu klimatyzacji, jak i z obiegiem niskotemperaturowym zasilającym silnik elektryczny i układy elektroniczne. Układ klimatyzacji jest standardowo wyposażony w zintegrowaną, wysokowydajną pompę ciepła wiążącą ciepło odpadowe emitowane przez komponenty wysokonapięciowe. Może on wytwarzać moc cieplną do 3 kW z 1 kW energii elektrycznej, co zwiększa efektywność energetyczną samochodu i zapewnia bardziej komfortowy klimat dla pasażerów we wnętrzu pojazdu.

 

Dwie wersje mocy: 220 kW (299 KM) i 270 kW (367 KM)

 

Ponieważ obie wersje silnikowe różnią się pod względem strategii doładowania, mają one różną moc systemową i różny moment obrotowy. Q5 Sportback 50 TFSI e quattro (łączne zużycie paliwa w l/100 km: 2,0 1,8; łączne zużycie energii elektrycznej w kWh/100 km: 19,6-19,3; łączna emisja CO2 w g/km: 45-42) z mocą 220 kW (299 KM) i momentem obrotowym rzędu 450 Nm przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,1 sekundy. Q5 Sportback 55 TFSI e quattro (łączne zużycie paliwa w l/100 km: 2,0-1,8; łączne zużycie energii elektrycznej w kWh/100 km: 19,6-19,3; łączna emisja CO2 w g/km: 45-42) standardowe 100 km/h rozwija w 5,3 sekundy, ma moc 270 kW (367 KM) i moment obrotowy 500 Nm.

 

W obu wersjach silnikowych maksymalny moment obrotowy jest dostępny już nieco powyżej prędkości obrotowej biegu jałowego. To również przyczynia się do lepszego ogólnego wrażenia, jakie wywołuje napęd hybrydowy typu plug-in. Ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna 239 km/h oraz zużycie paliwa i energii elektrycznej, są identyczne w obu wersjach mocy. Przy zasilaniu wyłącznie elektrycznym, obie hybrydy typu plug-in mogą przejechać do 61 km (WLTP) z prędkością do 135 km/h.

 

Tryby jazdy i predyktywny asystent wydajności 

 

Cichy i bezemisyjny w mieście, z dużym zasięgiem na długich trasach lub sportowy i dynamiczny dzięki połączeniu mocy silnika TFSI i silnika elektrycznego: tryby jazdy dla hybryd typu plug-in linii modelowej Q5 są wszechstronne i inteligentne. Koncepcja ich działania została opracowana w taki sposób, by kierowca mógł pokonywać większość codziennych tras na napędzie wyłącznie elektrycznym. Osoba prowadząca samochód może swobodnie decydować, czy i w jaki sposób chce ingerować we współpracę obu silników; w tym celu ma do wyboru cztery tryby pracy.

 

Tryb hybrydowy jest aktywowany automatycznie już w momencie rozpoczęcia jazdy z włączoną nawigacją, ale można go również wybrać ręcznie, za pomocą przycisku. W tym trybie ładowanie akumulatora jest optymalnie rozłożone na przebiegu całej trasy, co pozwala ograniczyć zużycie energii do minimum. W centrum miasta oraz w ruchu miejskim Q5 i Q5 Sportback TFSI e quattro zasilane są głównie energią z akumulatora. Funkcja sterowania napędem obu hybryd typu plug-in opiera się na przetwarzaniu dużej ilości danych. Obejmują one informacje o ruchu drogowym online, odległość do celu, profil wybranej trasy, dokładne informacje o najbliższym otoczeniu z danych nawigacyjnych, takie jak ograniczenia prędkości, rodzaje dróg, wzniesienia i spadki oraz aktualne dane z czujników pokładowych. Jeśli w systemie MMI uruchomione jest prowadzenie do celu wg nawigacji, predyktywna strategia operacyjna podejmuje próbę przejechania ostatniego miejskiego odcinka trasy w całości na napędzie elektrycznym i dotarcia do celu lub stacji ładowania z prawie pustym akumulatorem napędowym.

 

W kierunku wydajności: doładowanie lub żeglowanie

 

Gdy kierowca Audi Q5 lub Q5 Sportback TFSI e quattro zdejmuje nogę z pedału gazu, system zarządzania napędem, w zależności od sytuacji, wybiera między tzw. żeglowaniem z wyłączonym silnikiem, a rekuperacją, czyli odzyskaniem energii kinetycznej i przekształceniem jej w energię elektryczną. Silnik elektryczny odpowiedzialny jest za wszystkie operacje hamowania do 0,1 g i może wygenerować moc do 25 kW. Rekuperacja sięga do 0,2 g i może odzyskać do 80 kW mocy elektrycznej. Hydrauliczne hamulce tarczowe są aktywowane tylko w przypadku mocniejszego hamowania.

 

Predyktywny asystent wydajności (PEA) dostosowuje pracę układu odzyskiwania energii podczas hamowania do aktualnej sytuacji. Wykorzystuje on dane dotyczące przewidywanej trasy pozyskiwane z nawigacji i monitoruje odległość do poprzedzającego pojazdu za pomocą kamery i radaru. Gdy aktywny jest adaptacyjny tempomat (ACC), układ PEA wspiera kierowcę poprzez automatyczne hamowanie i przyspieszanie, jeszcze bardziej zwiększając wydajność i komfort jazdy.

 

Gdy kierowca nie korzysta z aktywnego tempomatu, otrzymuje podpowiedzi wskazujące właściwy moment na zdjęcie nogi z prawego pedału. Wskazówki te są przekazywane w formie impulsu haptycznego z aktywnego pedału przyspieszenia, a także w formie wizualnych komunikatów w kokpicie i na opcjonalnym wyświetlaczu head-up display. Jednocześnie symbole informują o przyczynie zmniejszenia prędkości: ograniczeniu prędkości, drogowskazach, zakrętach i zjazdach, rondach, skrzyżowaniach, zjazdach z autostrad i wzmożonym ruchu przed nami.

 

Oprócz hybrydowego trybu pracy, kierowca może wybrać jeden z trzech innych trybów. W trybie EV - podstawowym ustawieniu przy każdym uruchomieniu pojazdu - samochód jest napędzany wyłącznie energią elektryczną, dopóki kierowca nie naciśnie pedału gazu do oporu. W trybie Hold pojemność akumulatora jest utrzymywana na aktualnym poziomie. W trybie ładowania (Charge) system zarządzania napędem zwiększa ilość energii w akumulatorze przy pomocy silnika spalinowego. Podobnie jak podczas rekuperacji, silnik elektryczny pracuje wtedy jako generator i ładuje akumulator napędowy.

 

Wygoda: szybkie ładowanie w kilka godzin

 

Wszystkie samochody hybrydowe typu plug-in w rodzinie Q5, są standardowo wyposażone  w kompaktowy, garażowy system ładowania. Przy przemysłowym przyłączu elektrycznym o napięciu 400 V i natężeniu 16 amperów, pełne ładowanie o mocy 7,4 kWh trwa około 2,5 godziny. W przypadku domowego gniazdka elektrycznego o napięciu 230 V, ładowanie trwa około 8 godzin i 15 minut. W podróży kierowca może również ładować akumulator na ogólnodostępnych stacjach ładowania. Służy do tego standardowy kabel z wtyczką typu 2.

 

Usługa Audi e-tron Charging Service umożliwia wygodne ładowanie w drodze, zapewniając dostęp do około 200 000 punktów ładowania w 26 krajach europejskich. Do rozpoczęcia procedury wystarczy jedna karta, niezależnie od operatora.

 

Zarządzanie ładowaniem wprost z własnej kanapy: aplikacja myAudi

 

Aplikacja myAudi umożliwia klientom korzystanie z usług Audi connect na ich smartfonach, co jest szczególnie atrakcyjne w przypadku modeli hybrydowych typu plug-in. Za pomocą aplikacji można sprawdzić stan akumulatora i zasięg, rozpocząć proces ładowania, zaprogramować timer ładowania, a także przeglądać statystyki ładowania i zużycia paliwa. Ponadto, zarówno w aplikacji, jak i w nawigacji MMI w samochodzie, w planerach tras wyświetlane są stacje ładowania.

 

Kolejną funkcją aplikacji myAudi jest ustawienie temperatury wnętrza jeszcze przed wyruszeniem w drogę. Klient może dokładnie określić, w jaki sposób wnętrze ma być ogrzewane lub chłodzone podczas ładowania akumulatora. Układ działa nawet wtedy, gdy samochód nie jest podłączony do sieci energetycznej – pod warunkiem, że ma wystarczająco naładowany akumulator. Opcjonalnie dostępna jest też dodatkowa klimatyzacja. Dzięki niej klient może ustawić żądaną temperaturę, a w zależności od wersji wyposażenia może mieć także podgrzane fotele i przednią szybę.

 

Bogate i sportowe: dodatki i detale

 

Hybrydy typu plug-in rodziny produktowej Q5 mają bogatsze wyposażenie standardowe niż standardowy model Q5, np. wersja 55 TFSI e ma w standardzie sportowe fotele, trójstrefową klimatyzację automatyczną, kluczyk komfortowy, wyświetlacze charakterystyczne dla hybryd i w miernik mocy. Tylne siedzenia można przesuwać do przodu i do tyłu oraz regulować kąt pochylenia ich oparć.

 

Źródło: AUDI MEDIA

Silnik: 1984cm3
Rodzaj paliwa/napęd: Hybryda
Moc: 299 KM
Automatyczna skrzynia biegów
Liczba miejsc: 4-5
Przyspieszenie do 100 km/h: 6.1 sek.
Rodzaj napędu: quattro
Pojemność bagażnika: 55/1365
Średnie spalanie: 1.5 l/100 km
Pojemność baterii w kWh: 14.4 kWh
Zobacz również
Poproś o indywidualną ofertę
Zostaw nam do Siebie kontakt! Oddzwonimy w ciągu kilku minut!
Audi Q5 Sportback - 01 - leasing, kredyt lub najem

Audi

Q5 Sportback 50 TFSI e
2214
brutto/mc
1984cm3
299 KM
2022 r.
Rata zawiera:
Finansowanie
Firma
Rodzaj finansowania
Najem
Okres umowy mc
60
Wkład własny brutto
122564 zł
Kliknij i sprawdź dostępność
Wysyłając wypełniony formularz potwierdzasz zainteresowanie kontaktem w sprawie oferty ze strony Autostore Sp. z o.o. Administratorem danych osobowych jest Autostore sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-839) przy ul. Towarowej 28, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000964077, NIP: 527-299-68-49. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z nami za pośrednictwem e-mail bok@autostore.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem siedziby spółki. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się tutaj: Polityka Prywatności.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie w przyszłości od Autostore Sp. z o.o. dodatkowych informacji handlowych (marketingowych) drogą: połączeń telefonicznych, SMS, email.